En luota enää mihinkään

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
en uskalla inahtaakaan Teamsissa tai Zoomissa kun en luota siihen että mikrofoni on oikeasti pois päältä ja pidän tarroja kameroiden edessä että mua ei näy vaikka siinä näytöllä näkyisi että kamera on pois päältä.
Vielä pahemmaksi mun luottamusongelmat on kuitenkin muuttuneet viime aikoina, kun töissä en uskalla ajatella mitään tyhmiä juttuja, koska pelkään että työkaveri osaa lukea ajatuksia ja kuulee jotenkin päässään kun ajattelen esim. että "kauhee pieruhätä" tai "toi on tosi ärsyttävä heppu" ._.

Pitäiskö tästä keskustella lääkärin kanssa

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Minä teen tuota samaa. Ja oikeastaan on suositeltukin, että kameran joko ottaa irti laitteesta tai ainakin peittää teipillä, jos se on kiinteä (niin kuin mobiililaitteissa yleensä on).

Niin ikään tuollaiset "mitä jos se osaa lukea mun ajatuksia"-jutut ovat yleisiä monilla muillakin ihmisillä kuin ns. psyykkisesti sairailla, mutta jos koet sen (aina vain pahenevammaksi) ongelmaksi, niin kannattaa tietysti jutella siitä jonkun ammattilaisen kanssa.

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Niin ikään tuollaiset "mitä jos se osaa lukea mun ajatuksia"-jutut ovat yleisiä monilla muillakin ihmisillä kuin ns. psyykkisesti sairailla, mutta jos koet sen (aina vain pahenevammaksi) ongelmaksi, niin kannattaa tietysti jutella siitä jonkun ammattilaisen kanssa.
Se on "onneksi vasta" semmosella peilin kanssa juttelutasolla ettei siitä kai mitään harmia koidu, ehkä kuvittelen sillai vaan huvin vuoksi kun muuten on niin tylsää töissä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Tiedätkö, miten tuon saa selville onko se vahingossa päällä?

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Tiedätkö, miten tuon saa selville onko se vahingossa päällä?
No? Mun kanssani puheluissa on niin hienotunteista porukkaa ettei ne ehkä sanois jos kuulis outoja ääniä ja niin paljon porukkaa että olis vaikea paikantaa äänten lähdettä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
No? Mun kanssani puheluissa on niin hienotunteista porukkaa ettei ne ehkä sanois jos kuulis outoja ääniä ja niin paljon porukkaa että olis vaikea paikantaa äänten lähdettä
Teet kunnolla pierumaisia ääniä, ja jos kuulet hihitystä niin se on päällä.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Joo mulla on aina vaan pahentunu toi et "entä jos toi tietää mitä mää aattelen" ja oon aina ihan paniikissa

Ylös Pohja