Työ En oo ikinä saanut näin nopeasti kutsua työhaastatteluun

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Meni varmaan jotain 15 min kun hakemuksen lähettämisestä sain kutsun työhaastatteluun.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Mulle kävi sama, lähdin suihkuun ja missasin ekan puhelun ku en aatellu että soittaisivat niin nopeesti. Paikanki sain mutta menin hätäpäissäni irtisanoutumaan jo toisena päivänä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mulle kävi sama, lähdin suihkuun ja missasin ekan puhelun ku en aatellu että soittaisivat niin nopeesti. Paikanki sain mutta menin hätäpäissäni irtisanoutumaan jo toisena päivänä.
Saaks kysyy et miks irtisanouduit?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Saaks kysyy et miks irtisanouduit?
Rupesin ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalla panikoimaan sitä etten osaa enkä pärjää :'D mulla on rajoittunu työkyky ja vaikeuksia hyväksyä sitä ettei kaikkea voi osata heti.
Itse työssä ei sinänsä mitään vikaa, lähdin vaan liian vauhdilla yrittämään vähän liikaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Rupesin ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalla panikoimaan sitä etten osaa enkä pärjää :'D mulla on rajoittunu työkyky ja vaikeuksia hyväksyä sitä ettei kaikkea voi osata heti.
Itse työssä ei sinänsä mitään vikaa, lähdin vaan liian vauhdilla yrittämään vähän liikaa.
Kuulostaa ihan siltä että voisin itsekin tehdä noin :/
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oho aika nopeeta toimintaa!

Mulla oli just tänään työhaastattelu. Lähetin hakemuksen toissailtana ja eilen aamupäivällä työnantaja soitti ja sovittiin haastattelu tälle päivälle
 
Ylös Pohja