en oo nähny tyttöystävää aikoihin (auttakaa)

Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
93
Reaktioarvo
49
heips pitkästä aikaa, mä en oikeen tiiä mitä voin tälle asialle just nyt tehä joten puran oloani täällä hähää :D
en oo about kuukauteen nähny mun tyttöystävää, harmittaa enkä tiiä miten sanoisin sen sille että haluaisin nähdä useammin. meillä molemmilla on omaa menoa paljon, ja hänellä hieman vaikeeta nähä ihmisiä koska pitää kiinni rutiineista ja tapaamiset pitäis sopia väh. päivä etukäteen. ymmärrän että tähän vahvasti liittyy se että hän on autistinen ja siksi rutiinit on tärkeitä plus vielä on syömisen kanssa ongelmia. hän on suoraan sanonut että hänelle riittää nähdä kaks kertaa viikossa, se on fine mutta mä kuulun siihen porukkaan joka kaipaa ihan hirveesti nähä seukkauskumppaniaan päivittäin ja mitä enemmän oon erossa niin sitä enemmän ikävä ja surkea fiilis syntyy. vituttaa nähä ympärillä onnellisia pareja jotka näkee toisiaan 247 mut oman tyttiksen kanssa on onnekasta jos ees yhdessä kuukaudessa, en toki haluais syyttää häntä siitä koska eihän ne syyt sen vika oo todellakaan, silti vaan harmittaa paljon, enkä tiiä kehtaanko mainita tästä hänelle koska mitä hän sille vois tehdä? en toista pakollakaan halua pakottaa näkemään jos ei pysty, se nyt inhottavaa oiski d: emt oon vaan tosi pulassa rn, vinkkejä saa antaa toki
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Puhukaa.
Käytte vaikka kävelyllä tai selkeesti tekemässä jotain? En mäkään entisen kanssa ollessa kokoaikaa jaksanut vaan maata viereikkäin ja silitellä toisiamme.
Sun kannattaa tehdä teille jotain selkeää tekemistä niin se ei ole ehkä niin kuormittavaa.
Voihan se myös olla että tytysi kokee liian läheisyyden ahdistavana? Jutelkaa, yrittäkää vaikka saada kävelylenkki tai yhteinen kirpparikierros sinne hänen aikatauluun säännölliseksi osaksi?
 
Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
93
Reaktioarvo
49
Puhukaa.
Käytte vaikka kävelyllä tai selkeesti tekemässä jotain? En mäkään entisen kanssa ollessa kokoaikaa jaksanut vaan maata viereikkäin ja silitellä toisiamme.
Sun kannattaa tehdä teille jotain selkeää tekemistä niin se ei ole ehkä niin kuormittavaa.
Voihan se myös olla että tytysi kokee liian läheisyyden ahdistavana? Jutelkaa, yrittäkää vaikka saada kävelylenkki tai yhteinen kirpparikierros sinne hänen aikatauluun säännölliseksi osaksi?
hmm nojoo totta, koska ei hirveesti taida olla muita vaihtoehtoja ja tiedän vielä että osaa keskustella niin ehkä tää alkaa pikku hiljaa riippumaan kiinni musta D: tottahan se on että kokee jonkinlaisen läheisyyden ahdistavana jos oikein oon käsittänyt mutta ehkä enemmän just toi ois kivempaa että tehtäisiin jotain ja nähtäisiin ja vaan puhuttaisiin:) mut hei kiitos vinkistä!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
hmm nojoo totta, koska ei hirveesti taida olla muita vaihtoehtoja ja tiedän vielä että osaa keskustella niin ehkä tää alkaa pikku hiljaa riippumaan kiinni musta D: tottahan se on että kokee jonkinlaisen läheisyyden ahdistavana jos oikein oon käsittänyt mutta ehkä enemmän just toi ois kivempaa että tehtäisiin jotain ja nähtäisiin ja vaan puhuttaisiin:) mut hei kiitos vinkistä!
Joo siis mä tykkäsin ainakin kun käytiin kiipeilemässä! Se oli hauskaa! Tai ihan vaikka vaan leivottu jotain sämpylöitä tms. Itsekin ahdistuisin jos kokoajan tarvii lääppiä ja tehdä "seurustelu" -juttuja.
Myös se puhuminen on helpompaa kun ootte vaikka ulkona kävelemässä tai jotain (mut tekeminen ei saa olla niin ajatusta vaativaa et se puhuminen jää sivuun jos se on tarkoitus)
 
Ylös Pohja