En osaa lukea lukkaria :D

kuljeskelija

Matkalla
Reaktioarvo
861
Oikeesti katon tätä siinä tällä hetkellä silleen : "Mitä vittua? :D" ilmeellä. Mulle ei ees kerrottu, että oonko g vai fg ryhmässä. Tässä nyt selvittelen sitten wilman avulla missä pitäis olla ja millon. :D

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Meille ei ees jaettua lukkareita. Tän viikon järjestys löytyy kyl semmosesta ohjelmasta. Ei kyllä ees kerrottu, et löytyy sieltä ja siinäkään ei ees näy, mitä tehään. :D

Mut aika paha, ku et tiiä. Meillekki jaettiin ohjelmiin tunnukset maanantaina ja ku yhelle tytölle jaettiin se salasanalappu niin siin oli joku miljoona erilaista vaihtoehtoo et siitä vaan arvailemaan mikä niistä on se salasana...

Reaktioarvo
4,757
Meille ei ees jaettua lukkareita. Tän viikon järjestys löytyy kyl semmosesta ohjelmasta. Ei kyllä ees kerrottu, et löytyy sieltä ja siinäkään ei ees näy, mitä tehään. :D

Mut aika paha, ku et tiiä. Meillekki jaettiin ohjelmiin tunnukset maanantaina ja ku yhelle tytölle jaettiin se salasanalappu niin siin oli joku miljoona erilaista vaihtoehtoo et siitä vaan arvailemaan mikä niistä on se salasana...
meillä oon varmaan ainut joka lukee työjärjestyksen

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
meillä oon varmaan ainut joka lukee työjärjestyksen
Aijaa. :D Mäki vaan nopeesti vilkasen et monelta alkaa ja loppuu koulu. Ekalla viikolla, kun ei tehä juuri mitään kunnollista... Oon oikeesti ihan kateellinen mun pikkusiskoille, joilla alko koulu tänään ja koulunkäynti kunnolla jo huomenna. Oon niin kyllästynyt näihin turhiin jaaritteluihin ja siihen ettei opi mitään uutta. :D

Ylös Pohja