Tarinat en saa aikaseks kirjotettua mitään...

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
miulla tulee koko ajan uusia ideoita D: aina kun oon saanu yhen tarinan suunniteltuu, niin tulee into toiseen ideaan... mie haluisin oikeesti alkaa kirjottaa jotain, mutta ei...

nyt tuli taas hyvä tarina idea mieleen, jonka aattelin pitää rennompana! ja mietin, että lähen suunnittelee sitä, mutta...toisaalta on kouluhommia, jotka ois hyvä tehä :D

en tiiä mitä teen. into on kova kirjottaa.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,119
Reaktioarvo
886
miulla tulee koko ajan uusia ideoita D: aina kun oon saanu yhen tarinan suunniteltuu, niin tulee into toiseen ideaan... mie haluisin oikeesti alkaa kirjottaa jotain, mutta ei...

nyt tuli taas hyvä tarina idea mieleen, jonka aattelin pitää rennompana! ja mietin, että lähen suunnittelee sitä, mutta...toisaalta on kouluhommia, jotka ois hyvä tehä :D

en tiiä mitä teen. into on kova kirjottaa.
Mitä kirjoitat?
 

Mirq

Retrofiilistelijä
Liittynyt
22.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
4
Mulla on sama! Ideoita ja ajatuksia löytyy ja aikaakin periaatteessa löytyis, mutta käytän sen ajan aina johonkin muuhun xd Jospa tää kirjotusinto tästä lähtis kunnolla liikkeelle nyt uuden vuoden kunniaks, koska mielenkiinto kirjottamiseen kyllä löytyy :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mullakin on ihan käyttökelpoisia ideoita, mutta ne ei vaan kanna tarpeeksi pitkälle enkä osaa kirjoittaa juonta eteenpäin. Ehkä ei pitäisi edes kirjoittaa pitkiä tarinoita, kun selvästi ei ole rahkeita. Novelleihin taas ei ole ideoita.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo siis mulla sama et tulee ihan sikana aina uusia ideoita, mutta sitten en jaksakaan kirjoittaa sitä ikinä loppuun asti. Oon miettinyt novellejen kirjoittamista, mutta niihin ei sitten oo ollut hirveesti ideoita. D:
 
Ylös Pohja