Keho En saa unta D:

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Luin liian kauan kirjaa ja nyt ei väsytä. Ei olisi ehkä pitänyt ottaa puhelinta, mutta no jaa, mitäs pienistä. Yritin kuitenkin puoli tuntia vaan maata ja nukahtaa. Voisin laittaa luonnon ääniä soimaan, mutta äitistä olisi ehkä kummallista herätä lintujen lauluun ja veden lorinaan! :D
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Ahdistaa, kun ulkona on niin pimeää. Taidan oikeasti laittaa luonnon ääniä soimaan nyt, ja jos joku herää siihen, niin tulen kertomaan tänne, miten selvisin kyseisestä koitoksesta. Pääni ei vaan kestä hiljaisuutta. Kuulen siskon tuhinan ja kellon tikityksen. Ei muuta. D:
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Onpas inhottavaa. D: Tosin mäkin oon vielä hereillä, kun jäin juttelemaan kaikkea syvällistä isosiskon kanssa.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Onpas inhottavaa. D: Tosin mäkin oon vielä hereillä, kun jäin juttelemaan kaikkea syvällistä isosiskon kanssa.
D: Sain loppujen lopuksi unta, mutta melko katkonaista sellaista. Kukaan ei myöskään herännyt puhelimestani tulleisiin lintujen lauluihin! :D
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Mulla oli kans huono yö, en saanut nukuttua vanhempien riitelyn takia, olin valveilla vielä puoli 2 aikaan. Ihme että naapurit ei valittanu. :(
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Mulla oli kans huono yö, en saanut nukuttua vanhempien riitelyn takia, olin valveilla vielä puoli 2 aikaan. Ihme että naapurit ei valittanu. :(
Voi eii. :( Meillä ei kukaan riidellyt. Mun pää ei kestäisi hetkeäkään sellaista, voin vain kuvitella sun tilanteen. Tsemppiä kovasti. <3 Toivottavasti tilanne paranee. :(
 
Ylös Pohja