Aihe vapaa En tajuu, eiks ois paljon kivempaa jos elämä ois helppoo

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Kuulostaa ihanalta ajatukselta jotenki jos kaikki ois helppoo. Tai edes VÄHÄN helpompaa koska mulla nyt tuntuu olleen koko elämä tähän asti todella vaikeeta koko ajan. PERKELE. ("Mulla on ollu niin paljon huonoa tuuria elämässä!" T. Ismo Laitela :DDDDDDD)


I mean vituttaahan se kun koko ajan on vaikeeta.. mutta toisaalta jos siihen suhtautuu tällä tavalla huumorilla niin heti sekin jo auttaa :D

Nyt ehkä trigger warning? koska puhetta painosta ja kaikesta semmosesta ahistavasta:
Ja vielä tuntuu että jatkuvasti joku on arvostelemassa mua mun painosta et mun pitäs muka pudottaa ne muutamat kilot vaan siks et olisin normaalipainossa???? Joo varmaa se muutama hassu kilo ylipainoo haittaa iham hirveesti...... Niiku mikä hätänä oikeesti? Sekö nyt maailman kaataa jos oon ylipainoinen? Tottahan toki. Ja niiku tuntuu että koko ajan tulee näitä joko ihan ihmisiltä (lähinnä kai netissä) tai sitten jotain laihdutusmainoksia tai jotain sen tyyppistä. Oikeesti eikö täällä saa vittu ikinä olla rauhassa??? Vittu mää ite kannan muutamat hassut "ylimääräiset" kiloni, ei teidän muiden siihen tarvitse puuttua :D mitä muut edes välittää eihän se kuulu niille ollenkaan. "Yritetään vaan auttaa" oikeestaan lähinnä pahennatte tilannetta.............. :D ette suinkaan auta. Sitä paitsi, mä käyn nykyään melkein joka päivä kävelyllä. Mikä on todella suuri kontrasti siihen mitä liikuin ihan vähän aikaa sitten vielä.

Joo tervemenoa i guess voittekin lähteä vittuun siitä arvostelemasta :D

Lmao pieni avautuminen mutta toi nyt Rupes vituttaa ku tuntuu että kuulen nykyään vähän väliä tosta samasta asiasta? Ei siis sillä etten ois jo ihan lapsenakin jo kuullut.... Mm. Luokkakaverilta. Ja huom olin fr lapsi. Vittu se oli kyllä idaria käytöstä siltä ihmiseltä :D en vihaa sitä tyyppiä ja muistaakseni se osasi olla mukavakin joskus, mut ei noin pitäis käyttäytyy et sä arvostelet toista sen painosta. Mut.... Lapset...... Ottaa varmaan sit sitä mallia aikuisista. Ja huom, se oli sitä aikaa kun en edes ollut yhtä "läski" kuin nyt. Kun katottiin kuvia niin huomaan sen nyt itekin ja äitikin sano että ethän sä ees oo tossa mitenkään ylipainonen. Silti jopa TERKKARI puhu mulle siitä??? Silloin???? Vaikka silmillä kun kattoo niin en näyttänyt ollenkaan isolta. Hieman pulleemmalta kuin muut, mutta kun sanon hieman niin tarkotan kans että vain ihan vähän. Ei näytä ollenkaan epäterveeltä tai mitään kun kattoo niit kuvia siltä ajalta. Joten must on ihan törkeetä ees puhuu tollast varsinkin terkkarilta kosk totta kai se stressas mua sitte. Ku oikee ammattilainen mainitsi. Uskomatonta mikä tätä maailmaa vaivaa. Jopa lapset joutuu huolehtii painostaan. Siitä tehää nii iso juttu.

Ja siis joo, sit vasta vähän myöhemmin aloin lihomaan pikkasen enemmän, mutta kuten sanottu en oo nytkään varmaa ees mitää 10 kg ylipainonen vaa ehk about 3-4 kg ylipainone. Niinku bitch fucking please???????????????

Sitä paitsi. Mulla on kaveri joka on lihonu viime aikoina aika paljon. Mutta nääksä mua sanomassa sille "hei ootpa sä lihonu" tai "kannattaisko sun vähän laihuttaa" no ei HELVETISSÄ :D mä todella mee sanoo ihmisil noin. Se on vittu epäkohteliasta.

Saatana että rupee vituttaan :D Mut nyt on jo parempi olo. Suhtaudun vaa huumoril vaikka vituttaakin mutta kai niit voi ajatella vaa sillee et menkääs ny vittuu siit et ketä teki ootte oikeesti mua arvostelemaa :D varmaa ite jotai homofoobikoitaki (ne nettityypit) kaiken lisäks ku eiks yleensä tämmöset homofobiat ja transfobiat ja läskivihat ja naisvihat ja kaikki oo aina samassa ihmisessä läsnä...... Oikeest kinda säälittävää tulla aukoo muille päätä niiden painosta? Huolehtikaa iha vaa vittu omista asioistanne, me ei kaivata teidän apua, varsinkaan PYYTÄMÄTTÄ ????? niinku????? Oikeasti, mä kannan kiloni ihan itse. Mitä se sua haittaa. Vittu että vituttaa.

Kun ei välttämättä yks kommentti tee viel nii paljo pahaa mut sit ku niit tulee koko ajan ni alkaa oikeesti jo vituttaa se samasta asiasta jauhaminen. Niiku turpa kii nyt jo..

Huoh, mitäs muuta rantattavaa, ei tällä hetkellä tuu mieleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Niiku oikeesti sori että rakastan kehoani sellasena ku se on. Sori että en haluu tuhlata aikaani laihduttamiseen vaan elän elämääni ihan normaalisti. Mitä vittua te oikee haluutte multa ku mikää ei koskaan edes riitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,150
Reaktioarvo
2,892
Ihan uskomatonta miten jollain on AINA jotain valittamista, teit sitten mitä vaan
 
Ylös Pohja