Anonyymina se on heleppoa aukoa päätään millon mistäki ku sillon luotetaan siihen et ku kukaan ei tunne ja tiedä kuka oot nii voi huudella mitä sattuu. Suurin osa niistä netissä haukkujista ei uskalla kasvotusten sanua mittää.
Kai siihen vaikuttaa seki et jos vaikka jotaki julkkista haukutaan nii sitä ei vaan tavallaan ymmärretä et seki on ihminen jolla on tunteet ja ajatukset ennen ku se sit oikeesti seisoo fyysisesti naaman eessä
Must on silti jotenki outoo ku vaik sanois anonyymisti jotain ilkeetä nii sä ite kuitenki tiiät et se olit sinä. Tai niinku mulle tulis henkisesti paha olo siitä et olisin jolleki ilkee. Ees anonyymisti. Tai niinku minkä takii joku haluu jakaa vihaa maailmaan ku vois jakaa myös positiivisuutta?
Toi julkkisten haukkuminenhan on usein semmonen ilmiö et jos heität läppää ja oot mukana sen julkkiksen vihaamises nii oot ns. mukana porukassa. Et useimmil ihmisil ei välde oikeesti oo ees juurikaan mielipidettä jostain julkkiksesta, ne vaa haluu kuuluu porukkaan ja siks "lampaana" huutelee niit samoja juttuja ku muutki.
Mua hävettää et oon ite ollu tommosessa joskus mukana. Varsinki Justin Bieberin kohalla joskus Demiaikoina. Et niinku ei mua juurikaa kiinnostanu se tai ollu mitää mielipidettä, heitin vaan läppää siit koska muutki heitti ja tykkäilin niist ilkeist jutuist mitä ne muut sano. Ja vaik toi ei sinänsä suoranaisesti satuta sitä julkkista ku tuskin se näkee just niit asioit mitä sä oot sanonu tai varsinki suomeks nii silti itest tuntuu nykyään pahalta et oli mukana siin kiusaamisessa.
Nykyään koitan varoo astumasta siihen ansaan et lähtis kiusaamaan jotakuta oman viihteen vuoks. Esim. saatoin hekotella niille Amber Heard vitseille mitä näin mut samaan aikaan en suostunu tykkäämään niist videoista tai postauksista. Varsinkaa ennen ku tosiaan se oikeus teki päätöksensä. Koska en vaan just haluu satuttaa ketään. Ellei ne oo satuttanu mua.
Toi on jännä pointti toi et ei välde ymmärrä et se on oikee henkilö kenelle sen sanoo. Ehkä tietyl taval haluisin uskoo tähän sen takii et sit voisin kuvitella et ihmiset ei oo oikeesti toisilleen ilkeitä varsinaisesti ne ei vaan tajuu et niien teot satuttaa jotakuta oikeeta henkilöö. Vaik samaan aikaan se on creepyy jos jonku ÄO on nii matala et ne ei pysty hahmottamaan sitä..