Keho En tiiä mikä mua vaivaa

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
Eilen illalla mua alko ihan yhtäkkiä heikottaa, lähinnä jalkoja ja mulle on joskus tullu samanlainen tunne aikaisemminkin mutta se on menny yleensä nopeesti ohi. Sit mua alko pikkuhiljaa ahistaa tosi paljon ja yritin piirtää ja kuunnella musiikkia että se tunne menis ohi, mutta aloin vaan yhtäkkiä panikoimaan ihan hulluna ja meinasin saada paniikkikohtauksen. (paniikkikohtaukset on tosi harvinaisia mulla) mun jalat ja kädet täris ja tuntu että oksentaisin. Sit mietin et jos soittasin jollekki, vaikka mun äidille, mut tajusin et se varmaan nukkuu siihen aikaan jo, ja siinä vaiheessa aloin panikoimaan et oon ihan yksin ja sit tuli yhtäkkiä hirvee kuolemanpelko, ja yhessä kohtaa olin varma että kuolen. Tää episoodi kesti ehkä tunnin.
Sit meni hetki ja laitoin viestin mun ja mun muutaman kaverin ryhmään, ja yritin selittää et mikä mulla on ja ne sit rauhoitteli mua.

Sen jälkeen se ahdistus meni pikkuhiljaa pois ku juttelin niille, mut sen jälkeen mua paleli ja otsa oli aika kuuma, muttei ollu sellanen kuumeinen olo yhtään, eikä mulla oo tähän hätään kuumemittaria jolla vois tarkistaa asian.
Menin sit nukkumaan ku olin rauhottunu kokonaan ja heräsin yhentoista maissa ja mulla on ollu ihan ok olo, mut välillä tuntuu et heikottaa, ja se ahdistus meinaa välillä tulla takasin. Muuten mulla ei oo sairas olo, vaikka otsa on edelleen lämmin.

En tiiä oliko tässä tekstissä mitään järkee mut yritin ainaki selittää. Googlestakaan ei tunnu olevan mitään hyötyä ku sieltäkin heti tulee et "sulla on nyt joku tappava sairaus ja elinaikaa 3 päivää"
Ei helpota mun oloa yhtään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Ei kuulosta kivalta mutta en oikein usko että tuossa on mitään vaarallista 🤔 en siis tiedä mutta itselläkin tulee välillä ihan ilman mitään syytä heikotusta ja huonoa oloa. Ja monesti ylös noustessa totta kai. Tai sitten mullakin on joku tauti.. en tiiä, ehkä toi on vaan ihan normaalia? :O
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
Ei kuulosta kivalta mutta en oikein usko että tuossa on mitään vaarallista 🤔 en siis tiedä mutta itselläkin tulee välillä ihan ilman mitään syytä heikotusta ja huonoa oloa. Ja monesti ylös noustessa totta kai. Tai sitten mullakin on joku tauti.. en tiiä, ehkä toi on vaan ihan normaalia? :O
Joo mulla ei nyt ton jälkeen oo ollu mitään ihme oireita, mutta välillä tulee tollasia hulluja kohtauksia. Joskus kävi silleen et sain kunnon paniikkikohtauksen ku olin metsässä kävelemässä joskus talvella ja lyyhistyin johonki puunjuurelle varmaan 10 minuutiks ja olin ihan sekasin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Joo mulla ei nyt ton jälkeen oo ollu mitään ihme oireita, mutta välillä tulee tollasia hulluja kohtauksia. Joskus kävi silleen et sain kunnon paniikkikohtauksen ku olin metsässä kävelemässä joskus talvella ja lyyhistyin johonki puunjuurelle varmaan 10 minuutiks ja olin ihan sekasin.
Ugh kuulostaa verrattain tutulta. D:
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
504
Reaktioarvo
308
No siis ei kuulosta normaalilta mutta en usko et mitään välittömästi vaarallista.

Just muistin että mulle on käyny vastavaa viimevuonna.ei ees silleen heikottanu aluks vaan ekaks näkökenttä alko heittää kun kävin juomassa ja olin ihan hädissään vanhemmille etten nää mitään tai no näin vaan värejä sekaisin ja tällee. tuntu et tasapainon pitäs mennä, oksetti melkee, korvis piippas, semmonen jännä hikoilun tunne(en tiiä oliks seki otsassa). mullekkin tuli se tunne että voin kuolla. mutta siis se meni ohi.

Mä luulen et toi kertoo jostai stressistä tai kuormituksesta tai molemmista tai siis merkki et pitäs hiljentää.

Jos tota on sul usein niin kannattaa varmaan ottaa yhteyttä lääkäriin tai jotai.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
No siis ei kuulosta normaalilta mutta en usko et mitään välittömästi vaarallista.

Just muistin että mulle on käyny vastavaa viimevuonna.ei ees silleen heikottanu aluks vaan ekaks näkökenttä alko heittää kun kävin juomassa ja olin ihan hädissään vanhemmille etten nää mitään tai no näin vaan värejä sekaisin ja tällee. tuntu et tasapainon pitäs mennä, oksetti melkee, korvis piippas, semmonen jännä hikoilun tunne(en tiiä oliks seki otsassa). mullekkin tuli se tunne että voin kuolla. mutta siis se meni ohi.

Mä luulen et toi kertoo jostai stressistä tai kuormituksesta tai molemmista tai siis merkki et pitäs hiljentää.

Jos tota on sul usein niin kannattaa varmaan ottaa yhteyttä lääkäriin tai jotai.
Voi kyllä olla että oon stressaantunu, en ainakaan ois yllättyny.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Tommosesta heikotuksesta, paniikista, ahdistuksesta ja kuolemanpelosta tulee mieleen vaan paniikkikohtaus. Ootko varmma ettei se ollu joku tosi paha paniikki/ahdistuskohtaus?
 
Ylös Pohja