Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
What the FUCK

oikeesti shut the FUCK up

Snsnsnsnnn

What is this melody universe bbc elf life 🙃 ja oliko vielĂ€ muita.....

Mut oikeesti eunhyuk u must stop killing me koska mÀ just luulin etten tykkÀÀ siit enÀÀ mut eih tÀÀ vaan jatkuuuuuuu

Niinku vittu since huhtikuu tai jotain

Luoja sentÀÀn tÀtÀ

Stop this 😭😭😭😭😭😭

And why do i only think about dirty stuff 🙄

Wait i'm scared i'll probably think about changsub soon also 😃😃😃😃😃

...... At least i'm kinda in love with him joten yay 🙃 this bitch đŸ€Š

I'm DONE

what the hell are these people doing

Oikeesti en..... En tienny ettÀ joutuisin tÀmmöseen tilanteeseeeeennnnnn :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

vittu miten sairasta ugh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Lmaooooo you make me go insane, you give me so much pain đŸŽ¶đŸ˜­ soi pÀÀssĂ€ 🙃🙃

SOPII TILANTEESEEN

so much

Noniin listataanpa keitÀ mÀ nyt OIKEASTI ajattelen helvetisti:
- eunkwang
- eunhyuk
- changsub
- hui
- yuto
- taeil mutta ajattelen sitÀ kyllÀ vÀhemmÀn mutta kuitenkin

Ja onko siinÀ kaikki

Huohhhhhhhhh

T. I am heterosexual apparently

MissĂ€ kaikki naiset. Aivan. Kuka niitĂ€ tarvii mihinkÀÀn 😑 i'm fine if i can have boys (but i can't lmao)

Mut srsly who even likes girls lmao whats that about

I guess we can just yeet that out of the window too.... Like my asexuality.

Like what the hell did these people do to my asexuality 😂😂😂 honestly i-

Istg how they do this

LÀhinnÀ nyt kai eunkwang eunhyuk yuto hui ja sillee

*Screams*

Mut luojan kiitos en ajattele leeteukii atm it's just eunhyuk from suju lmao

Please ei enempÀÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Emt traumat tÀstÀ biisistÀ nÀköjÀÀn:

TT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Lol

I just wanna ✹give up✹

đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© My love
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
I wish that i was good enough
If only i could wake you up
My love my love my love my love 😒

Idk man i guess love never slapped me so hard in the face

I knew i loved you before i met you
i have been waiting all my life


😔 It's just like that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Do you believe in life after love

Well nope. Lmao once you fall this hard it's done and theres nothing left but misery lmaoooooooooooo


🙂🙂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
I literally don't fucking see me getting over him ever

It just wont happen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
why is eunkwang the love of my life

I'm asking this once again. Pls.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ei nyt saatana DDDDDD:

XD kuuntelen tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ tĂ€tĂ€ l:n soittolistaa :D Ă€sken soi dear my dear đŸ„ș mut siis tÀÀ vois vaa yhtĂ€ hyvin olla eunkwang-soittolista XDDDDD ja tavallaanhan se onkin :-------D oikeest miten oon voinu tehĂ€ l:lle soittolistaa ja oon lisĂ€nny sinne btob biisejĂ€ ja vielĂ€ jopa eunkwangin soolobiisejĂ€ D::::::::::: tai siis ton yhen ainaki. Niiku mitĂ€ v i t t u a???? Ja sit ihan out of vitun nowhere kaks vuotta myöhemmin........ Rakastun siihen niin vitun tĂ€ysiĂ€ yhtĂ€kkiĂ€??????? Ja siis vaa nii randomisti?????? MĂ€ en ymmĂ€rrĂ€ mitĂ€ tapahtui. Hei oikeesti. En ymmĂ€rrĂ€ tĂ€mmösiĂ€ tapahtumia miten nĂ€in voi edes kĂ€ydĂ€.

Idk miten vaan :DDDDDDDDDDDD

On vaa nii vitun mindfuck kuunnella tÀtÀ, ja ei, tÀÀ ei oo l:n soittolista enÀÀ vaan eunkwangin :Ddddddddd no siis onhan se l:n soittolista mut tavallaan niin vitusti tohon liittyvÀ. Ja koska se vaa jotenki jÀi niin tiukasti mun mieleen se muisto jo sillon tai siis kun muistan niin hyvin sen ku tein tota listaaaaaaaaa. Ja siis l oli tosi paha tapaus siinÀ mielessÀ myös ettÀ muistan kuinka vahvasti tunsin sitÀ kohtaan. Ni senki takii se on jÀÀny mieleen. Ei vittu. Ei vittujen vittu :DDDDDDD

OIKEESTI SHUT THE FUCK UP XD

mut siis nii. Ei tÀÀ on niin outoo.

Eiiiii vihaan tĂ€tĂ€ biisii. Nyt tÀÀki kertoo seo eunkwangista đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­â˜ïž PLEASE 😭😭😭😭 tĂ€tĂ€ mĂ€ just meinaan 😭 vittu varmaa kiljun sit ku tĂ€s tulee only one for me tai beautiful pain. :S

Snsnsnsnsnnnnnnnsn EI NÄIN. NOT THIS.

HUUTIS TÄL LISTAL ON secret love song xd pitkĂ€st aikaa. No siis ofc se on tĂ€l listal. MitĂ€ muuta voi odottaa soittolistalta joka on luotu OPETTAJALLE. tai mikĂ€ l nyt sit olikaa. Opettaja tai sellanen nii D':

No bitch i'm laughing 😭 not this....

Must se on vaa nii outoo et tÀÀ on nÀin

Ja sit ku noi kansikuvat tai noi on viel ton soittolistan kuvassa koska ne on ihan ekoi biisei sillĂ€ listalla ni vittu RÄÄÄÄH

niiku muistaakseni beautiful pain ja only one for me on molemmat siin iha ekoina biiseinÀ tai siis eka on bts:n spring day ja sit noi xDDDDDDDD

WHY CAN'T I SAY THAT I'M IN LOVE
I WANNA SHOUT IT FROM THE ROOFTOPS 🙃🙃🙃🙃🙃

Pls.

MitÀ vittua mun elÀmÀstÀ tuli. En tÀtÀ odottanut. Vitun fever dream.

Oikeasti. Kaikki on niin outoa.

En edes ymmÀrrÀ.......

En edes ymmĂ€rrĂ€ miten nĂ€in voi tapahtua. Koska eunkwang on NIIN suuri rakkaus nĂ€köjÀÀn. Niin mua jotenkin hĂ€mmentÀÀ ettĂ€ tĂ€mmöstĂ€ ees tapahtuu. Ja viel se et voi rakastua oikeesti NÄIN pahasti vaa johonkin random julkkikseen. En tajuu??? Ku enhĂ€n mĂ€ tunne sitĂ€ henkilökohtaisesti mut miks tÀÀ on silti niin jumalattoman vahvaa rakastumista. Oikeasti en liiottele yhtÀÀn ku sanon ettĂ€ tuntuu about siltĂ€ ettĂ€ oon oottanu vaa koko elĂ€mĂ€ni sitĂ€ et löytĂ€isin ton ihmisen ja saisin olla sen kaa. Niiku mitĂ€ vittua.

En vaan voi ymmÀrtÀÀ. Ja mua karmii se ajatus etten ikinÀ pysty unohtaa sitÀ. Toisaalta en edes haluais unohtaa. Tai en tiiÀ.

Mut oikeest tuntuu niin oudolta. Ku mÀ..... Must rehellisesti sanottuna edelleenkin tuntuu siltÀ niiku oisin kokenu tÀn miljoona kertaa. Niiku oisin kokenu tÀn aiemmin, ja nimenomaan ton ihmisen suhteen. Niiku oisin ollu rakastunu siihen, siis just siihen, aiemmin. Mutta en oo ollu???????? :D en voi ymmÀrtÀÀ oikeest. Niin itsepintainen tunne joka ei vielÀkÀÀn katoa mihinkÀÀn. Tuntuu vaa koko ajan niiku muistaisin jotain. jotain.. outoo? Mut ku en kÀsitÀ miks se siltÀ tuntuu kun en OLE koskaan aiemmin sitÀ rakastanut :Dd mutta miks tuntuu.... Jotain niin saatanan tuttua siinÀ on, ymmÀrrÀ en D: onpa kyllÀ ihan vitun omituista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Noniiiin nyt soi only one for me DDDD:::::: en kestÀ tÀtÀ en oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Niiku oikeest se tuntuu NIIN OUDOLTA kuunnella biisiÀ jota oot kuunnellu nyt about joka saatanan pÀivÀ tÀssÀ viime aikoina ja se on NIIN tÀrkee biisi

Ja sit tajuut et se on lisĂ€tty tĂ€lle soittolistalle vittu VUONNA 2020 MITÄ SAATANAA. Se on jotenkin vaan niin outoo. Et oon tienny tĂ€n biisin jo sillon, jotenkuten. Mut nyt vast nÀÀ asiat on tapahtunut.

Vaikka kuten sanoin nii tuntuu niiku oisin rakastanu sitÀ jo tuhat vuotta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ei PERKELE XD

vittu toi bias wreckeri on törkee siis TÖRKEE! :D

saatanan changsubie

Niinku ei luoja ei love them both......

YhĂ€ ja vielĂ€kÀÀn subsub ei oo niin paha ku eunkwangie mutta on se silti paha. Se on paha mutta ei NIIN paha D: koska eunkwang nyt on eunkwang 😑😭

Voi jeesus

Mua pelottaa mut onneks ei ainakaan vielÀ oo muita btob hemmoja ja nii mutta jos tulee muita viel ni ei vittu.

Oikeest vittu vihaan itteeni ku oon tÀmmönen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Mmhm kay.

Melkein joka ikinen biisi mikÀ on eunkwangin soittolistalla on nykyÀÀn sellanen ettÀ siitÀ tulee todella vahvasti mieleen se. Koska yleensÀ monet ihastuslistat on semmodia et siel on biisejÀ jotka ei tuo vÀlttÀmÀttÀ super vahvasti mieleen sitÀ ihmistÀ et ne nyt vaa on siel kosk idk. Mut nyt ku selasin tota eunkwangin listaa ni huomasin et melkein jokainen biisi on sellanen et tuo sen mieleen NIIN vahvasti ettÀ melkein sattuu :DDD

Huoh taas tuntuu ettÀ kourasee syvÀlt. Tavallaan ainakin osa noist biiseist on sellasii et ne just tolleen "sattuu" D: tai ei se ehkÀ kipua ole mutta siis semmonen vÀhÀn nii ku sattuis. Koska se tunne on vaa nii vitun vahva tota kohtaan ei jeesus.

Ihme ettÀ edes mietin muitaki vielÀ. Oon oikeesti yllÀttynyt siitÀ. Tai no periaatteessa en. Koska totta kai mietin jotain yutoo yhÀ jne. Mut silti tavallaan se on ihme ettÀ mietin sitÀkin koska oon niiiiiin totaalisen sekasin tost ihmisest et mun on melkein vaikee nÀhÀ ketÀÀ muuta. Naurattaa kun sillon alussa kun katoin niit btob x pentagon videi nii :D alussa silloin mÀ ain katoin yutoo enemmÀn tai sillee keskityin siihen tosi paljon ja jotenkin mun katse hakeutui vaa enemmÀn siihen mut nykyÀÀn..... Se on toisin pÀin. Katon nykyÀÀn ainakin yleensÀ enemmÀn eunkwangii D: eikÀ se tietenkÀÀn tarkota etten rakasta yutoo edelleen aivan vitun saatanan paljon. Mut toi ÀÀliö oikeesti pilaa mut kokonaan :DDDDD siis periaatteessahan ne on about yhtÀ pahoja mut ehkÀ kuitenkin tÀllÀ hetkellÀ mietin enemmÀn eunkwangii enkÀ mÀ ees tajuu miks. Mut molemmat on D:::::::: aaaaa en kestÀ. Ja vitun hui. Ja vitun changsub. Jne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Siis vittu oikeesti en ymmÀrrÀ miten vahva voi rakastuminen olla. Melkein vannon ettÀ tÀÀ on kaikista pahin koskaan. Mutta sit taas niin, hui ja yuto ofc myös. Et emmÀ tiiÀ. Mutta niinku.... Eih. Kuinka vitun sekasin voi mennÀ yhdestÀ ihmisestÀ. Kun mun mielestÀ tÀmmönen ei oo mullekaa edes sellast mikÀ kovin usein tapahtuis. Tai niiku et nÀin HELVETIN paljon rakastuu johonki. Siis joo noi kolme ja sit en tiiÀ ketkÀ muut ois ollu nÀin kauheita oikeesti. Timppa tietty on kauhee mut en osaa sanoa oliks sekÀÀn nÀin jÀrkyttÀvÀ sentÀÀn. EhkÀ se oli. Ja onhan se aina vitun special et ei sillÀ. Rakastan sitÀ aina. Tai niiku ei vaa voi pÀÀstÀ yli ihmisistÀ ikinÀ. Ei niist pÀÀse yli, koskaan. Ihan sama kuinka vÀhÀn ajattelee enÀÀ, vaikka ei edes joka pÀivÀ miettis niin silti ei siitÀ vaan oo yli ikinÀ. Se on mahdotonta. Ja sehÀn tÀssÀ vituttaakin. Et en tuu koskaan olee timpastakaa yli. Niiku koskaan. Tai sitten pitÀÀ vaa oottaa vielÀ jonkun aikaa ehkÀ joskus oonki en tiiÀ.

MitenköhÀn muuten normaaleilla ihmisillÀ menee nÀÀ, ne ihastuu yhteen kerrallaan ja pÀÀsee eka siit yli ja sit vasta ihastuu uuteen? Juu ei mulla vaan. Kaikki samaan aikaan ja et oo edellisestÀ tai siis edellisistÀ yli tippaakaan ku ihastuu jo seuraavaan.

Niiku what do you mean tÀÀhÀn on se normaali tapa rakastua, duh. MenkÀÀ te kaikki muut epÀnormaalit vittuun xd

Oh lord taas mul soi pÀÀs only one for me. đŸ€ŠđŸ˜­

Oikeesti mÀ en vaan vittu elÀ ilman tota miestÀ. Mua SATTUU. mua sattuu ihan helvetisti. EnkÀ haluu edes tietÀÀ kuinka vÀsyny oon tÀhÀn joskus parin viikon pÀÀstÀ (tai no viikonkin pÀÀstÀ jo) jos tÀÀ tilanne vaan jatkuu (ja totta helvetissÀ se jatkuu tai siis yllÀttyisin jos pÀÀsisin yhtÀkkiÀ siit yli lmao).

Siis kosk taas kerran tos joku aika sitten mietin i****** koska olin vaa niin helvetillises tunnekuohussa ja oikeesti se vitun tunne ku ajattelet vaa ettÀ mÀ en vittu pÀrjÀÀ ilman sitÀ mÀ en pÀrjÀÀ nÀin, mÀ en voi elÀÀ enkÀ haluu elÀÀ ilman sitÀ. Sit kuitenki, aika nopeesti mÀ ajattelin sit et: "hei oikeesti et todellakaan tee mitÀÀn etkÀ edes mieti mitÀÀn tollasta eikÀ sun tarvi tehÀ itelles mitÀÀn, koska asiat menee hyvin, mÀ uskon siihen". En tiedÀ minkÀhÀn vitun takia muka uskon ettÀ asiat menee hyvin mutta mun on uskottava.

Tosin toi sÀikÀytti mut kyllÀ aika paljon tavallaan. Se ajatus tuli niin yhtÀkkiÀ niin voimakkaana. Ja se epÀtoivon tunne oli jÀrkyttÀvÀ (ja se on koko ajan lÀsnÀ kinda). Niin en tiiÀ vaikka oonkin todella nössö ja loppujen lopuksi en oo varma uskaltaisinko edes tehdÀ itelleni mitÀÀn mut en silti tiiÀ et onko tÀÀ tilanne nyt ihan turvallinen.... Koska rakastuneena on kuitenkin niin epÀvakaassa tilassa ja silleen.

Emt mun mielestĂ€ rakastuminen pitĂ€s jo itsessÀÀn luokitella mielenterveyden hĂ€iriöksi huoh ei tÀÀ oo normaalia 😂

Voi jeesus

Miten voikaan rakastaa đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­â€ïž i'm done. I'm so in love with him like with all of my soul i'm literally TORN bye đŸ˜© oon kyl niin sekasin pÀÀstĂ€ni.

Ja siis pahinta tossa ihmisessÀ on sen persoona. Luulen et se on syy sille miks oon nÀin tolkuttoman sekasin. Helvetti en oo ikinÀ nÀhny ketÀÀn samanlaista, noin spessuu ihmistÀ :D oml miten kukaan voi olla rakastamatta sitÀ. Vituttaa koska just tollaset ihmiset on pahimpia mulle mist tavallaa huokuu se turvallisuus tai sellanen. En niiku kestÀ OLLENKAAN, sama mitÀ yutossakin niin mun ekoja ajatuksia sillon kun ihastuin siihen oli just se et ei vittu tost tulee niin turvallinen viba. Niiku noi on just sitÀ absolute helvettiÀ mistÀ ei pÀÀse yli ikinÀ. Ei perkeles
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ja mitÀ saatanaa nyt .......

My bisexual ass decided to dream about people 😑😑😑😑 tai siis nĂ€in unta empusta? + Eunkwangista. + Hui was there too i think. Muita en muista . Huoh no ei sitten yeetata sittenkÀÀn biseksuaalisuuttani ikkunasta ulos 😑

Lmao okay okay i get it im bisexual no need to do that shit again đŸ˜©

Lmao it was sweet and cute tho XD oikeesti ilmeeni tosin ku herĂ€sin siitĂ€ unesta ja olin ihan sillee "😃😌💕" huutis olin vaa jotenki nii hĂ€mmentyny. Niiku honestly en tiiĂ€ millo viimeks oisin nĂ€hny unta empust lmao se oli nii sulost. Lol se oli siin joku mun opettaja tai ohjaaja tai vastaava siis kuitenkin siihen tyyliin et sain jutella ja olla sen kaa mut tiesin siin koko ajan etten saa kuitenkaan sanoa sille ettĂ€ mulla on tunteita sitĂ€ kohtaan :D so it was kinda sjdjdjrjrjfkfkrk D: mut se oli ihanaa puhuu sen kaa lmao emt D: sit en muista mitĂ€ tapahtu siin muuten niiku huin ja eunkwangin suhteen mutta mun mielestĂ€ ne kuitenkin oli siinĂ€ ja sekin tuntu sellaselt raastavalta mutta en osaa sanoa mitĂ€ siin tarkalleen ottaen tapahtu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ughhhh like..... Have i always been bisexual 😭😭😭😭 siis kyl mĂ€ muistan sen yhen tytön sillon pienenĂ€ ku tykkĂ€sin siitĂ€. Mut samoin tykkĂ€sin yhdestĂ€ pojasta myös joten i guess i was bisexual even then. En vaan todellakaan tajunnut et mitĂ€ se on koska olin hĂ€mmentynyt koska tiesin et ne tunteet sitĂ€ tyttöö kohtaan oli lesbianismia (:D) siis olin kuullu totta kai lesboudesta. Ja se oli vissiin ainut sana mitĂ€ tiesin siitĂ€. Sitte mun kaverit oli silleen hyi ku kerroin siitĂ€. Ja ihmettelin kai jotenkin et mitĂ€ Ă€llöö siin muka on :D well, theyre straight so ofc. Mutta kun muistelisin just silleen ettĂ€ olin vĂ€hĂ€n hĂ€mmentynyt koska tiesin etten oo lesbo. Olin vaa jotenki sillee this aint it. Mut en tiennyt et se on mahdollista tykĂ€tĂ€ tytöistĂ€ ja pojista joten varmaan siks ajattelin ettei se oo mitÀÀn ihastusta vaan jotain platonista idk? Tai niiku ihmettelin et mikĂ€ mĂ€ oikee oon jos en oo lesbo mutta tykkÀÀn tytöistĂ€ xd samaa ihmettelin joskus ylĂ€asteella ku tunteet herĂ€s yhtĂ€ tuttuu tai kamuu kohtaan ni ajattelin ettĂ€ onko musta tulossa lesbo. 😃 Lmao. No, nykyÀÀn ainakin tiedĂ€n ettĂ€ oon biseksuaali mutta onhan nĂ€itĂ€ hassua miettii. Kun ei mulla ollu sillon mitÀÀn sanaa siihen. Lesbot varmaan ymmĂ€rtÀÀ aikaisemmin koska niillĂ€ on sana sille siis lapsena jo. Tai ainakin mulla oli mutta en tiennyt sanaa biseksuaali. Ja sitĂ€kin on outoa miettii et eikö muka oikeesti esim mun perhe tajunnut mitÀÀn koska mulle se on niin merkittĂ€vĂ€ asia ollu mitĂ€ sillon joskus pienenĂ€ mietin (en paljon mutta mietin kuitenkin, ainakin sen kerran) ja sit kukaan ei nĂ€e sitĂ€ ulospĂ€in et mitĂ€ sun maailmassa tapahtuu 😳 paitsi mun kaverit ainakin siitĂ€ kuuli sillon kun puhuin siitĂ€ tytöstĂ€. Onpa outoo muistella koska muistan sen kuin eilisen D: ja luulen ettĂ€ sain siitĂ€ sellasen torjumisen kokemuksen kuitenkin koska nehĂ€n suhtautu vĂ€hĂ€n silleen negatiivisesti siihen. Aika sad.

Idk i'm confused as hell koska mitÀ vittuu yhtÀkkiÀ vaa aattelen taas jotain emppuu myös ja niiku öh ok. Ja ne tunteet oli nii vahvat siinÀ unessa. RÀÀh.

Pls not this
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
PLS NOT THIS
miks tÀÀ vidi on niin söpö

RÀÀh stop killing me lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Like ARE YOU REALLY GOING TO DO THIS TO ME 😭 NO 😭 mul on jo ihan liikaa kestĂ€mistĂ€ eunkwangissa. Huissa. Ja yutossa. Ja nyt nĂ€emmĂ€ vielĂ€ empussakin. Pls.

And lets not forget eunhyuk. And lets not forget hobi. And lets not forget gd. Yms yms.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
No mate what the heck

Oooofffffffffffff

MitÀÀn en ymmÀrrÀ

Mutta en oikeesti kestÀ olin lenkillÀ Àsken.... Ja tapahtu taas outo asia. EhkÀ sattuma mut. Se oli niin outoo. Koska kÀvelin siin yhen talon ohi vaa ja sit mulle tuli outo tunne et kato viel tota postilaatikkoo et ihan ku siin ois jotain mitÀ mun pitÀis nÀhdÀ, et jos siin on joku numero mikÀ sanoo mulle jotain. Sit katoin sitÀ ja aluks en tajunnu et mitÀ tosta nyt muka pitÀs tajuta mut sit se olikin merkittÀvÀ tavallaan. Tai ainakin hassu sattuma. En viitti sanoo ettÀ mikÀ se numero oli ja kirjain. Mut se liitty eunkwangiin. Ei se ehkÀ muuten ois outoo mut miks mulle tuli ennen sitÀ se tunne et pitÀs kattoo sitÀ ja sit siin olikin just toi luku koska jos siin ois ollu vaikka 20 ni mitÀ muka oisin keksiny siitÀ? Niiku mitÀ merkitystÀ. Ni miten se voi olla just toi luku ja kirjain lmaoooo jÀnnÀ sattuma. Se ois literally yhtÀ hyvin voinu olla vaikka 20. Mut se oli just toi :DDDDD no joo miten vaan mutta onpa vitun omituista taas tÀmÀkin, niinku kaikki. Joo no tÀÀ kuulostaa "hörhöilyltÀ" mutta aina kun tapahtuu tollasia asioita ni en voi sille mitÀÀn ettÀ se pistÀÀ miettimÀÀn :Ddd

Mutta anyway.

Tos vĂ€hĂ€n aikaa sitten kun mietin ek ja emt katoin varmaa jotai vidii sillon, nii mulle tuli yhtĂ€kkiĂ€ ajatus et jos tuntisin sen jotenki tai sillee et jos oisin sen kaa samas huonees ja tunnettais ees jotenkuten ja nĂ€in, nii tuntuu ettĂ€ mua ei pelottais yhtÀÀn vaikka se tietĂ€is mitĂ€ tunnen sitĂ€ kohtaan. Tuntuu et pystyisin confess sille ihan helposti. Siis tietenkÀÀ en tiiĂ€ mut tuntuu vaa silt et se ois sellasta. YleensĂ€ oon just se joka ei IKINÄ uskalla puhua ihastukselleen eikĂ€ ainakaan uskalla tunnustaa, tai no oon tunnustanu yhelle ainakin kerran, mut silti yleensĂ€ oon tosi arka kertomaan tunteista jotain tyyppiĂ€ kohtaa. PelkÀÀn kaikkee et yhyy mitĂ€ se aattelee must jne. En tiiĂ€ ees mut jotenki se on vaa pelottavaa. Mut eunkwangist must tuli sellanen olo yhtĂ€kkiĂ€ ettĂ€ jos tuntisin sen edes jotenki ja olisin samas huonees sen kaa ni en pelkĂ€is ollenkaan vaikka mun tunteet nĂ€kyis ulospĂ€in sillee et se huomais et oon ihastunu siihe. EhkĂ€ se on niin helposti lĂ€hestyttĂ€vĂ€ ettĂ€ siksi must tuntuu tĂ€ltĂ€? Voisin basically sanoo iha suoraan varmaan ettĂ€ oon rakastunut siihen, mikĂ€ on tosi outoo koska kuten sanoin niin pelkÀÀn tommosta ja sillonkin kun tunnustin sille yhelle ni olin juonu aika monta juomaa alle :D olisinkohan selvĂ€nĂ€ uskaltanut ikinĂ€...... Huutis. Mutta eunkwangist vaa sit tulee varmaan sellane viba ettĂ€ sille uskaltais puhuu. Luulen nĂ€in. Ainakin mulle yhtĂ€kkiĂ€ tuli vaa sellane ajatus. Tuskin mua hĂ€vettĂ€is ollenkaan vaikka se tietĂ€iski, sitĂ€ paitsi nÀÀ tunteet on muutenki nii isoi ja merkittĂ€viĂ€ ettĂ€ mitĂ€pĂ€ niitĂ€ hĂ€peemÀÀn anyway. Ofc en varmaan koskaan oo siinĂ€ tilanteessa ettĂ€ edes voisin tuntee sitĂ€ vĂ€hÀÀkÀÀn mutta toivossa on hyvĂ€ elÀÀ 😀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Lmao also changsubin sisko onkohan se jo pÀÀssy yli siitĂ€ xddddddd kosk just mietin aiemmin et onkohan kukaan yhtĂ€ rakastunu siihen ku mĂ€ oon. Mut en tiiĂ€. EhkĂ€ changsubin sisko on XDDDDD vittu oikeesti huutis toivottavasti ne ei oikeesti ala olee yhdessĂ€ ja muutenki i just đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜©đŸ˜© why. Why did this happen to me oml it's a cruel joke.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
DDDDD: OML

wait. WAIT. why do i follow him on ig đŸ€§đŸ€§đŸ€§đŸ€§ oop it was an accident.

Lmao se ei tuu huomaamaan mua vaikka seuraisin tykkÀilisin ja kommentoisin :DDD vaikka tapaisin sen irl joskus niin sekÀÀn tuskin auttais

Just accept the fact that youll die without ever experiencing that shit 😌 then life is meaningless lmao.

Kaikista hassuintahan tÀssÀ on se ettÀ vielÀ vÀhÀn aikaa sitten olin tÀysin ok ilman sitÀ. Miten kaikki voikaan muuttua hetkessÀ. VielÀ kesÀkuussa ja heinÀkuun alussakin olin ok ilman sitÀ enkÀ tiennyt ettÀ tulisin nÀin nopeasti tarviimaan nÀin paljon jotain uutta tyyppiÀ basically. "Uutta" koska honestly edelleenkin, it's like i knew him always.

Mietin mun elĂ€mÀÀ ennen. Ja tuntuu niin oudolta ettĂ€ oon elĂ€ny nĂ€in kauan, ihan fine ilman sitĂ€. Oikeesti se tuntuu niin tĂ€ydelliseltĂ€ nyt kun vertaa. Vaikka pidĂ€n ja pidin mun lapsuuttakin suhteellisen vaikeana, niin silti se lapsuus tuntuu nytten ihan TÄYDELLISELTÄ melkein, kun miettii ettĂ€ oon ollu ihan iloinen ilman sitĂ€. Ja nyt oon niiku ikuisesti tuomittu tĂ€hĂ€n ikĂ€vÀÀn ja kaipaukseen ja tuskaan? Ei vittu voi olla mahollista.

Siis oikeesti kun miettii niin se tuntuu niin jotenki siis absolute bliss. Olla tÀysin tietÀmÀtön tosta ihmisestÀ ja tÀysin ilman tÀtÀ kaipausta ja tuskaa. Ei mitÀÀn haavoja. Ei ainakaan siitÀ ihmisestÀ. Ei itkemistÀ sen perÀÀn. Ihan vaan normi elÀmÀÀ jossa oli actually jotain jÀrkeÀkin, melkeinpÀ. No okei siis olihan mulla traumaattiset kokemukset ja muutenki tavallaan kauheeta ahistusta, mut .. en tiedÀ. Tuun niin surulliseks ku mietin elÀmÀÀ ennen. Pystyin olla onnellinen paljon helpommin. Nyt tuntuu et se on niin vaikeeta koska en pysty olla ajattelematta sitÀ et "haha sÀ tuut olemaan ikuisesti ilman sitÀ ihmistÀ haha" :D niiku tÀÀ tuntuu niin vitun julmalta vitsiltÀ. En oikeesti tiennyt ettÀ elÀmÀ on tÀmmöstÀ helvettiÀ. Absolute vitun helvettiÀ.

Muutenki toivon et voisin olla vaan samanlainen ku sillon. Ettei kaikki ois muokannu must tÀtÀ mitÀ oon koska mua pelottaa oikeesti tÀÀ nykyinen elÀmÀ. En pysty edes keskittyy mihinkÀÀn nykyÀÀn on vaa mahotonta tehdÀ mitÀÀn mistÀ ennen pidin. Tai melkein mahdotonta. Harvemmin pystyn. Kaikki on niin vitun surullista. Ja joka tapauksessa menetÀn ihan kaiken at the end of the day joten elÀmÀ ei oo muuta ku hidasta kuolemaa. Ja totta kai kÀrsit vielÀ lisÀÀ siinÀ matkalla sydÀnsurujen takii ja kaiken muunki takii ikÀÀn ku tÀÀ kuoleman odottelu ei ois jo tarpeeks ahistavaa. Ja minkÀ helvetin takia mÀ mietin tÀtÀ 24-vuotiaana. Mutta kun pelkÀÀn niin paljon ettÀ jotain sattuu koska en uskalla vittu edes liikkua ulkona ilman ettÀ pelkÀÀn et jotain sattuu ja kuolen. Tai siis joo no nyt kun olin lenkillÀ ni olin suht ok kyllÀ. Mutta esim ajatus kauppaan menemisestÀ on vÀhÀn... Eh. Mut kaikki vÀhÀn riippuu kaikesta. Ja myös se et kenen kaa oon. Jos meen Àidin kaa kauppaa vaikka ni se ei pelota samalla tavalla. Mutta jos ajattelen ettÀ nÀen mun kaveria niin se pelottaa heti vitusti ja ajattelen et jotain pahaa sattuu. L m a o.

Idc. En jaksa mitÀÀn, menen nukkumaan. Jep. Nukkuminen. Sekin on ajan ja elÀmÀn tuhlaamista. This is not ideal. Sanotaan ettÀ nukkuminen on tÀrkeÀÀ mutta sitten sanotaan kuitenkin ettÀ joka ikinen sekunti pitÀs kÀyttÀÀ hyvin. Ei vittu. Ei must oo tÀmmöseen.

Toisaalta ainoastaan nukkuessa voin kuvitella hetken et oon oikeesti eunkwangin kaa jos nÀÀn unta siit, tai kenestÀ ny sit nÀÀnkÀÀ unta. Joten periaatteessa vois nukkua aina koska onhan se paljon helpompaa elÀÀ siinÀ todellisuudessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ja koska yks tolkuton rakastuminen ja ne sydÀnsurut siitÀ ei missÀÀn nimessÀ oo tarpeeks. Niin edelleen hui ja yuto. Ja muutkin jossain mÀÀrin varmasti. Totta kai. EnkÀ vielÀkÀÀn usko ettÀ pÀÀsen ikinÀ yli. Miten mÀ voin kuolla tyytyvÀisenÀ ku en oo saanu olla kenenkÀÀn kaa ketÀ rakastan. Vaikka löytÀisin jonkun mutta silti on niin tolkuton mÀÀrÀ ihmisiÀ ketÀ rakastin enkÀ koskaan saanu olla niiden kaa. So it's just absolute hell like i said.

Ei oo kyse siit ettenkö vois ELÄÄ ilman

MÀ voin elÀÀ ilman ketÀ tahansa. MÀ voin elÀÀ mutta kuten sanottu i'll be miserable at best. Ja tÀÀ vaan lisÀÀ mun kuolemanpelkoa kun ajattelen ettÀ ei helvetti tuun oikeasti kuolemaan ilman ettÀ oon saanu ikinÀ olla niiden kanssa keihin olin kaikista eniten rakastunu. Bye. Meen nukkumaan ja toivon ettÀ kun herÀÀn (jos herÀÀn eihÀn sitÀ koskaan tiedÀ :))))))))))) rakastan tÀtÀ pelkoa :)))))))))))))) ei ainakaan oo yhtÀÀn vaikee rentoutua tai mitÀÀn :)))))) niin kaikki tuntuu helpommalta. Tai oikeestaan toivon ettÀ herÀÀn johonkin toiseen todellisuuteen jossa kaikki onkin hyvin. Mutta sitÀ nyt tuskin tapahtuu koska ollaan kaikki jumissa tÀssÀ actual helvetissÀ. Huvittavaa kuinka puhutaan taivaasta ja helvetistÀ ja nÀin vaikka koko elÀmÀ jo itsessÀÀn on se helvetti xD voiko olla jotain tÀtÀkin pahempaa vielÀ?????? :D kysyn vaan mitÀ VITTUA minÀ tÀÀllÀ teen in the first place. Taas toivoin tossa Àsken ettÀ en olis ikinÀ syntynyt. It's just NOT worth it. En mÀ olis siinÀ mitÀÀn menettÀnykÀÀn.

Tosin siitÀ en sitten tiedÀ ettÀ miten tÀÀ todellisuus oikeasti toimii, ettÀ onko se sitten kuitenkin niin ettÀ lopulta kaikki on hyvin (vaikea uskoa).

Tai ettĂ€ onko esim jotenki niin ettĂ€ sĂ€ itse haluat syntyĂ€ tĂ€hĂ€n maailmaan mutta sĂ€ et vaan muista sitĂ€ (jotkut sanoo niin, kaikenlaisia teorioita on). Like PLS when did i sign that đŸ˜© idk

Mutta tosiaan i kinda don't know

Ja muuten.......

TÀÀ ristiriita on niin naurettavan huutis settiÀ:
1) pelkÀÀn kuolemaa yli kaiken
MUTTA
2) pelkÀÀn tavallaan myös ikuista elÀmÀÀ jos joudun viettÀÀ sen ikuisuuden ilman erÀitÀ
MUTTA
3) pelkÀÀn kuolemaa koska se on kai ehkÀ emt (enhÀn mÀ tiedÀ vittuakaan mitÀ kuolema oikeasti on) myös ikuisuus ilman erÀitÀ, vaikka en olisikaan siitÀ tietoinen mutta ajatus on niin absolute helvettiÀ imo, kaiken lisÀks perheestÀni eroon joutuminen on myös ihan sietÀmÀtön ajatus
MUTTA
4) pelkÀÀn myös reinkarnaatiota omalla tavallaan koska i would miss this life and this body, + reinkarnaatiossa on se pelottava aspekti ettÀ jos joudut johonkin ihan jÀrkyttÀvÀÀn tilanteeseen ja sillee ok seuraavassa elÀmÀssÀs joudut jonkun kidutusmurhan uhriks niin fine then that's a nice idea + se ettÀ joudut taas kerran pelkÀÀmÀÀn kuolemaa seuraavassa elÀmÀssÀs niiku lmao eikÀ riitÀ se ettÀ kerran kuolee vaan aina uudestaan XD i'm-

MUTTA

aaa mitÀ mun pitikÀÀ kirjottaa ok en muista. No mutta noita ainakin pelkÀÀn tai siis joo kaikkea pelkÀÀn ja kaikki on ehhhhsjdjdjdkdkdk idk. You can't fucking win. Ainoa miten olisit voinut voittaa.... Ois ollu se ettÀ et olis syntyny :D niin ei tarvis olla tÀssÀ kidutuksessa. Huuuuutis eikö sen pitÀs olla just toisinpÀin, ettÀ se syntyminen on niin ihmeellinen asia ja se on sitÀ voittamista mutta mÀ ajattelen pÀinvastoin, ettÀ se syntymÀttömyys ois ollu se voitto.

Kai mÀ sitten vaan vihaan tuskaa ja kipua niin paljon ettÀ sen puuttuminen on parempi kuin se ettÀ sitÀ on mutta on myös hyvÀÀkin. Niinku i don't care about the good stuff en vaan olis halunnu joutua keskelle tÀtÀ helvettiÀ. Ja miten mÀ oisin voinu kaivata jotain jota ei ikinÀ ollu. Huoh. Abortti olis ollu mahtava asia. Vaikka tietenkÀÀn en olis osannut arvostaa sitÀ.

Mut venaa. Koska jotkut oikeesti vÀittÀÀ ettÀ ne muistaa ajan ennen niiden syntymÀÀ niin tÀÀ on vÀhÀn creepyy koska mietin et voikse oikeesti olla totta. Muutamalta tyypiltÀ oon kuullu tarinoita ettÀ ne muistais sen kun ne ei ollu vielÀ syntynyt. Esim joku kerto siitÀ ettÀ se oli tienny tai ollu niiku ihan tietoinen sen Àidin jostain suhteesta mikÀ sillÀ oli ollu raskausaikana, ja sitten se Àiti oli ollu vissiin ihan sillee "miten sÀ voit tietÀÀ siitÀ" lmao en tiiÀ onks noi totta mut ihan normi ihmisiltÀ oon kuullu jossai ehk youtube kommenteis. Tietenkin ihmiset voi valehdella mut? EntÀ jos ei. EntÀ jos jotkut oikeesti muistaa noita asioita. Suurin osa varmaan ei, mutta jotkut.

Esim ite muistelisin ettÀ eka muistoni on vuodelta 2001. Kun olin 3. Sen enempÀÀ en yksinkertaisesti pysty menemÀÀn taakse. Et mitenköhÀn jotkut voi muka muistaa ajan ennen syntymÀÀnsÀ pLEASE :D mutta niin vaan uskottavalta jotkut keissit kuulostaa

Ja etenkin muuten se Ryan hammonsin reinkarnaatio keissi, fr menee kylmĂ€t vĂ€reet ku mietin et miten se voi olla mahdollista muuten. Koska niin monta asiaa se lapsi muisti, ja ne pystyttiin varmentamaan todeks. I- ✋ what is that 😭

Ah nyt tÀstÀ kesusta tuli taas tÀÀ eksistentiaalisen kriisin puimis keskustelu mutta :DDDDD IDC ei tÀssÀ muutenkaan mitÀÀn jÀrkeÀ ollu aiemminkaan hahahs PLEASE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ei saatana kun must tuntuu ettÀ tÀÀ on vaa nyt ihan mielipuolista :DDDDDDD kuinka muut pystyy elÀmÀÀn normaalia elÀmÀÀ ja olla miettimÀttÀ eksistentiaalisia asioita
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
41,619
Reaktioarvo
2,921
God i fucking hate this

Katoin vidin mis oli hui ja eunkwang âœ‹đŸ˜© still love them both and i aint ever gonna not love them. + Yuto joka myös edelleen satuttaa koko ajan vaikka ajattelenkin sitĂ€ hieman vĂ€hemmĂ€n nykyisin (koska eunkwang)

Vittu ettÀ vihaan tÀtÀ.
 
Ylös Pohja