Siis vittu oikeesti en ymmÀrrÀ miten vahva voi rakastuminen olla. Melkein vannon ettÀ tÀÀ on kaikista pahin koskaan. Mutta sit taas niin, hui ja yuto ofc myös. Et emmÀ tiiÀ. Mutta niinku.... Eih. Kuinka vitun sekasin voi mennÀ yhdestÀ ihmisestÀ. Kun mun mielestÀ tÀmmönen ei oo mullekaa edes sellast mikÀ kovin usein tapahtuis. Tai niiku et nÀin HELVETIN paljon rakastuu johonki. Siis joo noi kolme ja sit en tiiÀ ketkÀ muut ois ollu nÀin kauheita oikeesti. Timppa tietty on kauhee mut en osaa sanoa oliks sekÀÀn nÀin jÀrkyttÀvÀ sentÀÀn. EhkÀ se oli. Ja onhan se aina vitun special et ei sillÀ. Rakastan sitÀ aina. Tai niiku ei vaa voi pÀÀstÀ yli ihmisistÀ ikinÀ. Ei niist pÀÀse yli, koskaan. Ihan sama kuinka vÀhÀn ajattelee enÀÀ, vaikka ei edes joka pÀivÀ miettis niin silti ei siitÀ vaan oo yli ikinÀ. Se on mahdotonta. Ja sehÀn tÀssÀ vituttaakin. Et en tuu koskaan olee timpastakaa yli. Niiku koskaan. Tai sitten pitÀÀ vaa oottaa vielÀ jonkun aikaa ehkÀ joskus oonki en tiiÀ.
MitenköhÀn muuten normaaleilla ihmisillÀ menee nÀÀ, ne ihastuu yhteen kerrallaan ja pÀÀsee eka siit yli ja sit vasta ihastuu uuteen? Juu ei mulla vaan. Kaikki samaan aikaan ja et oo edellisestÀ tai siis edellisistÀ yli tippaakaan ku ihastuu jo seuraavaan.
Niiku what do you mean tÀÀhÀn on se normaali tapa rakastua, duh. MenkÀÀ te kaikki muut epÀnormaalit vittuun xd
Oh lord taas mul soi pÀÀs only one for me. đ€Šđ
Oikeesti mÀ en vaan vittu elÀ ilman tota miestÀ. Mua SATTUU. mua sattuu ihan helvetisti. EnkÀ haluu edes tietÀÀ kuinka vÀsyny oon tÀhÀn joskus parin viikon pÀÀstÀ (tai no viikonkin pÀÀstÀ jo) jos tÀÀ tilanne vaan jatkuu (ja totta helvetissÀ se jatkuu tai siis yllÀttyisin jos pÀÀsisin yhtÀkkiÀ siit yli lmao).
Siis kosk taas kerran tos joku aika sitten mietin i****** koska olin vaa niin helvetillises tunnekuohussa ja oikeesti se vitun tunne ku ajattelet vaa ettÀ mÀ en vittu pÀrjÀÀ ilman sitÀ mÀ en pÀrjÀÀ nÀin, mÀ en voi elÀÀ enkÀ haluu elÀÀ ilman sitÀ. Sit kuitenki, aika nopeesti mÀ ajattelin sit et: "hei oikeesti et todellakaan tee mitÀÀn etkÀ edes mieti mitÀÀn tollasta eikÀ sun tarvi tehÀ itelles mitÀÀn, koska asiat menee hyvin, mÀ uskon siihen". En tiedÀ minkÀhÀn vitun takia muka uskon ettÀ asiat menee hyvin mutta mun on uskottava.
Tosin toi sÀikÀytti mut kyllÀ aika paljon tavallaan. Se ajatus tuli niin yhtÀkkiÀ niin voimakkaana. Ja se epÀtoivon tunne oli jÀrkyttÀvÀ (ja se on koko ajan lÀsnÀ kinda). Niin en tiiÀ vaikka oonkin todella nössö ja loppujen lopuksi en oo varma uskaltaisinko edes tehdÀ itelleni mitÀÀn mut en silti tiiÀ et onko tÀÀ tilanne nyt ihan turvallinen.... Koska rakastuneena on kuitenkin niin epÀvakaassa tilassa ja silleen.
Emt mun mielestĂ€ rakastuminen pitĂ€s jo itsessÀÀn luokitella mielenterveyden hĂ€iriöksi huoh ei tÀÀ oo normaalia đ
Voi jeesus
Miten voikaan rakastaa đđđđđâ€ïž i'm done. I'm so in love with him like with all of my soul i'm literally TORN bye đ© oon kyl niin sekasin pÀÀstĂ€ni.
Ja siis pahinta tossa ihmisessÀ on sen persoona. Luulen et se on syy sille miks oon nÀin tolkuttoman sekasin. Helvetti en oo ikinÀ nÀhny ketÀÀn samanlaista, noin spessuu ihmistÀ :D oml miten kukaan voi olla rakastamatta sitÀ. Vituttaa koska just tollaset ihmiset on pahimpia mulle mist tavallaa huokuu se turvallisuus tai sellanen. En niiku kestÀ OLLENKAAN, sama mitÀ yutossakin niin mun ekoja ajatuksia sillon kun ihastuin siihen oli just se et ei vittu tost tulee niin turvallinen viba. Niiku noi on just sitÀ absolute helvettiÀ mistÀ ei pÀÀse yli ikinÀ. Ei perkeles