Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Siis mitä HELVETTIÄ XDDDDDDDDDDD :DDDDDDDD nyt lähtee järki

Okei. Mä siis selasin normaalisti vaa sitä soittolistaa. Sit vahingossa säädin jtn siin ja literally täysin vahingossa poistin dear my dearin siltä soittolistalta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MITÄ VITTUA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

siis tiedän et voin laittaa sen toki ihan hyvin takaisin sille listalle. Mutta.... En (kai?) Saa sitä mitenkään enää takasin siihen kohtaan missä se oli silloin. Koska se oli sivan ja juon sut pois välissä ja siihen se KUULUU koska siinä se oli ja aaaaa you KNOW koska eiiiiiiii TÄRKEET MUISTOT.

nyt jos laittaisin sen takas sille listalle niin se menis sinne i don't wanna:n jälkeen tai siis kaikkien niiden biisujen jälkeen eikös

Joten en enää ikinä saa sitä niin kuin se oli 😭😭😭😭😭😂 mitä vittua 😂😭 tärkein lista ja meen vahingossa muuttaa sen noin..... Elämäni tärkein kokemus ja muisto (periaatteessa) ... Ai saatana........ Kaikki muuttunu nyt ihan totaalisesti 😭😂 siis oon tosissani tunnen ahdistusta tästä vaikka sinänsä ei oo iso juttu mut SE KUULU SIIHEN KOHTAAN. on väärin jos se on muualla. Oon nähny ja tottunu näkemään ton listan tollasena. Äääähsjskdkdlflföfödldldldl ja sit varmaa joskus unohan ja alan epäilee et miten se oikeesti silloin meni ja ei vittu ahahssjskskskdkdldldöeldkdkeldldl

KUOLEN :DDDDDDDDD OTTOKE ❓❓❓❓❓❓

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No sehän meni siinä sit minkä mä sille voin enää 😭😭😭 en saa sitä samaan kohtaan vaikka mitä tekisin 😩😩😩😩😩 huoh tärkein lista ja meen muuttaa sitä tolleen vahingossa ei SAAAKELI XDDDDDDD ahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa ja se oli siis sata prossaa vahinko lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
PPPPFFFTTT
.SIIS

tuntuu oikeesti pahalta.

:DDDDDD siis ihan oikeesti tuntuu pahalta. Kuulostaa älyttömältä mutta tuntuu pahalta

Ottoke

Tavallaan se on myös kuin poistaisi todistusaineistoa siitä mitä tapahtui. Ja no joo eihän se sinänsä mitään muuta mutta kun se nyt kuitenkin oli siinä ja siihen se kuului ja niin se tapahtui. Kyllähän mä sen muistan silti että miten se silloin oli tai ei nyt luulis että unohdan mutta niin idk idk idk jostain syystä sillä vaan on väliä että missä kohdassa se on.

Siis sekin oli mulle paha juttu tavallaan kun eunkwangin soittolistalt (actual eunkwang soittolista eikä L soittolista joka periaatteessa on.. myös eunkwang soittolista :D) poistui automaattisesti se joku olikse joku off my face coveri tai joku koska se oli niiku jaksona siel. Siis en muista nimee kenen cover mut joku kpop tyyppi se oli. Niin sit en tiiä jos se poistui spotifyst tjsp niin sitte se lähti silt listalta enkä voi sille yhtään mitään mut tuntuu pahalta koska nää on niin tärkeitä ja henkilökohtasia asioita mulle

Abua

No miten vaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
THERES A HOLE IN MY SOUL
THATS BEEN KILLING ME FOREVER

😭😭😭😭😭😭 ETC

why this song AGAIN AND WTF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
YEAH I SHOULD HAVE KNOWN BETTER 😭

wtf i still love this song so much

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Nyt on oikeesti taas tapahtunu muutenki sellasia asioita että ei todellakaan tunnu hyvältä lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeesti kukaan ei vaa.... Kukaan ei vaa voi sanoo mulle et nää tunteet ei oo oikeita.......

Siis luin vaa taas kasan artikkelei yms siitä joiden mukaan it's a disorder if you're too in love with a celeb or some shit idk what the hell that was even.

Sitä en tosin ymmärtänyt sitten että... Mikä se raja on et mikä on normaalia julkkikseen rakastumista ja mikä on sitten kiellettyä tai jtn mutta oooook.

Ja ton takii aloin vihaamaan itteeni ihan vitusti ja löin pitkästä aikaa itteeni taas... :D ajatella kui pitkään selvisin lyömättä itteeni ja sit se ns kaatuu tohon. Joten...mmh jees.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaikki tais ehk alkaa siit ku fantasioin siit (ughhh embarrassing) ja sit itkin kosk tuntu nii väärält ja oikeesti pahalt ja olin vaa emt vittu. Tuntuu vielki nii pahalt. Siis mul jo valmiiks oli tää fiilis etten todellakaan saa tuntee yhtään mitään sitä kohtaan, niiku ei vittu mitään tämmöst. Sit sen jälkeen vast kai luin niit artikkelei jne. Ja sit vast itkinki ja sain paniikkikohtauksii tai jtn viel enemmän. Sit vaa olin sillee mitä mä oikeesti teen väärin. Siis ihan törkee paniikki vaa tuli. En kestä.

Pelkäsin vähän jopa et mitä jos teen itelleni jotain pahaa (enemmän ku lyömistä) koska olin niin sekasin, paniikissa, itsevihan kourissa jne.

Sit sen jälkeen aloin ajattelemaan et ei helvetti jos mua pelottaa mun itsetuhoisuus niin ehkä mun pitäis yrittää saada varattua joku aika taas jollekin. Tai no voi olla että mulla jossain vaiheessa täs tammikuussa tai jotain tulee olemaankin sen yhen kaa. Mut viel ei oo tietoo. Mut joo eeeeeei tässä mitään :D oli vaa hirvein kohtaus taas vähään aikaan tai en tiiä oikeesti siis vittu mitä tuskaa. Olin vittu koko ajan silleen "mun pitää kuolla mun pitää kuolla oikeesti koska en saa tuntee näin" niiku vittu mitä helvettiä?????? :D sitä ne extreme itsevihat tekee i guess. Muistan ku katoin jtn vidii öööö... Oisko se ollu joku vanha idol league vidi. :S ja olin vaa sillee viiittuu se näyttää nii hyvält tos mut en saa tuntee mitään sitä kohtaan mun pitää kuolla yms. Siis oikeesti en voi sanoin ees kuvailla miten vitun pahalta se tuntu. Itkin niin hulluna.

Ja joo. Ei o vielkää mikään paras olo mutta jollain tavalla parempi jo. En tiiä.

Ugh vähän oksettaa kyllä.

:/// Okei vieläkin itkettää

Aaaaa. Siis tää desire niinku ... Is burning me alive. En kestä kuinka paljon haluun sitä. Niiku koko mun sielu on vittu tulessa kaikin tavoin herranperkele sentään mitä tapahtuu 😭 en oo pystynyt edes syödä paljon mitään. Oon ollu nälissään varmaa vittu jostai iltapäiväst? Lähtien? En oo syöny varmaan 10 tuntiin kunnolla mitään??????? Oon syöny jotain ihan pientä kuten pari sipsii ja sellast muuta mikä ei täytä mitään lollllll.

Huoh

I CAN'T eat i can't sleep what else could it be

:/

Varmaan senkin takia mua oksettaa+ pyörrytti aikasemmin "hehe"

V i t t u

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi helvetin perkele

Mutta

Jooh

Asiaa ei varmaan.... Auttanu sekään ku eunkwang oli vaa laittoman hyvännäkönen siin beatcomis..

Vittu kuolen sisältä.

Katoin sitä silleen ei helvetti mä katoan pois tällä hetkellä just.

Muutenki

Sen nauru on vaa nii vastustamaton.
Herranperkele sentään joka kerta ku kuulen sen naurun ja siis varsinki se jos se naurahtaa sellai tietyl taval joskus ja se kuulostaa niin kinda feminiiniselt ja kuolen vittu miljoonasti aina niis hetkissä

Sulan.

En haluu olla vitun sairas ja idiootti ja ällöttävä ja yms. Mut näköjää oon. Selkeesti

Mun itsetunto ei ainakaan parannu täs.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeesti se on maailman seksikkäin ja tuntuu ihan todella todella todella todella todella todella todella todella pahalta

En edes sais ajatella et se on seksikäs

Tai saan mutta en sais ajatella niin että se on kirjaimellisesti seksikkäin mies jonka oon ikinä elämässäni nähny tai tuun koskaa näkemään. Se on se mitä en (kuulemma) sais ajatella.

En voi sille mitään et se on kuumin ja oon täysin rakastunut siihen niinku aivan auttamattoman rakastunu ja se on elämäni rakkaus ja .. en tiedä enää kuinka selviin tän itsevihan kanssa.

"Heh"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kuuntelen marry me. Ja nyt mulle vaan jäi niin vahvasti se olo että en sais esim kuunnella tätä biisii ja ajatella sitä. Etten saa aatella et se on edes mahdollista et joskus tultais menee naimisii. Etten saa ajatella tai haaveilla siit tai toivoo sitä.

Et mun pitäis rakastua johonkin josta voi niin sanotusti todennäköisemmin tulla suhde. Koska niin kuuluu tehdä

Tuntuu et tää repii mut sisältä kappaleiks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ehkä jossaki vaiheessa rupeen pyörii jossaki baareissa tai jossaki ja oon sillee et yritän hankkia suhdetta vaan siks et olisin sellanen ku pitääkin mut aattelisin silti aina kwangia joten sehän olisikin niin saatanan järkevää.

En ees pystyis olla itkemättä jos oisin jonku toisen kaa

Oon aivan varma et itkisin jatkuvasti kun tuntuis niin pahalta lol ahahaha vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu kun...... Tunteita on.

Enkä mitään sille voi. Vieläkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä en vittu kestä enää. Mä en enää kestä.

Koskaan en oo tarvinnut ketään näin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Noniiin tosiaan.

After self harming (i mean.. that hitting and scratching myself)... Ja joka tosiaan tapahtui ilmeisesti vaan siks että luin niitä juttuja ja siis ei vittu nimittäin luin viel lisää jotain shittii ja sit löin itteeni uudestaan ja raavin sillee et sattu ja itkin ja must tuntu hetken aikaa siltä et oisin halunnu vaa oikeesti viiltää veitsellä ihooni tai jotenki siis en tiedä tyyliin vahingoittaa itteeni todella pahasti siis tuntu suurinpiirtein siltä et haluun leikata itestäni jotain irti tai jotenki koska niin syvää vihaa tunsin itteeni kohtaan ja se oli siis heti sen jälkeen kun katoin niit juttui mis tuomittii julkkiksii rakastumine ja näi. Tuntuu vielki et tukehdun kinda. Tai sillee tosi...mm nii. En tiiä miten sanoa edes. Aloin myös hyperventiloida ihan hallitsemattomasti siinä enkä tajunnu et voin näinkin vahvasti reagoida tollaseen. Jotenki totaalinen paniikki. Sit tajusin etten voi antaa kenenkään sanojen tappaa mua tälleen. Ja en saa tehä itelleni mitään ainakaan liian pahaa. Mieluusti ei lievääkään self harming eli just sitä raapimista ja lyömistä mut VARSINKAAN ei mitään sen pahempaa. Mut tää tilanne on kyl silleen vakava koska en ees tajunnu miten voimakasta mun itseviha voi olla. Ainakin tollasten lukemisen jälkeen. Jotenki hallitsematonta jopa. Tai silleen.

Mut joo kaiken tän jälkeen kuuntelinpa sitten tän:

Ja tärisin vähän kosk nii.

Öäh en tiedä mitä sanoa tai ajatella tai mitään.

Rakastan kwangii en voi sille mitään.

Ja siin ei oo mitään väärää.

(Mut se tuntuu must nyt väärält sairaalt ja ällöttävält, et kiitti)

Muute toi kohta tos biisis "to be..... To be" :Dd

Mut oikeestaa en tiiä

For real

Mitä ajatella

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja tän takii en myöskään voi nukkua joten kiitti vitusti siitäkin

Miks on niin vaikee olla tuomitsematta muita ihmisiä ? :) Nyt aattelen sit koko ajan et oon sairas ja ällöttävin ihminen koko maailmas jne

Hmm

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei epäilystäkään

Jos kerran mulle sanotaan niin et oon väärin niin silloin mä varmaan sitten olen väärin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaaa hirveet menkkakivut mutta taaskaan verta ei näy vielä missään mutta sattuu niin saatanasti

Ylös Pohja