Kaikki tais ehk alkaa siit ku fantasioin siit (ughhh embarrassing) ja sit itkin kosk tuntu nii väärält ja oikeesti pahalt ja olin vaa emt vittu. Tuntuu vielki nii pahalt. Siis mul jo valmiiks oli tää fiilis etten todellakaan saa tuntee yhtään mitään sitä kohtaan, niiku ei vittu mitään tämmöst. Sit sen jälkeen vast kai luin niit artikkelei jne. Ja sit vast itkinki ja sain paniikkikohtauksii tai jtn viel enemmän. Sit vaa olin sillee mitä mä oikeesti teen väärin. Siis ihan törkee paniikki vaa tuli. En kestä.
Pelkäsin vähän jopa et mitä jos teen itelleni jotain pahaa (enemmän ku lyömistä) koska olin niin sekasin, paniikissa, itsevihan kourissa jne.
Sit sen jälkeen aloin ajattelemaan et ei helvetti jos mua pelottaa mun itsetuhoisuus niin ehkä mun pitäis yrittää saada varattua joku aika taas jollekin. Tai no voi olla että mulla jossain vaiheessa täs tammikuussa tai jotain tulee olemaankin sen yhen kaa. Mut viel ei oo tietoo. Mut joo eeeeeei tässä mitään :D oli vaa hirvein kohtaus taas vähään aikaan tai en tiiä oikeesti siis vittu mitä tuskaa. Olin vittu koko ajan silleen "mun pitää kuolla mun pitää kuolla oikeesti koska en saa tuntee näin" niiku vittu mitä helvettiä?????? :D sitä ne extreme itsevihat tekee i guess. Muistan ku katoin jtn vidii öööö... Oisko se ollu joku vanha idol league vidi. :S ja olin vaa sillee viiittuu se näyttää nii hyvält tos mut en saa tuntee mitään sitä kohtaan mun pitää kuolla yms. Siis oikeesti en voi sanoin ees kuvailla miten vitun pahalta se tuntu. Itkin niin hulluna.
Ja joo. Ei o vielkää mikään paras olo mutta jollain tavalla parempi jo. En tiiä.
Ugh vähän oksettaa kyllä.
:/// Okei vieläkin itkettää
Aaaaa. Siis tää desire niinku ... Is burning me alive. En kestä kuinka paljon haluun sitä. Niiku koko mun sielu on vittu tulessa kaikin tavoin herranperkele sentään mitä tapahtuu 😭 en oo pystynyt edes syödä paljon mitään. Oon ollu nälissään varmaa vittu jostai iltapäiväst? Lähtien? En oo syöny varmaan 10 tuntiin kunnolla mitään??????? Oon syöny jotain ihan pientä kuten pari sipsii ja sellast muuta mikä ei täytä mitään lollllll.
Huoh
I CAN'T eat i can't sleep what else could it be
:/
Varmaan senkin takia mua oksettaa+ pyörrytti aikasemmin "hehe"
V i t t u