Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Maybe i was born bad maybe i need help :))

Sometimes i get sad and I wanna kill myself
:))

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lols i still feel like throwing up+ päähän sattuu+ nälkä + menkkakivut+ väsyttää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ha. my pussy hurts and idk i feel uncomfortable. :/

It hurts everywhere lol

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
WAIT what the hell 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Yes this is exactly what it is

Yes this is exactly what was meant to happen i guess

Siis kun asioita alkaa niin helposti epäillä

Mutta sitten kun

Selaa galleriaa ja kattoo että mitä saatanaa tässä on oikeen tapahtunut

Niiku oikeen avaa silmänsä ja kattoo

Niin tajuu et on silkkaa mahdottomuutta että me ei koskaan tultais olee yhdessä

For reals kun tajuaa että on ihan uskomatonta että rakastuin näin siihen samaan ihmiseen

On ihan uskomatonta että oon odottanut jo silloin että "millonkohan se tapahtuu, millonkoha me tavataan jne" mutta silloin olin vaa välinpitämättömämpi

I didn't have this desire to be with him

Now it's out of control and i'm dying here

Tää saa mut tärisee kieltämättä

Ei vaa oo mahollista

Ei vaa oo mahollista et tää kaikki ei tarkottais jotain. Tarkottaa ja muuten aivan satavarmasti tarkottaa.

Muuten en enää ymmärrä.

Koska kun selasin kaikista muista ihastuksista myös mitä ny kuvii oli gallerias. Aikasemmista. Niin sen vaa huomas ettei muista ollu tapahtunut tämmöstä samaa ihannnn joten vaikuttaa oikeesti siltä et se ois jollain tavalla meant to be. Koska se on kirjaimellisesti ainut josta oon ollut noin varma että tuun olee sen kanssa. Ja huvittavin osa on just se että en silloin ollu.... Varsinaisesti ainakaan rakastunu siihen. Joten toiveajattelua se ei kyllä ollut. Joo. Tää on niin selvä keissi. Ja on kummallista että se tuli just siitä. Tyypistä joka asuu noin kaukana. Mut se on ainut josta on tullu tollanen, niiku tollai samal taval. Vannon etten muista ollu koskaan samal taval varma. Nyt kun kattoo taaksepäin niin sen näkee selvästi että se on ainut jost on tapahtunut tolla tavalla. Niiku ei helvetti. Ja nyt sit vaa ihan sattumalta siit tulikin mun elämäni rakkaus. Vaikka vielä ei ollakaan tavattu.

Mutta kysymys vaan kuuluu että mitenköhän se sitten mukamas tulee tapahtumaan. Varsinkin kun vielä en oo henkisesti ok sen ajatuksen kanssa että kävisin keikal yhtään missään (ulkomail tai suomes). Ehkä tän vuoden aikana tai ens vuoden aikana oon siinä pisteessä että pystyn tapaa sen, tiiä sitte oisko se ulkomail vai Suomessa mut kummiski. Ja meneekse sit muka niin et sit kun tavataan jossain keikal????????? Nii se tyyliin rakastuu muhun ja mitä?????? Ois muka sillee could i have your number lmao joo varmasti??? Lmao. Ja sit jos se ois Suomessa niin sit se palais kummiski takas koreaan ja siinähän sitte oltais. No ei toikaa millään tasol todennäköiselt kuulosta mut ei kai tollasta vittu voi tapahtua ilman että se tarkottais sitä että todella tullaan olee yhdessä. Voi hyvää päivää. Honestly mä en tiedä :Ddd koska mä en edes???????? Siis en vieläkään voi täysin edes uskoo et se ennustus oli todella tost samast ihmisestä vaikka silloin en siitä yhtään mitään tiennykään. En voi niiku?????? En voi edes tajuta? Ei noin voi tapahtuu. Ei se vaa käy mun järkeen että se ois muka sellanen, josta ei koskaan tuu mitää. Koska oikeasti se tunne oli enemmän sellanen että mä tiedän että niin käy, ilman että siinä ois ollu sitä omaa desire ollenkaan. Tai sit????? En tiiä yhtään oikeesti.

Siis ihan hirvee mysteeri. Niiku elämäni pahin MYSTEERI herranjestas sentään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai sit . I desired that a lil bit (mut en kuitenkaan niin paljon et oisin ikinä ottanut selvää kuka helvetti kyseinen ihminen edes on lmao, paitsi vasta sitten kun se tapahtui täysin vahingossa kun rakastuin siihen tietämättä et se on se tai siis muistamatta edes että tämmönen oli edes ollut, tai ainakaan kaikkea en muistanut siitä niin juuh) but like idk?????????? siis hassua etten edes uteliaisuudesta koskaa tsekannu et milt tää mun tuleva mies sit ees näyttää. Luulis et oisin ollu utelias. Mut en näköjään niin. Olin vaa sillee lol aattelen villuu ja tõnuu ja ignooraan ton random miehen. Siis mitä helvettiä oikeasti.

Ja mistä HITOSTA oon repässy sen ajatuksen edes että tuossapa on mieheni sitten. Mistä AKTUAALISESTA HELVETISTÄ :DDD jotenki se vaan osui muhun kuin salama kirkkaalta taivaalta. Aivan samantien siinä. Kuulin vaa sen pienen pätkän siitä biisusta ja siinä se sitten muistaakseni heti tuli aika laillaaaaaaa. Juuh. Salamana kirkkaalta taivaalta tieto siitä että tuossahan on siis tuleva mieheni :--------------------D mikä ei missään nimessä tuntunut todennäköiseltä silloinkaan, en mä niin sekasin ollu että se ois todennäköiseltä tuntunut tai mitään, mutta kaikesta huolimatta se tunne vaan jotenkin pysyi ja pysyi. Mutta silti yhä siinä mietin ihan muita enkä mielestäni ollut mitenkään että oon niin ihastunu tohon :D ???????????????????????????????????????????? Mistä VITUSTA on kyse

Huoh

Good heavens!

miten meni noin niinku omasta mielestä

Hauskinta on oikeasti just se että olin vaa sillee jaa no katotaan mitä tässä tapahtuu sitten. Sitten jossain kohtaa kai vaan unohdin osan ainakin siitä koko keissistä kun aikaa kulu. Sitten tapahtuu tää???????? Ja nyt en osaa enää olla silleen "jaa no katotaan mitä tässä tapahtuu" vaan oon silleen "WAAAAAAAAAHHHHHHH SE ON KOKO AJAN MUN MIELESSÄ KÄRSIN ILMAN SEN KOSKETUSTA" niinku jaahas mitä tapahtui

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis ihan mahdotonta uskoa tollaseen mutta eipä mulla silloin ollu ainakaan paljon muita vaihtoehtoja kuin uskoa vaikka kuinka epäilin.. se olo oli niin.... Tai se oli niin jotenki ns. Varmaa. Mun oli vaikee olla uskomatta periaatteessa kun se oli niin selvän tuntuista tavallaan vaik mitään logiikkaa ei siinä ollutkaan.

Ei siis en tajua enää yhtään mistään yhtään mitään ja kaikki on niin 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ en enää halua edes ajatella enkä elää mutta pakkohan se on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ahhah teen niin kuolemaa henkisesti mut fyysisestikin sattuu joka vitun kohtaan kehossa haluun oikeesti vittu pakoon tätä ainaista kipua voi saatana

Asiaa ei auta se että pienetkin kivut on mulle tosiaan pahempia kuin muille koska kestän kipua niin helvetin huonosti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
HAH

pari biisii jotka osuu tällä hetkellä:

Taas stay hehe.

Mut siis kun nukkumaan muistuttaa yhdestä tyypistä ja stay toisesta tyypistä mutta molempia on niin outoa kuunnella nytten since i fell in love with eunkwang. Koska noita vanhoja biisuja on vaa nii hassuu kuunnella D: en osaa oikeen ees kuvailla sitä fiilistä

Huhhuh.

En oikeesti kestä jos todella tullaan joskus olemaan yhdessä ton kaa voi jestas sentään se vaa.. tuntuu nii hullult kaiken tän sydänsurun jälkeen, oikeesti aina vaan sydänsurusta toiseen ja taas sydänsurusta toiseen ja ketään en koskaan saanu (ainakaan kunnolla heh kosk niitä ei lasketa mitä on ollu) mut en kestä jos toi on se jonka vihdoin saan, joskus. Kuulostaahan se hullulta, mut. Oon edelleen melko varma siitä koska... Jos silloinkin olin melko varma niin miks se nyt yhtäkkiä ei pitäiskään paikkaansa. Toki on mahdollisuus et oon vaa erehtyny. Mutta uskon kyllä enemmän siihen että olin oikeessa. Lol, i think. Niin oudolta kun se kuulostaakin :D

Ja on se muutenki parempi olla hopeful kuin epätoivoinen. Voin paljon paremmin silloin jos ajattelen näin. Jos ajattelen negatiivisemmin ni sit vaa itken joten 🤦🏻‍♀️ mieluummin vaikka sitten lykkään sitä sydänsurua myöhemmäksi ja pidän kiinni toivosta niin kauan kun voin. Sitten jos sitä ei tapahdukaan esim joidenkin vuosien kuluessa tässä niin ehkä sitten jossain vaiheessa voin luopuu toivosta ja romahtaa mutta en vielä. Aion pysyy positiivisena nytten ja uskoo siihen että olin oikeessa.

Sitä paitsi kaikki tapahtuu ajallaan. Sehän tuntuu muutenkin aika sinänsä pelottavalta ajatukselta tavallaan mut ehkä sitten... Jossain vaiheessa ei enää pelota niin paljon.

Aaaaaaaaaaaaaa :D en pidä ku toinenkin vanha biisu tuli ny si:

Ah, ripariajat. Voi voi. Nostalgista ja oudon tuntuista tämäkin.

Voi näitä vanhoja hyviä aikoja 😭❤️

Snif snif. Myös jossain vanhassa beatcomissa soi pass me by ja sain melkein slaagin..... Tuntu että hetkeks lakkasin toimimasta XDDDDDDDDDD se oli kuin henkilökohtainen hyökkäys........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
+ lmao täs yks päivä opin että 8 vuottaki on aika iso ikäero kosk periaatteessa oon pitänyt sitä suht pienenä, mut sit nauroin ku jossain luki jotain siitä että sit kun ikäero alkaa lähentelee 8 vuotta nii most people might judge it tai jtn tollast XDDDDDD hahahhahs he's so young tho compared to a lot of my loves.....

🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚

Mutta sitten taas toisaalta näin 24-vuotiaana onhan se niinkin että kuka tahansa jonka ikä alkaa kolmosella tuntuu "hirmu vanhalta" xD ei siis oikeasti mutta muhun verrattuna kuitenkin silleen. Eikä mitenkään pahalla tavalla. Vaan se tuntuu vaan hassult :3 ja kuitenkin sillon esim 2012 se on ollu 22 ja minä 14 lmao. (Mutta ei tuo esim johonkin timppaan verrattuna tietysti ole paljoakaan :D)

Huhuhu it's cute ㅠ

AAAAA taas vanha biisi, Taylorin mine 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ nää tuntuu niin oudolta älkää HYÖKÄTKÖ. Viiittu joskus vuonna -11 tätä varmaan kuuntelin jo ainakin. Huhuhuhu. Help me. Muistan kuin eilisen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hah ja jälleen kerran oon niin onnellinen siitä et mun honey on täysin mun isän vastakohta koska joutu taas kuuntelee sen kiukutteluu ja pelätä xd

Jos ees tullaan olee yhes. Mut jos joo niin sit ei ainakaan tarvi tolla tavalla miettii et miten olla ettei tulis huutoa. Sillee mitä mä nyt taas oon tehny väärin sen mielestä. Tai mun veli tai mutsi.

Onneks mun kulta on suloisin ja jos ny sit vaikka jonku toisen kaa yhteen päätyisinkin niin olis kyllä hyvä jos se ois tosi similar kosk iha niinku mun hyvinvoinnin kannalta. Tai siis oonha mä tämmösee tottunu mut ois se hyvä jos ois just tollanen joka ei hirveesti suutu mistään. Vastakohtana faijalle joka huutaa millon mistäkin ja on muutenkin toxic. I'm just being honest here, kyllä se on myönnettävä että se on aika toxic for reals. Vasta nyt viime aikoina oon ihan kunnolla kunnolla tajunnu sen miten se on varmasti vaikuttanu jokaisen perheenjäsenen itsetuntoon negatiivisesti. Että aikas hyvä ympäristö kasvaa kyllä. Ei pahin mahdollinen toki, mutta eipähän tarvi ihmetellä miks mulla on ongelmia. Vaikka ei se toki ainut syy oo, just viime yönä nimittäin näin unta pitkästä aikaa siitä että mua kiusattiin, mut olinki miettiny sitä just ennen nukkumaanmenoa ja analysoinu.

Tää on taas mun omaa pohdintaa vaan mutta oon miettiny sitä tosiaan että koska silloin koulukiusaamisaikoina tilanne oli se että kaikki huomio tyyliin mitä sain pojilta oli pelkästään negatiivista, koska mun kiusaajat. Ne sai mut uskoo todella vahvasti siihen et kukaan jätkä ei pysty haluu mua ja siks luulisin et mun on edelleen vaikee nähä itteeni kauniina ja vaikka sen jälkeen oon saanu suht monelt jätkält sitä kuulla et oon kaunis niin en silti ite vielkää tunne niin. Eikä se paina vaakakupissa nii paljo koska edelleen mun päässä tilanne on se et kukaan jätkä ei voi haluta mua koska ne kaikki pitää mua ällöttävänä. Koska silloin se tilanne oli se. Ja vaikka siin jossain kohtaa tuli lähestymisiä oikeelta ja vasemmalta niin silti se ei näköjään kunnolla oo muuttanu mun fiiliksiä. Edelleen ihmettelen et jos joku tykkäis must nii oisin sillee et ööh eiks sua hävetä tykätä must ku oon näin ällöttävä? Niiku eksä tiiä et jätkien ei kuulu tykätä must vaa niiden kuuluu sanoo mua rumaks jne. Siks mun on vaikee kuvitella, jopa mahdotonta ymmärtää että jonain päivänä voisin oikeasti olla miehen kanssa romanttisessa suhteessa niin että se todella rakastais ja arvostais mua. Uskomaton ajatus, ei tunnu maholliselta jotenkin. Oon myös ajatellut että varmaan sen takia mulla on ollu joka kerta niin kiusallinen olo jos oon ollu jonku jätkän lähellä, esim p tai j tai v. Tai sitten se on kyllä voinut johtua siitäkin jos mulla ei oo ollu tunteita niitä kohtaa mut j:tä kohtaa kyl oli.. ja silti mul oli jotenki niin kiusallinen olo, sellanen ällöttävä fiilis kinda, vaikka muuten siin olikin kivaa olla. Mutta joo, se varmaa johtuu siitä itsetunnosta. Oon miettinyt et oisko sama tytön kohdalla. Ainakin silloin kun m oli mun lähellä niin koin oloni yllättävän hyväksi. Enkä ainakaan ihan niin kiusalliseksi. Joten varmaan tää just liittyy lähinnä jätkiin. Aloin jo miettiä et mitä helvettiä entä jos oonkin oikeesti vaa gay tai jotain koska must tuntuu nii awkwardilt ajatus parisuhteest miehen kaa. Mut en voi olla gay :DDDDDD it doesnt make any sense. Luulen että se on vaa siitä että mun kokemukset sattuu olee mitä on enkä voi luottaa jätkiin samalla tavalla mitä ehkä tyttöihin. En myöskään oo koskaan osannu muodostaa minkäänlaista kunnollista yhteyttä edes kaverimielessä miespuolisten kanssa, tunnen aina oloni niin kiusalliseks jotenkin. Naispuolisten kanssa taas tuntuu että voin olla jokseenkin comfortable. Okei, mul oli koulussa (amiksessa siis) yks jätkä jonka kanssa juteltiin aikas usein tai no oikeestaan kakskin jonka kaa juteltiin jonki verra mut se toinen oli ilmeisesti kuses muhun ja sano kaikkee oot kaunis mul on ikävä sua :D mut se toinen oli mielestäni vaa kaveripohjalt. Mut kai mul niidenkin kaa oli vähän sellanen awkward olo. Tosi omituista miten sukupuoli voi vaikuttaa kun eihän sen oikeestaa pitäis vaikuttaa.

Joo siis ku aloin yhtäkkiä miettii tätä nii säikähdin vaa hiukan ku olin sillee herranjestas miten mä ikinä pystyn luottaa yhteenkään mieheen kunnolla. Niiku et voinko koskaa saada sellast ihan aitoo yhteyttä kehenkään miespuoliseen lol. Siis sillä tavalla et just joku parisuhde olis edes mahdollista. Luulen et sen pitäs olla just tollanen tarpeeks soft kuten eunkwang tai jotain. En ymmärrä ku tuntuu vaa nii törkeen kiusalliselt ajatukselt jotenki.

Ja no siis muutenki huoh ihan ku eunkwang nyt muka olis se jonka tuun saamaan hhahhah. No jos luotetaan siihen mitä silloin ajattelin nii joo sit varmaa, mut voinko mä luottaa siihen :D on mun kysymykseni.. ois kyllä aika vitun outoo jos se muka rakastuis muhun ja meistä tuliskin jotain. Muutenki jos se tuntis mua kohtaa jotai tyylii jossai keikal nii aika helvetin hankalaa siin nyt olis mitään sen enempää edes jutskailla tai mitää. Joten you see why i was so fucking skeptical jo silloin 2020? Siis ei mikään ihme että epäilin sitä niin paljon heti silloin. Mutta silti se outo tunne vaan pysyi ja pysyi enkä vieläkään ymmärrä mistä se johtui. Olin sillee hei öö toi ei kuulosta yhtään todennäköselt. Mut silti se vaan tuntui niin auttamattomasti siltä että tos on mun mieheni. Tietämättä edes sen ulkonäköä. se oli vaa joku ihme tunne mikä mulle tuli. Mutta onko se voinu olla vaan sitä että pidin vaan sen äänestä niin paljon? Mutta kun oon pitäny monen muunkin äänestä samalla tavalla ja tuntenu jotain sen perusteella, mutta en oo tuntenu TOLLASTA. en oo tuntenu että hei tossa on mun tuleva mies/vaimo, vaikka oisin olluki sillee omg tol on ihana ääni.. D: lol? Siinä se vaan iski heti päin kasvoja ja se oli niinku.... Niiiiiin outoa DD: ja sitten jännästi sen jälkeen siit yhtäkkiä tuleekin mun elämäni rakkaus jaahas ok.. en voi sanoa olevani yllättynyt XDDDDDD ...... Vaikka tavallaan oonkin. Oikeasti niinku mitä hittoa hei. Mikä on niiku ees... Homman nimi????? Miten kaikki voi käydä toteen siinä just niinkun ajattelinki? Tavallaan se on nykyään vaikea edes ymmärtää että btob keissi tapahtui oikeasti vasta nyt vähän aikaa sitten, koska silloin oli jo se ja se tuntui niin varmalta silloin että oli kuin se olis jo tapahtunut, vaikka silloin se ei ollutkaan. Mutta kun tiesin niin varmaksi sen että tosta tulee niin vitun iso juttu. Ja periaatteessa olin vieläpä silleen kinda et toi tulee olee isoin keissi kaikist kpop ryhmistä mist oon ikinä tykänny. Se oli vaan se tunne. Niin varma. Niin sit se oli kuin se olis silloin jo tapahtunut mutta oikeasti se tapahtui vasta nyt ??????? Siis oikeesti save me koska mä en enää tiedä mikä hiton ennustaja oon ku tää alkaa pelottaa jo. Niinku emmä tiiä hei miks kaikki menee tismalleen kuten ajattelinkin??????????? 😭😭😭😭 Ja kun en koskaan ottanu selvää kuka vittu se äijä on ja sit vaan randomisti ahahah kappas 3 minuuttii inessä siin vidis ja on jo ihastunu siihe vitusti and it kinda feels like hes the right one ja sit oot vaa sillee MISTÄ RYHMÄSTÄ TOI MIES ON JA MIKÄ ON SEN NIMI i need to know i think i need him i think i love him 😩😩😩😩😩😭 oikeesti you have got to be kidding me. Et niinku kuinka sattuikaan??????? älkää vittu jaksako xD nii-i. Mistähän ryhmästä se OIS VOINU OLLA. ihme etten heti siinä jo arvannut että oisko btob. Vaikka kuulin sen et penta b mut en silti aatellu et btob :DDDD olin sillee MIKÄ ON RYHMÄN NIMI mistä toi b tulee. AAAAAHSHAHAHA. Pls. En kestä ku katoin yuton takii mut eunkwang varasti mun huomion lmao. Ja se oliki sit siinä. Niinku miten kaikki toi edes voi tapahtua? Muistelisin (jos en ihan vääräs oo) et se ois menny niin et saatoin lukee niit tekstei sillee vähän ja saatoin nähä et siin luki eunkwang ja sit ku mietin mikä sen nimi on ni olin sillee et aa onkse siis eunkwang. Koska ekana en kattonu niin tarkasti ni meni vissiin ohi vähän tai jotain. Mutta en ainakaan tietoisesti heti muistanut sitä keissii tai mun mielestä olin vaa sillee et hain youtubesta ja olin sillee seo eunkwang hmmmm toi kuulostaa ehkä jotenkin tutulta? Sit kun olin saanu jo tietää et ryhmä on siis btob niin menin selaa sitä listaa koska muistin kyl sen btob jutun jotenkin ja sit vasta kun näin sen dear my dear siellä ni olin sillee herranjumala, ja muistin et hetkinen hetkinen ihanbku tähän ois liittyny jotain. Mut kokonaisuudessaan muistin koko jutun VASTA MARRASKUUSSA staaahp XD aika vitun syvälle oli haudattu kyl ilmeisesti. Nyt en edes ymmärrä miten oon voinu unohtaa noin hyvin. Pffft ja nii. Ja ajatella et nyt oon sit vahingossa poistanu just sen basically tärkeimmän kappaleen siltä listalta 😭😂😭😂😭😂😂😂 saahan sen takas mutta ei siihen kohtaan. It's not the same. Paitsi jos teen hirveen duunin ja poistan kaikki kappaleet sen jälkeen ja lisään ne uudestaan siinä järkässä missä ne oli ?? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 hahhah :D miten voi olla noin tärkee juttu... Pls.

Oikeest miten voi olla näin aaahahahahaaaaa vittuuu

Siis toi lista on tavallaa vaa kaikista tärkein koska mulle ei koskaan ollu eikä sen jälkeen myöskään tapahtunut mitää tollasta. Nii onha se ihan vitun mystistä ja aivan tolkuttoman tärkee muisto mulle. Ja siis se oli tärkee asia jo ennen tätä. Vaikka en sitä täysin muistanukaa XDDDDDDDD mutta sillon kun vielä muistin lol. Ei siis en todellakaan ymmärrä miten voi unohtaa noin?????? Kai siinä sit kulu sen verran aikaa ja aattelin et no ei se välttämättä käy toteen lol. Nii aattelin ettei se ehkä ookaa niin merkittävää ja unohin asian. LOL VITTU. boy was i in for a motherfucking big surprise. *Nervous laughter*

Like okay like REALLY nervous laughter

Okay i'm really nervous

Ja jos se ois ollu pelkästään siitä että sen ääni on ihana niin ensinnäkin kuten sanoin muiden kohdalla ei oo tollasta tullu vaikka oonki pitäny jonkun ääntä ihanana.. ei oo tullu sillee vau toi on mun tuleva mies tho mut mistä mä tiedän tän

Sit + se ei selitä sitä että koko homma alkoi ensin niiden btob biisien kohalla.. beautiful pain siin ei edes oo sen ääntä ja siinä kohtaahan se mun mielestä jo tuli se olo. Olin vaa sillee lol tuun rakastuu johonki täst ryhmäst tho. Ja tyylii et siit tulee isoin juttu. Tai jotaki sellast. Mut en ymmärrä mistä sekin tunne on tullu? Was it really psychic? And more importantly, was it really necessary..

Miten kaikki voi käydä toteen ihan just niinku sen ajattelikin?

Jos ei tulla olee yhdessä kwangin kaa ni sit jää pikkusen kesken nää mun enteiden suhteen D: xd sillee juu btob siit tuli kyl huge keissi ja seo eunkwangista tuli elämäni rakkaus lopulta mutta koskaan ei silti yhessä oltu vaikka niin etukäteen sen tiesinkin 😳 koska se on siis enää ainut mikä siit ennustuksest puuttuu, ainut asia mikä ei oo käyny toteen. Kaikki muu on jo. Niin vittu ööm. Pistäähän se nyt miettimään. Ja aika vitustikin. Oikeest i'm shivering i mean not really but like mentally yes i am shivering.

Pls it's so random

And i wonder what he would think if he knew. Oisko se sillee omg wtf niiku yhtä hämmentynyt ku minä :D mutta tää on kyllä niin törkeen monimutkainen asia selittää että idk en osais ehk. Mut pakkohan se ois sille selittää jos yhteen päädytään joskus :D

Ah it's so creepy.

Niinku oikeesti MITÄ VITTUA täällä tapahtuu

Ei nyt edes paljon naurata :D en ymmärrä mikä on todennäköisyys sille et siit tuli mun elämäni rakkaus... Jos se kokemus ei ois ollu valid vaa täysin random vaan eikä tarkota mitään ni jännä sattuma tosiaan että siitä tuli kuin tulikin sitten elämäni rakkaus. Kuka ois uskonu?? Ehh siis oon niin shokis kosk ihan jo pelkästään se että siitä ees tuli elämäni rakkaus, vaikka ei edes päädyttäis yhteen niin tääki on jo uskomatonta siinä mielessä koska on aivan HULLUA että siinä todella kävi suurinpiirtein niin kuin ajattelinkin, jos se dating part nyt jää toteutumatta mutta silti he literally was the one???? I .. im....... Amazed... 😭 niinku ei edes näinkää voi tapahtua.

Ja lopeta ei vittuuuu hahahah... Aivan sairasta koska katoin yhtä esinettä jonka sain v:ltä silloin just niihin aikoihin. En tiiä jos se oli just silloin... Lauantaina? Ja sit tää keissi tapahtui maanantaina. Eli ihan muutama päivä ennen sitä sain v:ltä ton esineen. Niin voin kertoa että tuntuu ihan pikkasen trippaavalta kattoo sitä nyt. Symboloi kans vähän jotain muuta kun pelkästään v:tä.. koska se on literally koko tää aika sieltä tähän. Ja varsinkin koska nyt vasta otin sen pois mun laukusta. Koko tän ajan se on ollu siellä, oon kyl kattonu sitä välillä mut en ikinä tienny mihin laittaisin sen nii se oli sit vaa mun laukussa. Nyt otin sen pois ja pistin vaa johonkin pöydälle lol. Tonne sekasorron keskelle. Aah en kestä. Siis. Koska. Älkää vittu 😭😭😭😭 ei saatana. Muutenki lol toi laukku on ofc se sama laukku joka mulla oli myös siellä paikassa, varmaa samat maskitki edelleen siellä ku sinne on jääny kaikki.

Noniin... Jotenki ku se jakso siellä alkoi silloin niin en ois uskonu ehkä että se liittyy mitenkään mun tulevaan mieheen lol. Mut niin vaan. Voi viddu. Tai joo, silloin kun se alkoi nii rakastuin kyl a:han samantien aika lailla. Hahhshs. Mutta en mä tiedä uskoinko mä siitä koskaan että se olis mun tuleva mies. Certainly ei kyl mitää tollasta samanlaista tapahtunu ainakaa siit.

No en mä kyl vittu voi vieläkään uskoo et toi ois totta mut silti toinen puoli must on sillee "aivan. Varmasti. On."

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Pffft hahaha

Tunnen oloni epämukavaksi

Niinku periaatteessa kun lukee tätä niin tulee vaan sellanen fiilis et oikeasti avaa silmäs ja kato nyt tätä keissii :DDDDDD niinku... Nyt ne silmät auki.... Literally välil oon vaa se meme mis oli ne "i can't see it" "i physically can't see" jne xD

Niinku eihän sitä tietenkään vois missään nimessä uskoa mut someone tell me whats the explanation for this?? Mikä edes on se mahollisuus että siitä samasta ihmisestä josta silloin oot ollu silleen hmm sit tulevaisuudessa must tuntuu et me seurustellaan, ton luokse mä päädyn jonai päivänä. Niin kuin siitä samasta ihmisestä tulee kuin tuleekin yhtäkkiä elämäs rakkaus?? Vaikka sillon oot periaatteessa ollu sillee lol se ei oo ees mun ihastusten joukossa periaattees? Niinku.. sillee.. kuka toi ihminen on ja miltä se näyttää?? :D hm
Miten näin voi edes käydä. Mä oon niin järkyttynyt xd

Lopeta oikeest mä ajattelin sen silleen et vaik se ei sun ihastusten joukossa varsinaisesti olekaan niin toi se silti on se sun future spouse et niinku voi voi.. turha itkee jonku L:n perään kun se se ei kuitenkaan ole.

Lopeta oikeest mä tukehdun??

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voiko tästä enää enemmän ilmiselväksi tätä tehdä?

I kid you not oon täs viime päivinä ollu silleen nyt niitä selkeitä vastauksia ois ihan kiva saada eikä mitään tämmöstä huuhaata.

Mut rehellisesti sanottuna, eikö toi nyt ole jo aika selkeää..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En vaan ymmärrä vieläkään miten se on muka mahollista mutta okei sitten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niinkun yhä ja vieläkään en... Mutta kai sitten jollain tavalla se tapahtuu. Ihan kuten silloinkin ajattelin. Kai se sitten jotenkin tapahtuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vai kuin helvetin delusional oon silloin jo ollu, you know, for absolutely no reason? Since i didn't know who he was or anything. Yea sure. I was delusional. For sure. Koska kaikkihan haluaa niin palavasti mennä sellasen ihmisen kaa naimisiin tulevaisuudessa jonka ulkonäköö ei ees tiiä. Yea i just wanted that so much. You know. That was just my own desire for sure. Cause you know... I desired it so much???? ... Not :D

Joten selityksiä kiitos. En keksi itse yhtäkään järkevää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
You know what? Once again, i'm just going to be like "i pretend i do not see it" and "i pretend it do not matter" and "i am looking away"

Koska honestly, toi oli minä kans sillon kun keskityin lähinnä villuun ja tõnuu silloin muistan vielä kun aattelin et eiks mun pitäis jotenkin ajatella sitä tyyppiä enemmän tai niiku et jos mun kerran pitäis rakastuu siihen tai jotain. I kinda felt guilty even. Koska kun se vaa jotenki oli niin varma tunne nii sit se on outoo sillee aatella muita tho.

You know what? Mä aion nyt vaan ASSUME et tää ei merkitse yhtään mitään. Mä ignooraan asian ja oon silleen this doesnt mean anything.

Mut mä pahoin pelkään että niin siinä käy.

Although it wouldnt make any sense koska kuten ajattelin jo silloinkin niin long distance relationship ja minä ei oo kyllä mikään hyvä yhtälö koska hädin tuskin pystyn matkustaa lähelle niin miten mua ikinä vois saada lentokoneeseen? Se kertoo aivan selvästi siitä ettei tollanen ees vois olla mahollista tai hyvin jotenki epätodennäköistä oikeesti. Mut honestly..... Whats the explanation for all of that??

Siis en minä ainakaan voi uskoa että se on kovin mahdollista mutta mitään muutakaan selitystä en tälle keksi.

En todella ymmärrä miten voi olla noin paha huijaus. Koska olin jo silloin niin varma mutta silloin olin vielä vapaa tästä niin sanotusti rakastumisen taakasta. Joten en oo kuvitellu sellasta mitä ite haluun kuvitella ja nähä. Se tapahtui, mä tiedän mitä koin, siitä huolimatta etten varsinaisesti ollut rakastunut siihen enkä tiennyt siitä mitään.

Siis???????????? Ei vaan voi tapahtua. You know what? I don't care. Either it happens or it doesnt, but either way it's fucking crazy and i cannot believe this. En voi uskoa edes sitä mitä nyt jo on tapahtunut. Ilman että ollaan edes tavattu vielä niin on ihan vitun uskomatonta että tässä kävi näin. En ite ainakaan käsitä. Siis the level of coincidence...... Sairasta, sairasta, sairasta. En tiedä edes mistä täs on kyse. Mut sen tiedän että tuntuu niin oudolta et tuun hulluks koht varmaa :D

En edes tiedä mut mul on aavistus siitä että miten tässä käy mut en siltiki pysty uskoo siihen. Pakko tavallaan uskoo mut en helvetissä kykene. Oon yhtä ristiriitanen ku sillonki, uskon Mutta en voi. Paitsi sillon en ollu yhtä epäuskoinen kun nyt koska nyt rakastumisen myötä oon alkanu viel enemmän ja enemmän olla silleen EI MISSÄÄN NIMESSÄ OO MAHDOLLISTA KOSKAAN :D sillon se tuntui mahdollisemmalta koska ei TAVALLAAN kiinnostanu ees koko ihminen hirveesti tai sillee kunnolla niin sit sitä aattelee helpommin et no jos mul on tämmönen fiilis niin se on sit valid jos en kerran ees oo rakastunu siihen enkä delusional, sillon sen fiiliksen on pakko tarkottaa jtn oikeesti eikä se oo mitään mitä ite haluun tapahtuvan.

Nytte ku rakastuin siihen ni oon vaa sillee ei vitus oo mahollista ei vitus oo mahollista ethän sä muutenkaa ikinä oo saanu ketään kehen oot ollu rakastunu.

Ei mut ihan tosissaan ei se voi olla mikään julkkis

Ei vittu mun pää sekoo

Ei niin voi käydä

Oon varma että olin väärässä. Mutta mistä helvetin perseestä mä repäsin sen olon? Mistä se varmuus tuli? En koskaan tuu ymmärtää. Sille on oltava jokin selitys. Aaaaaa. En ymmärrä en ymmärrä. Tää on niin vitun hämärää siis oudoin asia mitä mulle on koskaan tapahtunut elämässäni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ihan kauheeta ihan kauheeta ei edes voi olla

Ei en ymmärrä

Tää on oudointa mitä mulle on koskaan tapahtunut

Mua pelottaa

Siis mua pelottaa ihan oikeesti molemmat vaihtoehdot

Mua pelottaa ihan sikana olla ikuisuus ilman sitä

Mut mua pelottaa ihan sikana ajatus seurustelust kenenkään kaa ja kaikest sellasest.

Oikeesti mua pelottaa molemmat.

Mua pelottaa jos se tapahtuu, mua pelottaa jos se ei tapahdu.

Ja muutenki mua pelottaa jo ihan ylipäätään se kuinka outoa tää on.. ja se kuinka intense tää on.

Ja kun mä en vaan haluais olla rakastunu......... En siihen enkä kehenkään?

Mut minkä sille voi? Mikä tapahtuu se tapahtuu.

Rakastuminen kummiski aiheuttaa mulle syyllisyyden tunteita ni ei hyvält tunnu.

Mua pelottaa oikeest mut en tiedä yhtään mitä tää tarkottaa. Tuntuu vaan et tää on liian outoa ollakseen sattumaa, se että kaikki vaan... Käy toteen niinku kelasin..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis en vittu usko ennen kun näen omilla silmillä kuinka se käy toteen. Ja sitten jos ja kun näen sen omilla silmilläni niin my brain will actually shut down. Sehän on ihan selvää jos se tapahtuu jonain päivänä niin mun aivot ei todellakaan tuu uskomaan et se on totta. So i will like...... Lose my mind? And be like what the hell is happening.

Ylös Pohja