Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
En voi sille mitään jos must tuntuu ensin että oon nainen ja sitten must tuntuu että mä en oo nainen
Siis tämä on kyllä plussaa ja miinusta, plussaa siksi että se on helpompaa olla edes osittain nainen, koska se ei oo niin vahva kontrasti sitten siihen mitä muutkin ajattelee mun sukupuolena.

Miinusta siksi että helvetin sekava homma, tietty. Jos olis yks selkee sukupuoli, esim nainen tai mies tai muu. Mutta ei, kun osittain nainen ja osittain ei mutta ei ainakaan mies. Terve, sanon minä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Kiitti vitusti

Niinku en ollu jo tarpeeks queer muutenkin

Vittu oisin vittu halunnu olla cis nainen. Haista vittu arvaa ärsyttääkö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Minä: ei mä oon cis koska nyt tuntuu iha naiselta
Minä myöhemmin: niin.... Ei se susta cissiä tee.... Koko pointtihan on se että se on fluid koska eipä susta ilmeisesti koko ajan tunnu naiselta. Dumbass.

Mutta kyllä, vihaan olla genderfae. Toivottavasti tämä on vaihe joks menee ohi.

No, jo 2020 ainakin näitä mietin että en sitten tiedä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Sitten ajattelin että oon cis mutta en sitten ilmeisesti ollutkaan tai sit tää on jotain muuta shittiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Minä: ei mä oon cis koska nyt tuntuu iha naiselta
Minä myöhemmin: niin.... Ei se susta cissiä tee.... Koko pointtihan on se että se on fluid koska eipä susta ilmeisesti koko ajan tunnu naiselta. Dumbass.

Mutta kyllä, vihaan olla genderfae. Toivottavasti tämä on vaihe joks menee ohi.

No, jo 2020 ainakin näitä mietin että en sitten tiedä
Tai no muistaakseni jo 2015 ainakin silleen "mm.. niin... Kyllä varmaan oon cis juu.."
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Vaikuttaa monimutkaiselta! Sun pitäisi saada apua? Mutta ymmärsin, että et halua ottaa sitä vastaan...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Mutta ajattelin vain että ehkä tälle dysforialle on vaan oltava selitys ja voisitko lakata kynsin hampain pitämästä kiinni siitä cissukupuolisuudesta jos sä oikeesti sitä dysforiaa tunnet niin kai sille nyt vittu syy on vai mitä vittua luulet sen olevan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Ei voi mitään jos nytkin et tykkää yhtään olla nainen niin onhan sille nyt jumalauta selitys, älä viitsi hölmöillä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Jos en tykkää siitä yhtään en voi sille mitään. Mutta onneks se on fluid niin se taas menee kohtapuoliin ohi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
"another made up gender" no soriiiiii mitä sä haluut et mä sanonnnn this is what it feels like
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Mitähän mun nimimerkin alla tarkoittaa "kokenut", en ole sitä ainakaan itse laittanut, kuten sulla "official pappojen kuolaaja", jonka varmaankin olet itse kirjoittanut?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Niin tai siis on mulla yks puhelinaika tulossa mutta joo. Se on vähän niin kuin terveydenhoitajan aika tai joku sellainen, mutta en sitten tiedä mitä siinä käydään läpi edes. Et periaatteessa on mulla jonkinlainen kontakti olemassa
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Sitten oli tuo "en koskaan mene töihin"... Onko sulla mitään ammattia, josta olisit joskus haaveillut?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Mitähän mun nimimerkin alla tarkoittaa "kokenut", en ole sitä ainakaan itse laittanut, kuten sulla "official pappojen kuolaaja", jonka varmaankin olet itse kirjoittanut?
Joo mä oon kirjottanu ite. Se kokenut taitaa tulla viestimäärästä automaattisesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928

:DDDDD no enpä nyt tiedä, kenen tissejä oon nytte kuolannu? En juuri Kenenkään. Lähinnä paidattomia miehiä 😢 jos halutaan hakemalla hakee niin yks tyttö redditissä oli ihan nätti ja ehkä sillä oli ihan kivatkin tissit. Mutta harvemmin mä tissejä oikeasti kuolaan. Yleensä vain miehiä ilman paitaa :D sitten naisia kyllä kuolaan muuten (YVES) mutta missä vaiheessa kuolasin sen tissejä? En tainnut. Vaikka nättihän se on. Joten. Se on vähän SIINÄ JA SIINÄ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Niin

Tissit ovat esteettisiä kyllä (vaikkapa yves jne) mutta mitään seksuaalista merkitystä niillä ei oo mulle kun tyyliin kerran vuodessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
No eipä paidattomilla miehilläkään aina ole seksuaalista vaikutusta vaikka kuolaankin mutta se on sellaista lievää.

Mutta kyllähän miehet nyt seksifantasioita aiheuttaa useammin kuin naiset, sehän on aivan päivänselvä asia. Olen kyllä huomannut. Olen ollut paikalla..
 
Ylös Pohja