qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #33,811
EN EHKÄ OLE tissien suurin fani mutta voin kyllä sanoa olevani pieni fani 😢😢😢😢😢😢😂😂😂😂😂😂😂
Ai huomasin nämä vasta nyt sattumaltaMissä niitä kuvia voisi nähdä...
Ei ne kaikki kuvat edes ollut mitään alastonkuvia. Jotkut mutta osa oli ihan normi kuvia vaatteilla, esim mekossa :D se äijä tykkäs vaa katsella mun kroppaa ilmeisesti, erityisesti lantio ja reidet (ja perse) on joku sen fetissi näköjään.Ai huomasin nämä vasta nyt sattumalta
Minunko kuvia? Ei missään, hähähäääää. Onneksi. Tai toivottavasti ei voi! Jos ne ei oo levitelly niitä mihinkään ja toivottavasti eivät ole. Jos ovat niin vituttaa kuin pientä oravaa kyllä. Lähetin siis suoraan heille ja en mihinkään yleiseen mestaan.
Anymore? 😂 en minä kai ole halunnutkaan. Ja älkääkä nyt kaikki maailman miehet ottako tätä minään loukkauksena mutta en mä ole niin kullin perään kai että ne kaikki nii hirveenä kiinnostaisi. Jos rehellisiä ollaan niin lähinnä ihastusten 🗿 sori :D en kyllä haluaisi kiinnostua niistäkään mutta eipä sille voi mitään jos vähän kiinnostaisi tietää miltä näyttää niillä. Mutta tämä on tämä perus että ihastukset on..... Ihastuksia..So... you don't want to see mine anymore...
Wtf bro 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩😢😢😢😢😢😢😢😢❤️Me still looking at this:
If something is disrespectful its this
Voisitko lähettää mulle sun kuvia?Ai huomasin nämä vasta nyt sattumalta
Minunko kuvia? Ei missään, hähähäääää. Onneksi. Tai toivottavasti ei voi! Jos ne ei oo levitelly niitä mihinkään ja toivottavasti eivät ole. Jos ovat niin vituttaa kuin pientä oravaa kyllä. Lähetin siis suoraan heille ja en mihinkään yleiseen mestaan.
Pitäis vaan keksiä, että minne ja miten?Voisitko lähettää mulle sun kuvia?
Sorry! Mun englanti ei ole priimaa verrattuna sun kielitaitoon! Anymore... ajattelin, ettet halua nähdä mun genitaaleja niiden muiden jatkoksi... Siis onks tää Reddit paikka, jonne voisit lähettää mulle kuvia? Mut eihän se ole vastavuoroista, kun et halua mun kuvia! Ehkä...🤣Anymore? 😂 en minä kai ole halunnutkaan. Ja älkääkä nyt kaikki maailman miehet ottako tätä minään loukkauksena mutta en mä ole niin kullin perään kai että ne kaikki nii hirveenä kiinnostaisi. Jos rehellisiä ollaan niin lähinnä ihastusten 🗿 sori :D en kyllä haluaisi kiinnostua niistäkään mutta eipä sille voi mitään jos vähän kiinnostaisi tietää miltä näyttää niillä. Mutta tämä on tämä perus että ihastukset on..... Ihastuksia..
LMAO ELI LÄHINNÄ JULKKISTEN GENITAALIT KIINNOSTAA, huutis no ei mullakaa hyvin mee.
Hmm no mä en niin tiedä onko semmoista? Ei varmaan. Paitsi no ehkä täällä yksityisviestillä mutta, en taida kyllä siltikään uskaltaa :DDd oon nytkin jo jakanut niitä liian monelle 😂😂Voi että olen kateellinen! Olisiko mitään mahdollisuutta nähdä jossain sun kuvia? Olisiko joku foorumi, jossa se onnistuisi?
Ahaa... Miten se toimii? (Tyhmä kysymys!😂), mutta minkäs teet! Haluaisin kyllä nähdä! Tästä on tullut joku obsession...😍Hmm no mä en niin tiedä onko semmoista? Ei varmaan. Paitsi no ehkä täällä yksityisviestillä mutta, en taida kyllä siltikään uskaltaa :DDd oon nytkin jo jakanut niitä liian monelle 😂😂
Kyllä näin on! Etkä ole huora, etkä ole ruma! Korkeintaan itsevarmuus ja itseluottamus pitäisi saada kohdilleen!HAHHAH :D
Tää on just tätä
Kyllä eunkwang voi laittaa paidattoman kuvan kaikelle Instagram-kansalle. Mutta jos minä laitan paidattoman kuvan kellekään niin oon huora ja tunnen oloni ällöttäväksi. Mitä vittua 😂 sama asiahan se on ja kyllä munkin pitäs voida laittaa paidaton kuva vaikka instaan. Ihan ilman sen kummempia huonoja fiiliksiä. Se on ihan samanlaista kun miehillä. Eikö? 🗿
Mitä veikkaat, tunteekohan minhyuk olonsa vitun huoraksi siksi että laittaa tämmöistä Instagramii? Niin, ei varmaan. Mitä veikkaat, tunnenko minä itseni vitun huoraksi kun jakelen samanlaisia kuvia itsestäni? Niin, kyllä tunnen. Ainut ero on että minhyuk on mies ja minä oon (osittain? 🙃) nainen.
Hi huta. Mut tämä, tämä on tismalleen samaa tasoa alastomuuden kanssa kuin toi mun kuva. Makes.... Sense?
Tasa-arvoisuus on tavoiteltava asia! Kahden ihmisen välillä se on helpointa saavuttaa! Yhteisellä sopimuksella ja kunnioituksella! Siitä on hyvä alkaa laajentamaan! (Nyt kuulostin ihan Li Anderssonilta!)Ehkä en olekaan huora
Ehkä joskus naisenkin keho voi olla yhtä näkyvä kuin miehen. Elikkäs normaali siis.
No hittooooo mä en tiedäAhaa... se on tuon kirjekuoren alla... yksityisviestit...Please! Laita mulle kuva! Mitä haluat vastapalkkioksi? Jos et kuvaa...