Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Niin kyllä minäkin sen jo itse tajuan tai tajusin jo aiemmin että en VAIN VOI HYVIN tän kaiken takia, vaikka kuinka oonkin aina utelias ja haluan tietää mitä joku on vastannu et senki takii meen reddittiin. Ja mitä vaan syitä sille nyt onkaan että miksi niin teen. Mutta kuitenkin jopa minä tajuan tässä vaiheessa sen että tää kaikki aiheuttaa mulle ihan selvää surullisuutta ja masennusta ja itkuisuutta, vihaisuuttakin, oksetusta, turvattomuutta, itseinhoa, ja tälleen.

Kuitenkin tossa aiemmin kuuntelin jotain ööö mikä se oli, varmaan btob - stand by me niinkun se on semmonen haikeen kuulonen biisi niin kirjaimellisesti sitä kuunnellessa ja kattoessa olin vaa koko ajan silleen oon surullinen oon surullinen, niinku se surullisuuden tunne ei vaan hellittänyt musta yhtään mitä tahansa sitten koitinkin tehdä ja oon vaa muutenkin silleen niinku ois tapahtunut jotain isoakin traumatisoivaa tällä hetkellä.

Vähän samalla tavalla sellanen turta ja alakuloinen ja outo olo kun sillon kun mun kissa kuoli. Ja niin, samalla tavalla kun sillon aiemmin joskus ehkä euroviisujen aikaan kun kävelin tuolla ympäriinsä ja vaan periaatteessa näytin varmaan joltain zombilta koska katoin vaa jotenki tyhjyyteen. Tai siis se sellainen tietynlainen tosi outo ja turta, tyhjä olo..... Silloinkin ajattelin etten voi uskoa miten oon voinu ees tehdä noin ja itketti, ja nyt teen saman uudestaan. Uteliaisuus kai se suurin syy sitten on . ehkä.



Mä en tiedä oliko se just se reissu kun kuuntelin wind floweria mutta voi luoja se biisi on kyllä niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Bonuksena, en pysty kattomaan tällä hetkellä tissejäni ilman että koen sellasta surullisuutta ja huomaan ihan selvästi että se johtuu nyt vain tästä eikä mistään muusta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Se on outoa

Se on outoa että mulle on tapahtunut aiemminkin tätä samaa

Siis se baarissa kouriminen

Ja nyt se periaatteessa niinku vaa moninkertaistuu mun päässä sekin kokemus

Kun normaalisti en koe sitä mitenkään kovin pahana hommana, normaalissa arjessani, mutta aina tämmöisinä hetkinä se saattaa tuntua vaikealta tai saatan itkeä sitä. Niin tavallaan outoa että mulla on näin monta kokemusta jossa seksuaaliset asiat ei oo tuntunu hyvältä ja ne on itkettäny. Muistan kun sillon kauan sitten itkin sitä ku muistelin sitä kun se tyyppi koski mua haaroista, niin en oo itkenyt sitäkään asiaa kun ehkä ihan muutamia kertoja eli se ei oo ollu maailman isoin asia mutta tämmösinä hetkinä se korostuu.

En voinut kovin hyvin kun itkin sillon mun sängyllä ajatellessani sitä muistoa, ja nyt oon sitte itkenyt näitä samalla tavalla.

Niin vaikka kuinka ite oonkin ollut mukana ja kaikkee niin varma merkki siitä ettei homma ole hyvä mielenterveyden kannalta on aina just tää, että miettii sitä ja itkee. En usko että sillon voidaan olla sitä mieltä homma on ollut loppujen lopuksi ihan ok mulle.

Olkoonkin että oon ite ollut tyhmä ja suostunut.


Mutta jokainenhan sen näkee että jos itket sitä jälkeenpäin niin se ei oo ollu ok sulle sataprosenttisesti. Ja mä oon jopa tiennyt ettei se oo ok mulle, aiemman kokemuksen perusteella, ja silti oon ajatellut että no kai mä kuitenkin teen näin.

En ymmärrä mikä mua vaivaa mutta oke
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Oon vaan niin utelias koska nytkin oon sillee tekis mieli kattoo mitä tyypit on vastannu mut samalla tiedän sen että oon itkeny tässä koko illan basically, tai sillee vähän väliä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Kai nyt jo ymmärrät sen että kyse on siitä että tunnetasolla se kokemus voi ainakin olla sama kun jos sua ois kosketeltu irl

Ja suostumuksellani ei ole väliä sen kannalta miltä se musta tunnetasolla tuntuu

Koska oikeesti oon vaan silleen jee ihan kun mua olis käytetty hyväks

Siis siltä se tunnetasolla tuntuu

Ku niin moni jätkä vaan on silleen ah lähetä kuva ja haluun nuolla sua ja panna sua JA "i wud nut down your throat" ja sit vaa basically lopulta tuijotat tyhjyyteen ja yleensäkin se tuntuu niin oudolta että oot ees laittanu jtn kuvia koska en ois uskonut ikinä tekeväni jotain sellaista koska se ei oo ikinä ollu mun juttu enkä uskonut että ikinä olis.

Niin sit en mä tiedä.

Mut joo.

Wachtmuziek. En mä tiedä. Mutta se kuvastaa mun sielunmaisemaa. Se tunne ku biisi on niin lmao liittyen mielenterveyteen ja sit vaan kuuntelet ja katot sitä ja oot silleen "hih tuijotan tyhjyyteen eipä mulle tässä mitään oo tapahtunut"






Jos ikinä seurustelen jonku kaa (en seurustele) niin näistä tullaan käymään vielä keskusteluja sen kanssa... Imagine me selittämässä eunkwangille seksuaalisia """"traumojani""""

Oispa hali. Tarviin sitä miestä atm mutta tiiän kyllä etten saa.


*Minä alkuvuodesta 2022 (noin )selittämässä ammattilaiselle kuinka en ehkä halua seksiä koskaan*

Huom alkuvuodesta 2022.

Se ammattilainen: ihan ok, ehkä jos sä löydätki jonku kivan niin se saattaaki muuttua

Minä tänään: mitä vittua missä menemme...... Ei oo muuttunut vielä........ En vieläkään halua seksiä ikinä...........................................,.,,k.j.jjhvko ja parempi olisi kun en olisi ikinä edes runkannutkaan mutta eipä sille mitään oo voinu.................... Ja tuskinpa viime kerta oli viimenen kerta.................. Vaikka vihaan sitä........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
HAHHAH

se tunne kun oon jo 2022 sanonut noin ja silti yhä ihmiset koittaa käännyttää mua sillee kannattaa kokeilla nopee you will enjoy it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Usko nyt hyvä mies että ei ole mun juttu. Ihan sama jos on sun juttu, ihan ok ja harrasta kaikessa rauhassa niitä piiskaamishommeleita ei se minun elämääni vaikuta, mutta hyvänen aika, onko se vaikea ymmärtää että se seksi on sun juttus mutta se ei oo mun juttu.

Niiku mikä ihme siinä on että jos joku on sillee wow id like to spank you (tai jtn tommost)

Sit mä vaa niiku mietin ja kuvittelen asioit ja oon sillee vau, seksi ei oo yhtään mun juttu fr oikeassa elämässä. Niinku vau mul ei oo pienintäkään halua ryhtyä siihen?! :D huutis.

Sit vaa oot sillee okei se on ton juttu ja iha sama mulle, mut se ei oo mun juttu millää taval

Mut sit se äijä on silleen yea boi i dont think youre asexual i think youre scared for some reason but i feel you will enjoy sex.


Mä istun siin ja mietin ja päässä kuuluu vaa se yks meemiääni

Ja mä vaan mietin

Ja mietin

Ja mä mietin

Ja mä ajattelen että mitä helvettiä täällä tapahtuu koska seksiin ryhtyminen ei edelleenkään tunnu mulle luonnolliselta ajatukselta eikä ollenkaan mun jutulta

Niin mitä

Mitä vittua

Mitä vittua sä teet?


Mitä sä oikein

Mitä sun pääs oikeen liikkuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Minä 2022: ei seksiä kiitos
Joku vielä 2024: i feel you will enjoy it
Minä taas kerran 2024: ei edelleenkään seksiä kiitos
Joku vielä vuonna 2050: kannattaa kokeilla sä tykkäisit siitä
Minä taas kerran 2050: ei seksiä minulle kiitos




Yrittääkö nää henkilöt harrastaa jotakin eheytysterapiaa että saadaan minusta NORMAALI ALLOSEKSUAALI,,,,, normaali heteroseksuaalinen nainennnnmmm.....,,,,,,,, menee hukkaan,,,,,,,,,,,,,,,,,, aseksuaali höpinöiden takia,,,,, et sinä ole aseksuaali,,,,,,,,,,,, kannattaa antaa jonkun piiskata sua sä tykkäisit siitä hehehe,,,,,,,,, hyvä tyttö,,,,,,,,,,,



Anteeks siis "dirty girl" niiku se yks sano

Oh traumat kiitos

Oh

Ok



Ei mulla muuta kun vaan se että minä jos kuka tiedän oonko aseksuaali vai en. Ja tällä hetkellä olen edelleen sitä mieltä että olen. Ja jos se muuttuu niin se muuttuu mut kukaan muuhan ei sitä vittu päätä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Ihan kuten oon velakin edelleen ja se voi muuttua vaikka viiden vuoden päästä mutta sitäkään ei kukaan muu päätä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
NIIN HELVETTI JOS minä olen vapaaehtoisesti lapseton henkilö joka ei halua seksiäkään

Niin sitten mä oon kyl

Ja mä seuraan vittu omaa sydämeni ääntä siitä mitä vittua mä haluun tehdä


Tai niinku jere sanois oon aikuinen eli päätän siitä mikä vittu mua kiinnostaa tjsp miten menikään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Traumaflashbackit siihen kun mun kamu oli AIKOJA SITTEN mulle silleen "must tuntuu et sä tykkäisit siitä.. jos sä kokeilisit" tjsp.

Ja tää oli AIKOJA SITTEN. helposti ennen 2022 kuule.

Ooh vau muistanko jopa et missä paikas se oli ku se sano sen

Oisko tää ehkä mahdollisesti ollu 2018, tai jotain sellasta


En voi uskoa että käyn tän keskustelun uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Oh Come On Season 2 GIF by The Office
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Ei mua haittaa jos se muuttuukin mutta mä en ymmärrä miten ette itse näe sitä kuinka ärsyttävää tollanen on

Tää sama henkilö on yhä mun kaveri eikä se varmaan tarkoittanut mitään pahaa mutta oi luoja te olette kyllä niin sokeita sille miten ärsyttävää toi on, koska ette oo ite ollu siinä samassa tilanteessa. Siis motherfucking hell. Kuinka ärsyttävää voi olla sellainen että sanot "olen aseksuaali, toistaiseksi" ja joku "no SUN KANNATTAA KOKEILLA" ja mä "mä en halua enkä aio kokeilla" ja taas joku "SÄ TYKKÄISIT SIITÄ"


MITÄ VITTUA MÄ EN EDELLEENKÄÄN HALUA KOKEILLA :D on se nyt helvetti sentään ja jo on aikoihin eletty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Se on mulle ihan ok jos pyörrän puheeni 20 vuoden päästä, mitä se vittu haittaa

Mutta se että mulle jauhetaan tollasta tällä hetkellä kun en voi ajatellakaan että panen tosielämässä jotain henkilöä

Niin kyllä taas kiristää hermoja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Usko ihmeessä nyt se että minä en pane ketään, oon "käteenvetorunkkari" (... Kiitos bb ja vili) sillon kun oon mutta en pane ketään tosielämässä

Nähdään sitten 10 vuoden päästä mikä on muuttunu

Mutta oikeasti

Haluan HELLYYTTÄ EUNKWANGILTA KIITOS JA NÄKEMIIN

Jos joskus pyörrän puheeni niin sehän on yks lysti mutta en mä sitä voi kuvitellakaan vieläkään, huom 😩 VIELÄKÄÄN 😩 kaikkien näiden vuosien jälkeen

ANNA MUN KESTÄÄ KAIKKI

OI LUOJA ANNA MINULLE VOIMIA :D

Olen VALMIS 😂😂😂😂😂😂😂😂🗿
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Mutta antakaa minun olla rauhassa aseksuaali

Kyllä sitten jos sen aika koittaa joskus että tajuan etten olekaan niin se tulee kyllä omalla ajallaan

Ei tarvi olla niin huolissaan että im missing out kun en etsi baarista yhen yön panoa for literally no fucking reason

Mul ei oo mitään syytä tehdä niin oi luoja en mä kestä tätä XDDDDDDDDDD

kun en _HALUA_ niin en H-A-L-U-A se on aivan yksinkertainen sana

Halu. Halua on tai halua ei ole.

Mulla ei ole halua ryhtyä oikean tosielämän seksikumppanin hakuun. Mulla ei ole halua panna ketään. Mulla ei... Ei vieläkään... Ole halua mennä baariin, etsiä mies ja istahtaa sen kanssa johonkin sängylle ja levittää jalkojani

Kuinka kukaan ei ymmärrä etten halua tehdä sitä?


En minä tiedä tulevaisuudesta. Kukaan ei tiedä tulevaisuudesta. Mutta siitä ei ehkä ollutkaan kyse.

En voi YMMÄRTÄÄ miksi on vaikeaa kunnioittaa jos joku sanoo "minä en tahdo tätä asiaa"


"Minä en tahdo lapsia"
"OI KYLLÄ SÄ JOSKUS TAHDOT"

"minä en tahdo seksiä "

"OI KYLLÄ SÄ JOSKUS TAHDOT "




koko lauseen pointti on se että minä en tahdo sitä nyt.

Miksi te tuotte edes jotain KYLLÄ SINÄ TAHDOT MYÖHEMMIN asiaa esille

Eikö täällä saa tuoda esiin sitä pointtia että hei, minä olen lapseton ja seksitön tällä hetkellä ja aion olla niin kauan kun mun mieli on sitä mieltä

OI LUOJA

Palaa hihat lols

Miks pitää aina jankata sitä että joskus sitten

EI KUKAAN VOI TIETÄÄ IKINÄ mitä tapahtuu joskus sitten

Samalla tavalla kun oon tehnyt lupauksen etten tapa itseäni koskaan mutta edes minä tai kukaan ei tiedä varmuudella mitä tapahtuu JOSKUS SITTEN



mitä tahansa voi käydä, mutta oon vaan sitä mieltä nyt että 1) en hanki lapsia ikinä 2) en tee itsaria ikinä 3) en pane ikinä


Miten voi olla niin vaikeaa kunnioittaa jonkun tämän hetkistä olotilaa


JUUH ELIKKÄS en jaksa enää kirjoittaa xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Jumala. Anna minulle taas voimia jaksaa yksi päivä täällä hullujenhuoneella.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
48,525
Reaktioarvo
2,928
Jooko älä nyt ajattele sitä isoo kuvaa

Ajattele vaa pientä kuvaa

Mun täytyy ajatella pelkästään tätä hetkeä

Muuten tuun hulluks

Tällä hetkellä oon aseksuaali

Tällä hetkellä oon nainen

Tällä hetkellä yms jne

Oon tässä hetkessä ja oon tän ikänen ja tän näkönen

Ei mitään isoa kuvaa, ei koko elämän ajattelua, ei mitään muuta kuin tämä yksi ja ainut hetki ja mitä tällä hetkellä tapahtuu. Ei mitään monimutkaisia.

Siis mun täytyy aina olla tolkuttamassa tätä itselleni.

Se on ainut keino hillitä ahdistusta.

Eli tällä hetkellä on vaan nyt tää hetki ja mun ei tarvitse yrittää tai olla mitään. On vain tää hetki. Ei mitään muuta.

Ja se että oon aseksuaali nyt on ok

Se että oon nainen nyt on ok

Kaikki mitä tapahtuu nyt, miltä näytän nyt etc

Pelkästään se. Ei ole mitään muuta olemassa. Pelkkä tämä hetki. Kaikki täytyy aina pitää yksinkertaisena. En voi alkaa käydä päässäni läpi sitä että noniin ai nyt näytän tältä no miltä näytin ennen ai nyt musta tuntuu seksin suhteen tältä no miltä tuntui ennen miltä tuntuu tulevaisuudessa mistä se johtuu mikä sen aiheuttaa oonko ite pilannut jotain onko joku ihminen aiheuttanut sen miten se korjataan mitä on tapahtunut



On vain tämä yksi hetki.

Ja minä vittu fantasioin lowkey seksistä vaikka joostin kanssa mutta mä samaan aikaan en halua sitä ja oon repulsed. Se on tämä hetki. Ja mitään muutahan ei ole olemassakaan
 
Ylös Pohja