qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #33,961
I gotta listen to it again:(((((((( :sssddd
Tai sukupuolettomuuteen. Kuitenkin. Lähinnä mikä vaan paitsi tyttö. Dysforia on niin hirveäNiin nyt taas haluun paeta muunsukupuolisuuteen.
Nonii. Löydän takaisin uskoon. Jos nyt koskaan pois siitä olinkaan. Onhan se toki heilunut suuntaan jos toiseen mutta nyt taas usko kyllä vahvistuu tällä hetkellä.Huoh
Mä oikeesti pidän tästä biisistä:
MUTTA. mua silti ärsyttää. Siis tavallaan mä ehkä oon samaa mieltä, niiku esim toi kohta et pain has a purpose ja your plan was perfect all along jne. TAVALLAAN mä ehkä oon samaa mieltä. Mutta. Silti oon silleen bitch how. WHATS the plan????? Whats the purpose?????? En mä oikeen voi tavallaan siihen uskoa jos mä en vittu tiedä.
Ärsyttää ku ollaan sillee "god has big plans for you" ja sit mietin oikeesti vaan että "bitch how?????" Niiku et älä oikeest lässytä jos et edes itsekään tiedä sitä vittu varmaks. Please. En tarkota tosin kuulostaa sinänsä vihaiselta mut mua vaan jotenkin ärsyttää miks ihmiset sanoo tollasia asioita ku ne ei tiedä onks ne totta. Jos joku sanois mulle tolleen et god has big plans for you niin mua jotenkin vituttais ehkä koska miks sää lupailet mulle tollasta jos et vittu tiedä varmaks. Eihän sitä voi tietää vaikka olisin koko elämäni onneton eikä mikään koskaan tuu onnistumaan :D niin toi on ihan naurettavaa lupailua epävarmoista asioista. Ei kaikilla tuu olee hyvä elämä.. :D dunno. Tuntuu vaa jotenki julmalta sellanen "ei hätää kaikki menee hyvin lopulta" kun ei sitä tiedä edes varmaks?????????
Mutta siitä huolimatta en tiiä enää mihin tukeutua...... Tuntuu että oon aivan lost näiden mun tunteiden ja rakastumisten kanssa. Niin ei oikeesti ihme että on paha olo ja haluis uskoa johonkin hyvään oikeesti mutta en tiiä pystynkö. Ku oikeest must vaa välil tuntuu et mä murskaannun tän kaiken alle. Esim äsken selasin hyukjae-kuvii instas.. nii mulle tuli aivan karsee olo siitä etten ehkä koskaan saa olla sen kanssa. Ni sit ku tulee näit hetkii ni must oikeest tuntuu et mä murskaannun aivan totaalisesti näiden asioiden alle. Jos se olisi edes pelkästään kwang mutta kun hyuk saa mut tuntee iha samalla tavalla näköjään?