Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928

What. I miss him ok. And especially i miss that time. Toukokuu 2016. Mut siin kesä- tai heinäkuussa 2016 mulle tapahtu se pelottava tilanne siel kadulla joten pahoja asioita tapahtui kyllä jo sillon mut se on ihan eri asia. Vaik se olikin pelottava tilanne ja ihan kauhee ja pelkäsin mutta siinä ei kuitenkaan ehtinyt tapahtua sen enempää, nyt taas oon sillee joo fuck you everything went to shit basically. I could just cry. Et se ei ollu kyllä silti niin paha kokemus kun tämä vaikka onhan se tietysti pelottavaa varsinkin kun ehti siinä jo ajatella että pääsenkö tästä pois ikinä vai kuolenko??????????
Se kirjaimellisesti jotenkin tarttu mua kiinni kädestä eikä meinannut päästää irti?????????? Ja työns nurkkaan et ok???????? Yrittää siinä sit päästä irti eikä meinaa millään päästä mut sit jotenkin se onnistu ja juoksin helvettiin siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Mä dn tiedä mikä on tilastollinen todennäköisyys sille että näitä tuntuu tapahtuvan näin usein vai onkse kaikilla muillakin samanlaista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Toi oli niin naurettavaa koska olin päivällä valosan aikaan kuuntelemassa musiikkia yksin, portailla ulkona. Miten vitussa joku hämärä mies eksyy siihen randomisti ja tulee juttelemaan ja sit on tolleen? Mitä vittua lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Enkä ees viittis alottaa siit miehest joka tuli mua ja mun kamuu pyytää jätskil ku oltii lapsia 😅😅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Enkä ees viittis alottaa siit yhest äijäst baarissa vuonnaaaaaaaaa mikä, 2017 varmaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Kuinka monta kertaa yhelle ihmiselle voi käydä tällästä? Mut ei toi oo varmaan ees paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Mut silti niin monta kertaa et alkaa jo naurattaa xD niiku saisko täs olla ees välillä rauhassa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Also en tajuu miten eunkwang on noin komee siis se on literally varmaan komein mies maailmassa PAITSI ne pari muuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti miks mun piti tehä niin

Ja ei kukaan voi sanoo et tää ei oo mun vika koska se on mun vika koska alunperin edes vastasin kellekään. Jos en ois lähteny siihe mukaa ni sit se ei tietty ois ollu mun vika mut koska lähin siihen mukaan ni saan syyttää itteeni täst kaikestaaaaaaaaaaa 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
No okei en mä tiedä

Yason nyt pyöri täällä niin helvetin pitkään pervoilemassa joka tapauksessa niin ehkä se nyt ei silleen oo mun vika ja varsinkin kun en ensin edes meinannut taipua siihen mut sit lopulta taivuin.

Mut en mä tiedä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Fr my wish would be this:
Jos voisin vaan napsauttaa sormia ja mun keho olis miehen keho, tai joku sukupuoleton keho jos sellanen olis mahollinen. Kuitenkin mikä vaan paitsi tytön.

I fucking would (jos sen vois peruuttaa jos en pidemmän päälle nauttiskaa siit sitte)

Mä niin toivoisin tätä.

Kunpa vaan voisin napsauttaa sormia ja sitte kaikki olis hyvin et voisin vaa muuttaa sen ja sitä vois muuttaa edestakas vaa sillee tosi helposti.

Koska tällä hetkellä on niin sietämätöntä välillä kun en kirjaimellisesti tiedä mitään nolompaa kehoa kun tytön keho. Niin enpä tiedä millä tästä taas selvitään. Oon totaalisen repulsed koko sukupuolesta. Cringe. Tell me something more cringe than being a girl. Eww. I could just, idk, i really hate boobs, i really hate pussy, i really hate everything about it SO MUCH

NO, no one understands how much

I hate it all as much as trans men do.

The difference is just that im not a trans man.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
I literally fantasize about going on t even though ofc that will never happen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Mut haluisin tehä mitä vaan päästäkseni eroon näistä ällöttävistä kehonosista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
-> *makes a post about your body dysmorphia*
-> it ends up making it even worse, if possible
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,341
Reaktioarvo
2,928
Tai sitte paeta johonkin mielikuvitusmaailmaan missä oon kirjaimellisesti sukupuoleton vaikka
 
Ylös Pohja