qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #34,051
Aint no way 💀
Se kirjaimellisesti jotenkin tarttu mua kiinni kädestä eikä meinannut päästää irti?????????? Ja työns nurkkaan et ok???????? Yrittää siinä sit päästä irti eikä meinaa millään päästä mut sit jotenkin se onnistu ja juoksin helvettiin siitä
What. I miss him ok. And especially i miss that time. Toukokuu 2016. Mut siin kesä- tai heinäkuussa 2016 mulle tapahtu se pelottava tilanne siel kadulla joten pahoja asioita tapahtui kyllä jo sillon mut se on ihan eri asia. Vaik se olikin pelottava tilanne ja ihan kauhee ja pelkäsin mutta siinä ei kuitenkaan ehtinyt tapahtua sen enempää, nyt taas oon sillee joo fuck you everything went to shit basically. I could just cry. Et se ei ollu kyllä silti niin paha kokemus kun tämä vaikka onhan se tietysti pelottavaa varsinkin kun ehti siinä jo ajatella että pääsenkö tästä pois ikinä vai kuolenko??????????
Ulkomaailman jeisson.Toi oli niin naurettavaa koska olin päivällä valosan aikaan kuuntelemassa musiikkia yksin, portailla ulkona. Miten vitussa joku hämärä mies eksyy siihen randomisti ja tulee juttelemaan ja sit on tolleen? Mitä vittua lol
Mikä?Ulkomaailman jeisson.
Yason.
Aaaa 😅 niinpä niin.Yason.