qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #3,391
HAHHAH
omg
Se "oh hey ladies" 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔 se sano sen viel niin tuskallisen söpösti melkeen kuolin
Aaaaa HÄVETTÄÄ XD
paljon
Mutta siis
Öäh
😭😍💔 H o n e y
Eeeeeeen mä tiedä enkä muista vittu mitään kai mun pitää sit kattoo se yks vidi ei saatana
Itse asiassa parikin
2 kpl videi i think
Pyörryttää sikana
Lol ja ahistaa miten usein joudun vaihtaa vaatteit koska käyn liian kuumana lols
Tai no kai toi on muillaki sama et ei kai monet pidä samoi vaatteit ku ehk joku muutaman päivän
Mut se vaa tuntuu siltä et pyykkikori täyttyy liia nopee asdfff
Mut toi ei tod oo pelkästään kiimailust kosk joo siin voi tulla hiki mut muutenki kyl
Varsinkin koska niin usein saan niit random sekoomis kohtauksii nii niissä ny varsinkin tulee kuuma
HAH
haluisin kyl suihkuun mut ku ei jaksais millään nyt
omg
Se "oh hey ladies" 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔 se sano sen viel niin tuskallisen söpösti melkeen kuolin
Aaaaa HÄVETTÄÄ XD
paljon
Mutta siis
Öäh
😭😍💔 H o n e y
Eeeeeeen mä tiedä enkä muista vittu mitään kai mun pitää sit kattoo se yks vidi ei saatana
Itse asiassa parikin
2 kpl videi i think
Pyörryttää sikana
Lol ja ahistaa miten usein joudun vaihtaa vaatteit koska käyn liian kuumana lols
Tai no kai toi on muillaki sama et ei kai monet pidä samoi vaatteit ku ehk joku muutaman päivän
Mut se vaa tuntuu siltä et pyykkikori täyttyy liia nopee asdfff
Mut toi ei tod oo pelkästään kiimailust kosk joo siin voi tulla hiki mut muutenki kyl
Varsinkin koska niin usein saan niit random sekoomis kohtauksii nii niissä ny varsinkin tulee kuuma
HAH
haluisin kyl suihkuun mut ku ei jaksais millään nyt