Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
HAHHAH

omg


Se "oh hey ladies" 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔 se sano sen viel niin tuskallisen söpösti melkeen kuolin

Aaaaa HÄVETTÄÄ XD

paljon

Mutta siis

Öäh

😭😍💔 H o n e y

Eeeeeeen mä tiedä enkä muista vittu mitään kai mun pitää sit kattoo se yks vidi ei saatana

Itse asiassa parikin

2 kpl videi i think

Pyörryttää sikana

Lol ja ahistaa miten usein joudun vaihtaa vaatteit koska käyn liian kuumana lols

Tai no kai toi on muillaki sama et ei kai monet pidä samoi vaatteit ku ehk joku muutaman päivän

Mut se vaa tuntuu siltä et pyykkikori täyttyy liia nopee asdfff

Mut toi ei tod oo pelkästään kiimailust kosk joo siin voi tulla hiki mut muutenki kyl

Varsinkin koska niin usein saan niit random sekoomis kohtauksii nii niissä ny varsinkin tulee kuuma

HAH

haluisin kyl suihkuun mut ku ei jaksais millään nyt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
PFFFFT BABY

HOW can i be so in love


Eihän tässä oo enää järjen hiventäkään näin pitkän ajan jälkeen mutta niin se vaan on yhä ✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
🤤

.
That fucking aegyo i could NEVER stay mad at him for any fucking reason in the world i would KISS HIM A LOT 😭 i would kiss him and then id kiss him some more

Honeeeyyyyyyyy


That's the cutest thing ive ever seen



Seriously

He's the cutest human in this world

Please, anyone, show me someone whos cuter than him and change my mind cause i really don't believe it's possible 😭😭




He's cute cause he's small

He's cute cause he's a baby

He's cute cause he's just fucking cute

I wanna kiss him
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Why does he make my heart race like this 😭😭

Geez

Sydämen lyönnit kiihtyy
Mutta ei yhtä pahasti kun sillon yks kerta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Pfft... Are you shitting my dick???????????????



Minä ensin: *ofc miettii näitä kuvioita ja sitä 2020 keissii yms*
Minä sen jälkeen: *kattoo jonku tarot höskän jossa vastaus oli vahva kyllä (siihen että will i date eunkwang)*
Minä sen jälkeen:



😂🙄

On siis kaks asiaa jo ainakin jotka vahvistaa sen että näin pitäis kuulemma käydä.

Mutta en VIELÄKÄÄN VOI USKOA XD

kuulostaa niin mahdottomalta


Sit jos niin ei käykää nii oon sillee lmao well you fooled me

Hirvee kusetus 🙄🙄🙄🙄🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Are you seriously shitting my dick

Heti ku kuulin et "it's a strong yes" olin vaa sillee DON'T FUCKING PLAY WITH ME NOW WITH THIS FUCKING TOPIC 😂😂 tsiisus


Fucking tarot i'm just saying
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Niiku tämä + mun se 2020 kokemus VS. se että EI VAAN VOI OLLA MAHDOLLISTA VITTU MITEN MUKA

:D which is true idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Honestly i don't understand

Ei käy mun järkeen että se tapahtuis muka.
Mut samalla sekään ei käy mun järkeen et kaikki tää olis kusetusta. Ei vaan käy.


Kumpi on uskottavampaa :D miten käy. Lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
A strong yes lmao okay sure



Linjassa kyllä oman intuitioni kanssa mutta kaikki täähän on bullshittiä eikös
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
HOW ON EARTH LMAO


ok now i'm really startin to get scared


Ok lets just say that i'm delusional okay
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Haha so scary koska kuuntelin tätä silloin about siinä dear my dearin jälkeen i think ku olin viel kävelemäs himaan:

TAI sit se oli joku toinen versio tosta biisistä. Mut mul on kyl muistikuva et se ois ollu toi. Saattoi jopa olla että ne molemmat versiot koska mun mielestä sillä listalla on ainakin kaks versioo tosta biisistä. JOKA TAPAUKSESSA. so scary ugh.

Tai tuntuu vaan niin järkyttävän oudolta. Siis vieläkin shokeeraa aivan hitosti.


Muistan kans ku siin asfaltis yhes kohtaa on sellane sydämen muotoinen kuvio ja katoin sitä ja olin sillee lol another sign xDD no siis en välttämättä ottanu sitä minään merkkinä oikeesti mut siis katoin vaa sitä ja mietin tätä asiaa :--------D u know, silloin....... Pari vuotta sitten, räähh xD olin NIIN varma siitä siinä kohtaa. Olin ihan et ei saatana onkse oikeasti mun tuleva poikaystävä. HAH.


Niin outoa etten tienny siitä lähes mitään. En edes most basic things. Lähinnä nimen ja äänen vaan. Ja silloin oon ollu silleen xDDF "onkse oikeasti mun tuleva poikaystävä" hahah kualen about ny tän keissin kaa ei hitto.

Sekoo pää kyl.


Ah nyt ku muistin viel ton sydänkuvion siin ni muistan viel pahemminkin mun ajatuksia silloin aaaaa. Muistan miten varma olin silloin. Ja mietin varmaan siin kohtaa kans v:tä ja olin ehk silleen omg will i "break up" with him then

No ei sillä ei se siis siitä johtunu miks lakkasin vastaamasta sen viesteihin, vaa se johtui siitä ku en enää vaa pystyny.

Mut joo muistelisin et siin kohas saatoin miettii v:tä ei vidduuuhh hahahahhh


Ja varsinkin toi "heitit hiekkaa suoraan mun silmiini, multa petti alta maa" kohta on jotenkin jääny mun mieleen niin vahvasti. U know ku aina ku kuuntelee biisei ni niistä jää semmoset vahvat muistijäljet niin toi kohta on vaa painunu mieleen.. varmaan satuin sitten siinä kohtaa just miettii niin vahvasti jotain eunkwangiin tai siis siihen keissiin liittyvää. Hassua sanoo eunkwang koska silloin en edes tiennyt siitä mitään ei mul ollu mitää käsityst koko ihmisest se oli ihan uus ihminen mulle. Vielä viime heinäkuussakin se oli ihan uus ihminen mulle lol. Mu silti vaa mietin meidän tulevaa suhdetta joka tuntui niin varmalta. Joo-o. Kyllähän tämmönen räjäyttää aivot aika huolella noin niin kuin..... Jos rehellisiä ollaan.

AH ton kato mitä sä teit kuunteleminen oli vaan niin... Merkillistä. Koska olin just kuunnellut dear my dear nii olin ihan et asdfghjkkl ei saatana is that my future boyfriend pls wtf. PLSSSSSSSSS if yall havent experienced this then you can't possibly understand what it feels like. What it felt like back then and what it feels like NOW. Bro i'm shutting down.





KKKJJJSJDKDLDLFFKDKDKDKL

I'm honest now i'm getting chills
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Vai seo eunkwang.


No jos mää todella silloin olin oikeessa niin.....


Goodbye i will lose my damn mind xDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Mikä tässä kaikista hauskinta on niin se että se ei juuri merkannut mulle silloin että tapahtuuko se vai eikö se tapahdu

Siis ainakaan siitä näkökulmasta etten ollut niin kovin rakastunut siihen xD tietenkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Oikeesti mun elämä on kuin joku vitun elokuva siis tuntuu yhtä epätodelliselta eikä vittu oikeelta elämältä xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
HAH
lopeta mää kuolen


No mutta anyway

Aaahahahahaha selasin kalenteriiiiiii ja tajusin et olin vittu seiskalla sillon ku ne debytoi xDD pffft haha olin seiskalla ja se oli 21 XDDDD onhan tuokin aikamoinen ikäero jo, jos sen näin ajattelee. Enää ei toki kuulosta pahalta, 24 ja 32, mutta totta hemmetissä se silti on kinda merkittävä. Tai silleen vähän isompi kuitenkin. Mutta ei siis mikään paha asia. Mutta jonkinmoinen ikäero silti :3 yas age gap relationships for the win 🥺🥺

Fun fact: v on hieman kwangii vanhempi XD joten kokemusta on............ Itse asiassa myös j on hieman kwangii vanhempi................... Olen ekspertti tällä saralla 😩😩😩😩✌️ mutta ne ei kyllä ollut suhteita tai mitään. Vaikka joku lääkäri tai joku taisikin käyttää sanavalintaa "orastava suhde" v:n ja mun jutusta xDD tai joku vastaava se oli se sana :D


Pfffttttt

Anyways, panettaa

Lievästi 💀

Thanks eunkwang

I guess

Hahahahaha i can't

I wanna- 😐


SIIS MIKÄ TÄÄ VITUN HIGH LIBIDO ON emmä kestä


Mulla on ollu myös low libido tai niiku kinda aika olematon niin ero on kyllä huima.

Guess which was easier 😐yes, low libido was easier.

Damn it.

Mutta onh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Mul soi päässä tää:

Ja on kyllä taas niin outoa 😩😩😩 i can't believe what has happened pls

Omfg eunkwang so fucking cute in that vid asdfghjkl i wanna
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu

Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu

Mitä vittua jossain se menee munki raja vittu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


Minä: *Muistelee sitä ku katoin sen tarot höskän ja vastaus oli strong yes*
Minä: mitä vittua jossain se menee munki raja vittu

Ja siis countless and countless other examples too



Minä: *tajuaa että oon miettinyt kwangii koko saatanan päivän ja alkaa mennä hermo*
Minä: jossain se menee munki raja vittu


😂😂😂😂😂 Oon liian ulapalla siis kaikki alkoi tost ku katoin ton it's okay but it's not okay at all xDDDDDDDDDDD sit yhtäkkiä olin NIIN KUJALLA ETTEN ENÄÄ EES TIENNY MELKEEN KUKA ITSE OLEN

tai että mitä on ees tapahtunut

Tai oikeestaan tää alkoi jo ennen sitä kosk katoin pitkästä aikaa sen tomboy vidin (se kwangin live) nii olin siin kohtaa jo niin saatanan kujalla

Öö MISSÄ oon ollu tyylii viimiset puol vuotta vähintäänkin en ite edes tiedä

Ja siis

Aivan ulapalla

Ihan siis tosissaan koska varsinkin kun katoin ton it's okay but it's not okay at all niin tuli sellanen totaalinen lagaus :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD yhtäkkiä kaikki tuntuu "vieraalta" ja oot vaan silleen since when i have even known who the hell eunkwang is

Niinku yhtäkkii kaikki vaa menee mun päässä silleen "????????" Ja katot vaa sitä ihmist ja oot sillee et suddenly it's like none of this ever happened and i'm basically looking at someone whos a complete stranger. Siis ei oikeesti mut kai se sit jonkinlainen jamais vu on :D niinku et sen tietää kyllä oikeesti mutta se jotenkin silti tuntuu vieraalta. Aivot ei vieläkään oo tainnu sisäistää juttuja..

Siis seis nyt nyt nyt nyt nyt nyt nyt menee yli 😭😂

Nyt menee oikeesti yli en oo koskaan ollu näin ulapalla

Nyt on oikeesti paha olo :D äsken nauroin ihan saatanasti mut nyt oon vaa sillee et oon oikeesti niin pihalla täl hetkel et mua jopa pelottaa. Ihan törkeen paha lagaus. Oon vaa sillee mitä on tapahtunut edes viime vuosina? Kuka mä olen :DDDDDDDDDDDD HELP 😂😭 ei oikeesti oo ees hauskaa tää tunne on ihan kamala :D
 
Ylös Pohja