Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Mut oikeesti mul jäi jokin trauma tosta ku oon myllänny nyt mun koko kehosuhteen uusiks niin oon nyt vaa jotenkin niin järkyttynyt edelleen. Tuntuu tosi epätodelliselt koska en oo ikinä aiemmin ahdistunut noin paljon mun kehosta. Siis ikinä. Tai no ehkä tässä nyt 2024, 2023 ehkä oon, mutta tuskin KOSKAAN sitä aikaisemmin. Niin tän tason keho-ongelma on silti mulle ihan täysin uutta.
Joo no huhhuh jos olin traumatisoitunut muka jo siitä niin se trauma paisui kyllä 100-kertaseks tän koko kuvien lähettämisen ja sextingin yms myötä. Huhhuhhhhhh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
En tajuu sitäkään kuinka kaikkialla on vittu niin saatanasti ilmoituksia, reddit, yt, varasija, insta luultavasti, kaikki, whatsapp. Kirjaimellisesti en haluu enää yhtään ilmoitusta tai siis en haluu kattoo niitä vaa basically voin olla silleen ihan sama. En mä muutenkaa pysty kattoo niitä kaikkia. Tää on nyt ihan järkkyä kokonaisuudessaan.



Joo, mä oon se oudoin tässä mut ihan oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Äläkä saatana selitä siitä seksuaalisesta tervehtymisestä mun kohdalla mitä sanoit jotain yksityisviestien puolella, mun ei tarvitse tervehtyä yhtään mistään. Omapahan on valintani olla vaikka ilman seksiä jos niin haluan. Ymmärrätkö sä että KELLÄÄN ei ole oikeutta painostaa mua seksuaaliseen toimintaan ja kaikki tuollaiset kannustamiset seksuaaliseen tervehtymiseen voidaan tulkita tietynlaisena painostamisena koska oon sanonut jo sen saman asian montakin kertaa! Että mä en....... Että MÄ VIHAAN SEKSIÄ. Kuinka monta kertaa mun pitää toistaa se asia? Painostit silloin jo että avaisin haarani jollekin vaikka olin aiemmin ilmaissut MUISTAAKSENI nimenomaan haluttomuuteni kyseiseen toimintaan, MUISTAAKSENI. etkö sä ihan aidon oikeasti näe sun toiminnassa mitään kyseenalaista? Miten et näe?? Jos tarkoitat hyvää, niin mieti hetki asiaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Ja hälytyskellojen pitäis viimeistään siinä vaiheessa soida kun makkachin ja skeletorkin täällä sulle jo sanoo vastaan, miten et ymmärrä että sillon on pakko olla jotakin kyseenalaista hommassa? Tuskin ne turhaan asiasta sanoo vain vittuillakseen jos homma vaikuttaisi ihan ookoolta...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Jos ei edes mietitä sen enempää mutta pelkästään se että mä sanoin monta kertaa jo aikoja sitten ja sä itsekin vastasit siihen, että mua ällöttää seksi niin jotenkin sitä luulisi että sillon sellasen ihmisen jättäisi rauhaan seksuaalisten juttujen osalta vai? No, en tiedä. Olkoon ihan sama en minä jaksa täällä kirjoitella enempää
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,147
Reaktioarvo
1,179
En mä nyt tiedä, olenko pervoillut sen enempää kuin kukaan muukaan? Ja kun kerroit lähettäneesi Redditissä kuvia niin pyysin, että lähettäisit minullekin! Enkä näe siinä mitään pahaa kummassakaan, en vonkaamisessa enkä lähettämisessä... sitä paitsi ne kuvat voivat olla ihan mitä tahansa, joku maailman 3,5 miljardista naisesta... tai vaikkapa tekoälyn luomuksia...
Eipä enää yllätä että naisia raiskataan ja ahdistellaan niin paljon, kun kaltaisiasi miehiä on, ja oikeutus omille tekemisille on luokkaa "mutku kaikki muutkin". Todellisuudessa sinä olet osa sitä pahinta pohjasakkaa. Tulet tälle pienelle foorumille ja usean vuoden ajan otat kohteeksi yhden henkilön, jota painostat seksuaalisiin tekoihin ja pervoilet, vaikka toinen JATKUVASTI ilmaisee, että kokee sen ahdistavana.

"En näe siinä mitään pahaa", koska toisten tunteilla ja vastustelulla ei ole sinulle mitään merkitystä, ajattelet vain itseäsi.
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
LMAO "en näe vonkaamisessa mitään pahaa" no helvetti sitä järkeäkin saa käyttää ettei sellaselta ihmiseltä ainakaan vongata kuvia josta etukäteen tiedät seksin ällöttävän

Miten näin tyhmiä ihmisiä voikaan olla olemassa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Oon yrittänyt nyt olla taas kirjoittamatta tänne ollenkaan kun tulee tunne että teen jotain väärin koska vanhemmat sanoi ettei mun kannata olla foorumeilla ollenkaan.

Silti pakko kirjoittaa jotain pientä ehkä

Se vaan kun itkettää ihan hirveästi taas kun mietin että kestääköhän tää kamalan voimakas dysforia sitten lopun ikää?

En halua käydä suihkussakaan dysforian takia 😔

Meneeköhän tää joskus ohi

Identiteetti menee ihan sekaisin kun en enää tiedä yhtään mitä sukupuolta oon. Tai no tiedän kyllä koska mun keho muistuttaa siitä joka hetki enkä suostu olemaan trans kuitenkaan.

Eli meen edelleen sillä että oon vaan nainen joka vihaa olla nainen enemmän kuin mitään. Olisin mieluummin mikä tahansa muu mutta en voi olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Esim 2015 en todellakaan "vihannut olla nainen enemmän kuin mitään" joten tää ei oo mikään luontainen tila vaan juurikin jokin ns. opittu joka johtuu ihan jostain muusta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Oh okay

I instantly feel better nyt kun vaihdoin vaatteet, kun tyylini on soft butch tai sitä ainakin yritän hakea. Well honestly anything thats like butch enough.

En usko että pystyn hirveesti liikkumaan sinne femme puolelle lähiaikoina :D todella epämukavaa. Butch on se tyyli oikeestaan mikä tällä hetkellä parantaa mun mielenterveyttä ja dysforiaa koska jos pukeudun liian femmesti niin must tuntuu et kuolen. Tai ainakin enemmän. Oon enemmän comfortable butchina.

(Lol no siitä huolimatta että käytän näitä sanoja niin en vieläkään kääntynyt ihan lesboksi)

Ei ees haittaa big chest kuhan on butch tyyli.

Ehkä en tarvitsekaan dysforiaan muuta hoitokeinoa. JOS tätä voi kutsua oikeasti dysforiaks.

Ja luulen et se suihkussa käyminenkin onnistuu kyllä jossain vaiheessa ihan hyvin.

Tänään kun vaihdoin paitaa niin se oli yllättävän vaikeaa kun yrittää olla kattomatta omia rintojaan XD mutta ei sekään varmaan oo jatkossa yhtä vaikeaa kun omaksun butchimman tyylin niin se helpottaa.
 
Ylös Pohja