Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Vaikeeta edes tehdä mitään kun ajatteley ok im just looking at pics mut ootkin silleen "et saa tehdä mitään muuta kun olla kännykällä" tai sitten se oli "et saa olla kännykällä" en oikein muista kumpi se tunne oli. Jotenkin se liittyi siihen kun olin vaan katsomassa kuvia, sitten ajattelin että kun en osaa oikein tehdä muuta kun olla kännykällä niin sitten se meni päin helvettiä mun ajatuksissa koska ajattelin että.. en saa tehdä jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
🤫🤫🤫🤫🤫🤫 hoping praying that its ok for me to listen to twice

Hoping praying that its ok for me to not answer people

Hoping praying that its ok for me to not spend time on reddit

Hoping praying that its ok that i didn't answer some people in the past

Hoping praying that it was okay that i DID answer (it was wrong because it made me cry but i should have answered everyone and at the same time answering to even ONE person was wrong because it was clearly wrong in every way possible + my parents would think thats wrong and there is like a million reasons why thats wrong but at the same time it was wrong not to answer because you have to answer)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
It takes so much energy cause i have to think it through 800 times in a day.

When im on yt especially i have to think it through, if i can do this or if thats ok. Then i have to reassure myself for like 5 minutes.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
I REALLY SHOULD HAVE ANSWERED oh my god im not allowed to do anything because i didn't answer lmao

Then again i dont want to ever give my consent to anything sexual ever again (and i WONT) so thats a thing too that i have to do kinda

So they CONTRADICT EACH OTHER

me: ANSWER THEM
me: DONT EVER ENGAGE WITH THEM or similar people ever again and nothing sexual ever again vittu NEVER AGAIN

JUU

mutta tein itselleni selvät seksuaaliset rajat muutenkin vastaisuuden varalta ja merkitsin ne oikein leppäkerttuemojeilla (söpöyden vuoksi) niinku about tälleen:
🐞Mun hyvinvointia parantaa se että mä en tee seksuaalisia tekoja
🐞Mun hyvinvointia huonontaa se että mä teen seksuaalisia tekoja

Se oli ihan selkeää ja nyt nää rajat pitäs sit kommunikoida tulevaisuudessa mahdollisille seurustelukumppaneille, joita ei kyllä oikeesti tuu, mutta teoriassa. Ja muutenkin kaikkien randomienkin kanssa ne rajat täytyy tästä edespäin pitää :D kiitos seksuaalinen kaltoinkohtelu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
🐞Mun hyvinvointia parantaa se että mä en tee seksuaalisia tekoja
🐞Mun hyvinvointia huonontaa se että mä teen seksuaalisia tekoja
Jos yason ois vielä täällä (onneks ei oo) niin se alkais väittää vastaan tästä että kyllä jokaisen hyvinvointia parantaa seksuaalisten tekojen tekeminen kun vaan tervehtyy seksuaalisesti 🤮
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ja ymmärtänyt miten pahaa kaikenlaisten seksuaalisten tekojen tekeminen mulle tekee

Pelkästään itsety___skin 🤮

On aina ennenkin tehnyt pahaa mutta vasta nyt näen kuinka välttämätöntä mun hyvinvoinnille on välttää seksuaalisia tekoja about viimiseen asti :D

Siinähän on se halu ja ällötys menee ikään kuin vastakkain mikä tekee siitä vaikeaa mutta ällötys on niin isoa ettei sitä halua saa kyllä enää ikinä päästää voittamaan

Onneksi mulla on kaikkea millä voin distract myself jos tarvii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Eihän siinä tietenkään muuten mitään olis, mulle henkilökohtaisesti se on vain välttämätöntä hyvinvoinnin kannalta, ei muuta ongelmaa asiassa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Tämän takia kaikki normi-ihmiset voi painua helvettiin mun puolesta, ette ymmärrä mua eikä tarvitsekaan, kuhan pysytte helvetin pitkällä musta. Tarkotan näitä av-palstailijoita joiden mielestä seksi on aviovelvollisuus, no, eli siis kaikki normi-ihmiset, selvää mistä puhutaan. Varmaan enemmistö ihmisistä on sellaisia jotka on ihan perseestä imo.
 
Ylös Pohja