Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
HÄH

ihan ku esim marraskuuta ei ois koskaa tapahtunu vaikka muistankin sen kyllä hyvin mutta silti tuntuu ihan kun sitä ei ois oikeesti tapahtunut hahahaha excuse me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
En VOI KESTÄÄ SITÄ ku lumet oli kai just tullu maahan ja olin siin aamul yksin himas ja VITTU MITKÄ PSYKOOSIT NIIKU MITÄ TAPAHTUI (ja mitä tapahtuu)


Ja asiat vaaan sekottuu ja unet ja emt ooooooookei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Esimerkiksi kun näkee vaikkapa tän vidin (elikkäs joka kerta kun näkee kwangin with GLASSES):
Niin: JOSSAIN SE MENEE MUNKI RAJA


XDDDDDDDDDDD

tai jos pitkästä aikaa alkaa taas soimaan päässä dassie niin: jossain se menee munki raja 😩 nimittäin se ei taas lähe pois päästä vittu millään on sen verran korvamato. Ja voin vakuuttaa etten oo ees kuunnellu sitä aikoihin mut koska selasin historiaa ni se vaa tuli vastaa ja heti alkoi soida päässä juu


Ja kun näkee tän:
Koska se vie mut INSTANTLY sinne ihan alkuun takasin.............
Niin.... Eih............... Niinku ihan siis oikeasti aikuisten oikeesti
Tekee mieli vain sanoa: jossain SE MENEE MUNKI RAJA

mutta siis toi on just sitä kun en oo sisäistänyt edes mitään niinku en sitä aikaa enkä tätä aikaa ja tosta on NÄIN KAUAN JO ENKÄ VIELÄKÄÄN SISÄISTÄ MITÄ ON TAPAHTUNUT KOSKAAN JOTEN OON MAAILMAN ENITEN ULAPALLA XDDDDD

ei pyhä sylvi sentään sitä paitsi mä en ees-

TIEDÄ??????

mitä 😩😩😩😩😩

Ja ööö okei niinku mut

I mean i must admit that i have NO IDEA whats going on

Ehhhh :D


This is definitely not ideal but like

Also.... I think i'm not actually normal........... I mean...... I just have a feeling that i'm definitely not normal like............................. Bro

And i'm not even necessarily talking about love or anything but just like........... I mean basically everything about me is abnormal :D like really weird


But yea

And do you know what confuses me a lot?




Well en sanokaan en voi :D

Kirjoitan osan jutuista vaan itselleni jonnekin............ Secret stuff........


Noin DONE jepjep mun kwang muistio #18 on edelleen täynnä LÄHES pelkästään sexual stuff joten mitä siitä pitäis ajatella
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Venaas nyt

Siis

JOSSAIN SE MENEE MUNKI RAJA nimenomaan vittu xD

Ei tämmöstä voi enää kestää :D




I feel like an alien once again

KINDA

like what the hell is my problem lmao

Tosin oon väsynyt myös niin sen takia tuntuu ehk entistä pahemmalta

Mut toivon vaa et mus ei ois mitään vikaa silti kaikesta tästä huolimatta vaikka se niin oudolta tuntuukin 😐😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Aaaaa i'm exploding koska haluun sanoo asioita mutta en voi

Also his cuteness i can't

Also his femininity

And masculinity because he has both and that's sexy because hes so manly sometimes like wtf 🥵 but he's so feminine sometimes and it's like omg wtf pls


Ei vittu mä vihaan itteeni XD

Siis miten rakastunut voi olla mä voisin vaikka vannoa että tää ei oo enää edes normaalin rajoissa

Voisin melkein sanoa et kaikki muut on melkeinpä ollu normaalin rajoissa mut seo eunkwang ei 🤔🤔🤔🤔🤔🤔 mua niinkun ihan oikeasti hämmentää



Jälleen kerran sanon vaan: jossain se menee vittu munki raja 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Millon must tuli näin kinky apua mua oikeesti itkettää

I swear

Oon niin kinky etten tunnista itteeni mua ahdistaa 😂😭

En tiiä kuka oon koska tällai seksuaalisuus ei oo normaalii mulle

Pahalta tuntuu. Siis kaikkea muuta kuin hyvältä. Hämmennys. Oikeesti hämmennys koska.... Tuntuu vaa jotenki nii..... Aaaa ahdistavaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Lmaoooooooooooooooooooo my honey is killing me fr emotionally i'm done now like actually done
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Viiittu

Like yea cute but like...... And i mean REALLY CUTE.... like so cute i wanna Rip my heart out..... MUT JOSSAIN SE MENEE VITTU MUNKI RAJA 😂😭 EI TÄMMÖSTÄ



also oon NIIIIIIN mustasukkainen taas yhtäkkiä

Siis ei se tunnu aina läheskään näin pahalta kosk välil oon pystyny suhtautua suht kevyesti

Mut nyt oon vaa jotenki silleee ei vittuuuuuu

Mustasukkaisuus

Mutta ei se sillä tavalla oo omistushalua ettei se SAIS tuntee mitään ketään kohtaan mut se vaan välil tuntuu pahalt

niinku et en oo mikää crazy bitch enkä usko että olisin vaikka oltais yhessäkin niin en mä sillä tavalla sairaan mustasukkainen olis. Mutta joka tapauksessa i gotta say it kinda hurts. Cause he's my baby. He's my babe even though he's NOT but you know what i mean so.

Okei ei tää super pahalta tunnu mut kuitenkin vähän semmonen........ Aagghh... En tiiä. Idk. Mustasukkaisempi olo kuin yleensä. Tai jotain.

Aaaaaaaaaaaa


He looks so good wtf





I mean wtf it hurts that i'm not the girl he's looking at

I mean he sees so many beautiful girls and etc but he doesnt look at me

WELL oh really????? how could he look at me when he has never seen meeee xDD


I just wish he would look at me and think "omg shes so beautiful" 😭

How i wish he could be interested in me

Agh i'm so in love
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Joo no en edelleenkään voi ymmärtää en siis VIELÄKÄÄN voi ymmärtää miten se voi olla mun elämäni rakkaus.


Mikään muu ei taida edes hämmentää mua enemmän elämässäni kuin tämä keissi.

Elämäni number one hämmentävin asia: KWANG.

Vasta sen jälkeen tulee kaikki muut lol en tiiä nekin on kyllä vitun hämmentäviä juttuja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Mitäh oon vieläkin ihan yhtä kujalla 😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂

Asiaa ei auta se kun näin jotain unta ja siin oli kwang ja sit kun niinku vissii heräilin siinä välil ja koko ajan mulla oli sellainen outo olo ja niinku hääääh 😭 siis se kaikki tuntu niin oudolta en osaa edes selittää sitä mut joo

Kaikki tuntu niin... Mä en ees tiiä

Ja siis

A p u a

Ja nyt mun pitää selata varmaan tätä keskustelua jotta näen että tää kaikki on oikeesti tapahtunut ja siitä on todisteet ja et kaikki tää on totta??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
I REFUSE

vittu miten disrespectful

I refuse but i know it's useless to even try to refuse, like, we all know it

Sitä paitsi it already happened so idk no point to refuse anymore

Hahahhah

God really wanted me to suffer today

MUT SILTI YUTO

Eeeeei
7.7. joten.. kuten näkyy ja näin niin se oli HETI niin intensiivistä siis NIIN INTENSIIVISTÄ. ja siis. HETI :D niinku ihan heti. Niin sen takia tuntuu niinkun se olis alkanu vähintään 6.7. tai jotenki vähän aikasemmin mut ei se oli 7.7. usko tai älä mä vittu kuolennn. Se oli vaa heti niin :DDDDDDD ja se oli 8.7. kai kun katoin sitä give up vidii ja olin sillee nonii mä oon OIKEESTI KUSESSA ja ihan vittu kunnolla.

Ja sit 11.7. mä aloin olee jo NIIN rakastunut et kertakaikkiaan tuntu että sekoon sen söpöydest. Ja jos en ihan väärin muista niin 10.7. eli mun synttärien jälkeisenä yönä oli se kun en saanu unta vittu millään ja sit mietin vaa kwangii ja sitä kuinka outoa tää kaikki on ja mitä helvettiä oikeasti olin niin ULAPALLA jo silloin ja sit vaa niiku... MITÄH.

Ja sit tulin tähän olkkariin istuu ja olin vaa sillee ei luojaaaaaa kwang on söpö.

Mut sen kyl sanon et jossain määrin alku oli helpompaa koska en tiiä nyt tuntuu et oon viel enemmän jotenkin psykoosissa mitä enemmän aikaa menee. Tai jotain. En tiiä kyl. Ei sillä olin totaalisen sekasin jo alussa mut tarkoitan et tää alkaa tuntuu vaa oudommalta ja oudommalta ja hämmentävämmältä nytten. Viiiittu. Jossain se menee saatana munki raja xDd

Mutta on niin SAIRASTA ajatella kuinka silloin ihan alussa nukuin ja sitte aina olin ihan sekasin ja sit sillon oli viel se tuuletin tossa ja katoin sitä ja muutenki sillon oli viel se kuumuus ja niiku häh. Oikeesti. Niinku tämmösist tajuu kuinka TÖRKEEN kauan täs on menny. Ku nyt on talvi ja silloin oli oikeesti ihan siis kesä. Helvetti. Kohtahan on menny jo kokonainen vuos tässä ympäri ja en niinku tajuu en voi tajuta koskaan.



Siis en tajuu mitään koskaan.



All i'm saying is.... That july was a lot better than january, that i can say :D



But... Well... Täytyy mennä sillä mitä on. Asiat on miten on.





Ja jos oon totaalisen ULAPALLA niin sit oon.





Mut onpahan todella häiritsevää kuinka silloin se oli niin salamana vaan ihan kunnon rakastuminen ja niiku ihan tosissaan olin niin nopee sillee "en kestä ilman sitä en kestä jos en saa sitä" :DD

HAHHAH. Oikeesti.


Mut pahintahan on se että vaikka toi oli alku niin se ei ees ollu alku 😩😩✌️ *kato mitä sä teit alkaa soida päässä yhtäkkiä* lmao


Bro ei se mitään normaalia ollu joten varmaan mä sitten olin silloin oikeassa joten voi vittu :----------D siis voiko todella muka olla niin että olin oikeessa. Ja kun ei se sinänsä ollu mikään tärkee asia mulle silloin et se asia kävis toteen. Päinvastoin en edes tienny et haluisinko sitä for real. Ei saatana.


Ei saaaaaaatana.







Joo no mikään osa tästä ei oo normaalia let me tell ya silloin kun kuulin dear my dear ekaa kertaa niin jo silloin se ei ollu normaalia ei tollast vittu VOI tapahtua


Aivan totaalisen creepyy sen vaan sanon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
IHAN TOTTA.

JOSSAIN SE MENEE MUNKI RAJA SAATANA 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Noniin..

Yritän vastustaa halua lisätä nää biisut kwangin listalle:

Huoh ei oo elämä taas helppoo.


And i think about things that i shouldnt think about so anyway.




Also mä en tiedä minkä takia sillon ku ne vetäs wown siel konsertissaan ni minkä takia eunkwangin piti olla silleen *pats his own butt* and then was it hyunsik or who mut kummiski se oli sillee *slap* 😌 ugh. That was sexy. Oh eunkwang. Why your ass has to be so fine. Ugh how to be hyunsik i mean.. i wanna touch his ass pls this is unfair...... Yeah i don't understand 😭😭✌️ mutta tän dirtympiä asioita en suostu ajattelemaan 😭😭 jossain se menee munki raja saatana.


(But then i literally did????????!! :D i was like oh i wonder what it looks like when he cums LIKE TF SHUT UP ONCE AGAIN :DDDDDD)


By the way löysin tän kappaleen ja niiku ööm no joo siis:
Honestly kuuntelin tota siis monta vuotta sitten useinkin ja nyt nostalgisoin niin tavallaan nytten kun sen kuuntelee niin tuntuu niiku nyt vasta tuntisin ton tunteen ekaa kertaa. Vaikka ei se nyt todellakaan ole niin :D muutenki muistan ku Tommy aiheutti mulle niinku fucking serious rakastumisen oireita niiku mitä helvettiä. Mut hakkasko mun sydän koskaan niin paljon sen takii ku eunkwangin takii? Hmm i sincerely doubt that. Sitä paitsi puhuin tommyn kaa useita kertoja ja must tuntuu et mun sydän ei silti koskaa hakannu vittu sillä tavalla mitä se hakkas silloin se yks aamu ku eunkwang. But then again i don't know it could be that i just don't remember. Mut se oli vaa aivan järkyttävää hahshs owwwwww help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Abua

No joo



Tähän biisiin taas ei ole mitään muuta lisättävää xDD (en oo totakaa piiitkään aikaan kuunnellu ja löysin sen jostain tuolt mun listoilt)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
No joo.

ihan kauhee stressireaktio kun selasin tylerin listaa ja se vitun oh no i hope i don't fall nii eihän mulla nykyään tuu enää paljon mitään muuta mieleen siitä ku kwang koska se oli varmaa joku joulukuu 2020 tai jtn ku katoin sen ja aloin tykkää tylerist kinda ja sit olin vaa sillee emt idk what that even was ja nyt oon sillee HAHAH jep ..... "Oh no i hope i don't fall" skskkskksskskskskskskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk haha


You know what i'm sayin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


"Do you think god stays in heaven because he himself is afraid of what he created"

Oikeesti oon nyt nauranu tässä varmaan viitisen minuuttia voi vittu joo xd



And also that song is no good for me cause now i'm once again too curious and i want to see him get hard :] *gulp* *nervously laughs a bit*

Ok hating this????????? When someones normal bodily functions are too much for you to handle and you basically start to fucking shiver thinking about it lmao

Fucking sexual attraction 🙃

I hate myself i'm too horny (and sometimes i'm not horny enough so i always feel like theres something wrong with me either i'm too horny or not horny enough or something i'm never good enough)


Damn it

But srsly that man is a fucking tease how can he feed the flame like this cause he's always doing sexy things ughhhhh
I'm so thirsty i hate myself
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Also mietin et kertooko se jotain musta et oon kuunnellu tämmöstä musiikkia vähintään yläasteelta lähtien


Maybe i was always a pervert 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
K maybe i have the perverted side and i had it since i was young but also then theres the good girl side which is literally so fucking confusing
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
Omg tulee mieleen muitakin botdf biisejä ei vittu mikä nostalgia voi vittu jeps

Eissssssaakeli ku niit tuli kuunneltua huhuhuhuhuhu okay i was always a pervert
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
🙇🙇🙇🙇🙇 Aaaaa eiiii

I DON'T 😭😭😭😭😭

Wtf mitä nyt taas

But like ............. Idk. Oon hämmentynyt siitä miten muut ei ajattele tälleen koska tosiaan silloin tällöin mulla on sellanen vahva tunne siitä et jos ois esimerkiks romanttisessa suhteessa jonkun kanssa niin jos tekis myös seksuaalisia asioita nii miks mul on vaa nii vahva tunne siit et se pilais sen jotenki. I guess it feels so dirty to me that it just... Feels so forbidden idk. Ja muutenki sillee ahistaa ihan vitusti se ajatus et antais jonku nähä sut ilman vaatteita (tai no ok oonha mä käyny kavereidenki kans saunas joten ei se nyt ehkä mitään :D mut emt) ja niiku nähä sen seksuaalisen puolen itestä. Although ive let a few people see that but like that was so mild nii emt. Mut jotenki. Ja muutenki eiks se ois paljon söpömpää jos se ois vaa sweet and innocent or something.

Emmä tiiä oon vaa jotenki nii hukassa xD

Konseptit sekasin

Mut siis jos nyt miettii et oisin actually suhtees eunkwangin kaa ni kyllähän mä nyt haluisin sitä ihan varmastikin koska haluun sitä nytkin vaikka ei olla edes tavattu tai mitään. Mut silti vaikka mul ois seksuaalisia tunteita sitä kohtaan ihan varmasti ja on nytkin niin silti tuntuu vaa jotenki nii ahistavalt kosk oikeesti eiks muista muka tunnu silt et se jotenkin.... Emt, tekis siit suhteesta jotenki likasen tai niiku et pls mitä kaunista siin enää on 😭😂 emmä tiiä mul on niiku serious problems seksin suhteen, siis niinku ihan oikeasti. Ällötyshän ei olis mikään ongelma jos en ite edes ollenkaan haluais koskaan, mut sit kun kummiski vaikka kuinka vitusti yrittäis kieltää niin niit tunteita vaan ON ja sitte siihe ku mixataan ällötys mukaan niin vittu absolute confusion on valmis. Niiku et jaahas mitä mä niiku haluun ja en haluu. Vittu. I will never understand.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,939
Reaktioarvo
2,892
No mitäs vittua

"Uh i'm so handsome" 😭😭😭😭😭😭 pls be less handsome pls

Pls

😭😭😭😭 I wanna- 😭😭💔💔💔
 
Ylös Pohja