I REFUSE
vittu miten disrespectful
I refuse but i know it's useless to even try to refuse, like, we all know it
Sitä paitsi it already happened so idk no point to refuse anymore
Hahahhah
God really wanted me to suffer today
MUT SILTI YUTO
Eeeeei
7.7. joten.. kuten näkyy ja näin niin se oli HETI niin intensiivistä siis NIIN INTENSIIVISTÄ. ja siis. HETI :D niinku ihan heti. Niin sen takia tuntuu niinkun se olis alkanu vähintään 6.7. tai jotenki vähän aikasemmin mut ei se oli 7.7. usko tai älä mä vittu kuolennn. Se oli vaa heti niin :DDDDDDD ja se oli 8.7. kai kun katoin sitä give up vidii ja olin sillee nonii mä oon OIKEESTI KUSESSA ja ihan vittu kunnolla.
Ja sit 11.7. mä aloin olee jo NIIN rakastunut et kertakaikkiaan tuntu että sekoon sen söpöydest. Ja jos en ihan väärin muista niin 10.7. eli mun synttärien jälkeisenä yönä oli se kun en saanu unta vittu millään ja sit mietin vaa kwangii ja sitä kuinka outoa tää kaikki on ja mitä helvettiä oikeasti olin niin ULAPALLA jo silloin ja sit vaa niiku... MITÄH.
Ja sit tulin tähän olkkariin istuu ja olin vaa sillee ei luojaaaaaa kwang on söpö.
Mut sen kyl sanon et jossain määrin alku oli helpompaa koska en tiiä nyt tuntuu et oon viel enemmän jotenkin psykoosissa mitä enemmän aikaa menee. Tai jotain. En tiiä kyl. Ei sillä olin totaalisen sekasin jo alussa mut tarkoitan et tää alkaa tuntuu vaa oudommalta ja oudommalta ja hämmentävämmältä nytten. Viiiittu. Jossain se menee saatana munki raja xDd
Mutta on niin SAIRASTA ajatella kuinka silloin ihan alussa nukuin ja sitte aina olin ihan sekasin ja sit sillon oli viel se tuuletin tossa ja katoin sitä ja muutenki sillon oli viel se kuumuus ja niiku häh. Oikeesti. Niinku tämmösist tajuu kuinka TÖRKEEN kauan täs on menny. Ku nyt on talvi ja silloin oli oikeesti ihan siis kesä. Helvetti. Kohtahan on menny jo kokonainen vuos tässä ympäri ja en niinku tajuu en voi tajuta koskaan.
Siis en tajuu mitään koskaan.
All i'm saying is.... That july was a lot better than january, that i can say :D
But... Well... Täytyy mennä sillä mitä on. Asiat on miten on.
Ja jos oon totaalisen ULAPALLA niin sit oon.
Mut onpahan todella häiritsevää kuinka silloin se oli niin salamana vaan ihan kunnon rakastuminen ja niiku ihan tosissaan olin niin nopee sillee "en kestä ilman sitä en kestä jos en saa sitä" :DD
HAHHAH. Oikeesti.
Mut pahintahan on se että vaikka toi oli alku niin se ei ees ollu alku 😩😩✌️ *kato mitä sä teit alkaa soida päässä yhtäkkiä* lmao
Bro ei se mitään normaalia ollu joten varmaan mä sitten olin silloin oikeassa joten voi vittu :----------D siis voiko todella muka olla niin että olin oikeessa. Ja kun ei se sinänsä ollu mikään tärkee asia mulle silloin et se asia kävis toteen. Päinvastoin en edes tienny et haluisinko sitä for real. Ei saatana.
Ei saaaaaaatana.
Joo no mikään osa tästä ei oo normaalia let me tell ya silloin kun kuulin dear my dear ekaa kertaa niin jo silloin se ei ollu normaalia ei tollast vittu VOI tapahtua
Aivan totaalisen creepyy sen vaan sanon