Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
I was bi since childhood, really, believe it or not

Its so weird

Unlike my dysphoria which basically started at 22 or something so im cis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En mä tiedä, jotenkin se että ihastuin tyttöön lapsena toimii sellasena outona validaationa että joo sä et keksi tätä päästäs tiedätkö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Koska jotenkin ajattelen sen sillai et jos jokin on alkanu lapsena jo ni se ei oo mitään höpöhöpöä

Toisin ku dysforia jota ei tod ollu lapsena vaikka oli jtn outoa mutta en tiedä jos se oli.. ocd:tä pelkästään .

Tai jotain en mä tiedä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Siis toihan on ihan naurettavaa että sä voit olla aidosti trans ja kärsii dysforiast

Mut sä voit olla aidosti cis ja kärsii dysforiast

Ihan naurettavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ihan hirveetä olla cis henkilö dysforialla

Kukaa ei tajuu sua

Cissit ei varsinkaan tajuu sua

Ja transit ei tajuu sua koska ootki oikeesti cis

Iha hirveetä??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Cissukupuoliset on sillee miten sä ees voit haluta rinnat pois tai miten sä voit niiku itkeä pillittää sen takia

Sit transmiehet on sillee joo mä tajuun sua todellaki! Mut miten nii sä identifioidut edelleen tytöks?? Sähä oot transmies?

Ja mä oon vaa sillee AUTTAKAAAAAAAAAAAAAAA MÄ EN KUULU MIHINKÄÄN TAVALLISET IHMISET EI TAJUU MUA JA TRANSIT EI TAJUU ET OON CIS 😂😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En tiedä kyllä lasketaanko se dysforiaksi edes että menkat nolottaa ja ahdistaa henkisesti niin paljon koska ehkä se voi olla yleinen juttu

Tai en tiiä onko näin pahasti kellään

Ja mullekin se oli ennen aika normaali asia mun elämässä mut jossain vaiheessa alko tulee ihan hirveetä dysforiaa siitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Nyt oon ihan sillee "en kestä tätä henkistä ahdistusta alan kohta hyperventiloida"

Kirjaimellisesti olikse viime yönä kun mun piti kattoa jtn eunkwang videota tyynnyttääkseni tunteeni koska se henkinen kärsimys oli ihan sellasta että en kestänyt vaan sitä hirveetä oloo ja nöyryytyksen tunnetta :D

Ihan outoo oikeesti

Mut se sama nöyryytys tulee muutenki

Ei se oo menkkaspesifi juttu

Katoin jtn chuun? Musavidii ja olin sillee helppppppppppppppppppppp hävettää iha hirveesti olla nainen. Oli kauheen voimakas tunne siinä kohtaa myös. Sit välillä ei mitään.
 
Ylös Pohja