Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Hes so hot for real

I dont ever want to have sex with anyone for real

Thats such an orchidsexual thing to say
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Its a fantasy

And im sex-repulsed

And im orchidsexual

And i-

Yeah


Kaikki taas eunkwangin vika đŸ„ČđŸ„ČđŸ„ČđŸ„ČđŸ„ČđŸ„Č
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Why am i so orchid

Why am i so not normal

Why do i think about THAT with him but im not going to do THAT with him or anyone ever because i just dont want to and im repulsed

Why do i think about THAT then

Why do i feel THIS WAY about him then

WHY AM I SO WEIRD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
When i think about T-H-A-T with him:
MinÀ: it feels so warm and fuzzy
Myös minÀ: its so EWWWWWW
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Its so eww but it feels so warm and fuzzy because im sooooooo in loooooooooooove đŸ˜”â€đŸ’«
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
MinÀ: en vain koe seksiÀ omaksi jutukseni sitten millÀÀn vitun tavalla, ikinÀ enkÀ koskaan
Myös minÀ: *vitun rakastunut erÀÀseen ja se ajatus tuntuu niiiiiiiin soft*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
EnkÀ edes ajatellut Àsken seksiÀ vaan ajattelin suutelua ja sellasta hyvÀilyÀ mutta kuitenkin onhan se nyt vÀhÀn seksuaalista eikÀ pelkÀstÀÀn romanttista :D pelkkÀ suutelu ois romanttista (paitsi liian kiihkeesti??) mutta tollasen ajattelu on kyllÀ kuitenkin aika seksuaalista vaikka et mitÀÀn sen ihmeempÀÀ ajatteliskaan

Niin oon oikeesti ihan OUTO IHMINEN

kun en oo tÀysi aseksuaali

MÀ en vaan ikinÀ haluu sellasta en yksin enkÀ yhdessÀ koska se tuo pelkkÀÀ pahoinvointia mulle

Mut in my mind i think about it cause hes so đŸ˜­đŸ€€đŸ€€đŸ€€đŸ€€đŸ€€đŸ€€đŸ€€đŸ« đŸ« đŸ« đŸ« đŸ« 

Joo onpa taas tosi normaalia

Olisit kerrankin vittu normaali

Ja ajattele jos olisin sen kanssa oikeesti yhdessÀ

Se ois kyllÀ semmonen taistelu ku en tietÀis mitÀ haluan ku yks tunne vetÀÀ yhteen suuntaan ja toinen tunne on sillee et todellakaan mene sinne ku sÀ tiedÀt mitÀ siinÀ kÀy sulle sÀ vaivut taas johonkin masennukseen ja tuijotat tyhjyyteen ja oot sillee okei oksettaa niin paljon

Nii. EI HELVETTI. :DDDDDDD


Oon niin done itteni kaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Kyse ei oo ees siitÀ ettÀ eunkwangim kaa se ei ÀllöttÀis mua

Kun se ÀllöttÀÀ mua jopa eunkwangin kanssa

Se ÀllöttÀÀ mua ihan kenen tahansa kanssa

Ei oo olemassa ihmistÀ jonka kaa seksi ei ÀllöttÀis

Se ÀllöttÀis aivan kenen tahansa kanssa

Ja se ÀllöttÀÀ yksin

Ja se ÀllöttÀÀ kaikissa muodoissaan

Niin suuri vastenmielisyys

Ja silti mul on joku aivan vitun ihmeellinen desire johonkin semmoseen EUNKWANGIN kaa

EikÀ vittu kenenkÀÀn saatanan random Àijien kaa

Ja SILTI se ÀllöttÀÀ

Vaik mul Onkin joku ihan ihmeellinen desire siihen

EUNKWANGIN kaa

Mut silti en haluu ja se ahdistais todella paljon joten en haluu. Mut in my heart theres still that desire. đŸ„Č Cause hes so 😭 and im SO in love 💘

Its just
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
The thought makes my heart beat like crazy

Hes so special you wouldnt understand

But id cry

I could never do it

I would just cry
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Ok

Even if i am sex-repulsed and allo

Whatever i experience

Its not WEIRD

lets get that clear

Im not weird

Meaning im just a normal human being okay maybe some things are a bit atypical but im still normal im not WRONG in any way

Thats the thing i have to remember
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Ei jumalauta

Jotkut aseksuaalitkin on ihan hulluja

NÀköjÀÀn

Niille on niin tÀrkeetÀ mitÀ sanoja tarkalleen kÀyttÀÀ ja orchidit ei missÀÀn nimessÀ saa sanoa ettÀ me ollaan ASEKSUAALEJA vaan pitÀÀ sanoa tarkalleen niin ettÀ on tyyliin jtn ei alloseksuaaleja eikÀ aseksuaaleja

Fr jotkut on ihan sekasin

Luulin et mÀ oon sekasin mut mitÀ vittua

Joo okei kyl se mulle kÀy et oon orchid enkÀ aseksuaali mutten alloseksuaalikaa, kyl mulle kÀy olla siin vÀlissÀ, tai mitÀ se sit onkaa, mut ei HELVETTI tÀÀ elÀmÀ nyt noin tarkkaa ole :D yrittÀkÀÀ rentoutua vÀhÀn

Jotkut lgbt-ihmiset on vaa niin... Rasittavia oikeesti. Menee ihan samaa sarjaa ku ne lesbot jotka kokee et kukaa muu ei saa sanoa olevansa vaikka butch ku vaa ja ainoastaan lesbot. Ihan titityy. Ei tuo nyt noin vakava asia voi olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
"someone who regularly experiences sexual attraction"

Whats regularly

Idk if i experience it regularly

Well i guess

But im orchid anyway

TÀÀ on fr loputon suo after all joten parempi vaan olla ajattelematta tolleen typerÀsti

Jos orchid tuntuu kuvaavalta ja omalta niin ei kukaan voi estÀÀ mua sanomasta niin????

Tarkotti se sit mitÀ tahansa mut kylhÀ toi kuvaus nyt muhun osuu

EnhĂ€n mĂ€ halua TEHDÄ SITÄ
mut mĂ€ niinku tunteiden tasolla KOEN SITÄ tunnetta periaatteessa vaikkapa nyt eunkwangia kohtaan
Mutta en mÀ halua niin sanotusti seurata sitÀ viettiÀ koska kuolisin alta aikayksikön koska se olis hirveetÀ

Sounds very orchid to me
Jos oon ymmÀrtÀnyt oikein

Niin.

Thats so me fr.

Tietenkin kukaan normi ihminen ei tiedÀ mikÀ on orchid

Joten sinÀnsÀ whatever niin jos asia pitÀÀ selittÀÀ vaikka parisuhteessa niin sit vaan silleen juu et saa multa kyllÀ seksiÀ todnÀk koskaan mutta ei se tarkota ettenkö mÀ JOLLAIN TASOLLA ehkÀ haluais sitÀ

Tai niin sanoo vaa niinku asia on

Mut ÀÀrimmÀisen tÀrkeetÀ olla sellasen ihmisen kanssa joka on tÀysin turvallinen eli jonka kaa voi oikeesti olla ihan oma ittensÀ. Jolle voi sanoo niinku asia on. Ihan rehellisesti. Joka EI yritÀ kÀÀnnyttÀÀ sua siihen mitÀ et haluu tehdÀ. Johon VOI luottaa. Se sulkeekin heti varmaan joku 80 prosenttia ihmisistÀ pois :D se on nimittÀin niin yleistÀ.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
En tiedÀ muista mutta olis ihan helvetin vahingollista mulle olla jonkun ihmisen kaa joka ei tajuu sitÀ ettÀ poikkean valtavÀestöstÀ tÀssÀ asiassa eikÀ mua voi painostaa vaa nimenomaan pÀinvastoin pitÀÀ olla varovainen.

Ja onkohan toi ees niin harvinainen identiteetti

En tiedÀ kuinka yleistÀ tÀÀ on

Ei kai sit kovin yleistÀ

En mÀ tiiÀ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Okei no

My sexual preference is either "NOPE" or "SEO EUNKWANG AND SEO EUNKWANG ONLY" 😭😂

💀💀💀💀💀💀

not sure. But if i could do something hes the only one.

I dont need labels lol thats a good label xD either nope or seo eunkwang only :DD

todellisuuden tasolla

Toiminnan tasolla

Oonha mÀ aikoinaan miettiny huitaki sillÀ tavalla (and lets not forget masatoshi) mut todellisuuden tasolla eunkwang is the only one who i could maybe MAYBE do it with

MAYBE

"My sexual preference is NOPE"
or
"My sexual preference is only one person in this entire world and thats literally it"

Oota vaa ku menee vÀhÀn aikaa nii oon sillee nooo ehkÀ mÀ voisin masatoshinki kaa XD

eip

Doesnt feel good

Even though i love him ei oo kyse siitÀ i just couldnt do that sort of stuff

Mut kun ajattelin eunkwangin kanssa niin yhtÀkkiÀ se tuntuki vaa ihanalta ajatuksena

Mutta silti, ei vÀlttÀmÀttÀ. Se on vÀhÀn siinÀ ja siinÀ et onkse straight up nope vai only one person ever.

Hes so lovely i just miss him so much

I think i saw him in my dreams again what a surprise
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
50,394
Reaktioarvo
2,928
Niinku kyl mÀ dahyuniiki ajattelen all the time mut hell no, if there was a situation like that, i could NEVER. i could NEVER. doesnt mean i dont like her. I still like her a lot. I just couldnt do any sexual stuff ever.

And masatoshi? I love him so much no one would ever understand lol. But theres no way i could sexual stuff in reality. Eunkwang is literally the only person i could do it with ja sekin on aika kyseenalaista edelleen ettÀ ei edes vÀlttÀmÀttÀ sekÀÀn. Sekin on vielÀ suuri kysymysmerkki mutta ainut josta voin ajatella noinkaan pitkÀlle.

No eipĂ€hĂ€n tarvitse pelĂ€tĂ€ raskautta ku mahollisuutta siihen ei kirjaimellisesti oo đŸ€­đŸ€­đŸ€­đŸ€­đŸ€­đŸ€­đŸ€­đŸ€­ in that sense i guess im kinda lucky. (Ellei mua raiskata jolloin tietenkin siihen on mahdollisuus mutta joo öö lets hope that never happens)

Mut just sekin ku oon aina pelĂ€nnyt tavallaan raskautta tosi paljon ja sillon ku ei oo ollu viel tĂ€ysin selvÀÀ et mite mun tulevaisuus menee nii oon aina ollu vĂ€lil sillee voi ei mitĂ€ jos oon raskaana joskus vaikken haluu ees. Nii nyt ainakin voin aatella ettĂ€ tuskinpa niin kĂ€y. Ei oo hirveesti pelkoo. Ei paljoo vahinkoja kĂ€y kun tilanne on tÀÀ 😎 ja oon siihen vitun tyytyvĂ€inen xD
 
Ylös Pohja