Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Hes so hot for real

I dont ever want to have sex with anyone for real

Thats such an orchidsexual thing to say

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Its a fantasy

And im sex-repulsed

And im orchidsexual

And i-

Yeah

Kaikki taas eunkwangin vika 🥲🥲🥲🥲🥲🥲

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Why am i so orchid

Why am i so not normal

Why do i think about THAT with him but im not going to do THAT with him or anyone ever because i just dont want to and im repulsed

Why do i think about THAT then

Why do i feel THIS WAY about him then

WHY AM I SO WEIRD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
When i think about T-H-A-T with him:
Minä: it feels so warm and fuzzy
Myös minä: its so EWWWWWW

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Its so eww but it feels so warm and fuzzy because im sooooooo in loooooooooooove 😵‍💫

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Minä: en vain koe seksiä omaksi jutukseni sitten millään vitun tavalla, ikinä enkä koskaan
Myös minä: *vitun rakastunut erääseen ja se ajatus tuntuu niiiiiiiin soft*

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Enkä edes ajatellut äsken seksiä vaan ajattelin suutelua ja sellasta hyväilyä mutta kuitenkin onhan se nyt vähän seksuaalista eikä pelkästään romanttista :D pelkkä suutelu ois romanttista (paitsi liian kiihkeesti??) mutta tollasen ajattelu on kyllä kuitenkin aika seksuaalista vaikka et mitään sen ihmeempää ajatteliskaan

Niin oon oikeesti ihan OUTO IHMINEN

kun en oo täysi aseksuaali

Mä en vaan ikinä haluu sellasta en yksin enkä yhdessä koska se tuo pelkkää pahoinvointia mulle

Mut in my mind i think about it cause hes so 😭🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🫠🫠🫠🫠🫠

Joo onpa taas tosi normaalia

Olisit kerrankin vittu normaali

Ja ajattele jos olisin sen kanssa oikeesti yhdessä

Se ois kyllä semmonen taistelu ku en tietäis mitä haluan ku yks tunne vetää yhteen suuntaan ja toinen tunne on sillee et todellakaan mene sinne ku sä tiedät mitä siinä käy sulle sä vaivut taas johonkin masennukseen ja tuijotat tyhjyyteen ja oot sillee okei oksettaa niin paljon

Nii. EI HELVETTI. :DDDDDDD

Oon niin done itteni kaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kyse ei oo ees siitä että eunkwangim kaa se ei ällöttäis mua

Kun se ällöttää mua jopa eunkwangin kanssa

Se ällöttää mua ihan kenen tahansa kanssa

Ei oo olemassa ihmistä jonka kaa seksi ei ällöttäis

Se ällöttäis aivan kenen tahansa kanssa

Ja se ällöttää yksin

Ja se ällöttää kaikissa muodoissaan

Niin suuri vastenmielisyys

Ja silti mul on joku aivan vitun ihmeellinen desire johonkin semmoseen EUNKWANGIN kaa

Eikä vittu kenenkään saatanan random äijien kaa

Ja SILTI se ällöttää

Vaik mul Onkin joku ihan ihmeellinen desire siihen

EUNKWANGIN kaa

Mut silti en haluu ja se ahdistais todella paljon joten en haluu. Mut in my heart theres still that desire. 🥲 Cause hes so 😭 and im SO in love 💘

Its just

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
The thought makes my heart beat like crazy

Hes so special you wouldnt understand

But id cry

I could never do it

I would just cry

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ok

Even if i am sex-repulsed and allo

Whatever i experience

Its not WEIRD

lets get that clear

Im not weird

Meaning im just a normal human being okay maybe some things are a bit atypical but im still normal im not WRONG in any way

Thats the thing i have to remember

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei jumalauta

Jotkut aseksuaalitkin on ihan hulluja

Näköjään

Niille on niin tärkeetä mitä sanoja tarkalleen käyttää ja orchidit ei missään nimessä saa sanoa että me ollaan ASEKSUAALEJA vaan pitää sanoa tarkalleen niin että on tyyliin jtn ei alloseksuaaleja eikä aseksuaaleja

Fr jotkut on ihan sekasin

Luulin et mä oon sekasin mut mitä vittua

Joo okei kyl se mulle käy et oon orchid enkä aseksuaali mutten alloseksuaalikaa, kyl mulle käy olla siin välissä, tai mitä se sit onkaa, mut ei HELVETTI tää elämä nyt noin tarkkaa ole :D yrittäkää rentoutua vähän

Jotkut lgbt-ihmiset on vaa niin... Rasittavia oikeesti. Menee ihan samaa sarjaa ku ne lesbot jotka kokee et kukaa muu ei saa sanoa olevansa vaikka butch ku vaa ja ainoastaan lesbot. Ihan titityy. Ei tuo nyt noin vakava asia voi olla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"someone who regularly experiences sexual attraction"

Whats regularly

Idk if i experience it regularly

Well i guess

But im orchid anyway

Tää on fr loputon suo after all joten parempi vaan olla ajattelematta tolleen typerästi

Jos orchid tuntuu kuvaavalta ja omalta niin ei kukaan voi estää mua sanomasta niin????

Tarkotti se sit mitä tahansa mut kylhä toi kuvaus nyt muhun osuu

Enhän mä halua TEHDÄ SITÄ
mut mä niinku tunteiden tasolla KOEN SITÄ tunnetta periaatteessa vaikkapa nyt eunkwangia kohtaan
Mutta en mä halua niin sanotusti seurata sitä viettiä koska kuolisin alta aikayksikön koska se olis hirveetä

Sounds very orchid to me
Jos oon ymmärtänyt oikein

Niin.

Thats so me fr.

Tietenkin kukaan normi ihminen ei tiedä mikä on orchid

Joten sinänsä whatever niin jos asia pitää selittää vaikka parisuhteessa niin sit vaan silleen juu et saa multa kyllä seksiä todnäk koskaan mutta ei se tarkota ettenkö mä JOLLAIN TASOLLA ehkä haluais sitä

Tai niin sanoo vaa niinku asia on

Mut äärimmäisen tärkeetä olla sellasen ihmisen kanssa joka on täysin turvallinen eli jonka kaa voi oikeesti olla ihan oma ittensä. Jolle voi sanoo niinku asia on. Ihan rehellisesti. Joka EI yritä käännyttää sua siihen mitä et haluu tehdä. Johon VOI luottaa. Se sulkeekin heti varmaan joku 80 prosenttia ihmisistä pois :D se on nimittäin niin yleistä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tiedä muista mutta olis ihan helvetin vahingollista mulle olla jonkun ihmisen kaa joka ei tajuu sitä että poikkean valtaväestöstä tässä asiassa eikä mua voi painostaa vaa nimenomaan päinvastoin pitää olla varovainen.

Ja onkohan toi ees niin harvinainen identiteetti

En tiedä kuinka yleistä tää on

Ei kai sit kovin yleistä

En mä tiiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei no

My sexual preference is either "NOPE" or "SEO EUNKWANG AND SEO EUNKWANG ONLY" 😭😂

💀💀💀💀💀💀

not sure. But if i could do something hes the only one.

I dont need labels lol thats a good label xD either nope or seo eunkwang only :DD

todellisuuden tasolla

Toiminnan tasolla

Oonha mä aikoinaan miettiny huitaki sillä tavalla (and lets not forget masatoshi) mut todellisuuden tasolla eunkwang is the only one who i could maybe MAYBE do it with

MAYBE

"My sexual preference is NOPE"
or
"My sexual preference is only one person in this entire world and thats literally it"

Oota vaa ku menee vähän aikaa nii oon sillee nooo ehkä mä voisin masatoshinki kaa XD

eip

Doesnt feel good

Even though i love him ei oo kyse siitä i just couldnt do that sort of stuff

Mut kun ajattelin eunkwangin kanssa niin yhtäkkiä se tuntuki vaa ihanalta ajatuksena

Mutta silti, ei välttämättä. Se on vähän siinä ja siinä et onkse straight up nope vai only one person ever.

Hes so lovely i just miss him so much

I think i saw him in my dreams again what a surprise

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niinku kyl mä dahyuniiki ajattelen all the time mut hell no, if there was a situation like that, i could NEVER. i could NEVER. doesnt mean i dont like her. I still like her a lot. I just couldnt do any sexual stuff ever.

And masatoshi? I love him so much no one would ever understand lol. But theres no way i could sexual stuff in reality. Eunkwang is literally the only person i could do it with ja sekin on aika kyseenalaista edelleen että ei edes välttämättä sekään. Sekin on vielä suuri kysymysmerkki mutta ainut josta voin ajatella noinkaan pitkälle.

No eipähän tarvitse pelätä raskautta ku mahollisuutta siihen ei kirjaimellisesti oo 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 in that sense i guess im kinda lucky. (Ellei mua raiskata jolloin tietenkin siihen on mahdollisuus mutta joo öö lets hope that never happens)

Mut just sekin ku oon aina pelännyt tavallaan raskautta tosi paljon ja sillon ku ei oo ollu viel täysin selvää et mite mun tulevaisuus menee nii oon aina ollu välil sillee voi ei mitä jos oon raskaana joskus vaikken haluu ees. Nii nyt ainakin voin aatella että tuskinpa niin käy. Ei oo hirveesti pelkoo. Ei paljoo vahinkoja käy kun tilanne on tää 😎 ja oon siihen vitun tyytyväinen xD

Ylös Pohja