Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921

Tosi rare pic apua


Tosi rare pic apua apua
SERIOUSLY I FORGOT THAT HES ASIAN

seriously

I always forget that

Tai siis en osaa selittää mitä tarkotan

Esim kun kirjotin tän viestin sillon aikoinaa :D nii emmää ees niiku................. Well i mean i just never even notice it that its something different, i guess thats how to say it.

Nyt ku katoin noita amwf juttui nii vasta olin sillee AINII hes actually asian too lol

Oon nii tottunu siihe etten jotenki ees ajattele tai jotain

I always forget that about masatoshi as well

In my mind like its the same thing as joost

I totally didn't even think
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Katoin ton yhen videon mitä en oo nähny kertaakaan koko tänä aikana, se on vuodelta 2017 mut en KOKO TÄNÄ AIKANA oo nähny sitä kertaakaan paitsi nyt. Joten siis mul on paljon näkemätöntä matskua et en mä kaikkee siit kato ees todellakaa.

Mutta tämä. Siinä videon lopussa soitettiin tätä:

Ja sain SLAAGIN. ihan KAMALAA.

IHAN SAIRASTA.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Haluun niin paljon btob keikalle että lowkey suunnittelen jo matkustamista etelä-koreaan. Tai indonesiaan. Tai missä niillä ikinä onkaan keikkoja. Mutta obviously tiedän etten voi lentää. En vaan voi lentää. Joten. Se siitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Varsinkin siks ku oon ollu tänään niin surullinen niin se heittää lisää bensaa liekkeihin siihen et mun on pakko päästä näkee eunkwang ja pakko päästä halaa sitä mut ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Varsinkin koska mietin vieläkin traumoja ja mua ahdistaa vähän väliä ja sen takii just tarviin turvaa siltä, ja muidenkin asioiden takia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
1000046265.jpg

Näin taas tämän kuvan ja meinasin kuolla..

Lisäks katoin kokonaisen soittolistan jossa on 71 videoo (lyhyitä kyllä) challengei mis eunkwang on

Mut ne on kaikki jotain about alle minuutin joten ehkä nyt jotenkin pystyy ymmärtämään et katoin sen kokonaan
 
Ylös Pohja