Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
En ois ikinä halunnu laittaa yhtäkään kuvaa yhtään kellekään mutta siinä taas meni sekin. En osais varmaan vieläkään pitää kiinni rajoistani jos uudestaan tapahtuis jotain vastaavaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Ja kyllä mä ymmärrän miks se kaikki tapahtui

Siks kun alunperinkin mulla oli niin huono itsetunto ja must tuntui etten kelpaa kenellekään. Niin totta kai se on sellanen tilanne missä helposti käy noin, kun tahtoo hyväksyntää ihan keltä tahansa, sellasiltakin jotka ei ees oo mitään sun ihastuksia. Mut nykyään nään asian vaa jotenki silleen etten enää ees tarvii sitä muilta. Haluisin vaa et eunkwang tykkäis must tämmösenä ja se siitä. Se auttais kaikkeen. Mut kas, se nyt sattuneesta syystä ei ihan toimi noin. Mut onneks mul ei silti oo mitään tarvetta, varmaan enää ikinä, haluta mitään hyväksyntää keltään random ulkopuolisilta tyypeiltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Toivon mieluummin vaikka loppuelämäni turhaan et eunkwang huomais mut kun enää kertaakaan hairahtaisin juttelemaan muiden tyyppien kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Mieluummin oon ikäni tässä tuskastuneena kuin yritän enää väkisin mitään tollasta. Tai siis enhän mä muuta yrittäny ku varmaan vaa parantaa itsetuntoa. Mut en mä sitä tarvii todellakaan enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Mut silti mun mieli: seo eunkwang......... Seo eunkwang........... Seo eunkwanggggg.......... Still seo eunkwang...... 😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Ei helvetti muistan kun siinä googles luki sillon 31 vuotta vielä ja nykyään siinä lukee 33 vuotta.

Miten vitussa se oli 31 sillon kun ihastuin siihen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Nii ja ite mä olin sillon 23.

Ja ajattele että SILLON olin viel 22. Sit JUST ehin olla viel 23 ku rakastuin. Eli toi kuulostaa niinku siin ei ois menny kovin kauan. Eikä se ookaan. 2020-2022. Ei ole kovin pitkä aika.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Ja voit olla varma jos sitä ikinä käy, ei todellakaan käy, mutta jos käy, niin pidän huolen siitä et KUKAAN ei saa tietää. Siis tietenkin läheiset voi tietää mut jos oikeesti joku päivä muka seurustelen sen kanssa niin jumalauta sitä ei julkisuuteen kerrota 😂 no en mä tiedä, on bobbynki vaimo ei-julkkis ja siit on silti kuvii olemas 🤦🏻 en haluu mistään hinnasta et kukaan tietää yhtään mitään, en haluu olla julkisuudes millää taval enkä haluu kenenkään tietävän. No, hypoteettinen tilanne, mut jos niin joskus käykin. Niin ei olis mitenkään chill jos kaikki tietäis kuka oon. Sen ois pakko pysyy salassa jotenkin. Mutta ehkä se on turha pelko et sitä oikeesti kävis. Mä vaan niin luulin sillon (2020). Olin ihan varma että se on mun mies.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Oikeastaan sillon ajattelin että jo tässä vaiheessa oltais ehkä yhdessä. Kun se oli 2020 niin muistaakseni kelasin että tässä ihan lähivuosina niinku salee ennen 2026 nyt ainakin. Et ajattelin sen tapahtuvan sillon nopeemmin ku mitä se nyt näyttää tapahtuvan (jos edes tapahtuis mutta kun ei tapahu)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
"haha tuo on todella flirttailevaa kaikille" hienot käännökset mut kai tuo jotenkin on paikkaansa pitävä :D siis että ilmeisesti eunkwang on flirttaileva kaikille :D tai jotain sellasta

No jos tavataan ikinä niin älä ihmeessä flirttaile mulle koska se nyt ei olis yhtään hyvä mun mielenterveydelle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Vittu, Rachelle on nähny sen varmaa ainakin 3 kertaa eikä varmaan ees riitäkään se vielä. Ja seki asuu jossai filippiineil. Why dont i fly? Because i cant fly.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,339
Reaktioarvo
2,921
Voi ei ❤️ aina vaan lisää nostalgisia muistoja kun käy paikoissa ❤️ tulee mieleen eunkwang siitäkin paikasta. Kun kävin siellä about heinäkuussa 2022

😯❤️ Vieläki

Tosi outoo. Tästä näkee kuinka kauan siitä on kun käy noissa tommosissa paikoissa.
 
Ylös Pohja