Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Surprised Meme GIF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Siis

Minä touko- tai kesäkuussa 2021: sitä btob juttua ei oo vieläkään tapahtunu, no, kai se tapahtuu vielä

No, tapahtui kyllä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Melkeen yhden tollasen ymmärtäisin mutta siinä vaiheessa kun masatoshista ja joostista alko paljastua näitä samanlaisia juttuja niin menetin kyllä jo hermoni :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Varsinkin kun olin ollut ikään kuin siinä uskossa sillon aiemmin et eunkwang ois ollu suurinpiirtein ainut josta tollanen ois tullut (toki muistin ne timppa jne jutut) niin jotenkin outoa etten muistanu/noteerannu masatoshi ja joost juttuja vaikka ne oli tapahtunut paljo aikasemmin......... Lapsena ensimmäisen kerran.. eunkwangista vasta 22-vuotiaana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Entisen kouluni portaista tulee aina mieleen joost vaikken silloin tiennyt yhtään kuka on joost

Entisestä karate-harjoittelupaikasta tulee aina mieleen masatoshi vaikken silloin tiennyt yhtään kuka on masatoshi

Mutta tiesin kyllä tai että mulla oli päässä se ajatus kuitenkin. En vain tiennyt sen nimeä. Vaikka tbh edelleen koen että noi kaikki on puuta heinää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
En ehkä ite ihan kahdeksaa mutta jos noi kaikki pitää paikkansa niin ainakin kolme miestä :D mutta en tosiaankaan usko niiden pitävän paikkansa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Siihen kumminki uskon et jotain outoa siinä silti on koska kirjaimellisesti ilman mitään kunnon syytä mun elämä vaa pysähtyi sillon kun eunkwang tapahtui

Kaikki vaa niiku pysähtyi

Tai en tiedä miks siit sanotaan noin et "pysähtyi"

Eihän mikään pysähtynyt.

Mut jotenkin olin vaan niin.. kun ihan ku muhun ois iskeny joku salama. Tai siis se kun näin sen tossa videossa ja sit vaan heti oon sillee "fine. Tää onki sitte merkittävä juttu"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,490
Reaktioarvo
2,921
Oikeestaan.

Kuulostaahan se tyhmältä mut eunkwangiin kyllä oikeestaa uskon.

En ehkä kehenkään muihin niinkään, mutta eunkwangiin kyllä. Se EI voi olla mitenkään mitään muuta.

Ettääääääää......................... Sellasta. Siitä sit odottelemaan vain, yhä.
 
Ylös Pohja