Jep. Nyt on itketty niin paljon ettei oikein itketä enää. Lopputuloksena pääkipu at least mutta ei voi mitään.
Jotenki tuntuu pahalta kosk viel vähän aikaa sitten mulla oli suht normaali olo, mutta sitten kun katoin sen yhen kwang vidin missä oli myös hui (mutta en muistanut ku vasta ku näin sen) niin sit alko nää traumat nousee taas pintaan ja eihän siitä ollu sit enää paluuta vaan itkuun sen oli taas kerran päätyttävä. Vieläkään ei oo mikään hyvä olo mutta en ainakaan itke enää. Vielä. :D kohta varmaan taas, who knows
Ugh päässä soi tenth avenue northin biisit 😭😭😭😭😭😭😭 en kestä enää. Niin moni biisi on niin spessu niilt. Ja siis kuuntelin worn äsken niin vittu ku itkin ku muistelin sitä..... Niin, kai se oli 9.7. ja muutenki around that time. Toisaalta i kinda smiled a bit because kwang. Se oli vaa nii hulluu aikaa ku rakastuin siihen mut olin edelleen rikki eräiden takii (ja vielki) ja sit toisaalta myös kwang oli sellanen joka satutti mua koska enhän mä tiennyt että tuunko saamaan sitäkään joten ofc se on instant heartbreak. It felt like he's the one but bruh i still don't know. If i was wrong lmao.
Joten. That was such a weird time kosk samal oot sillee onnellinen kosk sust tuntuu silt niiku se ois se ja niiku tavallaan uskot siihen et he's the one mut sit kuitenkin oot silleen entäs jos ei ookaan ja se on silti näin vahva rakkaus.
Öö joo en tiiä mun pääs vaa pyörii.
No niiku siis... Honestly.......
Jos joskus tulee joku toinen ku kwang tai kukaan noista. Joku jota en ees tiedä vielä. Niin jos se on the one ja enemmän ku kukaan koskaan (tuskin bro) niin en kyl silti pääse yli noista ikinä. Koska jos ajatellaan et jos vaikka kwang ois se ja jos tulisin olee sen kaa ni olisinhan mä varmaan onnellinen siitä mutta pääsisinkö mä silti yli eräistä? En varmaankaan. En oo nytkään yli niistä. Niin oisha se mahtavaa jos kaikki aikasemmat sydänsurut pyyhkiytyis pois sillä että löytää sen oikean mutta kun ei ne kyyneleet näköjään vieläkään lopu vaikka eunkwangie onkin love of my life ja silleen.
Tai niiku et onhan se nyt eri asia ku kukaan muu. Mut ei sit kuitenkaa noi muut oo niin kaukana myöskään siit i think.
Emmä tiiä kosk itken yhä huita, itken yhä yutoo, itken yhä taee
Idk
I swear nää neljä on varmaan elämäni pahimmat heartbreakit:
Tai no siis, noit kolmee oon itkeny aivan TOLKUTTOMAN PALJON mutta taee en yhtä paljon mutta sitäkin silti paljonnnnnnnnnnnn. Joten se silti on ollu tosi paha heartbreak mut aavistuksen helpompi ehkä kun noi kolme. Mut kuitenkin. Tosi paha silti sekin.
Sitten noh, Timppa? Oonhan mä nyt sitäkin itkeny mutta en mä tiiä ja muutenki kelasin et se on loml ja tavallaan se on yhä siellä top sijoilla ja nii
Ja villu?????? On sitäkin tullu itkettyy ja myös se on varmaankin siellä aika lailla top sijoilla koska silloin kun rakastuin siihen niin oikeest olin siitäki sillee ei vittu järkyttävin rakastuminen mitä oon ikinä kokenut.
Samoin tõnu, törkeen paha. Ei mitää vitun rajaa.
Eli siis ainakin eunkwangie, tae, hui, yuto, timppa, villu ja tõnu.
Muita? 🤔 Ei nyt tähän hätään tuu mieleen. Niin no siis, Arto ja Santtu periaatteessa, mutta niin. Ja hobi tietysti loml tasoo oli/on. No ihan sama nevermind pahoi keissei on ollu niin monta että ei niitä edes voi listata. Yritä tässä nyt sitten johonkin järkkään näitä laittaa vittu. Ei onnistu vissiin. Aika helposti tulee fiilis et mikä VITTU mua vaivaa.
Mut tämmönen mä oon ollu aina. Karista lähtien ihan "sairaat" keissit ollu aina.
Ja yli puolet kaikista varmaan julkkiksia
Ja lisäksi sitten L, L, L, L, M, I, B, V, T, K, T, S ainakin.
Lmaooo toi LLLL :D
Ja huom ällistä KAKS on ollu sellasia jotka näin vaa ihan siis muutamia kertoja tai kerran, joten tosi vähän mitään interaction tai mitään sellasta. Sitten yks L oli samassa laajemmassa kaveriporukassa ja yks L oli sellane jota näin suht usein "harrastukses" mut ei tunnettu kovin hyvin mutta jotain puhuttiin välillä. Kertoo taas ihan vittu tarpeeks siitä kuinka paska ihminen oon lmao.