Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Lopeta koska muistan niin hyvin ton kun katoin tota vidii ekaa tai ekoja kertoja ja sit vaa niiku just toi loppu 😭😭😭😭 DON'T TOUCH ME. siis jotenkin se jäi mieleen kai jollain tavalla en tiiä ja nyt ymmärrän ehk miks made a way kuulosti niin tutulta about heti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Siis vittu muistan sen tunnelman oikeest kuolen......................


Oon täysin nyt siellä ajassa kun näin ton vidin ekaa kertaa ei vittu..................... Oon vittu siellä todellakin

Tätä ei oo ees tapahtunut sen jälkeen vaa oon nyt siel

Mut niiku eihhhhhh mä-

Se oli niin-


Mä 😭 APUA

i'm still thinking this whole fucking kesu is like the most infp thing ever

I'm the most infp person and this whole kesu is the most infp thing ever


Especially lmao because "infps feel deep emotions relating to music" tai jtn hahahahahahhshsss you don't say

Tell me something new

But srsly why am i so damn invested in music.... Damn it.


I'm passionate

Not making it but listening

Tai no siis i'm a passionate writer but like i don't make music even though those could be like lyrics or poems or whatever they are but yea i just write kkkkkkkkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Also like now that i'm talkin about mbti

Tell me why i'm the most infp person and he's the most esfj person ever lmaoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Noniin noniin.

Vihaan unia intohimoisesti kinda.

Näin unta ainakin:
- eunkwang
- yuto
- Arto


Ja jokaista niitä kohtaan tunsin sen luokan tunteita siinä unessa että vittu oksat pois. Nyt en saa ketää noista mielestäni.

Oli taas nii vitu ihanaa olla yutodan lähel siin ni haluun takas sinne enkä olla vittu valveilla. Valveilla olo on lähinnä kidutusta.

Unissa sentään helpottaa kun joskus saa olla tiettyjen tyyppien lähellä ja se tuntuu AIDOLTA vittu.

Mutta kwang 😭

Äh

Rakas. Haluun halata. And i want him to kiss the top of my head. I want him to keep me safe in his arms. I don't wanna be away from him like this


On ikävä kyllä yutonki lähelle varsinkin ton unen takii. Mut ei ny ehk ihan samal taval. Mut silti vitusti kinda
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
SIIS MIKSEI yuto & hui & kwang lopu jo EN KESTÄ ENÄÄ TÄTÄ KIPUA

Lopettakaa jo nyt vittu mun piinaaminen

Tätä on kestänyt jo ihan tarpeeks kauan. Kwang on piinannu mua nyt 6 kuukautta ja noi kaks vielä siitäkin kauemmin. Älkää jaksako vittu enää.

Like. Idk. I'm basically down on my knees begging that this suffering ends but no. Everyday it's just pain and pain and more pain. Mikään ei vittu auta. And if yall really think that i'm even watching a lot of yuto and hui content nowadays ure fucking wrong. Def not watching a lot. And yet they keep appearing in my dreams and torture me.

Ja ihan sama mitä tapahtuu niin etenkin ne hui-unet (kyl varmasti yuto-unetkin) tulee kiduttaa mua loppuelämäni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Se yks päivä kun katoin jonku triple h mv:n ja aattelin mun tulevaisuutta ilman huita ja se tuntu niin hirveeltä etten voi sanoin kuvailla. Seki päivä .. tulee kiduttaa mua loppuelämäni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Nii-i. What if i never get over you.


And i won't.

Olisinpa vaan korkeintaan yhteen rakastunu kerrallaan. Vittu mä pyydän.

En enää kestä.

Sil ei oo ees mitään väliä mitä yritän. Ne tunteet on ja pysyy aina.

En kestä enää. Mä en jaksais yhä ja vieläkin itkee samaa asiaa.

Kaikista pahinta ehkä on vieläpä se että ihmiset saa mut tuntee oloni syylliseks ku en oo onnistunu pääsee yli, et mun pitäis yrittää enemmän ja enemmän ja enemmän ja et kaikki on aina mun omaa syytä ja teen kaiken aina väärin.

En enää jaksa elää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Aika kuunnella yhtä biisii joka oli tärkeä mulle vuonna 2015. It's about self-harm so basically liippaa läheltä vaikka tää itse asia nyt ei niinkään oo siitä vaan muuten vaan pahasta olosta. Niin tai no siis toi syyllisyys tho. Syyllisyydenhän takia myös välillä satutan itteeni joten. Mutta nyt en oo satuttanu itteeni ehk muutamaan päivään joten :] jipii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Mm. Jännä asia tämäkin. Toisaalta mitä vitun väliä sillä vaikka kaikki oliski mun syytä. Who cares anymore. Sitte on. Sit oon tehny kaiken väärin ja so fucking what? En mä ainakaan enää mistään välitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Jep. Nyt on itketty niin paljon ettei oikein itketä enää. Lopputuloksena pääkipu at least mutta ei voi mitään.

Jotenki tuntuu pahalta kosk viel vähän aikaa sitten mulla oli suht normaali olo, mutta sitten kun katoin sen yhen kwang vidin missä oli myös hui (mutta en muistanut ku vasta ku näin sen) niin sit alko nää traumat nousee taas pintaan ja eihän siitä ollu sit enää paluuta vaan itkuun sen oli taas kerran päätyttävä. Vieläkään ei oo mikään hyvä olo mutta en ainakaan itke enää. Vielä. :D kohta varmaan taas, who knows


Ugh päässä soi tenth avenue northin biisit 😭😭😭😭😭😭😭 en kestä enää. Niin moni biisi on niin spessu niilt. Ja siis kuuntelin worn äsken niin vittu ku itkin ku muistelin sitä..... Niin, kai se oli 9.7. ja muutenki around that time. Toisaalta i kinda smiled a bit because kwang. Se oli vaa nii hulluu aikaa ku rakastuin siihen mut olin edelleen rikki eräiden takii (ja vielki) ja sit toisaalta myös kwang oli sellanen joka satutti mua koska enhän mä tiennyt että tuunko saamaan sitäkään joten ofc se on instant heartbreak. It felt like he's the one but bruh i still don't know. If i was wrong lmao.

Joten. That was such a weird time kosk samal oot sillee onnellinen kosk sust tuntuu silt niiku se ois se ja niiku tavallaan uskot siihen et he's the one mut sit kuitenkin oot silleen entäs jos ei ookaan ja se on silti näin vahva rakkaus.

Öö joo en tiiä mun pääs vaa pyörii.

No niiku siis... Honestly.......

Jos joskus tulee joku toinen ku kwang tai kukaan noista. Joku jota en ees tiedä vielä. Niin jos se on the one ja enemmän ku kukaan koskaan (tuskin bro) niin en kyl silti pääse yli noista ikinä. Koska jos ajatellaan et jos vaikka kwang ois se ja jos tulisin olee sen kaa ni olisinhan mä varmaan onnellinen siitä mutta pääsisinkö mä silti yli eräistä? En varmaankaan. En oo nytkään yli niistä. Niin oisha se mahtavaa jos kaikki aikasemmat sydänsurut pyyhkiytyis pois sillä että löytää sen oikean mutta kun ei ne kyyneleet näköjään vieläkään lopu vaikka eunkwangie onkin love of my life ja silleen.



Tai niiku et onhan se nyt eri asia ku kukaan muu. Mut ei sit kuitenkaa noi muut oo niin kaukana myöskään siit i think.

Emmä tiiä kosk itken yhä huita, itken yhä yutoo, itken yhä taee

Idk

I swear nää neljä on varmaan elämäni pahimmat heartbreakit:

Tai no siis, noit kolmee oon itkeny aivan TOLKUTTOMAN PALJON mutta taee en yhtä paljon mutta sitäkin silti paljonnnnnnnnnnnn. Joten se silti on ollu tosi paha heartbreak mut aavistuksen helpompi ehkä kun noi kolme. Mut kuitenkin. Tosi paha silti sekin.

Sitten noh, Timppa? Oonhan mä nyt sitäkin itkeny mutta en mä tiiä ja muutenki kelasin et se on loml ja tavallaan se on yhä siellä top sijoilla ja nii

Ja villu?????? On sitäkin tullu itkettyy ja myös se on varmaankin siellä aika lailla top sijoilla koska silloin kun rakastuin siihen niin oikeest olin siitäki sillee ei vittu järkyttävin rakastuminen mitä oon ikinä kokenut.

Samoin tõnu, törkeen paha. Ei mitää vitun rajaa.

Eli siis ainakin eunkwangie, tae, hui, yuto, timppa, villu ja tõnu.

Muita? 🤔 Ei nyt tähän hätään tuu mieleen. Niin no siis, Arto ja Santtu periaatteessa, mutta niin. Ja hobi tietysti loml tasoo oli/on. No ihan sama nevermind pahoi keissei on ollu niin monta että ei niitä edes voi listata. Yritä tässä nyt sitten johonkin järkkään näitä laittaa vittu. Ei onnistu vissiin. Aika helposti tulee fiilis et mikä VITTU mua vaivaa.

Mut tämmönen mä oon ollu aina. Karista lähtien ihan "sairaat" keissit ollu aina.

Ja yli puolet kaikista varmaan julkkiksia
Ja lisäksi sitten L, L, L, L, M, I, B, V, T, K, T, S ainakin.

Lmaooo toi LLLL :D

Ja huom ällistä KAKS on ollu sellasia jotka näin vaa ihan siis muutamia kertoja tai kerran, joten tosi vähän mitään interaction tai mitään sellasta. Sitten yks L oli samassa laajemmassa kaveriporukassa ja yks L oli sellane jota näin suht usein "harrastukses" mut ei tunnettu kovin hyvin mutta jotain puhuttiin välillä. Kertoo taas ihan vittu tarpeeks siitä kuinka paska ihminen oon lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Hehe

En missään nimessä usko että tuun ikinä pääsemään yli ainakaan tietyistä ihmisistä

Eunkwangista en varmasti koskaan, todennäköisesti en yutosta enkä huista, ja en välttämättä muistakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Niin siis

Tuntuu siltä että pitäis tappaa ittensä koska on niin vitun noloa rakastua julkkiksiin.

I'm not even kidding. Se judgaus mitä ulkopuolelta tulee vaikuttaa muhun todella näin voimakkaasti. Että sen takia tuntuu että pitää alkaa suunnittelee itsemurhaa koska en ikinä voi kelvata sellasena ku oon. En ikinä. En ikinä tuu olee hyvä.

Miten tämmösenki kans sit elät.

Huoh. Oispa lisää hyviä biisejä jotka käsittelee aihetta "sun ei tarvi sopia muottiin ollakses just hyvä"

Huoh

I think i need songs.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Hm.

Idk tekee mieli kuunnella jtn against me tai jotain vastaavaa punkkii lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Mikä siinä nyt taas on että ei pysty keskittymään mihinkään xDD

Aaaaaaa

Eunkwanggggggggg

Siis miks mä aattelen vieläkin sitä siis eihän täst pääse eroon vaikka vittu päällään seisois

Vaikka oisin vähän aikaa silleen että en aattele sitä niin paljon, sillee niiku hetken aikaa, mut sit kuitenkin lopulta aina se vaa sneakkaa mun mieleen??????? Mistä se johtuu??????????? Ei mitään logiikkaa täs rakkaudes kyllä???????????


Ei logiikan hiventäkään

Aghhhhhhh ja kuuntelen niin vitu tärkeetä biisiä täl hetkel apua 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Nonniin

+ Oon AIVAN ULAPALLA jälleen

_aivan ulapalla_

Ei helvetti xd

Siis miten edes voi olla näin ULAPALLA




Ja vittu kun se on söpö.

Ja ÄRSYTTÄVÄ XD

niiiiiiiiin ärsyttävä JA SÖPÖ 😭 Pffffttttt okay

SÖPÖIN
KULTA
tyhmä ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂😍

Rakas

MUN 😭❤️



Ei saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Ja nyt kerro mulle minkä takia nään JOKA YÖ unta siitä

Tää alkaa olla jo huvittavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Emmä oikeesti ymmärrä miten mä oon näin tolkuttoman rakastunu siihen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891

Minä marraskuussa... First just thinking about stuff and listening to music. Ja sitten, muistat mitä ajattelit eunkwangista silloin ku olit kävelemäs sen kentän poikki, u know, that he's my future husband etc 😳😳

Hehehe it's accurate 😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
LETS face it niiku 2019 oli viimenen normaali vuosi sen jälkeen kaikki on alkanut menee hulluks enkä puhu mistään koronasta vaan ihan näistä meikäläisen seteistä.. lols ensin psychic premonition vuonna 2020 sit lopulta vuonna 2022 hommat menee lopullisesti sekaisin lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Hei ei tollast voi kokea jos ei edes tiedä miltä se näyttää. Ei se ollu niiku kukaa. I only knew his voice. Nothing else. Se oli täys stranger siinä vaiheessa.


Ja nyt kun muistelen niin en oo ihan varma mut oisko tosiaa ollu jopa nii et jo ennen kun kuuntelin sitä biisii niin ku katoin sen nimee ja sen biisun nimee ja sitä kantta ja näin ni tuntu jo silloin silt vähäsen et se on kuiteski se. Tosin en oo varma et kuuntelinko snipetin sillon spotifyst vai hä. Et voi olla et kuulin sen äänen siin vaihees mut en tiiä. Et joo tais mul kummiski jo siinäki vaiheessa olla jo sellanen outo tunne ja sit myöhemmin ehkä vahvempana tai jotakin??????


Mitä vittua 😭
Hauskaa lukee nytten näit ja olla silleen hah oon alkanu pikkuhiljaa muistaa asioit koska nykyäänhän mä muistan aivan kirkkaasti sen kohan kun katoin sitä kantta jo siellä luokassa, niiku siis aiva selkeesti. Tossa kohtaa oon viel vähän haparoiden muistellu niitä asioita enkä oo kaikkee muistanu nii kirkkaasti. Tos kohtaa en muistanu vissii viel sitäkään kohtaa ku kävelin kotii ja katoin sitä sydänkuvioo siin maassa D::
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Hauskaa lukee nytten näit ja olla silleen hah oon alkanu pikkuhiljaa muistaa asioit koska nykyäänhän mä muistan aivan kirkkaasti sen kohan kun katoin sitä kantta jo siellä luokassa, niiku siis aiva selkeesti. Tossa kohtaa oon viel vähän haparoiden muistellu niitä asioita enkä oo kaikkee muistanu nii kirkkaasti. Tos kohtaa en muistanu vissii viel sitäkään kohtaa ku kävelin kotii ja katoin sitä sydänkuvioo siin maassa D::
Ja kuuntelin tyylii kato mitä sä teiiiiit 😩😩😩😩😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Vittu tää tuntuu iha järkyttävält


Koko toi kato mitä sä teit on niiku biisinä jo nykyään iha henkilökohtainen hyökkäys koska se on niin merkittävä oikeest ton takii ah kuolen noniin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
No huhhuh changsub almost kicking eunkwang off the throne 😳😳😳😳😳😳 ei nyt ihan mutta välillä se kyllä osaa järkyttää mua tällä tavalla huoh

Oooooof

Difficult not to fall but then again, eunkwang makes me fall more 🙄🙄
 
Ylös Pohja