qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #35,071
No kyllä pikkasen jereki taas hämää että miten voikin sattua noin hyvin.... Että siinä mielessä joost mutta... En kyllä suostu uskomaan
17.8.2022. kuten taisin sanoakin just äsken, tää ei oo normaalia.MITÄ
M I T Ä HELVETTIÄ
en selvii tästä ikinä
Mitä vittua miks sä tapat mua:
Ja
Mitä vittua miks sun pitää oikeesti tappaa mua siis mä en ymmärrä ENÄÄ:
MÄ EN YMMÄRRÄ ENÄÄ
Mitä sä teet????????????????????
+ Kuuntelin parii biisii jotka muistuttaa timpast mut vittu nyt tääki koko saatanan lista on vaa about EUNKWANG totta kai mitäs muutakaan vittu xd
Joooohhhhh ei tässä mitään totta kai mä pääsen yli siitä
Tottakai
Ehkä kymmenen vuoden päästä oon yli eunkwangista
Ofc
28.11.2023. kuka vittu voi tuhlata elämänsä näin.Ai hirveetä oon ihan kiinni tossa. Ajattelen sitä koko ajan en kestä enää 😂
Muistan kun katoin tätä sillon ihan kuumeessa ja tärisin (koska kuume siis):
Ja jumalauta mää olin tiloissa sinä yönä taas siitä. Ei hyi helvetti muistan sen kipeen olon mut nii. Mut kuitenkin olin ihan silleen "MÄ TEKISIN MITÄ VAAN että voisin unohtaa Ton miehen mä tekisin mitä vaan mä antaisin ihan mitä tahansa jos mä voisin olla rakastamatta sitä" :D ja vaa itkin siinä. Se oli NIIN epätoivon moment kyl. Tai oikeestaan tollai aattelin yhen toisen vidin kohal mut kuiteski. Se on jääny vahvasti mieleen. Mut tossaki saatana tärisin ihan horkassa ja kuume oli kyllä ihan dkdjfjfkflkdkdfll ja sit kuitenkin olin kiitettävästi sekasin eunkwangista. Meinasin muutenkin siin kohtaa et ei jumalauta, koska tietty olin edelleen siinä epätoivo tilassa.