Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
No kyllä pikkasen jereki taas hämää että miten voikin sattua noin hyvin.... Että siinä mielessä joost mutta... En kyllä suostu uskomaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
Its almost like i wasnt proculromantic before but i became proculromantic at some point

No, ehkä en, koska i have had fleeting feelings for irl people nykyäänkin. Niin. Mutta en nyt sanois että ne on romantic feelings oikeesti.

Joten.

It feels like i became proculromantic.

Tai no oon mä ajatellut vanhoja irl-ihastuksia vielä viime aikoinakin romanttisella tavalla, kuten L. Joten ei ehkä sittenkään. Mut se on vaa predominantly celebrities.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
Or something but the fact that eunkwang keeps staying in my mind is completely too much for me and thats why im not normal tbh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
MITÄ

M I T Ä HELVETTIÄ

en selvii tästä ikinä

Mitä vittua miks sä tapat mua:

Ja

Mitä vittua miks sun pitää oikeesti tappaa mua siis mä en ymmärrä ENÄÄ:


MÄ EN YMMÄRRÄ ENÄÄ

Mitä sä teet????????????????????

+ Kuuntelin parii biisii jotka muistuttaa timpast mut vittu nyt tääki koko saatanan lista on vaa about EUNKWANG totta kai mitäs muutakaan vittu xd

Joooohhhhh ei tässä mitään totta kai mä pääsen yli siitä

Tottakai

Ehkä kymmenen vuoden päästä oon yli eunkwangista

Ofc
17.8.2022. kuten taisin sanoakin just äsken, tää ei oo normaalia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
Ai hirveetä oon ihan kiinni tossa. Ajattelen sitä koko ajan en kestä enää 😂

Muistan kun katoin tätä sillon ihan kuumeessa ja tärisin (koska kuume siis):

Ja jumalauta mää olin tiloissa sinä yönä taas siitä. Ei hyi helvetti muistan sen kipeen olon mut nii. Mut kuitenkin olin ihan silleen "MÄ TEKISIN MITÄ VAAN että voisin unohtaa Ton miehen mä tekisin mitä vaan mä antaisin ihan mitä tahansa jos mä voisin olla rakastamatta sitä" :D ja vaa itkin siinä. Se oli NIIN epätoivon moment kyl. Tai oikeestaan tollai aattelin yhen toisen vidin kohal mut kuiteski. Se on jääny vahvasti mieleen. Mut tossaki saatana tärisin ihan horkassa ja kuume oli kyllä ihan dkdjfjfkflkdkdfll ja sit kuitenkin olin kiitettävästi sekasin eunkwangista. Meinasin muutenkin siin kohtaa et ei jumalauta, koska tietty olin edelleen siinä epätoivo tilassa.
28.11.2023. kuka vittu voi tuhlata elämänsä näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
Mut jos se ei lopu kokonaan mut yrittäisit edes tehdä jotain muuta mikä ei liity siihen (eikä tietty joostiinkaan tai kehenkään ihastukseen).

Tarkotan vaa sitä et mun pitää päästä siitä irti

Siis kenestä tahansa ihastuksesta niinkun etten tekis enää mitään mikä liittyy niihin millää taval
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
Silleen ala vaikka nähä kavereita useemmin tai jotain

(Mut ei niillekää kyl käy kovin usein joten, ei voi mitään)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
Mut tää on kestänyt tosi pitkään

Enkä mä enää nää että tää (eunkwang) loppuis yhtäkkiä vaikka tänä vuonna. Ei se yhtäkkiä lopu tämmösen ajan jälkeen. Ens vuonna... Tuskin sillonkaan. Ei se vaan voi katketa silleen yhtäkkiä tämmösen ajan jälkeen. Mä en oikein tiedä miten se tapahtuis jos se tapahtuis. Voiks se ees haihtuu pikkuhiljaa pois?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,367
Reaktioarvo
2,921
Täs ollaan varmasti ainakin 2025 vielä ja todennäköisesti 2026 ja..... Voisiko sitte jo loppuu?

Ainii mut mähän vähän aikaa sitten vielä uskoinki sen tapahtuvan oikeesti, siis seurustelun. En tiiä uskonko nyt taas enää:D se on vähän siinä ja siinä
 
Ylös Pohja