Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Ajattelin...... Että ehkä sitten jos olisin, no, vaikka eunkwangin kanssa. Niin sitte en enää ehkä ajattelis villua tai masatoshia. Tai joostia. Tai timppaa. Tai huita. Niinkun että se ei enää olis kauheeta. Jos mul ois eunkwang. Kun katoin yhtä villu-videoo äsken. Niin ihan kauheelt tuntuu. Mut ehkä... Ehkä sitten JOS olisin eunkwangin kaa, tai seurustelisin kenen tahansa kanssa, niin unohtaisin varmaan muut lopullisesti. Toivottavasti. Kysymys on vaan se et tapahtuuko sitä. Koska ois se luultavasti aika vaikee miettii ketään muuta jos seurustelis yhden kanssa? Vai? Vai miettisinkö oikeesti YHÄ masatoshia , tai villua?

Miettisinkö todella? Ajattelin että en mutta en oo kylläkään ihan varma
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Tai no jos ajattelee että seurustelisin ihan kenen kanssa tahansa. Niin öö. En seurustellut v:n kanssa mutta tapailin sitä... Oli se silti joku. Niin ketäs mää sillon ajattelinkaan? Sinä aikana kun tapailtiin v:n kanssa? Ensinnäkin ajattelin silloin villua. Toiseks ajattelin silloin L:ää ja a:ta. Kolmanneksi, sattuneesta syystä, ajattelin silloin eunkwangia, mutta se nyt oli vähän eri juttu koska se oli silloin vain ennustus. Neljänneksi........ Okei en muista muuta. :D mutta ainakin siis ajattelin muita kuin v:tä, jota tapailin silloin samaan aikaan. Että se ei ainakaan estänyt mua ajattelemasta villua. Jopa hiukan purkauduin v:lle siitä kuinka tykkään villusta edelleen, en kylläkään sanonu kuka se on tai mitään (eikä se sitä varmaan edes tiedäkään).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Sama viba ku Anu helmerille: "vitsi mul on hirvee ikävä mun ex-miestä" 😂😂😂😂😂😂 minä v:lle jota tapailen: "oon tykännyt siitä melkee vuoden" tai jotain tohon tyyliin, en muista. :D

Melkeen vuoden omg XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Seo eunkwang
Villu tamme
Timo Kahilainen

Kaikkien noiden nimistä mul on tullu joku outo juttu aikoinaan.

Kaikkien noiden nimistä tiesin, tietämättä miltä ne näyttää. Jokaisen kohdalla kävi "sama".

*Lukee seo eunkwang*
"Sounds like my boyfriend"
Eikä tiedä miltä se näyttää.

*Lukee villu tamme*
*Tietää että se on sun tuleva ihastus*
Eikä tiedä miltä se näyttää.

*Lukee timo kahilainen*
"Tuun ihastuu tohon"
Eikä tiedä edes miltä se näyttää.

Mitä ihmettä mä vihaan tätä miks mulle pelkästään aina käy näin ei kenellekään muulle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
En jaksa ku näin ihan mielessäni että tos on mun tuleva mies enkä vittu edes tiennyt miltä se näyttää. Ei vittu naurata yhtään enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Jos ajattelee puhtaasti näitä niin seo eunkwang kuulostaa siltä että se olis totta..... Masatoshi.. no aika vahvasti joo myös. Joost... No aika paljon joo myös? Villu? EHKÄ, vahva ehkä koska "risteilyennustus" (2014). Timppa? Nah, siit ei kyllä ollu mitään että hes my future man vaan ehkä ennemmin ihastus vain niin ehkä se sitten oli vaan se? Ainii joostist oli se jere-juttukin, no vaikuttaa kyl aika pahalta.

Eli oisko eunkwang, masatoshi, joost ja EHKÄ villu?????? Tuskin Timppa???? Olikos muita? Ei kyllä muistu..... Hmm........ Ei kyllä voi mitenkään olla mahdollista. Mutta jos noita juttuja ajattelee niin noista viidestä on pelkästään tapahtunut noita juttuja (ja arista se juttu joka ei ollu kuitenkaan mikään "mun mies" juttu vaan vaan sellanen outo juttu myös, mutta ei sellanen "mun tuleva mieheni"). Vaan oikeestaan "mun tuleva mieheni" -tyyppinen homma on käynyt vaan:
-obviously eunkwangista
- villusta se outo risteilyennustus, tai siis, jostain virolaisesta, tai jotain tällästä
- masatoshista, montakin kertaa, tai siis, jostai japanilaisesta, + ne jotka oli aika varmasti siitä
- joostista, montakin kertaa, siis kyse oli kumminkin seurustelusta at least? That hed be my boyfriend vaikka en tietenkään sillon tienny kuka se on
- ja timpasta mutta se ei oikeestaan ollu varmuudella "tuleva mieheni" -juttu. Joten jättäisin sen pois ehkä laskuista.

Muista ei oo tullu tuleva mieheni (eikä tuleva vaimoni myöskään sen puoleen) juttua. En ainakaan muista?????????? Ei tullu huista, ei yutosta (ellei se karate juttu tarkottanu sitä :D), ei taeilista. Jne. Ei L:stä XD vaikka L itse liittyi siihe eunkwangie ennustukseeenn.

Mut periaatteessa voidaan sanoo et joost, kwang, masa, villu. Niistä tullu sellane "tuleva mieheni" juttu, joita kyllä kaikkia epäilen niin MAAN HELVETISTI, mutta noi jutut nyt kuitenkin tapahtui aikoinaan :D ja vielä monta kertaa......... (Masatoshi ja joost ainakin?).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Meinasin just sanoa että timppaki kuulostaa todennäkösemmältä mutta sitten tajusin että välimatka taitaa olla lyhyempi villun kaa ku timon XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mutta molemmat voi painua helvettiin kyllä minun puolesta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Ja varsinkin eunkwang ja masatoshi jotka asuu vielä niiku OIKEESTI kaukana. Joost nyt ei niin (joo eipä) eikä timppa ja villu nyt niin (joo eipä)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Niin ja siis youngjaest tuli kans se mut se ei KOSKAAN ollu mikään tuleva mieheni ennustus vaan "tää tulee olee keissi joskus" ennustus. Eli ei tuleva mieheni :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Kummasti ne kaikki vaan on käyny toteen.. youngjae. Btob. Eunkwang, vaikka pelkästään ihastuksena ainakin toistaiseksi, enkä sillon tiennyt että eunkwang ON btob:stä. Timppa kävi toteen, siis ihastus, mistä sillon siinä oli kysekin. Ja timpasta oli vielä se aikasempikin ennustus, mut sekin oli kai vaan ihastuksena, ei tulevana miehenä.

Kummasti kaikki käy vaan toteen.

Enkä sitten tiedä jos se villu juttukin oli pelkkä ihastus, saattaa olla, koska vaikka mulla tuli päähän kuva musta seurustelemassa jonkun virolaisen kanssa, niin se oli semmoinen arvaus kun mulle oli tullut se outo olo ja sitten arvailin että tarkottaako tää olo että tapahtuu näin, ja sitten tuli se ajatus siitä seurustelusta ikään kuin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Eli en menis vannomaan ehkä että se villu homma tarkottaa mitään muuta ku ihastusta vaan, ja no sehän kävi jo toteen aikaa sitten

Eli olin oikeessa siinäkin, mutta mun mies se ei oo (ainakaan vielä)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,750
Reaktioarvo
2,921
Pistää pelkäämään että ehkä joost ja masatoshi ja eunkwangkin käy toteen vielä.. ihan niinku kaikki on tähän mennessä menny niin kuin ajattelin

En tykkää yhtään..
 
Ylös Pohja