Jos ajattelee puhtaasti näitä niin seo eunkwang kuulostaa siltä että se olis totta..... Masatoshi.. no aika vahvasti joo myös. Joost... No aika paljon joo myös? Villu? EHKÄ, vahva ehkä koska "risteilyennustus" (2014). Timppa? Nah, siit ei kyllä ollu mitään että hes my future man vaan ehkä ennemmin ihastus vain niin ehkä se sitten oli vaan se? Ainii joostist oli se jere-juttukin, no vaikuttaa kyl aika pahalta.
Eli oisko eunkwang, masatoshi, joost ja EHKÄ villu?????? Tuskin Timppa???? Olikos muita? Ei kyllä muistu..... Hmm........ Ei kyllä voi mitenkään olla mahdollista. Mutta jos noita juttuja ajattelee niin noista viidestä on pelkästään tapahtunut noita juttuja (ja arista se juttu joka ei ollu kuitenkaan mikään "mun mies" juttu vaan vaan sellanen outo juttu myös, mutta ei sellanen "mun tuleva mieheni"). Vaan oikeestaan "mun tuleva mieheni" -tyyppinen homma on käynyt vaan:
-obviously eunkwangista
- villusta se outo risteilyennustus, tai siis, jostain virolaisesta, tai jotain tällästä
- masatoshista, montakin kertaa, tai siis, jostai japanilaisesta, + ne jotka oli aika varmasti siitä
- joostista, montakin kertaa, siis kyse oli kumminkin seurustelusta at least? That hed be my boyfriend vaikka en tietenkään sillon tienny kuka se on
- ja timpasta mutta se ei oikeestaan ollu varmuudella "tuleva mieheni" -juttu. Joten jättäisin sen pois ehkä laskuista.
Muista ei oo tullu tuleva mieheni (eikä tuleva vaimoni myöskään sen puoleen) juttua. En ainakaan muista?????????? Ei tullu huista, ei yutosta (ellei se karate juttu tarkottanu sitä :D), ei taeilista. Jne. Ei L:stä XD vaikka L itse liittyi siihe eunkwangie ennustukseeenn.
Mut periaatteessa voidaan sanoo et joost, kwang, masa, villu. Niistä tullu sellane "tuleva mieheni" juttu, joita kyllä kaikkia epäilen niin MAAN HELVETISTI, mutta noi jutut nyt kuitenkin tapahtui aikoinaan :D ja vielä monta kertaa......... (Masatoshi ja joost ainakin?).