Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Yhtäkkiä must alkaa tuntua siltä niinku julkkisihastuksetkin ois vähän liian henkilökohtasia kirjotettavaks tänne..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
AND OH YES, i hate my breasts and ass.

YES, i am serious. :D

Oh yes, im serious.

But you know what? Its literally only about eunkwang :D eikun kirjaimellisesti mitään ei tapahtunut mä vaan jotenkin näin taas miltä mun rinnat näyttää ilman paitaa. Sit katoin niit ja olin silleen yäkkkkkkk miten kukaan voi tykätä tosta sillee niiku it really bothers me. So yes, it still bothers me. And dont even think that compliments help cause they dont. Maybe compliments from him but thats another story since i cant get them anyway. Mutta meinaan vaan sitä että en usko kirveelläkään et he would actually like it. Jos muut miehet tykkää ni ok (hyiiiiiiiiiiiiiiiii) mut miks se tykkäis?? Ei se sitä tarkota. Niin nyt vaan jotenkin i got so scared.

And like it really bothers me 😭 until maybe someday he will give me compliments,maybe who knows.

But until then it will just bother me and literally its not about anyone else only eunkwang. Mikään mitä muut random miehet sanoo ei voi parantaa sitä. Mua pelottaa (jos sitä nyt edes tapahtuis) et se ei mitenkään vois tykätä siitä miltä ne näyttää, ja siis en itse ainakaan tykkää yhtään vieläkään.

Its not possible that hed like it seriously. Muut miehet ehkä mut ei se auta mun oloo yhtään, pikemminkin mua edelleen vaan ällöttää. Sillee kyl mä tiedän et se on mahdollista tykätä näköjään tai ainakin kuvissa mut ei se liity tähän mitenkään. I dont like them at all i think theyre ugly asf and im insecure and im scared that he would never like them or me. Or if he liked ME but he wouldnt like THEM bc you know, they are so ugly. Ja vaikka se kuule tapahtuiski joskus and hed give me compliments jne. Niin mul varmaan ois vaikeuksia uskoo koska ne näyttää mun mielestä niin hirveeltä etten ymmärrä miten kukaan ainakaan luonnossa niistä vois tykätä. Helppohan se on kuvista joidenkin sanoa kun ei se oo sama asia. Sitä paitsi en oo kellekään ikinä lähettäny sellasia kuvia missä ne oikeesti näyttääkin ihan littanalta, niiku nyt äsken kun katoin. Esimerkiksi sivusta. Of course ne on ihan littanat sivusta katsottuna. Missä on kaikki täyte? Ei sitä ole :D paitsi alhaalla vähän mutta ne on kirjaimellisesti littanat kuitenki. Niin kyllä VÄHÄN hämmentää miten joku (eunkwang) vois pitää niitä minään muuna ku rumana. Eikä se voi edes teoriassa rakastuu muhun just sen takia :D ne on kirjaimellisesti ihan hirveen näköset. And i just adore him so much ja ite näytän vaan niin rumalta ku voi olla :D

And the ass? Edelleenkin se näyttää hirveeltä ja liian isolta. Oon nykyisin 64 kiloo eli lähes normaalipainoinen ja se on edelleen liian iso. Kiva kun on VAAN LIEVÄSTI ylipainoinen ja peppu on silti ihan vitun hehtaari. Kiitti vaa. Ja reidet.

Se on toinen asia joka bothers me ja ei, ei se vois tykätä siitä. Jotkut muut ilmeisesti voi mut se ei kiinnosta mua vaan ällöttää ja en voi kuvitellakaan että toi yks ikinä vois tykätä mun ulkonäöstä. Hell no.

They bother me sm.

They even bother me when i look at vids of eunkwang, even now, because i have a crush on him and even though its just a celeb crush but i dont want to be fucking ugly i want to be pretty. But no no of course not. Im not on his level. Hes so handsome and cute i love him. And i look fucking horrible.
 
Ylös Pohja