Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
Apua kriisi

Miten mä en muka oo aseksuaali.

Siis ei mitään mutta outoa.

Luin jotain pride-juttuja niin siitä vaan tuli identiteettikriisi että ainiin en sitten vissiin olekaan aseksuaali ja tuntuu vaan niin oudolta. Oonko sitten muka oikeesti allo? Tää ei kuulosta loogiselta. Ja niiku vaan se tunne et eunkwang on poikkeus en mä muuten halua (ainakin tällä hetkellä). Is that allosexual? Miten on mahollista etten ookaan ace.

Ja siis siitä vaan ajattelin että oon ace koska olin sillee onhan se nyt selvää etten ikinä halua seksiä kenenkään kanssa.

Mutta nyt kun mulle tulikin toi fiilis (eunkwangista pelkästään) niin..... En ookaan ace 💀 identiteettikriisi.

😭

No okei en sit oo ace mut oon yhä bi 👁️

Tosin.................... MITEN TÄÄ MENEE :D vai oonko mä sitte muuten ace mut yhdellä poikkeuksella??????? Grace?????????????? Doesnt make any sense???????? Mitääähhhh

Yeah id say graysexual probably 😭🫥
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
Ihana 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗🥰💗💗💗🥰🥰💗💗💗🥰🥰💗💗
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
What would he think about me being biromantic xd hed be jealous 😭😂 i know id be jealous of any attraction he might have for someone else, because im jealous ALREADY NOW im jealous because of everything, seulgi, his ex, and everything 😔😔😔😔😔😔😔😔😔 HE ALWAYS MAKES ME SAD FUCK YOU :((((((((((( :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921

I cant fucking bare to look at this 😭 help. It fuels all my insecurities kill me nowwwwwww

I hope he doesnt like her anymore i would die instantly 😮‍💨

😰

NOT THIS 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
Ok its horrible but i look nothing like her 😭 and i feel like i should because aint no way hes ever gonna like me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
Aaaaa and you think you have to lose weight because of him

PLEASE 😭 Its not gonna happen even if you do so doesnt matter lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
Sitä paitsi

Im 64 kg now so thats pretty light already

Almost normal weight so. Overweight but almost normal weight.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
Someone said sexual attraction is when "you look at someone and think i want to have sex with this person" well okay................. Then i havent experienced it much jos se noin määritellään koska when i looked at hui, do you really think i was like "i want to have sex with this person" mä olin todennäköisesti silleen "i want to have sex with this person IN THEORY"

i dont think its the same thing???????????? Cause i definitely dont think i would have wanted to, in real life.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
Koska oon AINA tähän mennessä ollu kuitenkin silleen not really, not really, not really, please i dont want
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
And probs eunkwang is the only one tai harvoja joiden kanssa oisin valmis oikeestikin. Tai oikeestaan ehkä ainut. Vaikka ajattelinkin masatoshia myös mutta mä en usko että oisin sen tai kenenkään muun kanssa myöskään irl silleen. Mä en tiiä miks eunkwang on ainut josta tulee sellanen helpottunut olo enemmän et se on ainut jonka kaa uskaltaisin ja senkään kaa en mitään kovinkaan paljon (ei penetraatiota, ei suuseksiä edes ehkä, tai ainakaan paljon, niih..)

Ok to hell with the labels mut oon vaa tämmönen varovainen oikeestaan.

I really dont wanna do much in real life its not my thing.

Can i say asexual? Maybe or maybe not
Idc.

Mut its so lmaoooooooooooo that the only person i could do it with is kwang XDDDD and nothing that much with him either :DDDDDDD some sort of idk what is it, hyväilyseksiä korkeintaan

And thats ALL 😂 lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
Its so DIFFICULT to be a person who doesnt even want intercourse ever and doesnt even want stuff and doesnt want to do anything cause everyone wants me to do it and i dont want to do anything

Like

Tai siis voin sanoa että "i dont want to do anything" ihan hyvin koska obviously nothing is happening now anyway.

Im 25 and i still dont want to do anything xDD theres something wrong with me 🥺
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,483
Reaktioarvo
2,921
And i dont want to do anything 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 
Ylös Pohja