Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Oh. My. God.

This is so.... Pathetic.

Mä oon jumissa eunkwangissa ja arvaa vaa voiko kukaan muu tulla siihen XDd

Niin, paitsi tietysti masatoshi ja joost 😂 villu. Timo. Hui. Yuto. Taeil. Eunhyuk. Mut oikeesti. Ei kukaan tosielämästä :D ei vaa tuu. Ei oo vieläkään tullu :D eikä voi tulla. Ei voi verrata koska eunkwang on ollu isoin juttu niin.... Se siitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Olin vaa sillee heheh vois kuunnella blind channelia koska siis, no, katoin rehellisesti sanottuna tätä äsken:

Ja se vei mut ööh muistoihin, ja olin sillee ooooooooooo mikä matka en taas kestä näitä vuosia

SITTE

olin sen takii et juuh vois kuunnella blind channel koska no, niin, you know the reason

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Emt

Ja sit vaa kuuntelin left outside alone enkä ees tajunnu et noi sanat osuuki mun elämään (eunkwangiin) niin hyvin ja ooaa nyt oon ihan sekasin

All my life I've been waiting
For you to bring a fairytale my way
Been living in a fantasy without meaning
It's not okay, I don't feel safe
I need to pray

Ja muutenkin koska katoin noit kwangs room jaksoja (en kaikkii)

Nii tuli just sellanen olo et fuck this i can only watch him but he isnt gonna knock on my door or anything.

Silleen oooaaaaa vittuuuuuuuuuuuu ja arvaa siis vitun missing you ja vitun niko ja vitun nikon lista ja vitun 2021 ja vitun eunkwang ja vitun btob juttu ja vittu just se

VITTUUUUUUUUUUUUUU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
I miss that place 😬😬😬😬😬😬😬😬

Meen joku päivä salee sinne vaa harhailemaan ilman mitään syytä.................

No ei, en, koska en pysty käyttämään busseja ja en nyt tiiä millä muullakaa sinne pääsisin :DDD muuten voisin mennäki harhailemaan ilman mitään vitun syytä ainoastaan nostalgiatarkoituksessa jne. Muistelee eunkwang keissejä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Kun kuuntelin tätä:

Ja aattelin; "juu no ton tyypin kaa ei ainakaa tarvi mitää tämmösiä sydänsurujuttuja miettiä ku siinähä piti käydä onnellisesti just"

Minä nyt: joo-o............................ Niin VARMASTI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Niin tota

Juuu

Koska

En voi uskoo et täst tuli tämmönen juttu?

En voi uskoo et SIITÄ tuli tämmönen OIKEESTI ISO JUTTU. SIIS SUPER ISO JUTTU :D

Siitä pienestä ("pienestä") aavistuksesta että thats my boyfriend someday tai tuntuu ainakin tosi vahvasti jostain syystä siltä.

Niin siitä random aavistuksesta ihmisestä jota en tienny ollenkaan tiesin vaan nimeltä ja se oli randomi ja olin vaa sillee ok random tyyppi en sillee tiiä kuka toi on but hes going to be my boyfriend koska musta vaan tuntuu siltä, ei se ollu että mä halusin vaa se oli ihan niinku joku ois vaa sanonu mulle et haluut tai et mut thats your boyfriend someday, eli se ei mitenkään lähteny mistään mun omasta halusta vaan ihan kun vaan mulle ois ns. kerrottu et asia nyt vaan on näin. Sit vaan oon niin confused siinä.

Niin en voi uskoa että SIITÄ tuli TÄMMÖNEN NÄIN ISO JUTTU lopulta apua

Like he became the love of my life kinda ja nyt oon nähny siit vittu melkee kaiken and i know everything and i know A LOT and i know what he looks like now toisin ku sillon en tienny ja hei

Hei eihän näin voi käydä

Hei

Pitäähän se nyt sit paikkansa 😭

Okei, no, anyway................................

Noo sit joskus 5 vuoden päästä ku oon sen tyttöystävä niin we will fucking see 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 vittu tästä tulee niin 🆘
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Ei siin ollu niiku mitää syytä

Yhtäkkiä vaan semmonen "miks must tuntuu IHAN että toi on mun tuleva mies" niinku näin vaan mielessäni tai siis ihan kun mulle ois vaan kerrottu että se nyt vaan on näin.

Se oli jotenkin niin selvää

Ei mul ollu hajuukaa kuka se oli.

Nyt tiedän ja liikaakin mutta ei mulla sillon ollu hajuukaa kuka se oli. Ja olihan tuo nyt aika kauan ennen heinäkuuta 2022 edes.

Oh mä en jaksa.

Miten sä voit vaan olla sillee joo no toi on mun mieheni mut ok.

And i just didn't CARE :D

I didn't care koska sen jälkeen en kattonu yhtäkään kuvaa tai videoo siitä yli vuoteen. Tai saatoin kattoo niin sillon kun näin niitä jotain mutta se oli kummiski ennen sitä kesä- ja heinäkuuta et niinkun ei ollu viel tapahtunu mitää, tuli vaa katottuu wow sillon maaliskuussa jne mut eihän siinä viel mitää tapahtunut enkä muistanu koko eunkwang juttuu enkä tienny sen edes olevan siinä vidissä koska en tienny et se on btob:ssä

Mul menee ihan vitusti hermo tähän koska mä tiedän nyt et se on totta vaik mun onki vaikee uskoo siihen mut ei tota nyt ilman syytäkään tapahdu

Ja nyt tosiaan vituttaa ja koska oon kirjottanu kaiken täällä myös niin ei saatana toivon niin lujaa että sitten KUN (.......... Juu nii varmaa) se tapahtuu niin se pysyy jotenkin salassa koska niin :D en nauttisi jos mun nimi tai ulkonäkö olisi kenenkään tiedossa

Miten näin voi tapahtua Voi saatana ku se taitaa olla oikeesti totta 😭 en vaan malttaisi odottaa 🥺 haluisin vain lähelleeeee sitä 😍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Mut kun sen on PAKKO OLLA totta koska kun mietitään sitä miltä must tuntu sillon just sinä päivänä.. niin ei se ollu mitään muuta ku lähes täysin varma tieto siitä vaikka en ois voinu tietää mitenkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Enkä edes ollu ihastunu siihen

Mun mielestä

Kun muistan vieläkin kun rehellisesti sanoin itselleni mielessä tai siis kysyin et ooks mä ihastunu tohon? Ja vastasin rehellisesti ihan että en mä oo......? Ja siinä kohtaa varmaan pyöri se dear my dear vielä siinä ku muistan sen jonku kuvan päässäni

Niinku olin ihan että jos mä en oo ihastunu tohon tyyppiin niin miks ihmeessä mul on sit tämmönen outo olo ja tapahtuu tämmönen outo juttu

Siis ihan kaameeta siis se varmaan on oikeesti totta???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
Sanotaan näin että.. en olisi kovin yllättynyt jos jonain päivänä olisin sen tyttöystävä. Ihan oikeasti nyt jos tätä asiaa oikeen mietitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,633
Reaktioarvo
2,921
En voi rehellisesti sanoa että olisin ihan kauhean yllättynyt

Minä ja kwang: *aletaan seurustella*
Minä: VITSI MIKÄ YLLÄTYS, EN OIS KOSKAAN ARVANNU TÄTÄ!!!11 tätä mä en IKINÄ NÄHNY vitsi siis mä oon niin yllättynyt en ois ikinä ajatellu
 
Ylös Pohja