Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Enkä ees tiedä miks mut jotenkin. Se ajatus että kun en vaan voi kuvitella itteeni niin läheiseks jonkun ihmisen kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Se ei tunnu yhtään luontevalta enkä tajua yhtään miten ihmiset tekee sen

Oon tottunu siihen et mul on kavereita ok mutta mul ei oo IKINÄ ollu seurustelukumppania. IKINÄ. niin en tajuu yhtään ees millasta se on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
En voi kuvitella sitä että niinku on jonkun kaa silleen läheisesti ja vaikka pussailtais ja tällee ku mä en vaa osaa kuvitella miten voisin olla niin läheisesti jonkun kaa. Varmaan siks kun mulla vaan ei oo kokemusta siitä. Mä en osaa vaa niiku kuvitella mitä mä sanoisin ja millanen mä olisin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Tai no oon kyllä pussaillu v:n kaa sillon esim

Mutta ei seurusteltu niin ei meillä ollu sellasta oikeesti semmosta niiku ihan läheistä suhdetta

Ei me mikään pari oltu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
En kestä en voi kuvitella sitä että pussailtais kwangin kaa tai oltais vaan silleen normisti lähekkäin ja sit jos esim sil ööhm tulis erektio siis ihan vaan siitä, niin en osaa kuvitella mun reaktioo 😂😭 en osaa kuvitella sitä tilannetta ei vittu. Varmaa vaa kattoisin sitä sillee "😍" tai jtn :D ooaa. Mut oikeesti. Tosi vaikee ajatella että olisin niin läheinen jonkun kanssa.

Huoh i got more curious now 😭 im really im as curious as George 😭😭 like... Curious about his.. thing 😰😬 although i am VERY, VERY, VERY anxious and traumatized because of dicks mut en voi sille mitään että i just get sooooo curious tai niiku oikeesti en kestä sitä mysteeriä ku sil on aina vaatteet päällä (duh) enkä osaa yhtään kuvitella milt se näyttää alasti 😰😰😭😭😭😭 hhhh. I guess that would (vai pitäiskö sanoa that will) be the death of me 😬💀 ehhhh..... It would look so good wtf

Ja kuinka ollakaan juuri nyt kun oon sillee aivan varma tästä eunkwang hommasta, niin mun päähän tulee se yks kohta siitä yhestä masatoshi-leffasta ja yhtäkkiä vaa sulan sen takii 🫠😭 rakastan sitä ikuisesti voi luojaaa :D siitä en oo kuule YHTÄÄN niin varma ku eunkwangista vaikka en tiiä pitäiskö olla. Se on vaa iha kamalaa ku tietää et rakastaa sitä ikuisesti. Sen vaan tietää. Ihan sama mitä niin kyl mä oon lähes 100 prosenttia varma siitä että rakastan masatoshii ikuisesti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 en tuu ikinä selvii tästä en ikinä ikinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mut

The way im obsessed about kwangs thing and i WOULD BE obsessed if i saw it oisin vaa sillee "🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤" itd be so 😭 i would be so 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Tiedäthän

Mut it makes me wonder like seriously if i am this obsessed about his thing then would he be as obsessed about my vulva :D like... Does it usually work that way. Tai onks... Onks se visuaalisesti samanlainen juttu kosk mä niiku vaa kattoisin sillee omggggggfgg im obsessed i like it too much ja sit vaa niinku id just be so obsessed i think. Nii onkse sama juttu miehillä oisko se sillee, näkis sen ja ois vaa sillee wow i cant stop looking 😂😂😂😂😂😂😂 niiku en tajuu yhtään miten se toimii muilla. Or maybe hed look at my breasts more idk. Mut itsestäni vaa tiiän sen että oon niin curious ja sit vaa if i saw his thing oisin niin jotenki lumoutunu, luulisin :D LMAO must tuntuu et haluisin vaa räplätä sitä vaikka nää onki vaikeita asioita mulle mut oisin varmaan kuitenkin silleen omg i want to touch?? Nii en tiiä toimiiko miehillä samalla tavalla et tulee sellane niiku et näkee vulvan ja on vaa sillee wow im obsessed i want to keep looking at it and touch it :D koska vaikee uskoo et se ois muka joku ihmeellinen juttu sille 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🆘 mä ainakin mietin et mitähän kiinnostavaa siinä on. Mutta sen penis kyllä kiinnostaa 😒 ehkä miehiä sitten yleensä kiinnostaa se vulva samalla tavalla. Siis tiedän kyllä että kiinnostaa ku oon valitettavasti sen ite kokenut mutta meinasinkin tota miestä ja muutenkin semmoses normaali tilantees. Et vaa et oisko sillä sama reaktio mikä mulla on siihen.

Muutenkin vaikea uskoa että mun alastomassa kropassa olis mitään kiinnostavaa :DDDDDDDDDDD

NO SEHÄN SIT JOKU PÄIVÄ ILMEISESTI NÄHDÄÄN 💀 saat vastauksen sitte 💀💀💀💀💀

But it will take years & years at least
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Onks mua itteeni ees kiinnostanu vulva ikinä

😭 En oikeesti muista omg :D tai en tiiä? Ehkä? Ehkä ei? En osaa sanoa

Ei ainakaan varmaan tällä tavalla 💀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
En oo kertaakaan tainnu miettii siyeonista tämmöstä kylläkään ei se vaan kiinnosta vaikka romanttises mieles se kyllä onki ihana ja charming silleen mut niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
By the way

Outo juttu mutta mulle tulee sellanen kauheen feminiininen tunne heti siitä kun tykkää miehistä

Silleen tuntuu että se tekee sut automaattisesti aika tosi feminiiniseks et jotenkin tuntuu et on mahdotonta olla tosi sellanen maskuliininen jos on nainen joka pitää miehistä. Ei vaa jotenki voi se on joku automaattinen juttu et oot heti feminiininen pelkästään sen takia. Vaikka näyttäisit kuinka maskuliiniselta tahansa mut se on joku semmonen henkinen juttu. Sit taas jos on ihan lesbo niin en mä tiedä. Ei se oo samalla tavalla. Voi nekin olla naisellisia. Mut must tuntuu et lesbot pystyy tuleen maskuliinisemmiks ihan vaan siitä syystä että ne tykkää pelkästään naisista. Heti jos on vaikka miehen kanssa sängyssä tai siis edes jtn pientä niin siitä tulee semmonen todella naisellinen olo vaikka kuinka miehekkäältä ulkoisesti näyttäisinkin.

Tuli vaan äsken sellanen pieni ahistus et voi ei en ees pysty tulla tän maskuliinisemmaks ku pidän miehistä ja varsinkin jos tuun seurustelee miehen kanssa. Im forever cursed to feel feminine. Im scared 👁️👄👁️ miks hitossa................

Tuli vaan todella epävarma olo äsken en tiedä miks ...

Epäreilua

Vaa siks että tykkään miehistä joudun tuntee näin D:

(Voisitko lopettaa jo sen dysforias kanssa. Tai mikä nyt onkaan. Se kyllä on Ollu tässä muuten aika helppoa mut nyt yhtäkkiä tuli takasin vähän)

OUTOO

im so scared enkä tajua kyllä yhtään miksi. Maybe i just dont want to feel weak or something like that. Tai jotain. Tai jotain en tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Pelkkä suutelukin niin siitäkin tulis jo tosi naisellinen olo. Mutta ei varmaan siitä sit jos suutelis naista. :s mut miehen kaa se on ihan sellai automatic juttu

Voin kertoa että edelleenki se kun olin v:n kainalossa niin mä olin TODELLA UNCOMFORTABLE

EN TYKKÄÄ :D oli niin vaikeeta olla siin sen kainalossa ja samaan aikaan olla silleen hei ei täs mitää tää rooli sopii mulle tosi hyvin ja nautin 😃👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 the way i felt anxious 😂😂
 
Ylös Pohja