En kestä en voi kuvitella sitä että pussailtais kwangin kaa tai oltais vaan silleen normisti lähekkäin ja sit jos esim sil ööhm tulis erektio siis ihan vaan siitä, niin en osaa kuvitella mun reaktioo 😂😭 en osaa kuvitella sitä tilannetta ei vittu. Varmaa vaa kattoisin sitä sillee "😍" tai jtn :D ooaa. Mut oikeesti. Tosi vaikee ajatella että olisin niin läheinen jonkun kanssa.
Huoh i got more curious now 😭 im really im as curious as George 😭😭 like... Curious about his.. thing 😰😬 although i am VERY, VERY, VERY anxious and traumatized because of dicks mut en voi sille mitään että i just get sooooo curious tai niiku oikeesti en kestä sitä mysteeriä ku sil on aina vaatteet päällä (duh) enkä osaa yhtään kuvitella milt se näyttää alasti 😰😰😭😭😭😭 hhhh. I guess that would (vai pitäiskö sanoa that will) be the death of me 😬💀 ehhhh..... It would look so good wtf
Ja kuinka ollakaan juuri nyt kun oon sillee aivan varma tästä eunkwang hommasta, niin mun päähän tulee se yks kohta siitä yhestä masatoshi-leffasta ja yhtäkkiä vaa sulan sen takii 🫠😭 rakastan sitä ikuisesti voi luojaaa :D siitä en oo kuule YHTÄÄN niin varma ku eunkwangista vaikka en tiiä pitäiskö olla. Se on vaa iha kamalaa ku tietää et rakastaa sitä ikuisesti. Sen vaan tietää. Ihan sama mitä niin kyl mä oon lähes 100 prosenttia varma siitä että rakastan masatoshii ikuisesti 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 en tuu ikinä selvii tästä en ikinä ikinä