Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
No huhhuh changsub almost kicking eunkwang off the throne 😳😳😳😳😳😳 ei nyt ihan mutta vĂ€lillĂ€ se kyllĂ€ osaa jĂ€rkyttÀÀ mua tĂ€llĂ€ tavalla huoh

Oooooof

Difficult not to fall but then again, eunkwang makes me fall more 🙄🙄
Voi vittu mĂ€ sanon ihan oikeesti + hui & yuto trying to kick eunkwang off the throne too so 🙃

Kun yks (mahdollisesti) onneton rakkaus ei riitÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
No totta kai seikkailin mapsilla nÀitÀ tiettyjÀ paikkoja (kas kun en aiemmin ollu tota tajunnu) ja nyt oon vielÀ enemmÀn ULAPALLA ku koskaan XD

Koska seriously lollllllll nÀin jopa sen kuvion siin asfaltis ja tuli vaa mielee et se oli oudoin asia mitÀ mulle on koskaan tapahtunut..........

Niiku en koskaan tuu ymmÀrtÀÀ

Siis saanko mĂ€ IKINÄ selitystĂ€ tĂ€lle? Kuolen uteliaisuuteen :D en kestĂ€ odottaa sitĂ€ ettĂ€ tapahtuukse oikeesti

Sillon se varsinkin tuntu vielĂ€ mystisemmĂ€ltĂ€ tavallaa kun nyt, mutta nytte hĂ€iritsee ihan sika paljo anyways. Sillo se oli nii mystist ku mul ei ollu basically MITÄÄN selitystĂ€ sille koska en ollu ees rakastunu siihe. Nyt mul on sentÀÀn tÀÀ kaikki mitĂ€ on tapahtunut eli kun rakastuin siihen nii se voi tavallaan olla selitys sille et miks tollanen helvetin outo asia tapahtui. Et tavallaan sen voi ymmĂ€rtÀÀ sitĂ€ kautta mut siia yhĂ€ vielĂ€kÀÀn me ei olla edes tavattu joten ihmettelen silti yhĂ€ edelleen et oliks tÀÀ vaan kusetusta alusta asti.................

Mut muistan kyllÀ kuinka hÀmmentynyt sillon olin joten tuntuiha se iha vitu mystiselt ja silt et ei tÀhÀ oo mitÀÀ vitu selitystÀ.

Mutta siis...... Ihan vitun sama? Kosk niiku..........

Varmaa mua kiinnostaa niin paljon et kÀykse toteen vai ei

Siis tottakai mua kiinnostaa niinku mua kiinnosti jo SILLOINKIN tosi paljon mutta kun mÀ en jaksais olla nÀin yli yli yli utelias :D

Niiku ihan SAMA?

totta kai mÀ haluun tietÀÀ ja totta kai tunnen oloni vitu huijatuks jos se ei tapahukaa

Mut pls

Joka tapauksessa siihen menee aikaa ennen ku nÀÀn sen tapahtuvan, jos se tapahtuu

Joten

Can you just stop thinking about it?????

Mutta se vaan hÀiritsee ja ahdistaa niin paljon.................

Etenkin kun en vaa tiedÀ voinko luottaa siihen. Luulis ettÀ joo mutta... Pelottaa ni en tiÀ kyl.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa

Siis pahintahan on se kun en osaa sulkee siltÀ pelkoo ulos mun mielestÀ

Kuitenkin aina jossain vaiheessa se pelko hiipii taas mun mieleen niin en pysty vaa niiku olla ajattelematta asiaa.

Viittu, oksettaa

Ahistaa

Ahistaa sekin ettÀ jos se nyt todella on niin ettÀ oon ollu oikeessa siinÀ kohtaa... Niin mun on vaan niin mahdotonta kuvitella sitÀ. Totta kai mun on lÀhes mahdotonta uskoa tollaseen asiaan.

Sillee ihmiset kuolaa sen perÀÀn ja on sillee hihiiiiiii seo eunkwangggggg cute i love him so much i love him so much (i mean just tolleeb mÀki oon mut niiku) ni sit se on outoo aatella et muka tollane ihmine jonka kaikki tietÀÀ tulis muka olee mun mies? Juujuu, varmasti. Mun on niiiiiiiin vaikee uskoo siihen mut en yhÀ vielÀkÀÀn keksi mitÀÀn muuta selitystÀ. En vaan suostu uskoo et oon ollu vÀÀrÀssÀ, se tuntu niin vitun todelliselta. Siis niinku iha oikeesti siltÀ et nÀin se on.

Mut ahdistaa koska mÀ en voi todistaa sitÀ sata prossaa varmaks. En voi olla sata prossaa varma, ennen ku se tapahtuu. Aina siin on se epÀilys et JOS oonki erehtyny. Jotenkin.

Mut sit jos se tapahtuu todella. Niin sit se varmaan oikeesti oli jotain psychic knowledge kosk siis no siltÀ se todella tuntu. Mut nii, en vaan voi todistaa sitÀ satavarmaks vielÀ. PitÀÀ odottaa ettÀ se tapahtuu oikeesti ja sit vasta voin olla varma siitÀ ettÀ en erehtyny jotenkin siinÀ vaiheessa.

Huoh. Miks aina mulle tapahtuu tÀmmösiÀ. Vituttaa olla psychic (myös ne muut kokemukset on ollu lÀhes yhtÀ hÀmmentÀviÀ).

Ja miks siin pitÀÀ kestÀÀ nÀin kauan koska nyt oon oikeesti vittu vaa roikkumas tÀs sillee ja en saa otetta mistÀÀn ja mietin vaa et kuinka kauan mun pitÀÀ venaa, jos se ees tapahtuu

Niiku pls ÀlÀ ajattele sitÀ ihmistÀ NIIN PALJON PLIIS

Mut ihan vitun mahdotonta olla ajattelematta sitÀ TIETENKIN jos kerta on rakastunu

Joten ei oo periaatteessa mitÀÀn mitÀ voin tehdÀ muuta ku distract myself mutta ei sekÀÀn oikein toimi tai no vÀlillÀ juu mutta ajattelen sitÀ silti ihan vitusti.

Tietysti silloin jos vaikka kÀyn suihkussa tai teen jotain muuta tollasta mikÀ saa mut keskittyy siihen asiaan ni saattaa helpottaa mutta muuten ajattelen sitÀ vitusti.

Mutku oon niin sellanen etten saa aikaseks mitÀÀn

Jos kÀyn lenkillÀ niin sillon varsinkin ajattelen sitÀ, vaikka muuten ulkoilu onkin tietysti ihan hyvÀstÀ

Mut se vaa saa mut aattelee sitÀ entistÀ enemmÀn koska jos kÀyn kÀvelyl ni tietysti oon oman pÀÀni sisÀllÀ silloin ku ei siinÀ oikee voi distract yourself

Niin on hyvin vÀhÀn asioita mitÀ voin tehdÀ et oon aattelematta sitÀ

Joskus telkkarin kattominen auttaa, ja just suihkussa kÀyminen, mutta siinÀ ne melkeen rupee olee.

Muuten oon pÀÀni sisÀllÀ. Ja sitten se onkin vitun kiva kun ei mihinkÀÀn pysty keskittyy ja basically vaa haahuilee ympÀri kÀmppÀÀ ja on silleen aaaaa ja murehtii tulevaisuutta about koko ajan.

Niiku en oikeesti HALUU murehtii tulevaisuutta. Pliis.

No vittu ihan sama mut on vaa nii vitu raskasta pelÀtÀ koko ajan

En jaksa sitÀ

En kestÀ

Aaaaa

Jos oon jo nyt nÀin poikki ja menny alle vuos.... Niin mite sit vuoden jÀlkeen tai kahen vuoden jÀlkeen

Tai ehkÀ oon sillo pÀÀssyki yli

Vaikka en kyllÀ oikein usko

EhkÀ oon seonnu totaalisesti jo siihen mennessÀ ku tulee kaks vuotta tÀyteen

Eilen mietin et mitÀköhÀn kymmenen vuoden pÀÀstÀ on tapahtunut

Et oonkohan edes TAVANNUT sitÀ siihen mennessÀ

Vai onks sittenkin tapahtunu jo paljon siitĂ€kin enemmĂ€n D::::::::: mitĂ€ jos kymmenen vuoden pÀÀstĂ€ ollaan pari 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ei saatana. En kestĂ€ aatella

MÀ kyllÀ nÀÀn tulevaisuuteni silti sillee automaattisesti et kymmenen vuoden pÀÀstÀ oon yksin edelleen, en sen enkÀ kenenkÀÀn muunkaa kanssa :D

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
TietenkÀÀn en pysty kuvittelemaan et mitÀÀn sellasta kÀvis koska tÀhÀn mennessÀ niin ei oo koskaan kÀyny, kertaakaan. Niin sit sitÀ vaan aattelee et miks nytkÀÀn niin kÀvis.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
No niin just vittu taas

Ihan vitun sama, varmaan mua kiinnostaa ees joku seo eunkwang. En todellakaan vÀlitÀ tapahtuukse vai ei. Mihin mÀ muka sitÀ tarviin? Voin ihan hyvin ilmankin sitÀ ihmistÀ

(Joo nÀköjÀÀn voin kun ikÀvöin sitÀ about pÀivittÀin ja vÀlillÀ niin paljon ettÀ saan oikeest jotai nii random kohtauksii etten pysty ees kÀvelee niiku yks pÀivÀ melkee vajosin maahan sen tunteen voimakkuudesta)

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
MitĂ€ vitun kidutusta tÀÀ on ja aikooko tÀÀ tosiaan jatkua niin kauan kunnes EHKÄ jotain joskus tapahtuu

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Ei vittu. Ei vittu ei vittu ei vittu ei vittu.

Ok i'm fucking doomed.

I want to cut or something.

Siis nĂ€in unta subsubista. EikĂ€ se ollut mikÀÀn yhdentekevĂ€ uni vaan mun tunteet sitĂ€ kohtaa oli siin todella vahvoja. YhtĂ€kkiĂ€ tunsin vaa jĂ€rkyttĂ€vĂ€n paljon tunteita sitĂ€ kohtaan, niinku yllĂ€ttĂ€vĂ€n paljon. En tiiĂ€ oltii jossai semmoses piti kiivetĂ€ tai siis oikeestaan paremminkin laskeutuu alas jostai hiukan korkeelta? Sit subbie jotenki autto mua siin and it was all so REALLY sweet. Olin jotai et "en ois uskaltanu ilman sua" and it was just really sweet. Like he just helped me and it was so cute. Äh muistan milt se tuntu ku se koski mua ja tĂ€llee vittu i'm dying. Ei tĂ€mmöstĂ€ haluun vittu huutaa. And then he maybe put his lips on mine or something like that. Everything was so cute. Niiku mĂ€ muistan kuinka se oli ehkĂ€ joku kallio tai joku sellane mist yritin tulla alas ja sit se jotenkin vaa autto mua siin ja sit olin ihan sydĂ€met silmis voi vittu. En tiiĂ€ miten se tuntu viel noin vahvalt. Muistan viel et ku herĂ€sin vĂ€hĂ€n jossai vaihees siit unest nii sit olin vaa sillee "changsub 😌😍" mut ajattelin kyl kwangiiki + mun mielestĂ€ kwang oli myös siin unes? Jossain kohtaa? Idk en oo ihan varma mutta mun mielestĂ€ oli. Siis jossain kohtaa siin unes oli myös skenaario missĂ€ ööö olin ehkĂ€ jonkun tyypin kaa puuhailemas mut en oo satavarma olikse kwang vai joku muu. Sub se tuskin oli enÀÀ siin vaihees lol. Honestly idk maybe i gave someone oral but not completely sure who 🌚 but definitely i think there was a dick in my mouth lmao. Hmmm. :D idk. Probably kwang. But not sure.

Mut joo tosi kiva hei. Ihanaa tykĂ€tĂ€ sekĂ€ subbiesta ettĂ€ kwangista 😊😊😊😊😊

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Well well well

TÀstÀ en pidÀ:

Koska kun nĂ€in ton thumbnailin niin siis toi penkki mikĂ€ on tos sivussa.... Aivan JÄRKYTTÄVÄ flĂ€sĂ€ri yhteen paikkaan tost penkistĂ€ koska se nĂ€yttÀÀ tyyliin ihan samalta niiku ei luoja siis ei LUOJA mikĂ€ flĂ€sĂ€ri. Ja niiku..... Siis toi vaa jotenki vei mut niin pahasti sinne paikkaan. Ja tÀÀ on ollu siis varmaan joku 9-10 vuotta sitten...... D: joten pieni flĂ€sĂ€ri vaan ei ollenkaan shokeeraavaa.... Ei tod...

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Siis toi in ihan samannÀkönen tyyliin

Onks toi ees penkki no joku semmone kummiski

Aaaaaa se on nii sweet memory et oon ihan tĂ€lleen: đŸ„șđŸ„șđŸ„șđŸ„ș

It was a nice day 😭😭

I miss that time

Omg like i said olin joku 14-15 silloin D:: nyt oon jo vanha

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
OH GOD tein uteliaisuudesta mbti testin uudestaan JOS vaikka se ois muuttunu mut ei, oon yhĂ€ ja edelleen infp-t. Okei okei, myönnetÀÀn, i'm like this 😭😂 ei voi mitÀÀn lol.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Honestly mitÀ mÀ oikein kuvittelin, et mÀ en muka olis infp after all xD mÀhÀ oon basically infp stereotype niin ihan ku mÀ muka yhtÀkkiÀ olisinki joku muu hahah

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Uh laskin ettÀ mun mental illness on kestÀnyt vÀhintÀÀn 18 vuotta koska ainakin 6-vuotiaasta mulla on se ollut ellei nuorempanakin jo. Eli en oikeasti paljon muista elÀmÀstÀ ilman sitÀ yhtÀ ja samaa ongelmaa. Hassua. Sitten jos (kuulemma) kun kuolee ja menee taivaaseen niin "we leave our mental illnesses and disabilities behind" niin ok mutta se on sitten varmaan tÀysin omituista mulle koska rehellisesti sanottuna en siis tiedÀ millaista on olla ilman mielen sairautta. Mulla on joku hatara muisto ainakin jostakin ehkÀ hautajaisista tai jotain jolloin olin TODELLA pieni (saattoi olla isoisÀn?) Ja silloin mulla ilmeisesti ei vielÀ ollut mielen sairautta mutta tÀÀ on ollu about silloin kun meitsi on ollut 3v. Sitten viimeistÀÀn 6v muistan jo kuinka mulle kehittyi oireita ja siis ilmeisesti aika vaikeita jo silloinkin. Mutta ihan kun 5v synttÀreiden aikaan olisin jo oireillut joten voi hyvinkin olla niinkin. Eli en TODELLA muista juurikaan elÀmÀÀ ilman niitÀ oireita. Ja nehÀn on sitten aivan yhtÀjaksoisesti tÀhÀn saakka ollu lÀsnÀ, jokaisena vuotena, jokaisena kuukautena, jokaisena viikkona, jokaisena pÀivÀnÀ, i think, enemmÀn tai vÀhemmÀn.

Todella ihmettelen mitÀ niin kamalaa on voinut tapahtua ettÀ oon jo 5veenÀ ollut aivan sekaisin kuin seinÀkello. Mutta ei kai se mitÀÀn erityisen kamalaa vaadikaan, onhan se vissiin aika kaoottista joka tapauksessa ollut niin en tiiÀ, ehkÀ ei vaan oo ollu tarpeeksi hyvÀ kasvuympÀristö ja oon sen takia kehittÀnyt sellasen mielen sairauden joka on meinannut tappaa mut jo monta kertaa (toki oon joka kerta ollut sen verran nössö onneksi ettÀ en oo yrittÀnyt itsemurhaaa, mutta harkinnut liian monta kertaa, iha liian monta).

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
No voi perkeles kun nÀin unta lee changsubista ja seo eunkwangista.........

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
+ HONGKI 😭😭😭😭😭😭:

en pidÀ.

Luulin etten pidÀ siitÀ mutta nÀköjÀÀn sitten.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
EISSSAAATANA

romantic feelings all day every day

And why exactly

Se yksikin riittÀisi.......... Ja mieluummin 0

Mutta eiiiiiiii

VÀhintÀÀnkin eunkwang hongki hui yuto taeil eunhyuk changsub ja silleen
Tuskin tuossakaan edes on kaikki

"Whats your ideal type" (tmv.)
"Someone who only looks at me" t. Eunkwang

Yes i only look at you 😇 pfffftttt hahaha

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Lol tÀÀ biisi:

Koska 30. Lokakuuta 2020, vain elĂ€mÀÀ, bb, tĂ”nu (ja villu) ja eunkwangin ignooraus đŸ™„đŸ™„đŸ™„đŸ™„đŸ™„đŸ™„đŸ™„đŸ™„đŸ™„âœŒïž

đŸ€­đŸ€­đŸ€­đŸ€­đŸ€­ I mean didnt i ignore him lmao just kept thinking about tĂ”nu and ignoring what had happened earlier. Jos totta puhutaan niin muistelisin jopa ettĂ€ kun kuuntelin tota biisiĂ€ silloin niin kun siinĂ€ on se joku "mĂ€ vielĂ€ kadun joskus myöhemmin kun rakkautta suhun tuhlasin" niin kelasin et jep tuhlaan rakkautta tĂ”nuun xDD kun tos ois yks josta mun OIKEESTI pitĂ€is tykĂ€tĂ€. Mutta siis rehellisyyden nimissĂ€ ihan hyvĂ€ ettei silloin vielĂ€ tapahtunut tĂ€tĂ€ koska sit mun ois pitĂ€ny odottaa sitĂ€ kauemmin koska vielĂ€kÀÀn ei olla tavattu joten heh? Mut niiku tavallaan kosk aattelin silloin et kosk eunkwang on se josta actually tulee jotain niin miks tuhlaan rakkautta tĂ”nuun josta sitten ilmeisesti ei tule mitÀÀn. PistÀÀ miettimÀÀn ja siis Ă€sken sain taas random kohtauksen ku olin vaa sillee ei luoja ei tollast voi tapahtua. Ja tottahan se on, ei tollasta VOI tapahtuu mut tapahtui kuitenkin??????

MitÀ on tekeillÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Ei stna mÀ vaan sanon..... On tÀÀ koko eunkwang case niin creepy :-------D mut mÀ siis ihan todella rakastan sitÀ vÀhÀn liikaa... Oispa taas se 2020 vuoden vÀlinpitÀmÀttömyys..... Ja 2021...... Ja silloin varmaan enÀÀ vielÀ vÀhemmÀn muistelin koko asiaa joten......... Jep....... Ja 2022 alku vielÀ jopa.... Oli vÀlinpitÀmÀttömyyttÀ kwangii kohtaan.... Kun en edes vielÀkÀÀn tienny kuka se on............ Vasta heinÀkuussa alkoi tapahtua hmm. Mutta sekin on hassua kun silloin kesÀkuussa ja maaliskuussa at least i stumbled upon those couple of vids where he was enkÀ sillonkaa tienny et kysees on sama ihminen lmao jos oisin tienny aaaaaaaaaaaaaaa

Koska ei siin vissii lukenu sen nimee missÀÀ ja vaik oiski lukenu en ois muistanu koska en muistanu kunnolla heinĂ€kuussakaan paitsi jotain ihan pientĂ€. Muistin silloin kai paremmin sen btob ennustuksen mutta en niin hyvin sitĂ€ eunkwang casee 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 hahhah mutta jos se on kĂ€ynyt jo toteen niin eiköhĂ€n se kĂ€y kokonaan vielĂ€ 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚 i'm just predicting stuff.............. EikĂ€ unohdeta niitĂ€ paria muuta asiaa myös..... Jotka kĂ€vi toteen, hehe. I mean se oli meaningless ja semmonen aika pieni jutska minkĂ€ tiesin etukĂ€teen arsban suhteen mut kummiski seki kĂ€vi toteen joten :] hehehehehe. I'm just so good at this 🙄 mutta nÀÀ tulee niin randomilla et en mitenkÀÀn vois tehdĂ€ tĂ€tĂ€ sillĂ€ tavalla työkseni ku jotkut tekee. No way. EikĂ€ nĂ€itĂ€ ees niin montaa kertaa oo tapahtunu mut jotain silti.

Like god damn it it's funny when you know stuff

Ja sit pÀÀset sanoo "mitĂ€s mĂ€ sanoin" 🙃🙃 asfgjffkkffkfkfl

Mutta ettÀ eunkwang..

Ei sit sen randomimpaa voinu olla nimittÀin loogisesti ajateltuna ei kyllÀ ihan todennÀköiseltÀ nÀytÀ eikÀ nÀyttÀny sillonkaan, vaan tiesinpÀ silti. Tai ainakin lÀhes satavarma kai silloin olin siitÀ joten.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Ja se arsba juttukin oli niin uskomaton kuitenkin et suu kyl loksahti auki... Vaikka se oli merkityksetön sinÀnsÀ (ei mikÀÀn tÀmmönen ettÀ siitÀ tulee mun mieheni xD) niin silti se oli niin epÀtodennÀköinen asia jotenki ettÀ en ois uskonu niin kÀyvÀn............ Niinku todella olin shokissa siitÀ kyl

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
I mean ei vittu oikeesti

It was REALLY an unreal moment.

Mut totta se oli.

Niinku se oli niiiiiiiiiiiiiiin random. Se ei todellakaan ollu sattumaa in fact i don't even believe in coincidence anymore, like at ALL. There are no coincidences. Thats facts only.

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Hetkinen nyt mitÀ hemmettiÀ

Siis

Rakastan eunkwangii iha liikaa????? Niiku mitÀ??????!

Mut??????????

En pÀÀse eroon tÔnust????????

PelkÀstÀÀn vennaskondin kuunteleminen aiheuttaa sen et oon sillee i still love him..

Niiku ei tarvi muuta ku pelkÀstÀÀn kuulla sen ÀÀni.
Ei helvetti
..

KyllÀ nÀkee taas ettÀ ongelmia onH!

qualitymonkey

ViestejÀ
53,119
Reaktioarvo
2,931
Ja + vielĂ€ huikin, usko tai Ă€lĂ€..... 😭💕💕💕💕💕💕💕💕

qualitymonkey