No totta kai seikkailin mapsilla nÀitÀ tiettyjÀ paikkoja (kas kun en aiemmin ollu tota tajunnu) ja nyt oon vielÀ enemmÀn ULAPALLA ku koskaan XD
Koska seriously lollllllll nÀin jopa sen kuvion siin asfaltis ja tuli vaa mielee et se oli oudoin asia mitÀ mulle on koskaan tapahtunut..........
Niiku en koskaan tuu ymmÀrtÀÀ
Siis saanko mÀ IKINà selitystÀ tÀlle? Kuolen uteliaisuuteen :D en kestÀ odottaa sitÀ ettÀ tapahtuukse oikeesti
Sillon se varsinkin tuntu vielĂ€ mystisemmĂ€ltĂ€ tavallaa kun nyt, mutta nytte hĂ€iritsee ihan sika paljo anyways. Sillo se oli nii mystist ku mul ei ollu basically MITĂĂN selitystĂ€ sille koska en ollu ees rakastunu siihe. Nyt mul on sentÀÀn tÀÀ kaikki mitĂ€ on tapahtunut eli kun rakastuin siihen nii se voi tavallaan olla selitys sille et miks tollanen helvetin outo asia tapahtui. Et tavallaan sen voi ymmĂ€rtÀÀ sitĂ€ kautta mut siia yhĂ€ vielĂ€kÀÀn me ei olla edes tavattu joten ihmettelen silti yhĂ€ edelleen et oliks tÀÀ vaan kusetusta alusta asti.................
Mut muistan kyllÀ kuinka hÀmmentynyt sillon olin joten tuntuiha se iha vitu mystiselt ja silt et ei tÀhÀ oo mitÀÀ vitu selitystÀ.
Mutta siis...... Ihan vitun sama? Kosk niiku..........
Varmaa mua kiinnostaa niin paljon et kÀykse toteen vai ei
Siis tottakai mua kiinnostaa niinku mua kiinnosti jo SILLOINKIN tosi paljon mutta kun mÀ en jaksais olla nÀin yli yli yli utelias :D
Niiku ihan SAMA?
totta kai mÀ haluun tietÀÀ ja totta kai tunnen oloni vitu huijatuks jos se ei tapahukaa
Mut pls
Joka tapauksessa siihen menee aikaa ennen ku nÀÀn sen tapahtuvan, jos se tapahtuu
Joten
Can you just stop thinking about it?????
Mutta se vaan hÀiritsee ja ahdistaa niin paljon.................
Etenkin kun en vaa tiedÀ voinko luottaa siihen. Luulis ettÀ joo mutta... Pelottaa ni en tiÀ kyl.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Siis pahintahan on se kun en osaa sulkee siltÀ pelkoo ulos mun mielestÀ
Kuitenkin aina jossain vaiheessa se pelko hiipii taas mun mieleen niin en pysty vaa niiku olla ajattelematta asiaa.
Viittu, oksettaa
Ahistaa
Ahistaa sekin ettÀ jos se nyt todella on niin ettÀ oon ollu oikeessa siinÀ kohtaa... Niin mun on vaan niin mahdotonta kuvitella sitÀ. Totta kai mun on lÀhes mahdotonta uskoa tollaseen asiaan.
Sillee ihmiset kuolaa sen perÀÀn ja on sillee hihiiiiiii seo eunkwangggggg cute i love him so much i love him so much (i mean just tolleeb mÀki oon mut niiku) ni sit se on outoo aatella et muka tollane ihmine jonka kaikki tietÀÀ tulis muka olee mun mies? Juujuu, varmasti. Mun on niiiiiiiin vaikee uskoo siihen mut en yhÀ vielÀkÀÀn keksi mitÀÀn muuta selitystÀ. En vaan suostu uskoo et oon ollu vÀÀrÀssÀ, se tuntu niin vitun todelliselta. Siis niinku iha oikeesti siltÀ et nÀin se on.
Mut ahdistaa koska mÀ en voi todistaa sitÀ sata prossaa varmaks. En voi olla sata prossaa varma, ennen ku se tapahtuu. Aina siin on se epÀilys et JOS oonki erehtyny. Jotenkin.
Mut sit jos se tapahtuu todella. Niin sit se varmaan oikeesti oli jotain psychic knowledge kosk siis no siltÀ se todella tuntu. Mut nii, en vaan voi todistaa sitÀ satavarmaks vielÀ. PitÀÀ odottaa ettÀ se tapahtuu oikeesti ja sit vasta voin olla varma siitÀ ettÀ en erehtyny jotenkin siinÀ vaiheessa.
Huoh. Miks aina mulle tapahtuu tÀmmösiÀ. Vituttaa olla psychic (myös ne muut kokemukset on ollu lÀhes yhtÀ hÀmmentÀviÀ).
Ja miks siin pitÀÀ kestÀÀ nÀin kauan koska nyt oon oikeesti vittu vaa roikkumas tÀs sillee ja en saa otetta mistÀÀn ja mietin vaa et kuinka kauan mun pitÀÀ venaa, jos se ees tapahtuu
Niiku pls ÀlÀ ajattele sitÀ ihmistÀ NIIN PALJON PLIIS
Mut ihan vitun mahdotonta olla ajattelematta sitÀ TIETENKIN jos kerta on rakastunu
Joten ei oo periaatteessa mitÀÀn mitÀ voin tehdÀ muuta ku distract myself mutta ei sekÀÀn oikein toimi tai no vÀlillÀ juu mutta ajattelen sitÀ silti ihan vitusti.
Tietysti silloin jos vaikka kÀyn suihkussa tai teen jotain muuta tollasta mikÀ saa mut keskittyy siihen asiaan ni saattaa helpottaa mutta muuten ajattelen sitÀ vitusti.
Mutku oon niin sellanen etten saa aikaseks mitÀÀn
Jos kÀyn lenkillÀ niin sillon varsinkin ajattelen sitÀ, vaikka muuten ulkoilu onkin tietysti ihan hyvÀstÀ
Mut se vaa saa mut aattelee sitÀ entistÀ enemmÀn koska jos kÀyn kÀvelyl ni tietysti oon oman pÀÀni sisÀllÀ silloin ku ei siinÀ oikee voi distract yourself
Niin on hyvin vÀhÀn asioita mitÀ voin tehdÀ et oon aattelematta sitÀ
Joskus telkkarin kattominen auttaa, ja just suihkussa kÀyminen, mutta siinÀ ne melkeen rupee olee.
Muuten oon pÀÀni sisÀllÀ. Ja sitten se onkin vitun kiva kun ei mihinkÀÀn pysty keskittyy ja basically vaa haahuilee ympÀri kÀmppÀÀ ja on silleen aaaaa ja murehtii tulevaisuutta about koko ajan.
Niiku en oikeesti HALUU murehtii tulevaisuutta. Pliis.
No vittu ihan sama mut on vaa nii vitu raskasta pelÀtÀ koko ajan
En jaksa sitÀ
En kestÀ
Aaaaa
Jos oon jo nyt nÀin poikki ja menny alle vuos.... Niin mite sit vuoden jÀlkeen tai kahen vuoden jÀlkeen
Tai ehkÀ oon sillo pÀÀssyki yli
Vaikka en kyllÀ oikein usko
EhkÀ oon seonnu totaalisesti jo siihen mennessÀ ku tulee kaks vuotta tÀyteen
Eilen mietin et mitÀköhÀn kymmenen vuoden pÀÀstÀ on tapahtunut
Et oonkohan edes TAVANNUT sitÀ siihen mennessÀ
Vai onks sittenkin tapahtunu jo paljon siitĂ€kin enemmĂ€n D::::::::: mitĂ€ jos kymmenen vuoden pÀÀstĂ€ ollaan pari đđđđđđđđđđđđđđđđ ei saatana. En kestĂ€ aatella
MÀ kyllÀ nÀÀn tulevaisuuteni silti sillee automaattisesti et kymmenen vuoden pÀÀstÀ oon yksin edelleen, en sen enkÀ kenenkÀÀn muunkaa kanssa :D