Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
No huhhuh changsub almost kicking eunkwang off the throne 😳😳😳😳😳😳 ei nyt ihan mutta välillä se kyllä osaa järkyttää mua tällä tavalla huoh

Oooooof

Difficult not to fall but then again, eunkwang makes me fall more 🙄🙄
Voi vittu mä sanon ihan oikeesti + hui & yuto trying to kick eunkwang off the throne too so 🙃

Kun yks (mahdollisesti) onneton rakkaus ei riitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
No totta kai seikkailin mapsilla näitä tiettyjä paikkoja (kas kun en aiemmin ollu tota tajunnu) ja nyt oon vielä enemmän ULAPALLA ku koskaan XD

Koska seriously lollllllll näin jopa sen kuvion siin asfaltis ja tuli vaa mielee et se oli oudoin asia mitä mulle on koskaan tapahtunut..........

Niiku en koskaan tuu ymmärtää

Siis saanko mä IKINÄ selitystä tälle? Kuolen uteliaisuuteen :D en kestä odottaa sitä että tapahtuukse oikeesti




Sillon se varsinkin tuntu vielä mystisemmältä tavallaa kun nyt, mutta nytte häiritsee ihan sika paljo anyways. Sillo se oli nii mystist ku mul ei ollu basically MITÄÄN selitystä sille koska en ollu ees rakastunu siihe. Nyt mul on sentään tää kaikki mitä on tapahtunut eli kun rakastuin siihen nii se voi tavallaan olla selitys sille et miks tollanen helvetin outo asia tapahtui. Et tavallaan sen voi ymmärtää sitä kautta mut siia yhä vieläkään me ei olla edes tavattu joten ihmettelen silti yhä edelleen et oliks tää vaan kusetusta alusta asti.................



Mut muistan kyllä kuinka hämmentynyt sillon olin joten tuntuiha se iha vitu mystiselt ja silt et ei tähä oo mitää vitu selitystä.

Mutta siis...... Ihan vitun sama? Kosk niiku..........


Varmaa mua kiinnostaa niin paljon et käykse toteen vai ei

Siis tottakai mua kiinnostaa niinku mua kiinnosti jo SILLOINKIN tosi paljon mutta kun mä en jaksais olla näin yli yli yli utelias :D

Niiku ihan SAMA?

totta kai mä haluun tietää ja totta kai tunnen oloni vitu huijatuks jos se ei tapahukaa

Mut pls

Joka tapauksessa siihen menee aikaa ennen ku nään sen tapahtuvan, jos se tapahtuu



Joten


Can you just stop thinking about it?????


Mutta se vaan häiritsee ja ahdistaa niin paljon.................



Etenkin kun en vaa tiedä voinko luottaa siihen. Luulis että joo mutta... Pelottaa ni en tiä kyl.


Aaaaaaaaaaaaaaaaaa


Siis pahintahan on se kun en osaa sulkee siltä pelkoo ulos mun mielestä

Kuitenkin aina jossain vaiheessa se pelko hiipii taas mun mieleen niin en pysty vaa niiku olla ajattelematta asiaa.




Viittu, oksettaa



Ahistaa

Ahistaa sekin että jos se nyt todella on niin että oon ollu oikeessa siinä kohtaa... Niin mun on vaan niin mahdotonta kuvitella sitä. Totta kai mun on lähes mahdotonta uskoa tollaseen asiaan.

Sillee ihmiset kuolaa sen perään ja on sillee hihiiiiiii seo eunkwangggggg cute i love him so much i love him so much (i mean just tolleeb mäki oon mut niiku) ni sit se on outoo aatella et muka tollane ihmine jonka kaikki tietää tulis muka olee mun mies? Juujuu, varmasti. Mun on niiiiiiiin vaikee uskoo siihen mut en yhä vieläkään keksi mitään muuta selitystä. En vaan suostu uskoo et oon ollu väärässä, se tuntu niin vitun todelliselta. Siis niinku iha oikeesti siltä et näin se on.

Mut ahdistaa koska mä en voi todistaa sitä sata prossaa varmaks. En voi olla sata prossaa varma, ennen ku se tapahtuu. Aina siin on se epäilys et JOS oonki erehtyny. Jotenkin.

Mut sit jos se tapahtuu todella. Niin sit se varmaan oikeesti oli jotain psychic knowledge kosk siis no siltä se todella tuntu. Mut nii, en vaan voi todistaa sitä satavarmaks vielä. Pitää odottaa että se tapahtuu oikeesti ja sit vasta voin olla varma siitä että en erehtyny jotenkin siinä vaiheessa.



Huoh. Miks aina mulle tapahtuu tämmösiä. Vituttaa olla psychic (myös ne muut kokemukset on ollu lähes yhtä hämmentäviä).






Ja miks siin pitää kestää näin kauan koska nyt oon oikeesti vittu vaa roikkumas täs sillee ja en saa otetta mistään ja mietin vaa et kuinka kauan mun pitää venaa, jos se ees tapahtuu



Niiku pls älä ajattele sitä ihmistä NIIN PALJON PLIIS

Mut ihan vitun mahdotonta olla ajattelematta sitä TIETENKIN jos kerta on rakastunu


Joten ei oo periaatteessa mitään mitä voin tehdä muuta ku distract myself mutta ei sekään oikein toimi tai no välillä juu mutta ajattelen sitä silti ihan vitusti.


Tietysti silloin jos vaikka käyn suihkussa tai teen jotain muuta tollasta mikä saa mut keskittyy siihen asiaan ni saattaa helpottaa mutta muuten ajattelen sitä vitusti.

Mutku oon niin sellanen etten saa aikaseks mitään

Jos käyn lenkillä niin sillon varsinkin ajattelen sitä, vaikka muuten ulkoilu onkin tietysti ihan hyvästä

Mut se vaa saa mut aattelee sitä entistä enemmän koska jos käyn kävelyl ni tietysti oon oman pääni sisällä silloin ku ei siinä oikee voi distract yourself



Niin on hyvin vähän asioita mitä voin tehdä et oon aattelematta sitä

Joskus telkkarin kattominen auttaa, ja just suihkussa käyminen, mutta siinä ne melkeen rupee olee.

Muuten oon pääni sisällä. Ja sitten se onkin vitun kiva kun ei mihinkään pysty keskittyy ja basically vaa haahuilee ympäri kämppää ja on silleen aaaaa ja murehtii tulevaisuutta about koko ajan.



Niiku en oikeesti HALUU murehtii tulevaisuutta. Pliis.

No vittu ihan sama mut on vaa nii vitu raskasta pelätä koko ajan

En jaksa sitä

En kestä



Aaaaa


Jos oon jo nyt näin poikki ja menny alle vuos.... Niin mite sit vuoden jälkeen tai kahen vuoden jälkeen



Tai ehkä oon sillo päässyki yli

Vaikka en kyllä oikein usko


Ehkä oon seonnu totaalisesti jo siihen mennessä ku tulee kaks vuotta täyteen



Eilen mietin et mitäköhän kymmenen vuoden päästä on tapahtunut

Et oonkohan edes TAVANNUT sitä siihen mennessä



Vai onks sittenkin tapahtunu jo paljon siitäkin enemmän D::::::::: mitä jos kymmenen vuoden päästä ollaan pari 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ei saatana. En kestä aatella




Mä kyllä nään tulevaisuuteni silti sillee automaattisesti et kymmenen vuoden päästä oon yksin edelleen, en sen enkä kenenkään muunkaa kanssa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Tietenkään en pysty kuvittelemaan et mitään sellasta kävis koska tähän mennessä niin ei oo koskaan käyny, kertaakaan. Niin sit sitä vaan aattelee et miks nytkään niin kävis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
No niin just vittu taas

Ihan vitun sama, varmaan mua kiinnostaa ees joku seo eunkwang. En todellakaan välitä tapahtuukse vai ei. Mihin mä muka sitä tarviin? Voin ihan hyvin ilmankin sitä ihmistä

(Joo näköjään voin kun ikävöin sitä about päivittäin ja välillä niin paljon että saan oikeest jotai nii random kohtauksii etten pysty ees kävelee niiku yks päivä melkee vajosin maahan sen tunteen voimakkuudesta)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Mitä vitun kidutusta tää on ja aikooko tää tosiaan jatkua niin kauan kunnes EHKÄ jotain joskus tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ei vittu. Ei vittu ei vittu ei vittu ei vittu.

Ok i'm fucking doomed.

I want to cut or something.

Siis näin unta subsubista. Eikä se ollut mikään yhdentekevä uni vaan mun tunteet sitä kohtaa oli siin todella vahvoja. Yhtäkkiä tunsin vaa järkyttävän paljon tunteita sitä kohtaan, niinku yllättävän paljon. En tiiä oltii jossai semmoses piti kiivetä tai siis oikeestaan paremminkin laskeutuu alas jostai hiukan korkeelta? Sit subbie jotenki autto mua siin and it was all so REALLY sweet. Olin jotai et "en ois uskaltanu ilman sua" and it was just really sweet. Like he just helped me and it was so cute. Äh muistan milt se tuntu ku se koski mua ja tällee vittu i'm dying. Ei tämmöstä haluun vittu huutaa. And then he maybe put his lips on mine or something like that. Everything was so cute. Niiku mä muistan kuinka se oli ehkä joku kallio tai joku sellane mist yritin tulla alas ja sit se jotenkin vaa autto mua siin ja sit olin ihan sydämet silmis voi vittu. En tiiä miten se tuntu viel noin vahvalt. Muistan viel et ku heräsin vähän jossai vaihees siit unest nii sit olin vaa sillee "changsub 😌😍" mut ajattelin kyl kwangiiki + mun mielestä kwang oli myös siin unes? Jossain kohtaa? Idk en oo ihan varma mutta mun mielestä oli. Siis jossain kohtaa siin unes oli myös skenaario missä ööö olin ehkä jonkun tyypin kaa puuhailemas mut en oo satavarma olikse kwang vai joku muu. Sub se tuskin oli enää siin vaihees lol. Honestly idk maybe i gave someone oral but not completely sure who 🌚 but definitely i think there was a dick in my mouth lmao. Hmmm. :D idk. Probably kwang. But not sure.


Mut joo tosi kiva hei. Ihanaa tykätä sekä subbiesta että kwangista 😊😊😊😊😊
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Well well well

Tästä en pidä:

Koska kun näin ton thumbnailin niin siis toi penkki mikä on tos sivussa.... Aivan JÄRKYTTÄVÄ fläsäri yhteen paikkaan tost penkistä koska se näyttää tyyliin ihan samalta niiku ei luoja siis ei LUOJA mikä fläsäri. Ja niiku..... Siis toi vaa jotenki vei mut niin pahasti sinne paikkaan. Ja tää on ollu siis varmaan joku 9-10 vuotta sitten...... D: joten pieni fläsäri vaan ei ollenkaan shokeeraavaa.... Ei tod...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Siis toi in ihan samannäkönen tyyliin

Onks toi ees penkki no joku semmone kummiski

Aaaaaa se on nii sweet memory et oon ihan tälleen: 🥺🥺🥺🥺

It was a nice day 😭😭

I miss that time


Omg like i said olin joku 14-15 silloin D:: nyt oon jo vanha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
OH GOD tein uteliaisuudesta mbti testin uudestaan JOS vaikka se ois muuttunu mut ei, oon yhä ja edelleen infp-t. Okei okei, myönnetään, i'm like this 😭😂 ei voi mitään lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Honestly mitä mä oikein kuvittelin, et mä en muka olis infp after all xD mähä oon basically infp stereotype niin ihan ku mä muka yhtäkkiä olisinki joku muu hahah
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Uh laskin että mun mental illness on kestänyt vähintään 18 vuotta koska ainakin 6-vuotiaasta mulla on se ollut ellei nuorempanakin jo. Eli en oikeasti paljon muista elämästä ilman sitä yhtä ja samaa ongelmaa. Hassua. Sitten jos (kuulemma) kun kuolee ja menee taivaaseen niin "we leave our mental illnesses and disabilities behind" niin ok mutta se on sitten varmaan täysin omituista mulle koska rehellisesti sanottuna en siis tiedä millaista on olla ilman mielen sairautta. Mulla on joku hatara muisto ainakin jostakin ehkä hautajaisista tai jotain jolloin olin TODELLA pieni (saattoi olla isoisän?) Ja silloin mulla ilmeisesti ei vielä ollut mielen sairautta mutta tää on ollu about silloin kun meitsi on ollut 3v. Sitten viimeistään 6v muistan jo kuinka mulle kehittyi oireita ja siis ilmeisesti aika vaikeita jo silloinkin. Mutta ihan kun 5v synttäreiden aikaan olisin jo oireillut joten voi hyvinkin olla niinkin. Eli en TODELLA muista juurikaan elämää ilman niitä oireita. Ja nehän on sitten aivan yhtäjaksoisesti tähän saakka ollu läsnä, jokaisena vuotena, jokaisena kuukautena, jokaisena viikkona, jokaisena päivänä, i think, enemmän tai vähemmän.

Todella ihmettelen mitä niin kamalaa on voinut tapahtua että oon jo 5veenä ollut aivan sekaisin kuin seinäkello. Mutta ei kai se mitään erityisen kamalaa vaadikaan, onhan se vissiin aika kaoottista joka tapauksessa ollut niin en tiiä, ehkä ei vaan oo ollu tarpeeksi hyvä kasvuympäristö ja oon sen takia kehittänyt sellasen mielen sairauden joka on meinannut tappaa mut jo monta kertaa (toki oon joka kerta ollut sen verran nössö onneksi että en oo yrittänyt itsemurhaaa, mutta harkinnut liian monta kertaa, iha liian monta).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
No voi perkeles kun näin unta lee changsubista ja seo eunkwangista.........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
+ HONGKI 😭😭😭😭😭😭:

en pidä.

Luulin etten pidä siitä mutta näköjään sitten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
EISSSAAATANA

romantic feelings all day every day

And why exactly

Se yksikin riittäisi.......... Ja mieluummin 0

Mutta eiiiiiiii

Vähintäänkin eunkwang hongki hui yuto taeil eunhyuk changsub ja silleen
Tuskin tuossakaan edes on kaikki

"Whats your ideal type" (tmv.)
"Someone who only looks at me" t. Eunkwang


Yes i only look at you 😇 pfffftttt hahaha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Lol tää biisi:

Koska 30. Lokakuuta 2020, vain elämää, bb, tõnu (ja villu) ja eunkwangin ignooraus 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄✌️

🤭🤭🤭🤭🤭 I mean didnt i ignore him lmao just kept thinking about tõnu and ignoring what had happened earlier. Jos totta puhutaan niin muistelisin jopa että kun kuuntelin tota biisiä silloin niin kun siinä on se joku "mä vielä kadun joskus myöhemmin kun rakkautta suhun tuhlasin" niin kelasin et jep tuhlaan rakkautta tõnuun xDD kun tos ois yks josta mun OIKEESTI pitäis tykätä. Mutta siis rehellisyyden nimissä ihan hyvä ettei silloin vielä tapahtunut tätä koska sit mun ois pitäny odottaa sitä kauemmin koska vieläkään ei olla tavattu joten heh? Mut niiku tavallaan kosk aattelin silloin et kosk eunkwang on se josta actually tulee jotain niin miks tuhlaan rakkautta tõnuun josta sitten ilmeisesti ei tule mitään. Pistää miettimään ja siis äsken sain taas random kohtauksen ku olin vaa sillee ei luoja ei tollast voi tapahtua. Ja tottahan se on, ei tollasta VOI tapahtuu mut tapahtui kuitenkin??????

Mitä on tekeillä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ei stna mä vaan sanon..... On tää koko eunkwang case niin creepy :-------D mut mä siis ihan todella rakastan sitä vähän liikaa... Oispa taas se 2020 vuoden välinpitämättömyys..... Ja 2021...... Ja silloin varmaan enää vielä vähemmän muistelin koko asiaa joten......... Jep....... Ja 2022 alku vielä jopa.... Oli välinpitämättömyyttä kwangii kohtaan.... Kun en edes vieläkään tienny kuka se on............ Vasta heinäkuussa alkoi tapahtua hmm. Mutta sekin on hassua kun silloin kesäkuussa ja maaliskuussa at least i stumbled upon those couple of vids where he was enkä sillonkaa tienny et kysees on sama ihminen lmao jos oisin tienny aaaaaaaaaaaaaaa

Koska ei siin vissii lukenu sen nimee missää ja vaik oiski lukenu en ois muistanu koska en muistanu kunnolla heinäkuussakaan paitsi jotain ihan pientä. Muistin silloin kai paremmin sen btob ennustuksen mutta en niin hyvin sitä eunkwang casee 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 hahhah mutta jos se on käynyt jo toteen niin eiköhän se käy kokonaan vielä 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚 i'm just predicting stuff.............. Eikä unohdeta niitä paria muuta asiaa myös..... Jotka kävi toteen, hehe. I mean se oli meaningless ja semmonen aika pieni jutska minkä tiesin etukäteen arsban suhteen mut kummiski seki kävi toteen joten :] hehehehehe. I'm just so good at this 🙄 mutta nää tulee niin randomilla et en mitenkään vois tehdä tätä sillä tavalla työkseni ku jotkut tekee. No way. Eikä näitä ees niin montaa kertaa oo tapahtunu mut jotain silti.

Like god damn it it's funny when you know stuff

Ja sit pääset sanoo "mitäs mä sanoin" 🙃🙃 asfgjffkkffkfkfl


Mutta että eunkwang..

Ei sit sen randomimpaa voinu olla nimittäin loogisesti ajateltuna ei kyllä ihan todennäköiseltä näytä eikä näyttäny sillonkaan, vaan tiesinpä silti. Tai ainakin lähes satavarma kai silloin olin siitä joten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ja se arsba juttukin oli niin uskomaton kuitenkin et suu kyl loksahti auki... Vaikka se oli merkityksetön sinänsä (ei mikään tämmönen että siitä tulee mun mieheni xD) niin silti se oli niin epätodennäköinen asia jotenki että en ois uskonu niin käyvän............ Niinku todella olin shokissa siitä kyl
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
I mean ei vittu oikeesti

It was REALLY an unreal moment.

Mut totta se oli.

Niinku se oli niiiiiiiiiiiiiiin random. Se ei todellakaan ollu sattumaa in fact i don't even believe in coincidence anymore, like at ALL. There are no coincidences. Thats facts only.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Hetkinen nyt mitä hemmettiä

Siis

Rakastan eunkwangii iha liikaa????? Niiku mitä??????!

Mut??????????

En pääse eroon tõnust????????

Pelkästään vennaskondin kuunteleminen aiheuttaa sen et oon sillee i still love him..

Niiku ei tarvi muuta ku pelkästään kuulla sen ääni.
Ei helvetti
..




Kyllä näkee taas että ongelmia onH!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Ja + vielä huikin, usko tai älä..... 😭💕💕💕💕💕💕💕💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Snif snif hui snif snif se yksi paikka snif snif se uni snif snif se toinen uni
 
Ylös Pohja