It SHOULD be a crime to do what eunkwang does.
He just comes and is like oh yeah im good-looking. Then i start to feel like "läääääääh i need". Before i even woke up properly i was like niiku kieriskelin siinä ja himosin sitä ihmistä en edes ehtinyt tajuta mitään kun jo aloin himoitsemaan sitä seksuaalisesti ihan hulluna. Aikani siinä kieriskelin kunnes nousin ylös ja olin silleen fuck it en saa enää unta valitettavasti.
Mut ei siinä vielä mitään. Jos se ois vaan noin.
Mutta kun se on ihan perus että rakastuneena on suuret himot ehkä ja niinhän mulla näköjään on ainakin välillä, mutta seuraksi tulee silti myös suuri ahdistus, ainakin välillä. Niin sit olin vaan silleen "???????? Mitä sä teet eunkwang? Etkö sinä tajua että mulle tulee liiankin suuri ahdistus tämmöisistä tunteista? Miten sä voit tehdä mulle näin? MITEN SÄ VOIT TEHDÄ MULLE NÄIN 😂"
it SHOULD be a crime to do what hes doing
I feel butterflies
Mutta yhä vaan oon niin ahdistunut tollasista tunteista vaikka se samalla onkin jotain mitä:
I NEED
siis i need it from eunkwang
I was only talking about him.
Jännä miten sama asia (seksi) tai se ajatus baarimiehen kanssa voi tuntua aivan kamalalta ja eunkwangin kanssa taas siitä ajatuksesta tulee sellanen olo että i NEED him sexually like i NEED. mut jos se ois vaan toi mut kaveriks tulee usein myös se ahdistus samasta asiasta. Joten ei ihan niin yksinkertaista. Nytkin vaan katoin ikkunasta ulos sen jälkeen kun olin tuntenut niin siitä ja olin vaan silleen eikä ahdistaa ällöttää inhoan seksuaalisia juttuja. Mutta silti tulee tollanen tunne siitä. Seriously mun ajatus ei toiminu yhtään en ollu heränny kunnolla ja mun mieli vaan meni heti sinne niiku kelasin vaa et ei hemmetti haluun et se koskettaa mua. Olin vaa sillee öö tarviin sen kosketusta. Seksuaalista kosketusta. Olin vaa sillee en ELÄ ilman sitä XD suurinpiirtein. Ja samaan aikaan tai ainakin sen jälkeen tulee kauhee ahistus ja ällötys. Make it make at least some sense.
Miten kukaan voi ymmärtää omaa seksuaalisuuttaan vittu yhtään jos se on tällästä? Ei äly hoi oikeesti.
Mä en ainakaan tajua enää yhtään mitään.
Ristiriitaisuuden määrä tässä. MINÄ olen maailman ristiriitaisin henkilö
Siis siitä samasta asiasta tulee paha olo ja jopa eunkwangin suhteen joo mutta silti tarvitset just sitä ihmistä seksuaalisesti koska tulee vaan sellanen outo himo yhtäkkiä, siis just siihen ihmiseen.
Jos ymmärtäisin EDES JOTAIN niin olis kiva
Oon niin ulapalla ku voi olla
It SHOULD be a crime what hes doing
It should be a crime to be like this:
youtube.com
a fucking crime