Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
It SHOULD be a crime to do what eunkwang does.

He just comes and is like oh yeah im good-looking. Then i start to feel like "läääääääh i need". Before i even woke up properly i was like niiku kieriskelin siinä ja himosin sitä ihmistä en edes ehtinyt tajuta mitään kun jo aloin himoitsemaan sitä seksuaalisesti ihan hulluna. Aikani siinä kieriskelin kunnes nousin ylös ja olin silleen fuck it en saa enää unta valitettavasti.

Mut ei siinä vielä mitään. Jos se ois vaan noin.

Mutta kun se on ihan perus että rakastuneena on suuret himot ehkä ja niinhän mulla näköjään on ainakin välillä, mutta seuraksi tulee silti myös suuri ahdistus, ainakin välillä. Niin sit olin vaan silleen "???????? Mitä sä teet eunkwang? Etkö sinä tajua että mulle tulee liiankin suuri ahdistus tämmöisistä tunteista? Miten sä voit tehdä mulle näin? MITEN SÄ VOIT TEHDÄ MULLE NÄIN 😂"

it SHOULD be a crime to do what hes doing

I feel butterflies

Mutta yhä vaan oon niin ahdistunut tollasista tunteista vaikka se samalla onkin jotain mitä:
I NEED


siis i need it from eunkwang


I was only talking about him.

Jännä miten sama asia (seksi) tai se ajatus baarimiehen kanssa voi tuntua aivan kamalalta ja eunkwangin kanssa taas siitä ajatuksesta tulee sellanen olo että i NEED him sexually like i NEED. mut jos se ois vaan toi mut kaveriks tulee usein myös se ahdistus samasta asiasta. Joten ei ihan niin yksinkertaista. Nytkin vaan katoin ikkunasta ulos sen jälkeen kun olin tuntenut niin siitä ja olin vaan silleen eikä ahdistaa ällöttää inhoan seksuaalisia juttuja. Mutta silti tulee tollanen tunne siitä. Seriously mun ajatus ei toiminu yhtään en ollu heränny kunnolla ja mun mieli vaan meni heti sinne niiku kelasin vaa et ei hemmetti haluun et se koskettaa mua. Olin vaa sillee öö tarviin sen kosketusta. Seksuaalista kosketusta. Olin vaa sillee en ELÄ ilman sitä XD suurinpiirtein. Ja samaan aikaan tai ainakin sen jälkeen tulee kauhee ahistus ja ällötys. Make it make at least some sense.

Miten kukaan voi ymmärtää omaa seksuaalisuuttaan vittu yhtään jos se on tällästä? Ei äly hoi oikeesti.

Mä en ainakaan tajua enää yhtään mitään.


Ristiriitaisuuden määrä tässä. MINÄ olen maailman ristiriitaisin henkilö

Siis siitä samasta asiasta tulee paha olo ja jopa eunkwangin suhteen joo mutta silti tarvitset just sitä ihmistä seksuaalisesti koska tulee vaan sellanen outo himo yhtäkkiä, siis just siihen ihmiseen.

Jos ymmärtäisin EDES JOTAIN niin olis kiva

Oon niin ulapalla ku voi olla

It SHOULD be a crime what hes doing

It should be a crime to be like this:

a fucking crime
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Lmao tai sillon
...
...


.....

No okei en muista mut oisko se ollu 12.7.2022 ku luin ficcei eunkwangista ja siin mulle tuli niit seksuaalisia tunteita siitä ihmisestä. Ja sit vaa niiku.... Nii ja muutenkin se koko heinäkuu oli vähän semmosta tavallaan. Mut sit elokuussa en oikee hirveesti tainnu ajatella mitään SEMMOSTA. koska en pystyny koska vaa itkin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 olin niin sad ettei paljoo ollu mielessä sellaset asiat siitä. Ku aattelin etten ikinä saa sitä. The heartbreak was real. Olin iha varma etten saa sitä ikinä.

Nii mut kumminkin heinäkuu. Niin MITÄ PAHAA semmosen tuntemisessa on jos sillonki se on ollu semmosta

Mitä pahaa siinä on? Miks mulle tulee tämmönen olo :(

Sillonki ku ajattelin huita sillä tavalla niin ai että kun tuntu hirveeltä 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Koska oikeesti ne sellaset tunteet on ihan randomisti milloin vaan eikä pelkästään ovulaation tai hedelmällisten päivien aikana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Mut ahdistaa ihan hirveesti seksuaalisuus edelleen

On aina ahdistanut ja ahdistaa edelleen

Luulin jo että se ahdistus loppu kokonaan lol kun sanoin sillon että nyt tässä ei oo mitään mikä ahdistais
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
En ikinä tuu ymmärtää miten joku haluta olla seksuaalisesti toisen lähellä jos ei oo rakastunu

En ikinä tuu ymmärtää

Ihan kauhee ajatus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Wtf

Sex is so weird

Wtf
Where does that feeling come from

I mean

Kun rakastut näin johonkin ihmiseen. Kuten minä eunkwangiin. Niin.............. Miten se yhtäkkiä tulee se tunne kun vaan rakastut johonkin että OMG. I want to rub our genitals against each other 😂 kuulostaa niin aivottomalta toiminnalta kun miettii xd mut yhtäkkiä se tunne tulee jostain silleen WOW i want to rub genitals with THIS PERSON like EXACTLY THIS PERSON.

wtf

Ihan todella outo biologinen vietti.

Ja silleen jos se on lisääntymistä varten se koko homma niin hauskaa että se toimii vaikkei henkilö edes halua lapsia (minä) :D
 
Ylös Pohja