Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922

Okei tolta mäki sit näyttäisin jos oisin tästä paljon lihavampi.

Eiku tuli vaa mieleen kun selasin vanhoja kuvia missä olin (vähän) lihavampi ja huomasin että toden totta, mun alakroppa oli jopa isompi ku mitä se nyt on ja se tuntuu jo nyt niin valtavalta että jotenkin hämmennyin että sillon se oli vielä isompi, enkä oikein kiinnittänyt edes huomiota siihen. :D

Eli se muoto nyt vaan on toi, ei voi mitään.

Jaaa ihan ku mun rinnat ois roikkunu jo niissä kuvissa, joskus 2016-2017. En oo kyllä varma. Mutta joka tapauksessa sellanen viba niistä kuvista tuli että aika samanlainen silti mun kroppa on siinäkin tai että vaikka oonkin vähän laihtunut mutta niinku se perusperiaate on sama että mul on tietynlaiset rinnat jotka on erilaiset kun joillakin muilla ja sit mul on tietynlainen kropan malli mikä on erilainen ku jollakin muilla yms. Noh, vaikka se kuinka katkeraksi tekeekin niin..

Ja ehkä toi yks sit tulee kuin tuleekin tykkäämään must vaikka se aika vaikealta tuntuukin silti uskoa mutta aika mahdotonta olla uskomattakaan täysin kyllä

En mä tiiä, kyllähän se tietysti jos rakastuu johonkin niin kai se sitten ajattelisi ne ihan eri tavalla ku mitä mä ite ajattelen ne

Nii jos tätä koskaan tapahtuu.

Mut sit kuitenkin ehkä toi kuvien katsominen nyt auttoi.

I try to think of it more like a personal thing so like .. that its more unique

Tai siis silleen just että se on niiku mulle ominaista että ne kaikki näyttää tolta.


Jotenkin vain en ymmärrä miks luonto on halunnu tehdä musta niin epäviehättävän kun roikkuminenhan on luonnollista mut sitä just en ymmärrä kun sehän on niin rumaa että miten miehet nyt semmosta voi pitää viehättävänä :D how are they attracted to girls at all 😂😂😂😂 en taas ymmärrä. Especially older women whose breasts sag more often. Nih. How are men attracted to that????? And i mean ordinary men. I know some guys have a fetish or preference for saggy boobs. But like seriously, ordinary men. Like most men. How are they attracted to these kinds of breasts?

How the heckkkkkkk could for example eunkwang ever be attracted to it i just cannot see it 😂😂😂😂😂😂😂 i mean apparently but i just cannot see it im sorry 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 help its so disgusting and ugly 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Someday we will see but until then i dont believe it 😂😂

I have to see it for myself until i believe

Ei oikeesti miks nyt tulin näin huolestuneeks tästä.

Oon ihan koko ajan huolissani siitä koska en vaan voi kuvitella ja sitten kai se on sitäkin että kun se juttu tapahtui niin siks uskon ja odotan edelleen sen joskus tapahtuvan. Ja siks kun uskon et se tapahtuu joskus, niin siksi myös pelkään sitä. Koska pelkään sitä päivää kun tosiaan sitten ehkä (tai ehkä ei) ollaan yhdessä ja pelkään sitä että mitä se ajattelee mun ulkonäöstä. I mean yeah, youd think that hed like it jos me yhessä oltaisiin. Mutta. Silti. Aina kun kuvittelen jtn skenaarioita niin ahdistun syvästi ja tuun niin huolestuneeks siitä ja mietin vaan mitä se ajattelis tms.

Tai siis kun tää homma alkoikin nytten vaan siitä kun.... Jotenkin satuin kattomaan niitä, ehkä jonkun vaatteiden vaihdon yhteydes. Ja sit vaa olin heti sillee EI HYI IHAN HIRVEELTÄ NÄYTTÄÄ. siis ku katoin sivulta just niitä. Niin sit jotenkin mulle vaa heti tuli ajatus et mitä se ajattelis siitä. Siis tää ei ollu tänää vaa aikaisemmin jo ajattelin silleen. Ja kun kerran jotenkin katoin niit ja sit yhisty jotenki sen huolen kanssa et voi ei mitä jos seurustellaan eihän se voi pitää mua yhtään kuumana tai mitään edes. Niin kun kerran ajattelin niin ni en enää saa sitä huolta pois. Siis muistan vielä kun katoin niitä ja huomasin kuinka litteeltä ja kauheelta ne näyttää ja olin et voi ei ainii näyttääkö ne tolta. Ja sitten mulle tuli ihan et EIHÄN SE VOI MITENKÄÄN nähdä noita kauniina. Koska olin vaa et eihän noita VAAN VOI nähdä kauniina. Sit toki muistan nää saakelin oman elämänsä sankarit mut sitten vaan ajattelin et no ne on jotain random weirdoi mut ei tollaset normaalit miehet niinku eunkwang (no, normaali ja normaali juu) vaan voi nähä niitä kauniina. Ku yritin pyöritellä sitä mut olin vaa et eihän näitä mitenkään päin voi sepittää että nää olis kauniit. Niinku yritin ajatella sitä eri näkökulmista mut tulin siihen tulokseen et ei niiku niistä saa kauniita millään. Sit just ajattelin silleeki et eihän puolisokaan vois tavallaan sanoa tai niiku keksii mitään positiivista mitä se vois sanoo niistä sillä eihän rumasta nyt kaunista saa millään. Niin niiku i wonder how hed be even able to say he likes them koska mistä se muka edes keksis jotain kivaa sanottavaa 😂😂😂😂😂 "oh i like the way they are so flat it looks so sexy" "oh i like that they are against your body and go straight downwards" lol. :DDDDDDDDDDDDDDDD ei noist oo hyvää sanottavaa nii mä en niiku kirveelläkään ymmärrä mistä joku voi keksiä jonkun seksikkyyden siihen?????????????????????? Maybe he just falls in love with me then but never sees me as hot but is just sort of in love with me but doesnt think my breasts look good????? I guess thats possible. Yup im in love with you but your breasts are ugly of course because lets be honest, they just arent cute :D

Of course he wouldnt say it tai en mä nyt usko :D mut ....


Ei se kyllä mistään vois mitään hyvää sanottavaakaan niistä keksiä :D ainakaan en ite keksi mitään hyvää sanottavaa niistä mitenkään joten............... Miksi sekään keksisi??????? Or maybe he has a hidden fetish for saggy boobs or something 😑😑😑😑😑



SERIOUSLY THESE ARE THE UGLIEST KIND OF BOOBS


im fucking hideous

Just

Aint no WAY hed ever think they look even okay

Much less beautiful/sexy

Im telling you, it is impossible so it is impossible





en vain näe tätä, sori

hed probably look at my breasts and be like ".... Oh. They dont look as good as i thought they would" tai niin se varmaan ajattelis. The disappointment :)


Im never gonna date him or anyone. I dont want to see that happening. Just the thought kills me :D

Siis yritän tosissani ajatella et okei okei, maybe he could ACTUALLY like them. Maybe its not impossible. Yritän. Mut 😭

En tiedä

Mua vaan pelottaa niin paljon

En oo ees iha varma onko tää pelkästään sitä pelkoa siitä että kun tulin nyt ajatelleeks mitä just SE ajattelis niistä vai onko tää noin muutenkin ongelma

Luulen kyllä että kwang taitaa olla syypää swn pahentumiseen :D varmaan


Please

If we really are going to date someday

If

IF

then pleasee

Please like them

Please like them im so scared

Im so so so so so so so scared

Fr if we do end up together

The day he sees my breasts for the first time

Oh god im gonna be like "nope nope nope i cant let you see them i cant ever let you see them"



Believe you me

Jos toi tapahtuu oikeassa elämässä

Niin believe you me

Tuun aivan varmasti olee silleen "you definitely cant see them ever lmao"


HE WOULD FALL OUT OF LOVE IMMEDIATELY:D im serious

Yes, they are THAT ugly



Im not joking its true

Or at least hed think okay shes not as beautiful as i thought before :D



Ok kaks vaihtoehtoo:

If we end up together someday

Niin kaks vaihtoehtoo. Joko mä oon ehdottomasti silleen "sä et kuule koskaan tuu näkemään mun tissejä sori kulta mutta mä en pysty näyttämään niitä sulle missään nimessä"

Joko toi että en vaan uskalla edes antaa sen nähdä niitä, edes missään vaatteidenvaihto tilanteessa oisin vaa sillee menisin jonneki toisee huoneesee vaihtaa vaatteet ettei se vaa näe miltä näytän :D TAI SITTEN toinen vaihtoehto. On se että oisin vaa silleen I NEED TO KNOW WHAT YOU THINK PLEASE TELL ME IM SO SCARED PLEASE RATE MY BREASTS 😂😂😂😂😂😂😂





Its either
Please rate my breasts i die if you dont tell me what you think of them
Or
Im never going to let you see them

I dont think there are other options 😂

Normaalia reaktiota ei tule, se ei ole vaihtoehto XD

Normaali reaktio olis kai jokin että sure i can let you see them, why not eikä edes kiinnitä asiaan hirveesti huomiota


Meanwhile my absolute idiot bdd self: YOU KNOW HE WOULD THINK YOURE UGLY, YOU KNOW IT

also my bdd self: my boobs are the center of my universe how could i just act normal about them????????


OH AND

and if i said rate Them pls

And if he was like oh i think they are perfect and sexy

Niin oisin silleen "EN USKO. EN USKO. EN USKO MISSÄÄN NIMESSÄ" 😅



Hes going to have SUCH a difficult time with me if it really ends up being true and it wasnt just some weird kusetus jostain syystä

Hes going to have a really difficult time someday with me D:

Omg poor baby i will just cry about it all the damn time D: :D and hed have to reassure me all the time D::::::::::::





:( haluun sen syliin though


Better sooner than later 😩😭😢 missing himmmm

Oh i wish hed caress me gently and tell me im the prettiest girl he knows 😭😭😭😭😭😭😭

Or idk something like that

I miss him so much i need his safe arms around me 😢❤️ and if i cried about all that hed be like but baby youre so beautiful 😭😭😭😭😞😞😞😞😞😔😔😔😔😔😔

😒

Aint no way 😭 i aint having him 😔💔 its not trueeeeeeeee definitely not 😔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mut seriously, enpä 2020 sillon ku ajattelin että se on kuin onkin mun tuleva mies niin enpä SILLON ollu huolissani 😂😂😂😂😂😂 siitä mitä se ajattelis mun rinnoista 😂 eipä tainnu pelottaa se yhtään 😂 ehkä siksi etten ollut ihastunu siihen joten en välittänyt + enpä ehkä muutenkaan sillon kärsiny tästä vielä ainakaan yhtä paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Silloin muutenkin koko juttu tuntui niin meant to be koska koko juttu vasta tapahtui silloin. Niin kai mä ajattelin muutenkin että okay if hes MEANT FOR ME then of course hes going to be totally in love with me, of course.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ja nykyään epäilen tätä muutenkin enemmän kun sillon

Varmaan siks koska rakastuin siihen niin en enää pysty uskomaan yhtä paljon ehkä kun aikasemmin koska sillon kun sillä ei ollu niin paljon väliä niin pystyin uskoo koska se oli niiku whatever eikä tuntunu liia hyvält ollakseen totta

Nyt ku rakastuin siihen sillon joskus aikoinaa nii en pysty uskoo yhtä paljon että niin vois tapahtuu koska tuntuu liian hyvältä ollakseen totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ymmärrettävää

Silloin se ei ollu mun ihastus vielä (ei voinu olla kun en tienny ees milt se näyttää) niin obviously -> i dont care, i guess its true then, seems like its meant to be though
Nyt kun se on mun ihastus -> enhän mä voi saada mun ihastusta?????????????

Tuntuu heti ns. erilaiselt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mut.... Miks ihmeessä sen piti mennä näin

Eikö se ois voinu tapahtuu vaan silleen että oltais tavattu ja oisin sitten vasta ihastunu siihen

Että oltais ihastuttu toisiimme samaa aikaa

Eikä NÄIN :D
 
Ylös Pohja