Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Do yall say that to aromantics as well?

Oh you just HAVE TO have experiences with others! You just HAVE TO. because you have to
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
League of legends...... League of legends.... Why :D does everyone fucking play that game 😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Enää odotellaan:
- seo eunkwang being my husband
- masatoshi being my man
- joost being my boyfriend
- the estonian guy?????????????????

Mitähän muita, ei vissiin muita toteen käymättömiä juttuja ollut. No, Timppa vähän kyseenalainen mut joo. Muuten ei tainnut olla muita toteen käymättömiä juttuja. Geez.

Oo ainiin paitsi yks mut en oo ihan varma oliko se ennustus vai ei, ja se ei liity mitenkään ihastuksiin. Vaan mietin vaan sitä et saankohan takasin joskus sen meidän paikan mistä lähdettiin mut en tiedä oliko se varsinaisesti ennustus vai ei. Niin se on vähän semmonen että voi olla mut ei se ollu sellanen varma juttu. Mietin vain että jos olin siinäkin oikeessa niin :D kun mä jostai syystä mietin sitä paljon siinä jossain vaiheessa että mitäs jos palaankin sinne vielä joskus paljon myöhemmin. Mut se ei oo varma juttu. Eunkwang taas esim on varma juttu. Ja tiedän sen siitä että kaikki muukin on käyny toteen, joten i am always right. Its so obvious.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Such a weird problem to have

Mitä jos kysyisin ammattilaiselta apua tähän silleen "sanoin netissä mun ennustuksist et tuun olee yhen julkkiksen kaa nii nyt pelkään että kaikki sit tietää kuka oon sit ku se käy toteen" se ammattilainen ois varmaa sillee "mitä vittua"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Ja joo, oon kyllä kuullu että muillekin on käyny tämmösiä. No tietysti kelly preston mutta ihan tavallisillekin ihmisille. Oon lukenu stooreja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
"1987: Jason Momoa first sees Lisa Bonet on TV"I was like, 'Mommy, I want that one,' " Momoa told James Corden in 2017."

Hehehe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
Vau

Taas huomaan kuinka infp oon :D

Siis se suunnittelemattomuus

Oh my god

People be planning everything their whole life and literally everything and im here like: i dont want to plan anything


Mä oon niin infp

Tai jotenkin oon sellanen että mä en suunnittele mitään mutta silti mä vähän niinkun oon silleen et en haluu lapsia mut seki on niiku asia joka on totta mulle niin kauan kun se on totta. Ei se oo suunnitelma oikeestaan. Se on totta mulle tällä hetkellä. En mä tee mitään suunnitelmia ikinä elämässä varsinaisesti. Mua oikeastaan kauhistuttaa suunnitelmat. Yäk.

Enhän mä halua lapsia mutta ei mulla todellakaan ole mitään suunnitelmia elämälle ollenkaan. For all i know the child thing can change too. Im always just going with the flow thats me. I am infp after all. JOSKUS TUNTUU ET TÄÄ ON TOSI RARE 😩😩😩😩😩 other people are so........... Not free-spirited????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,857
Reaktioarvo
2,922
I mean absolutely no kids ever

Mut kyllähän mä nyt tiedän et on olemassa mahdollisuus et se muuttuu.

Mut niiku omg the way people plan their lives. I will just never get it
 
Ylös Pohja