Seriously
Jos sanon: im allosexual
Niin that feels like a god damn lie
Jos sanon: im asexual
That feels a bit like a lie but less
Jos sanon: im greysexual
Niin se kuulostaa kaikista eniten accurate ja vähiten valehtelulta :D koska tuntuu et alloseksuaalista ja aseksuaalista saa molemmista tavallaan väärän käsityksen siitä mitä oikeesti oon ja greyseksuaali on kaikista tarkin
Tavallaa
Ja siis ihan tosissaan, seksi ja JOPA romantiikka on molemmat sellasia asioita et hyvähän niistä on fantasioida oman pään sisällä mutta todellisuudessa en pystyis kumpaankaan, watch me, i couldnt. We know it. Everyone knows it. En ainakaan tällä hetkellä. Se on ihan saletti :D
Hyvähän se on tässä tilanteessa huudella et joojoo i am fantasizing of doing sexual things with eunkwang and also masatoshi
Aivan eri asia tehdä se oikeesti
Like no way :D and you know it very well. Siis kun tässä oon ollu sillee "MUT MÄ OISIN VALMIS, totta kai oisin tositilanteessa valmis" kuule vaikka se kuinka tuntuu siltä niin et missään nimessä ole :DDDDDDDDDDDDDDDD hyvähän se on huudella tilanteessa jossa vaan kuvittelet etkä oo tavannu ees kumpaakaan kertaakaan, totta kai se tuntuu siltä että oisit valmis tositilanteessa mutta et tosiaankaan ole xD se on aivan varma asia :D se on niin eri tilanne. Että sä et oikeastaan voi edes tietääkään sitä varmaks ennen kun vasta siinä ihan oikeassa tilanteessa.
Sä et voi tietää varmaks pystyisitkö tehdä kaikkia ns romanttisia parisuhdejuttuja, pystyisitkö edes olla sen lähellä romanttisesti, ennen kun sä todella oot siinä tilanteessa että ollaan lähekkäin. Sää et vaan voi olla varma että pystyisit siihen. Edes siihenkään. Fantasia on aivan eri asia. Totta kai sä oot ihastunut esim kwangiin mutta se onkin just sitä fantasiaa. Et voi mistään tietää varmaks etukäteen että pystyisit todellisuudessa olla, edes ROMANTTISESTI sen kanssa.
Seksuaalisesti sama juttu. Fantasioida voi niin paljon kun fantasioikaan, mutta tositilanne on täysin eri asia ja sata kertaa ahdistavampi. Et voi mitenkään tietää varmaksi ennen kun oot siinä tilanteessa.