Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Juu, super ihastunut oon ja siihen usein kuuluu fantasiointi seksuaalisesti ja romanttisesti mutta en mä tosiaankaan usko että olisin valmis oikeasti, mihinkään, kumpaankaan siis.

Vaikka kuinka fantasioinkin.

Aivan. En vielä tässäkään iässä. Eikä siinä oo yhtään mitään outoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Ehkä mun juttuihin pitäiskin suhtautua silleen semmosina teini-ikäisen fantasiointeina silleen että niinku its not real but its a crush. Its a real crush but its not REAL. like not sex, no romance, its just a fantasy crush

Et ei se silleen kuulosta edes niin ristiriitaiselta ku aina mietin sitä et why dont i make any sense???????????

No siis, i do make sense if you think about it

Anyone with half a brain should understand that fantasizing doesnt mean you like sex in reality. Its JUST a fantasy. Fr. Nothing more. Atp its just a fantasy, or maybe my whole life it will be just a fantasy, but at least at this point in time.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Joten ei oo mitenkään outoo jos Sanon et lol mähän en edes tykkää seksistä
Koska sehän on totta
Tykkään siitä ainoastaan fantasioissa ja tietty sekin on vähän niin ja näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Eiku mietin vain kun rupesin aattelee taas masatoshii kans ja olin sillee uhh so hottttttttt

Ja ku oon aatellu kwangii nyt niin paljon sillee uhh hottt

Nii sit olin eka sillee ööööö ai tekisiks sää muka oikeestiki jotai jos ois mahollisuus

Sit tajusin et se on edelleenki vaa fantasiaa

Nope i wouldnt but i am fantasizing because 🥵😭 they are soooooo hot thats why lmao

I know fertile days i guess thats why im like this 😭😭😭😭😭😭😭🥵🥵🥵🥵😰😰
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Really

It should be thought like a teenager thing

Ok maybe some teenagers are actually ready for sex but idk idk i wasnt but i still sometimes thought about it (paino sanalla SOMETIMES)

ja mä oon ainaski edelleen siin samas vaiheessa et joo i sometimes think about it but i still aint ready :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
At this point btob on:
- botb (joku toinen kirjotti niin)
- bton (mun typo)
- bro (luin vahingossa niin kerran :D)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Vittu oon vanha olin 12 ku smile julkastiin

Tuli vaa mielee ku tajusin et smile on mun nuoruuden soundtrack 😩😩😩😩😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Mua pelottaa et joskus muutan mieleni ja sit hankin sittenkin lapsia. Se ois ihan kauheeta. Pelottaa niin paljon että haluun vaan pysäyttää ajan ettei sitä vaan varmasti tapahtuis :D ihan kamalaa mä kuolen jos niin käykin. Toivottavasti ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
"Bottom line: if you’re trying to avoid pregnancy, don’t get semen (cum) on the vulva or in the vagina. Pre-ejaculate (pre-cum) can also have some sperm in it, so keep pre-cum away from the vulva and vagina, too."

So in other words just dont be naked with your partner because it gets difficult

Because you never know haha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Or idk wear a condom all the time if youre in a situation like that 🤔 i mean en mä ainakaan vois riskeerata xD

Voi ku se oliski vaa yhdyntä mitä tarvis välttää mutta kun täytyy välttää kaikkea muutakin jossa on vähänkään riskiä

Mä en ainakaan ikinä riskeerais vähääkään ei vaa pystyis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Emt mun pitää yrittää vähän silleen että ymmärtäisin viimein ettei siin oo mitään pahaa tuntee sexual attraction. Ku en mä voi sille mitään niin. Nii en voi olla silleenkään et hyi et saa miettii tollasii ällöttävii asioita eunkwangista

Mitä mä sille voin??? 😩 Niiku joo okei oon repulsed ymmärrettävää mutta et sä ny sille mitää silti voi että tunnet niin sitä kohtaan??????????

En ymmärrä miks haluun tehdä luonnollisesta tunteesta jonku hirveen vihollisen

Tai no on se ymmärrettävää jos on niin ahdistunu siit koko asiasta ku minä

Mut ei se silti oo mun vika tai en voi sille tehä mitää jos mul sattuu olee, vaikka paljonkin, semmosia tunteita eunkwangia kohtaan niiku en kirjaimellisesti voi sille mitään vaikka haluisinkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Sexual attraction= sexual attraction is a feeling that sexual people get that causes them to desire sexual contact with a specific other person.
Romantic attraction= romantic attraction is a feeling that causes people to desire a romantic relationship with a specific other person.

Niih eli se on vaan se mikä saa sut haluumaan seksuaalista kontaktia just sen kaa, mut se voi olla joku lieväkin seksuaalinen juttu kuten vaan sellai kehon hyväily pelkästään. Thats still sexual attraction. Mikä siin on outoo?? Se vaan saa sut haluumaan seksuaalista kontaktia sen kaa. Sehän on ihan simppeli asia. Eikä sen tarvi olla mitenkään ällöttävää. Tai en tiedä miks se silti on mut et sä nyt vittu voi ajatella sitä ällöttävänä jos sulle tulee se tunne ja oot vaa sillee oh i want to touch him sexually niin ei se vittu voi olla ällöttävää mikä sua taas vaivaa??? If you want to touch him sexually se on muutenkin ihan pientä eikä mitään yhdyntää vittu edes vielä. Rauhotu vittu ja ota se nyt ihan pienenä asiana kun ei pelkkä seksuaalinen kosketus voi samalla olla sellasta josta haaveilet ja sellasta joka ällöttää ja ahdistaa ja itkettää sua. Mikä vittu sua vaivaa. Alan olla niin vittuuntunut itteeni etten koht jaksa enää tätä ristiriitaa. Vittu kaikki kävis mulle kuhan se ei vaa oo monimutkasta. Joko joo tai ei, ällöttää tai haluttaa, valitse vittu toinen, et voi olla 247 silleen haluun sitä miestä mutta samalla oksettaa ja itkettää. Get a fucking grip touch some grass ei jumalauta oikeesti BE NORMAL. kerrankin. Olisit kerrankin elämässäs normaali.

Ja romantic attraction. Siin ei oo mitään mut tunnen tietty sitäkin siihen ja joskus must tuntuu et ne ei sovi yhteen yhtään. Romanttinen ja seksuaalinen. Ettei ne sovi yhteen koska seksuaalinen on sellaista ällöttävää ja romanttinen on sellasta suloista ja ihanaa. Miten niitä voi tuntea samaan ihmiseen? Haluut jotain niin sairaan likaista ja ällöä sen kaa ja samalla jotain herkkää ja söpöä. Mitä vittua? It doesnt make any sense.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
Also me every time anyone says anything even slightly insulting/trying to imply that chubby is somehow worse because people should try to be healthy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,742
Reaktioarvo
2,928
And if kwang/masatoshi doesnt like it then fuck you both leave me alone then 😂

You know
 
Ylös Pohja