Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Kuuntelen eunkwangin listaa ja tekee mieli itkee koska kaikki merkitsee liikaa

En ikinä unohda tota miestä. Ikinä.

Enkä huita. Enkä yutoo. En ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
God really said "fuck you" 😂
Vuosi 2022 alkoi.. and he really said "fuck you" to me XDDDDDD
Really said "i'll give all of the pain to you this year" XD

Ihan niiku viime vuos ei ois ollu tarpeeks. Tai oikeestaan jokainen vuosi koska oon aina ihastunu johonkin = oon aina tuskissani. En saa koskaan taukoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Mitä tää oikeesti on (ehkä): kerään ihmisiä joihin rakastun todella paljon, vuosi vuodelta, vaan siks että voin kuolinvuoteellani miettiä jokaista niistä ja olla onneton vielä hetken aikaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
On niin huvittavaa kuinka jotkut pääsee tosissaan yli ja mä en pääse oikeasti kenestäkään, en koko elämäni aikana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Huutista

Kuuntelin tätä pitkästä aikaa ja kylläpä tuntu oudolta ja sairaalta:

Nyt kuuntelen tätä jay parkin biisiä.... Ja unexpected memories tulee kyllä siitäkin.. vitun fever dream koko kesä-heinäkuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Huudan

Miks dodoripyo... Ei oo spotifys..... Oh i hate these songs........

Mutta huudan oikeest kosk miks in my head on sellanen biisi jota rakastan liikaa ei vittu xDDDDDD sairasta.


Yks kysymys

Kuuntelin tota yht biisii mis sanotaa "trust me ive been broken before" ja mietin että käyks ihmisil oikeesti niin että ne paranee. Koska olin sillee lol i'm broken all the time. Niiku tuntuu et muut paranee siit mut mä en koskaan parane???? Jotenki?????? Emt enkä edes ehdi parantua mistään sydänsuruista ennen kun tulee uusia

Its like i have never healed since i first started falling in love with anyone,,,,,

Huoh sparkling night

Huoh miks kuulen yuton äänen

Huoh

Ugh this song

Tää on kyllä....... PLEASE

...............

PLEASE i don't recognize myself

"It aint my fault you got me so gone"
Huuuut it's a healing song actually koska mun ahdistus seksuaalisuudesta. Lmaoooooooo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
"broken heart can't be that bad"

ANTEEKS?????????? :D TÖRKEETÄ 😂😂😂😂 a n t e e k s mitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Sssssdffffhkktggg need to know on omaa luokkaansa 😒😒😒😒😒😒😒 PLEASE i'm-😭

Edelleen tulee ain mieleen yuto täst LMAOOOOOOOO I-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Lolllllllllll ei sillä ettei se muihinkin ehkä sopis kosk niiku,,,,,,, it's just a song about sexual stuff joten 😳😳😳😳😳😳 basically that's that


AND WHY THIS

EN KESTÄ että need to know:n jälkeen tulee kristillistä musaa (tenth avenue northia) xdddddddd first sinful music then christian 😌✋ sure mate. Of course.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ah tää biisi rauhottaa mua niin paljon ja tulee mieleen my eunkwangie 💕 siis siks ku kuuntelin tätä sillon oisko ollu 9. Heinäkuuta. Ku olin itkeny niin saatanasti ja sit ulkona oli sellanen sateinen ilma muistaakseni D: ja menin ulos ja kuuntelin tätä biisii sillon. Ja sit katoin myös jotain btob stuff i think joten mul jäi vahva muistikuva siit ja sit aattelin eunkwangieee yhtäkkiä ku aiemmin olin aatellu noit eräitä idiootteja lmao.

OOF ja seuraavana minä liityin sinuun. En voi kestää tätä biisiä en ainakaan enää nyt kun se on sata prossaa eunkwang biisi, kinda 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭✋ byeeeeee. SFDRDFFYGGYJLLJ JUUH

DON'T

I'M FINE

RÄÄH en voi kestää huin ääntä thank youssa. Rakkaani. Öööh ja jinho hmmmm se on niin confusing mies koska rakastan ja en rakasta sitä........ Hes not hui tho....... And i can't-

My men
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
STOP
BABY DON'T STOP

ok tämäkin on oma keissinsä tää biisi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Alright mutta se oli kyl niin tuskaa kattoo ku eunkwangie ja hui oli siin.... Molemmat.......... Ja sit molemmilla vitun adorable eye smile siin 😭😭😭😭😭 en jaksa ..... Rakastan....... 💕 Mut olipa jännä kattoo ku hui oli kerrankin hiljaa lmao tämmöseen en oo tottunu koska se on LOUD 😃 räääääh

I mean theyre both extra mut ehkä eunkwang vielä enemmän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ei jeesus

Rakastan tota miestä

En kestä enää

Oon niin totaalisen lost

En voi

Ahahahaha se "yes come ornnn" haunts me ihan liikaa atm

Snif snifffffff tuntuu että tää on ollu nyt jo niin kauan (since 7.7.) ja on outoa ja ahistavaa

Lmao hui ja yuto on ollu vielä kauemmin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Mitä HELVETTIÄ OK NYT oli outoa :DDDD TOI UNI :DDDDD

please mä en ees.......

Ei :dddd


Nyt... Oli niin huvittava että pakko kirjottaa vähän ylös :---------D i-

Okei siin tapahtu siis kaikkee, en oo varma missä järkässä kaikki oli mut nii. Olin jossain kerrostalossa i think. Sit en millään meinannu saada ovee lukkoon ja panikoin. Lopulta taisin ehkä saada sen. Sitte tos ehkä tapahtu jotain muuta mut en muista. Jossaki vaiheessa EHKÄ ihan ku oisin nähny minhyukin nimen kirjotettuna johonki????? Niiku se vaa oli idk en tiiä missä eess :Dddddd + jotain changsubista oli siinä probably. Ihan ku changsubie olis ollu jotenki itsetuhoinen siinä?????? Ja sit olin ihan et emmä haluu et se tekee mitään itelleen. Mut sit en muista mitä sitten tapahtu. Sit kuulin jonkun biisin siin unes, tai siis en tiedä oliko siinä useampi biisi yhdessä mutta se osa minkä ainakin kuulin ihan selkeästi oli btob:n wow :D of course 😂😂😂😂😂✋ sit viel tää freakyin kohta. Yhtäkkiä olin jossain autossa en tiedä olikohan se Helsingissä steissin jossain luona. Mut kuitenkin sen auton takapenkil istu joku tyyppi ja se ei ollu mikää mukava vaa oikeesti se oli ehk vaarallinen et se oli aika pelottava tilanne. Sit tiedostin jo hyvissä ajoin sen että tää on unta tai jotain. En kuitenkaan heränny heti. Mut sit ku se meni vielä kaoottisemmaks se uni ja se oli pelottavaa ja aloin näkee ja tuntee kaikkee outoo niin.. sit aattelin vaa siin et okei mä pystyn kyl herättää itteni tästä ja sit aloin jotenki intensiivisesti keskittymään siihen ja en tiiä en muista ees enää mitä tapahtui mut sitten tuntu et hitaasti siirryin takasin makkariin pois siitä paikasta missä olin. Hassu tunne. Kovin usein ei oo tapahtunut noin että olisin ite pystynyt herättää itteni. Ja harvoin edes tajuan unessa että tämä on unta ja oikeesti oon jossain ihan muualla. Oikeestaan en oo varma oonko pystynyt herättää itteeni ikinä aiemmin, mutta ainakin kerran oli sellainen uni missä hyppäsin korkeelta tai jotain sinnepäin mutta tiesin että ei se haittaa koska se on unta. Mut en tiiä olikohan tuo eka kerta kun pystyin ite herättää itteni. En tiiä iha ku oisin sanonu pari kertaa siin et "this is not real this is not real" niiku... Englanniks??????? Okkkkk.

Mut aika freakyy :D sit vaa nousin istumaan about heti siinä ja olin sillee
"Mä pystyin herättää itteni 😳" tai niiku olin aika impressed siitä että kuinka taitava olenkaan XDDDDD

+ Sit kans olin ja oon vieläkin hämmentynyt myös siitä että pystyin kuulee wown niin selkeästi siinä
:D


Oikeesti niiku mitä helvettiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Toi oli taas liian vahva kokemus emt aloin itkee ku ahisti niin paljon se voimakkuus 😭 ahistaa vieläkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Ja niiku vähemmästäki vittu alkaa itkemään ku en näköjään pääse pakoon edes unissani tota miestä ja niiden biisejä 😑
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
Älä ota kiusina, mutta miten saat happea välillä? Misu tykittää tuhatta viestiä kuin ryssä tykistöllään Ukrainaan.
Miten oikein voit?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,619
Reaktioarvo
2,921
Mitääääää

Lol kuuntelen taas rewrite the stars

Mut okei mitä olin kirjottamas en muista enää 😭

Ehh srsly i just can't shake this feeling vieläkin tuntuu niin vitun oudolta kun katon ton miehen lärvii ja se tuttuuden tunne on käsittämätön 😩 se ehkä muistuttaa hobia mut vannon et siin on muutakin. Siis en tiedä mitä muuta mutta asdjdjdfjjfkf niin outoa

+ Muutenkin oon varmaa sillo joskus back in the day kuullu btobist (siis jo ennen sitä kun tein sitä soittolistaa l:lle) niim ehhh en tiedä jos kaikki johtuu siitä tai mitä helvettiä täällä tapahtuu en tiedä mutta :DDDDDDDDDDD

I mean please 😂✋

En tajuu siis TÄÄ BIISI VAINOO MUA AINA.

mitä tahansa teenkin ni se vainoo mua.

Girls by the 1975. Ensin oli se pentagon juttu ofc mut sit se alko vainoo mua btobin suhteen myös????????? Kosk yks kerta mul tuli vaa yhtäkkiä tää biisi mieleen ku katoin jotain.... Ehkä jotain comeback stagee? Mut sit sen jälkeen (siis en muista oliks se pari tuntii sen jälkeen vai mitä) nii löysin jonku soittolistan minkä nimi oli tyyliin "falling in love w lee changsub" ja ensimmäinen biisi minkä näin että on siinä listalla oli girls .... By 1975 😳 ja se oli myös hassua että se saatto muuten olla just joku changsub fancam mitä katoin sillon aiemmin ja mulle jostain syystä tuli mieleen se biisi ... Jostain??????? (Tai jos se ei ollu subsubin fancam niin ainakin tuijotin sitä siin sillee "😌💕") Sit myöhemmin ku etin sen changsub soittolistan ni toi biisi oli siinä :-------D olin vaa sillee "????????"

It's............ Confusing??????? I mean more than confusing lmao.

Miks jotkut biisit aina vainoo tällä tavalla.......

Välillä tuntuu että missing you on kans sellanen että en pääse siitä eroon ja tulee aina just oikeella hetkellä spotifyst lmao

Oof
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
Mitääääää

Lol kuuntelen taas rewrite the stars

Mut okei mitä olin kirjottamas en muista enää 😭

Ehh srsly i just can't shake this feeling vieläkin tuntuu niin vitun oudolta kun katon ton miehen lärvii ja se tuttuuden tunne on käsittämätön 😩 se ehkä muistuttaa hobia mut vannon et siin on muutakin. Siis en tiedä mitä muuta mutta asdjdjdfjjfkf niin outoa

+ Muutenkin oon varmaa sillo joskus back in the day kuullu btobist (siis jo ennen sitä kun tein sitä soittolistaa l:lle) niim ehhh en tiedä jos kaikki johtuu siitä tai mitä helvettiä täällä tapahtuu en tiedä mutta :DDDDDDDDDDD

I mean please 😂✋

En tajuu siis TÄÄ BIISI VAINOO MUA AINA.

mitä tahansa teenkin ni se vainoo mua.

Girls by the 1975. Ensin oli se pentagon juttu ofc mut sit se alko vainoo mua btobin suhteen myös????????? Kosk yks kerta mul tuli vaa yhtäkkiä tää biisi mieleen ku katoin jotain.... Ehkä jotain comeback stagee? Mut sit sen jälkeen (siis en muista oliks se pari tuntii sen jälkeen vai mitä) nii löysin jonku soittolistan minkä nimi oli tyyliin "falling in love w lee changsub" ja ensimmäinen biisi minkä näin että on siinä listalla oli girls .... By 1975 😳 ja se oli myös hassua että se saatto muuten olla just joku changsub fancam mitä katoin sillon aiemmin ja mulle jostain syystä tuli mieleen se biisi ... Jostain??????? (Tai jos se ei ollu subsubin fancam niin ainakin tuijotin sitä siin sillee "😌💕") Sit myöhemmin ku etin sen changsub soittolistan ni toi biisi oli siinä :-------D olin vaa sillee "????????"

It's............ Confusing??????? I mean more than confusing lmao.

Miks jotkut biisit aina vainoo tällä tavalla.......

Välillä tuntuu että missing you on kans sellanen että en pääse siitä eroon ja tulee aina just oikeella hetkellä spotifyst lmao

Oof
Uskomatonta, juuri äsken kuuntelin 1975'n Girlsin!
 
Ylös Pohja