Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
i'm thinking about eunkwang having an orgasm because that fic so clearly i don't feel good rn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Siis mitä hittoo okei näin unta dubusta. Ja niinku se sai mut ajattelee yhtä asiaa liittyen bisseyteen.

Kun siis mullahan oli ainakin yksi tyttö ja yksi poika ihastuksina lapsena. Ja siis jopa puhuin siitä tytöstä (ja siit pojastakin) kavereiden kanssa ja myönsin jotenki tyyliin että "haluun olla lesbo sen kaa" mikä siis varmaan tarkoitti sitä juuri että tykkään siitä :D joten oon siis ollu ihan tietoinen kaikesta lapsena jo? Ainakin jotenkuten.

Mutta minkä takia SILTI joskus 16-vuotiaana kun tapahtui rakastuminen m:ään niin olin jotenkin pienessä (tai ehkä isommassakin) shokissa. Ei ois pitäny olla MIKÄÄN yllätys. Mut ehkä olin sit vaa jollai tasol aivopesty siihen et oon mäkin varmaan OIKEESTI silti hetero niinku kaikki on. Mut sitte ku aloin tykkää m:st jotenki niiiin paljon niin sitte kai tajusin enemmän sen et ei vittu en voi olla hetero. Ja sanopa se et miten näin edes voi tapahtua. Onks tää sitä että muut suuntautumiset on tasavertasia heterouden kanssa? Ei. Ei selvästi ainakaan mun aikana oo ollu yhteiskunnassa mitenkään tasavertasessa asemassa. Muuten tollasta shokkia tuskin ois koskaan tapahtunukaan ollenkaan. Se ois todennäköisesti ollu paljon pienempi asia tai jtn. Ja kun ihastuin aina poikiin niin mikään siinä ei ikinä ollu järkyttävää, koska tiesin jo lapsesta että se on normaalia. Ja sanotaan näin että kyllä lapsenakin se tyttö tavallaan oli sellanen case että mä kuitenkin jo silloin tiesin ettei se oo ihan normaalia tai tavanomaista. Etenkin kun mun kaveri suhtautui hieman silleen "hyi" tyyppisesti siihen. Ja koska mun veli myös suhtautui tyttöjen väliseen rakkauteen silleen "likasta" jne. Joten olihan se jo lapsena pieni shokki mutta vielä enemmän kai olin shokissa sillon 16-vuotiaana kun kai mä sit jotenkin tajusin ettei se ehkä ollukaa "ohimenevä vaihe" tai jtn.

Siis oon vielki nii hämmentyny?????? Siis miten toi ei voi olla normaali asia? Ois mullakin varmaa vähä helpompaa ollu jos eri suuntautumiset ois ollu tasavertasempia mut ei. Ei oo ihme että vieläkin oon silleen "en ees oo bi en ees oo bi". Vaikka aivan selvästi oon bi ollu ihan lapsesta saakka, ainakin noin teknisesti ottaen sehän on ihan selvä asia. Mutta koska se identiteetti on muodostunut mulle noin hämmentävästi niin en enää tiedä mikskä tuntis ittensä oon vaa iha sekasin kaikesta.

Joo en tiiä. Oon vaa vieläkin aina epävarma siitä et voinko ees sanoo itteeni biks mutta ainakin teknisesti ottaen oon täysin se definition of bi. Siis halusin tai en. Niin se mä näköjään oon ollu lapsesta saakka. En vieläkään kai haluu sitä mutta ei voi mitään.

Kaikenlaista se saakin muistelee ku näkee unta dubusta :D aws se oli kyl riipaseva uni, tyylii muistaakseni siin oli sellai et halusin halaa sitä jotenkin niin paljon et jopa hetken aikaa olin kwangist silleen NAH he's not as cute as dubu. I mean sanomattakin selvää että.. THAT'S A LIE :D mut siis :Dd oli siin unes kyl myös kwang ja siinki oli jotai cute asf moments i guess mut en muista kunnol kaikkee ny. Muistaakseni myös saatoin puhuu minhyukin kaa jotai siin? huuh idk. But yes i think i was craving for kwang and dahyun so.. 😭 fucking dreams.............


AH IDK LEAVE ME ALONE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Loooool soi päässä se

I'm bisexual
I like women and men
Stop telling me to pick just one of them
I'm attracted to both masculine and feminine
Whats happening
i'm bisexual 😩😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Kuinka RASITTAVAA :D asdgfhfjfkfkfl kaikki biisit pois päästä NYT pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
MUUTEN sekin että miks aina yhdistän siis BISEKSUAALISUUDEN jotenkin mun omaan maskuliinisuuteeni silleen yh en oo tarpeeks femme yh oon ällöttävä oon liian masc ja oon biseksuaali joten ÄLLÖTTÄVÄÄ and probably every girl ever is like "ew don't look at me ewwwwww you're disgusting" niinku ok...... Meanwhile oon nähny esim tiktokissa niiiiin femmejä bisse muijia et en ymmärrä miten se maskuliinisuus muka liittyy siihen ku iha yhtä hyvin mä voisin olla sellanen femme mutta kun en oo. Voihan lesbotkin olla aivan vitun femmejä joten ei sekään tee kenestäkään maskuliinista. Mut en tiiä. I'm anxious. Tai ehkä kokisin oloni sitten paremmaksi jos olisin femmempi, vaikka olisinki bi silti edelleen. Mutta kun en oo. Siis kyllähän mä käytän välillä aika useinki esim hameit mekkoi yms mut aattelen vaa jotenki et ne ei tee must super femmen näköistä silti, eikä sekään vaikka meikkaisin vielä lisäks. Mus on vaa jtn sellasel taval maskuliinista etten pysty saada itsestäni sen näköistä mitä jotkut saa :)) vaikka tekisin mitä tahansa. Eikä se johdu kai edes ylipainosta, koska esim Mary Lambert on mun mielestä paljon mua femmempi vaikka se onki myös mua isompi. Joten en tiedä miks oon tämmönen. En kai sit vaa saa itestäni femmempää. Tai sellasta niinku "tarpeeks" femmee että kelpaisin. Ei kai tässä sitten muuta voi sanoa kuin että thanks society. Ku ei mun oikeesti tarvis ollakaan, mut enpä mä oloani tunne hyväks ku koen aina et oon disgusting joten. Haha.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Oh things are interesting wth

No NO NO
DON'T
DON'T MAKE ME THINK ABOUT HUI

DON'T

Don't

not again

oh hell i'm dying
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
So hui, dubu and kwang? Nice 😭 vittu vedän itkupotkuraivarit en jaksa tämmöstä enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Holy hell

Fiilis kun yks biisi muistuttaa mua asioista ja siks alan käymään mielessäni taas läpi tätä koko eunkwang keissiä ja oon ihan silleen ei näin edes vaan voi tapahtua:

Oikeasti. :D i can't fucking believe i just absolutely can't believe what has happened. Kriisit tulilla vielki mut siis oikeesti vittu mul äsken meni kunnon chills 😭😭😭😭😭 huh ei vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
:DDDDDDDD oon TÄYSIN varma siitä että tää ei mitään vitun sattumaa ole.


Mutta. This part idk, i may be reaching too far but i'm gon say it anyway:
Hauskaa oli myös se kun joskus ENNEN mun mielestä kun tota juttua oli ees tapahtunu, ja se saattoi olla ennen kun edes olin siellä kuntouttavas, mut kävin siel samas paikas siis aiemmin muusta syystä, ennen ku aloin käymää kuntouttavas. Niin oisko se ollu silloin, niin muistan ku seisoin siin aulas ja olin sillee vittu mul tulee täst paikast erikoinen viba ihan ku tääl ois tapahtunut jotain tosi merkittävää mulle. Well, ei siinä vaiheessa vissiin ollut vielä mutta sit myöhemmin kyllä. Niin jotenkin mietin että lol aistinko sen asian jo etukäteen kans vai mitä helvettiä se sitten oli. Tosin täst en mee vannoo ollenkaa et se on saattanu olla jotai muutaki tai ehkä vaa pidin sen paikan vibasta mut kummiski tuli sellane hassu fiilis kinda. Mut joo :D en tiiä siit.


Mut se mitä kwangien suhteen on tapahtunut niin siitä voisin vaikka lyödä isoja summia vetoa että ei mitään vitun sattumaa ollut.... Täs on jtn. Agh. Why do i always get these kinda vibes, fucking esp.............. Rlly how can i have esp experiences i-


hELP

And even TWO cases at the same moment basically i mean one case but like basically two and i didn't KNOW it was one case so i was like okay here we have this btob thing and here we have this seo eunkwang thing whoever that man even is. Joten ykski on jo liikaa mut entäs tavallaan niinku kaks tollast asiaa and i swear it will all come true because well i was right at least partially so i gotta be right about all of that i swear. Idk how but i'm pretty sure.

God DAMN IT.

This makes me go crazy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
I can't fucking believe in that bullshit but i also kinda HAVE to believe because it's so fucking obvious.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
I
Like

Do you know what is so weird


I mean. Sexual feelings... About kwang. Koska laskin just et jos heinäkuusta on 7 kuukautta nii se tarkottaa myös sitä et oon kiimannu sitä 7 kuukautta, ja hämmentävän usein. I'm saying: kukaa muu ei oo pystyny tollaseen. Et noin pitkään ja noin usein. Siis tarkotan sexual feelings vaa. Timppakaa ei ollu yhtä paljon ja sit se rupes harvenee mut eunkwang???? Kiimailu ei oo vielkää vähentynyt. Siis sillee kunnolla vähentynyt. Kyllähän mä välil oon chillimmin, mut siis honestly ei kukaan muu oo tohon pystyny. Ei ykskää toinen. Nii se ei oo ihme että tuntuu vähän oudolta ku en todellakaan oo tottunu tän tason setteihin. Esim timppa joo mut jopa se oli periaatteessa niinku viel lievempi versio........... Ei saatana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
ja ei siitä sen enempää mutta se mikä pelottaa mua, jos mahdollista, vielä enemmän niin...

Katoin jälleen jotai niit pätkii mis subsub ja kwang on niide vauvojen kaa nii mulle iski siis VAHVEMMIN ku aiemmin ehkä jopa sellanen fiilis et ei vittu kuinka haluisin jonain päivänä sit kuitenki omii lapsii sen kaa, ja siis nimenomaan sen kaa. Tiedän kuinka oudolta tää kuulostaa varsinkin kun ei edes olla yhdessä tai mitään mut siis joo tai siis tää tuntuu mulle itellenikin tosi oudolta koska en jotenkin yleensä oo osannu odottaa tämmöstä.. tai se tuli nii vahvasti se sellanen .... Niinku.. kinda dreaming of having kids with him. Mut ei se toki tarkota sitä et oisin välttämättä ikinä koskaan edes valmis hankkii lapsii kenenkään kaa, se on vaa ajatus jonka mun aivot näköjään haluu saada mut aattelee ja haaveilee siit :\ ei vituta...........


Siis ihan kertakaikkiaan törkeetä toimintaa mun aivoiltani tehdä tollasta mut niin siinä vaan yhtäkkiä kävi xD

Sanonpaha vaa et ku näin sen istumassa siin se vauvan kaa nii mä tyylii jotenki en tiiä.. i got so emotional and i was just like "what if he was like that with OUR BABY 😭😭😭😭😭😭😭😭😭" and yea no.... 😭 It was so emotional. En voi edes selittää sitä tunnetta mikä mulle siin yhtäkkiä tuli. Ja tosiaan ehkä jopa vahvempana ku aiemmin. Ja siis certainly vahvempana ku kenenkään toisen tyypin kohalla aiemmin. Sitä ei voi jotenki edes verrata niihin haaveisiin mitä mul on saattanut olla jostai toisist aiemmin jne. Se tuntu yhtäkkiä niiiiiiiiiiiiiiiiin jotenkin......... En ees tiiä miten kuvailla. Niin oikeelta tai semmoselt en vaa vittu ees tajuu. Like he was so cute with that baby and then i was just like oh god what if we actually had kids of our own. I just really can't describe it.

Siis mä oikeesti olin sillee et mä rn missään nimessä haluu lapsia ikinä. Miks kaikki asiat, koko mun identiteetti basically menee täysin ympäri? Oon yleensä ollu enemmänkin silleen en HELVETISSÄ hanki lapsia ikinä ja + en HELVETISSÄ harrasta ikinä seksiä KENENKÄÄN yhtään kenenkään kanssa. Sit tulee 1 KPL, 1 IHMINEN, yksi ainut, joka saa sut harkitsee tarkemmin et okei jos siihe on mahollisuus EHKÄ (tai sit ei) nii..... Can i even say no???????????? How can i say no??????????????? Yhtäkkiä oon sillee i have dreams and desires i NEVER knew id have, ever. I don't even??? Ei tämä käy mulle.... Ei se käy että tunnen jotain, KETÄÄN, ihmistä kohtaan noin. En mä hyväksy sitä :D but do i have a choice tho?


...... Bitches........ 😭✌️ These people have ruined my life ugh thank you business to business
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
I'm never gonna think about that man again................... IF ONLY THAT WAS POSSIBLE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Holy hell

Fiilis kun yks biisi muistuttaa mua asioista ja siks alan käymään mielessäni taas läpi tätä koko eunkwang keissiä ja oon ihan silleen ei näin edes vaan voi tapahtua:

Oikeasti. :D i can't fucking believe i just absolutely can't believe what has happened. Kriisit tulilla vielki mut siis oikeesti vittu mul äsken meni kunnon chills 😭😭😭😭😭 huh ei vittu
Taas kerran tää klippi on niin accurate
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
noniin, nyt mulla taas soi päässä se biisi josta silloinkin tuli mieleen tää koko case...... Voi vittujen kevät. Kiitos 2020........... Kiitos VITUSTI 😭😭 en ois kyllä 2019 varmaan uskonu että näinkin vielä käy. Ja siis ei olla edes yhdessä eikä edes tavattu eikä mitään ja silti tää on jo uskomatonta must et näin on voinu käydä. Ajatella jos se viel oikeestikin kävis toteen..... Ei vittu, menetän tajuntani.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
AAH D: OIKEEST

i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body i hate my body

I hate hate hate hate hate hate hate hate hate it

Ja VAIKKA laihduttaisin (jota en edes halua tehdä tho) niin tuskin se ainakaan ihan hirveest vaikuttais mun tissien ja perseen yms kokoon joten okei sit oisin vähän laihempi mut edelleen i would have these fucking ugly tits and ugly ass etc etc i FUCKING HATE every fucking inch of my body thanks bye.

Really mä HALUUN VAAN OLLA LAUTA siis mä EN HALUA näitä muotoja itken kohta en enää kestä

En tiedä MIKS mua ahdistaa niin helvetisti mun keho. En ymmärrä. Johtuukse ahdistelusta vai vaan jostai en vittu tiiä enää huoh.

Jostai syystä vaa haluun olla lauta. EN HALUU TISSEJÄ en haluu persettä en haluu mitään muotoja KUOLEN :D: ällöttää ahistaa vittu 😭 ku rupesin nyt tarkemmin miettii nii voikse jopa johtuu siitä ku jos sul on isommat tissit (ei nää ny mitkää super super isot oo mut kummiski) ni sit niit seksualisoidaa nii paljo ja jotenki en tiiä i'm just uncomfortable like soooo fucking uncomfortable

Siis en tiiä mistä tää johtuu mut ahdistaa ihan helvetin paljon.

Niiku oikeesti en kestä näyttää tältä.

Idk.

Mikä mun pääs on nyt taas hätänä en tiiä.


AAAAAAAAAAAAAA.

Emmä tajuu vittu enää yhtään.

Siis katoin vaa jtn tiktokkii tai jtn mis oli joku nainen ja se just puhu siit et kuinka muodot on ok ja silki oli siis ehk vähän isommat tissit, ehkä isommat viel ku mul jne jne jne ja sit en tiiä se oli sillee confident ja kaikkee mut mä aloin melkee itkee koska se osu just niin pahasti mun insecurities nii sit vaa aloin olla taas sillee i hate my body i hate my body i hate my body

Siis oikeesti mua ällöttää muutenki ku haluisin jotenki vaa olla sellanen muodoton ja pieni. En haluu olla tämmönen vitu disgusting. Mus ei oo mitään kaunista oikeesti. Aaaaa 😩

Huohhhhhh itken kohtaaaaaaaaaaaaaa





En ymmärrä miks nään isot tissit tai no siis lähinnä omani vaan, rumana. Vittuu. Fucking hell i'm not sexy at all like i'm the most unsexy girl ever.


LMAO
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Lmao but it's not even funny anymore

Some guys think big boobs are super sexy and i'm like NO ID BE SEXIER IF I HAD SMALLER BOOBS D: en tiiä mikä on hätänä


Tai sitte se on vaa se et oon liian läski.

En tiiä. Tai sit kaikki. Mä en JAKSA ENÄÄ tuntee näin hirveetä ahdistusta ja tuskaa mun kehosta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
What on earth

Oikeest mitä vittua tapahtuuuuuu xDd

Ensinnäkin, tämä kappale???? Thanks i guess?????

Toiseks: mul soi koko ajan päässä don't tell me who to love.... I'm DYING

kolmanneks: i swear to god tää biisi oli alunperin tõnun listalla mut nyt se liittyy NIIN PALJON eunkwangiin ei luoja se on siis ihan kwang biisu:

Neljänneks: olin kinda jo unohtanut melkeinpä tän biisin mut sit se tuli vastaan ja järkytyin ja nyt oon IHAN ulapalla.....

Niinku um.. mitä tapahtuu.... Ja mitä on tapahtunut....... Tapahtuneet asiat vaa iskee vasten kasvoja taas..... Huhhuh psykoosiin menen..

MUTTA eipä kiinnosta


Sitä paitsi aion katsoa nyt Matt rosea, again. Nyt oon jo koko ajan silleen "no" sillee samaan tyyliin ku se sanoo sen ei vittu, koska se kuvastaa mun fiiliksiä aina.

Literally oon nytki koko illan ollu vaa sillee ei VITTU i am just saying NO to everything every single thought that i have. Jos joku asia tulee mielee oli se sitte kwangist tai mistä vaa oon vaa sillee "no" :D kaikki vaan vituttaa liikaa ja tässä vaiheessa oon jo done niin vitusti

Mutta hiphei vittu.

Ainakin on hyvää musiikkia saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Ja mitä literally tapahtui äsken? Koska katoin vaa tota juttuu minkä sain v:ltä ja tuli fläsäri siitä ku istuin olkkaris puhumas puhelimes v:n kaa........ Vain hieman ennen 26.10. D: ja siis ihan kauhee fläsäri vittu tää on niin epätodellista, tuun hulluks asioiden kanssa kun en ymmärrä mitä yhtään mikään tarkoittaa. Sairasta ja miks joudun kokee tän xD enkä ees voi kauheesti puhuu täst kellekää voin kirjottaa tääl mut on eri asia puhuu irl kosk välillä tuntuu vaa et oon IDIOOTTI ku uskon tollaseen asiaan. Mut siinä tapauksessa olin jo silloin kauan sitten idiootti. Koska mä tosiaankin uskoin silloin 2020 siihen. Viddu. Ensin uskoin, sitten jossain vaiheessa unohdin, sitten tää asia tapahtui ja sitten taas marraskuussa muistin. Ja nyt edelleen tai taas kai jokseenkin siihen uskon koska uskoin silloinkin eikä mulla ollu mitään syytä uskoa, niinku mun omat desires yms, mä vaa uskoin koska olin niin varma jotenki siitä. Miten oisin voinu olla väärässä. Tai ehkä olin, mut vitun outoo siin tapauksessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
Hahahaha mitä
.


MITÄ

oikeesti kuolen vielki näille kahelle vaikka oon nähny molemmat jo useampia kertoja and theyre still funny:


Oh my GOD 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
NONNIIN.

EI VOI OLLA XDDDDDDDD

tää on nyt kyllä jo ihan suoraa vittuilua eikä mitään muuta...........

Totta kai mun pitäs sit (EHKÄ) tai mulle tuli kutsu juuri sinne paikkaan. Juuri sinne. Eli jos meen sinne sitten niin: flashbackejä odotellessa.

Totta kai.

Totta kai.

Mitä muutakaan?

Mitä muutakaan olis voinu odottaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
JOS meen sinne sitten niin: viimeks marraskuussa -20 oon kai siel ollu niin yli kahen vuoden jälkeen on aivan mahtavaa varmaan haahuilla siellä.................

Tää on jo kohtalon ivaa taas ihan oikeesti it's like i can't LIVE :D they just don't let me live okokok

Miks tämmösiä asioita tapahtuu

Miks sitä alunperinkään tapahtu

Miks

That's a HOAX

i was TRICKED to believe that seo eunkwang would be the right one and now were here????????????



HOAX

HOAXES ALL THE TIME EVERY DAY EVERYWHERE

YOU STUPID BITCHES 😭😂 aaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,893
No mutta en varmaan pysty olee siel normaalisti kyse on kuitenkin paikasta joka ei oo mulle sen enempää eikä vähempää kuin VITUN SPECIAL.

You really think i can be there like oh THIS IS FINE 😂😂😂😭💀

kaiken tän jälkeen i will SCREAM
 
Ylös Pohja