ja ei siitä sen enempää mutta se mikä pelottaa mua, jos mahdollista, vielä enemmän niin...
Katoin jälleen jotai niit pätkii mis subsub ja kwang on niide vauvojen kaa nii mulle iski siis VAHVEMMIN ku aiemmin ehkä jopa sellanen fiilis et ei vittu kuinka haluisin jonain päivänä sit kuitenki omii lapsii sen kaa, ja siis nimenomaan sen kaa. Tiedän kuinka oudolta tää kuulostaa varsinkin kun ei edes olla yhdessä tai mitään mut siis joo tai siis tää tuntuu mulle itellenikin tosi oudolta koska en jotenkin yleensä oo osannu odottaa tämmöstä.. tai se tuli nii vahvasti se sellanen .... Niinku.. kinda dreaming of having kids with him. Mut ei se toki tarkota sitä et oisin välttämättä ikinä koskaan edes valmis hankkii lapsii kenenkään kaa, se on vaa ajatus jonka mun aivot näköjään haluu saada mut aattelee ja haaveilee siit :\ ei vituta...........
Siis ihan kertakaikkiaan törkeetä toimintaa mun aivoiltani tehdä tollasta mut niin siinä vaan yhtäkkiä kävi xD
Sanonpaha vaa et ku näin sen istumassa siin se vauvan kaa nii mä tyylii jotenki en tiiä.. i got so emotional and i was just like "what if he was like that with OUR BABY 😭😭😭😭😭😭😭😭😭" and yea no.... 😭 It was so emotional. En voi edes selittää sitä tunnetta mikä mulle siin yhtäkkiä tuli. Ja tosiaan ehkä jopa vahvempana ku aiemmin. Ja siis certainly vahvempana ku kenenkään toisen tyypin kohalla aiemmin. Sitä ei voi jotenki edes verrata niihin haaveisiin mitä mul on saattanut olla jostai toisist aiemmin jne. Se tuntu yhtäkkiä niiiiiiiiiiiiiiiiin jotenkin......... En ees tiiä miten kuvailla. Niin oikeelta tai semmoselt en vaa vittu ees tajuu. Like he was so cute with that baby and then i was just like oh god what if we actually had kids of our own. I just really can't describe it.
Siis mä oikeesti olin sillee et mä rn missään nimessä haluu lapsia ikinä. Miks kaikki asiat, koko mun identiteetti basically menee täysin ympäri? Oon yleensä ollu enemmänkin silleen en HELVETISSÄ hanki lapsia ikinä ja + en HELVETISSÄ harrasta ikinä seksiä KENENKÄÄN yhtään kenenkään kanssa. Sit tulee 1 KPL, 1 IHMINEN, yksi ainut, joka saa sut harkitsee tarkemmin et okei jos siihe on mahollisuus EHKÄ (tai sit ei) nii..... Can i even say no???????????? How can i say no??????????????? Yhtäkkiä oon sillee i have dreams and desires i NEVER knew id have, ever. I don't even??? Ei tämä käy mulle.... Ei se käy että tunnen jotain, KETÄÄN, ihmistä kohtaan noin. En mä hyväksy sitä :D but do i have a choice tho?
...... Bitches........ 😭✌️ These people have ruined my life ugh thank you business to business