AAAAA haluun nukkua taas ihan järkyt insomniat tulilla D: enkä ymmärrä ku mun mielestä kukaan muu ei oo tämmöstä insomniaa koskaa aiheuttanu mut sit eunkwang vaan ja ainoastaan aiheuttaa niit vittu aina sillon tällön. Ei nyt onneks tämän useammin kummiskaa. Nyt en tiiä kauan oon valvonu mut ainaski vuorokauden D: äääääää ja oon ainakin pari kertaa yrittänyt nukkuu mut aivot ei vaa rauhotu siis en tiiä mistä on kyse
Nyt ONNEKS sentään kiima rauhottu ainakin vähän.
Öäh.
But why do i love his butt so much oh god
Ass fetish lmao no ei mut siis
Sekin on random että perseet ei yleensä oo ollu mulle mikää juttu kai tai siis ainakaan sen erityisemmin. Mut yhtäkkiä vaan ja ainoastaan eunkwangin ass on joku juttu mukamas :D tai siis on mut why? Sure it looks nice. Mut niiku eh? Taas vähän liikaa infoo tää mut tän oon huomannut: ööm kenenkään toisen kohalla IKINÄ ei oo tullu tätä mut ainoastaan eunkwang on TASAN ainut, en ainakaan muista ketää toista koskaa, josta mulle on tullu sellanen VAISTOMAINEN tarve jotenki päästä sinne perseen alueelle lmao xd siis sillee niinku sillee erityisemmin kosk voi olla et mul on saattanu tulla sellai perus joistai muistaki et ok i wanna caress and touch that persons ass mut en tiedä miks kwangin kohalla ja VAAN ja ainoastaan kwangin kohalla mulle tulee myös... Vaistomainen tarve päästä... Suulla ? Sinne? :D pls i- ? Ja siis se ei oo mikää ihmeelline asia sinänsä vaa sellane täysin automaattinen tarve jotenki emt. ???? Mutta miks ei kenenkään muun kohalla koskaan? Lol never thought that eating ass is desirable at all. Mut sit yhtäkkiä vaa 1 kpl kaikist tyypeist on sillee "lol my ass is so sexy i know you want to lick me there" ehh ok 😭😭😭😭😭😭😭 WHY. en voi ymmärtää koskaan.. :D
But really it's so sexy. Huoh. Idk. Must tuntuu et katon aina joko sen persettä, dick aluetta, k ä s i v a r s i a tai sit yläkroppaa kuola valuen :( :D ah niin ja en tiiä sen kädet on seksikkäät siis niinku iha kädet myös vaa. Emt. Välillä jos on joku vidi mis näkyy lähelt sen kädet ni mul tulee yhtäkkiä random kiihko tai siis sillee en tiiä, en tiiä onks ne suonet vai mikä siinä on seksikästä mut joo ok :D
Mut en kyl ymmärrä. Mmmmm haluun muutenki vaa vedellä tyylii kunnon kielareita sen kaa huoh fr vaikka yleensä aina inhoon kielareita muuten, en oo koskaan oikeen pitäny niistä enkä muutenkaan siitä märkyydestä suudellessa.
Häääääääh D::::::
Mikä mua vaivaa lol miks se on ainut jonka kaa haluun tehä kaikkee tai siis ainakin fantasioin kaikest, siis oikeest just esim vaikka eating ass niiku voin vaikka vannoa etten kertaakaan aikaisemmin oo fantasioinu kenenkään perseen nuolemisesta mut yhtäkkiä eunkwangin kohalla sekin on fantasia :D ainakin joskus. Huoh. En ees muista mist se alkoi et yhtäkkiä aloin enemmän kiinnittää huomioo sen perseesee lol tää kuulostaa nii sairaalt lmao
En oikeest muista lmaooooo kai mä vaa jossai vidis vaa olin sillee oh wow i like how his ass looks idk en oikeest muista
Jossai vaihees vaa katoin jotai vanhaa beatcomii ja tuntu et haluun vaa sen polvillee mu etee sillee kinda submissively ughhhghh D: kosk se on niin söpö
Honestly id Like to just SEE his hole cause theres something so incredibly arousing about that and don't ask why maybe i'm sick :D:
On se jännää kuinka ihminen voi vaihdella näin rajusti järkyttävän pahan repulsion ja sitte "hyperseksuaalisen" välillä, ja joskus on molemmat samaan aikaan idk
En tiiä when did i become a person like this huohhhhhh
But of course i want him to be on all-fours in front of me, so vulnerable 😩 then i could lick his ass or just look at it, maybe touch just a little.
On siinäkin vittu fantasia ja kaikista hassuintahan se onki et mul ei kyl mun mielestä ikinä oo ollu minkäälaista fetissii persereikiin i guess xD mut eunkwang herättää jotain aivan vitun käsittämättömiä sfäärejä mussa näköjään.....
Muutenki se kuinka se on saanu mut tuntee varmaa just kaikki tunteet mitä voi tuntee: välil oon niiiiiiiin rakastunu ja vatsa AIVAN täynnä perhosii, sit välil ärsyttää ainaki vähän ja aattelen sitä liikaa, välil oon aivan epätoivonen ja surullinen ja kaipaan niin hirveesti lähelle, välil oon onnellinen , välil aattelen muita jonkun verran, mut silti tuntuu et se kuitenkin aina jotenkin pysyy et tää obsessio ei sinänsä lähde mihinkään missään vaiheessa ja niiku nii... Kummaa. Ei vittu oon vaa sillee "he's my world" niiku ja siis oikeesti tarkotan sitä ku sanon et he's my absolute fucking world, my only true love like in this sense cause theres NO ONE like him, idk
Oon nähny siit unta varmaa vähintään yli 50 krt, en tiiä voisko olla jopa yli 100 kertaa koska jos laskee et kuukaudes on noin 30 päivää niin niin sehän ottais vaa vähä yli 3kk sillee et joka ikisenä yönä ois nähny unta siitä ni eiks siit tulis jo 100krt. Honestly en oo varma mut voi olla kai niinkin. Tosin mun matikka on näin väsyneenä kyllä aivan ruosteessa mut :D joka tapauksessa oon nähny vittu varmaan vähintään tän koko alkuvuoden ihan lähes joka yö unta siitä... Nii siitäki tulee jo vähintää jtn about 30 kertaa yksinään ja se on vast pieni osa kaikesta...
Oikeest toi on hulluu se varmaa rikkoo koht jonku ennätyksen unien suhteen ellei oo rikkonut jo? Noista on vaa nii mahotonta pitää tarkkaa lukua et en voi tietää :D
En tiiä oliks viime uni joku sellane kans et
Eiku hetkine kirjotinko tästä jo
No oli miten oli, jotai halasin sitä mun mielestä tai jtn ja sit jossai kohtaa oltii junassa tai jossain ja katoin sitä jotenki kaihoten ja sit joku muu tyyppi vaa tyylii öö pussas? Sitä? Kai? Tai jtn, mut se ei ollu mikää vakava juttu ilmeisesti muy kai mä silti vähän mustasukkane olin. Mut se oli nii söpö :((((((((( idk i guess he might have been, AGAIN, younger in that dream. Lols miks se aina välil on nuorempi versio itsestään lololololollll no siis okei helppo vastaus, siks ku katon myös niit vanhoi videi sen verran paljon 🥴😌😭
Äh help mun suu kuivuu ja edelleenki haluun nukkuu
+ Pelkään et mun sänky hajoo koht tau jtn lmao eikä oo vaikee arvata miks
Yritän aina tyylii runkata varovasti tms mutta :/ :D the animal side of me takes over DAMN IT.
Se on kyllä niin kummallinen olotila, literally transsinomainen.
Niinku jostain taisin niin lukeakin et it's a trance-like state, well isnt it kinda
Riippuu ehk kerrasta et kuinka paljon, joskus saattaa pysyy tietoisuus ja järki enemmän päässä ja joskus menetät kaiken ymmärryksen ööm kaikesta ja meet vaa nii jotenki transsii lol
Tästä taas tulee mieleen JÄLLEEN kuinka paljon haluun nähä kwangin runkkaavan 😭 ai luoja. On nii vaikee kuvitella sitä vetämäs kätee aivan kiimas lmao 😭❤️jestas ku haluun kuulla kuinka se huutais nautinnosta 🥵 i'm fine...... Definitely......
Huohhhhh en oo ikinä ollu näin enthusiastic jonku toisen runkkaamisista i think...... Ok....... 😭😭😭😭
Myös kukaan muu ei oo saanu mua lukee näin paljon miehen anatomiasta lmao mun mielenkiinto penikseen on aivan uudella tasolla nykyään kiitos vain ja ainoastaan eunkwangin...... :D
En oo ikinä näin paljon haaveillu kenenkään bonerin näkemisest, oon vaa välil nii desperate. Sillee "i just have to see it pls". Plus ku näin jonku klipin missä IHAN KUN oisin nähny sen kullin (ei boneri mut kummiski) housujen läpi nii kiihotuin heti xD D:::::::: en ymmärrä mikä helvetin chokehold sillä on musta..... Okei viiiiittu en ees kestä itteeni xD
Okkkkk
Miten seksikäst joku kortsunki laitto vois olla ei luoja at least in my head
Enkä sitäkään koskaan oo kyllä pitäny minään kovin ihmeellisen asiana vissiin mut nyt oon vaa sillee uhhhh kuumottaa nii paljo ajatus uh 🥴 eeei vittu
And like HONESTLY like in a way penis is.... Tai no sanotaan vaikka näin että en pidä kulleja kai yleisesti ottaen edes viehättävänä tai niinku emmä tiiä must tuntuu et its kinda repulsive to see a penis if it's like someone who i don't love. Mut sit jos se on kwangin nii joka kerta kiihotun tai jtn tai oon sillee omfg so cute (yes it looks cute lmao) mut joo harmi ku niit on kai vaa muutamia mis pystyy vähän näkee, ja nekin nii nopee vaa. I really just want to stare at his penis like for a while like pls let me examine it 🙄
Ei vittu xD siitä tulikin mieleeni. Miks sen karvotus on niiii seksikästä. On se ilmankin vitu hot niiku esim jesus christ superstaris se oli kai sheivannu sen kainalot mut niiku aaaaaaaaaa en voi lakata aattelemasta sen seksikkyyttä sillo ku sil on kainalois tai sääris tai reisis karvaa. Nii ja vatsas 😌 ääh jotenki nii seksikästä. Mmh. Tekee. Mieli. Hmph eih.
Ah niin ja puhumattakaan naamakarvotuksesta ne parit kuvat voi luoja en tiiä... Nii komee.
Okei nyt hysh.
Mut sen sanon että äsken tapahtu taas huvittava asia :DDDDD olin sillee ei luoja taas näitä
Kummiski, olin selaamassa mun youtube-historiaa ja ajattelin mielessäni jotenki näin "mut jos se ei oo mun soulmate niin mikäs se sitten on, niiku mikä tää keissi on" nii sit just sil hetkel luin ku yhessä vidissä minkä olin kattonu luki "your soulmate" :D esitin kysymyksen ja just sillä hetkellä sain vastauksen :D huoh.............
Voe voe
Mut MIKS TÄMMÖNEN OBSESSIO
jaa kai se sit on mu soulmate lmao
Mut onks soulmateen pakko olla tämmönen obsessio tosiaan niiku iha rauhassa pls 😭
Mut jostai syyst "rauhassa" ei oo koskaa kuulunu tähä eunkwang keissiin, en oo ollu rauhassa varmaa millonkaa muulloin paitsi silloin 2020 koska tavallaan välinpitämättömyys mutta emmä sillonkaa täysin rauhassa tietenkään ollut. Mutta sit tavallaan välinpitämätön kummiski.
Herranjestas ku ei voi ees nukkuu välil 😭😭😭😭😭🤦🏻♀️ talk about being in love...... Yhhhhh YÄK rakkaus on typerää
Ok nyt muistin sen liian söpön weird questions vidin... Äh. Se tökkiminen ja samalla maailman söpöin hymy 😭❤️ voi kulta rakas sä oikeest hajotat mua ku tuntuu vaa et äääääääääää en kestä
Voi kulta voi kulta voi kultaaaaaa haluun silittää vaa sun tukkaa ja halii
Ja tuntee sun kullin mun sisällä MUT EI SIITÄ ENEMPÄÄ 🌚😂
no voi LUOJA miks mul soi päässä zen cafen rakastele mua 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ oon literally kuunnellu sitä ehk joskuss 2010 ja nyt sitte tässä tilanteessa taas pitää pitkästä aikaa kuunnella... Viekää takasin vuoteen 2010....... En fantasioinu sillon ainakaan niin paljon ku nyt ... Huoh eunkwang cursed me and now i only fantasize about him like this enkä kenestäkään muusta yhtä paljon lol.
Let me sleep SIIS NYT DRINK SOMETHING, GO PEE AND THEN SLEEP. I WANNA SLEEP BUT HOW CAN I RELAX ugh
Varsinkin kun oon niin ahistunu seksuaalisuudesta. Ei se kiima häiritse nyt samal taval, mut se ahistus seksuaalisuudesta häiritsee, ahistaa ja sekottaa päätä :///// ei tietenkään siinä oo helppo nukahtaa..
hmhmhmhn