Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
EI SAATANA

ja kelaa jos a ja l vaik ois siel edelleen ja sattumalta näkisinki vaikka ne tai toisen niistä ei vittu XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD siis huutaisin niin suoraa huutoa

Ei luoja

Varsinkin jos näkisin l:n must tuntuu et menettäisin tajuntani vaa siks kosk se liittyy nii vahvasti eunkwangiin koska sen LISTASTAHAN ON KYSE. ei niinkään a:n listasta vaikka sekin tietysti siihen paikkaan liittyy mut l:n lista on........... No. Sitä tehdessähän kaikki tää tapahtui. Eikä sen kummempaa. Vittu. :Dd



Ja sit nään sen vitun ruokalan voi luoja................................................ HUOKAUS i can't i can't


Ku mul on oikeest muistikuva et oisin suel ruokalassa just selaillu jotain die antwoord kappaleita i think it's true it probably happened tho. Tai siis jos mul on muistikuva niin varmaankin.

Mmmmmmmmmmmmmmm is this a JOKE OR WHAT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Sure and it's also interesting that... Like... Now i have the memories from like november and i won't be able to BREATHE bc i will think about them too like ok

Siis koska esim se yks päivä vähän sen jälkeen kun muistin kaiken. I can't NOT think about that day and ALL THOSE MEMORIES ja niiku se koska se ei oo vaan se mitä silloin oli vaan kosk ajattelen sitä paikkaa nii oon mielikuvissani siellä nii sit se liittyy jo ihan näihin uusiinki muistoihin vaikka en oo oikeesti ollu siel.

Niiku literally i

Niiku esim se yks päivä kun kuuntelin sitä btob listaa ja olin henkisesti niin vitusti siellä i guess ja näin niin nyt sitten on niinku nekin muistot vaikka en OLLU siellä mut silti se liittyy siihen paikkaan mitä vittua


Ah, the way memories work.... Fascinatinh



And i'm DED fr
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Miks mun mielikuvitus on NIIN VAHVA siis mun päässä liikkuu niin paljon kaikenlaista ja sit se johtaa siihen just että mulla on muistoja siitä paikasta jotka ei oo ees tapahtunut siellä, oon vaa miettinyt sitä paikkaa samalla ku oon miettinyt jotain aivan muuta???? LOL????????

MY BRAIN PLS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Niinku vaikka i might fantasize about sex with eunkwang and think about that place like or like a COMBINATION of that place and some other place and my question is why

Mut ehkä se on yleistä muillakin.

Plz.

Tai niiku okei en osaa selittää toi on kyllä huonosti selitetty mutta

Oh lord jesus

Mut oikeesti, mun päässä tapahtuu aivan liikaa mutta eipähän oo helposti tylsää................. Hmmmmmm................



En voi koskaan ymmärtää ihmisiä kuten vaikka oma äitini joka ei oo OLLENKAAN tämmönen


But well yeah i'm infp so


Damn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Ok HATING THIS.

vivid imagination

Lololololol i have so many memories that never even happened to me but they happened in my head LOL
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Mut oon mielestäni aina ollu tämmönen joten ei oo mikään "öhöhöhöhöhö sul on vaa nii tylsää ni siks elät omassa päässäs tai jtn kosk sul ei oo elämää idk öhöhö"

Pls oon aina ollu liiankin imaginative, a i n a

I'm definitely a different species than most people i think
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Ei vittu............ Tuntuu et oon saanu hävetä itteeni läpi koko elämäni koska oon niin OUTO mut se ei lopu koskaan joudun häpee yhä vielä tulevaisuudessakin.........

Ughhhghhhghhhghhgghgghhgh mun mielestä jo lapsena muut lapset piti mua hieman kummallisena

Enkä tiedä oliko se edes mitenkään hieman

Miks mun jutut ei koskaan oo normaaleja

mut

En tiiä. Toisaalta outoudessa ei kyllä oo mitään pahaa mutta sanopa siinä nyt sitten niin kun kaikki on silleen "öööööö okei aika outoo" jatkuvasti kaikesta Totta kai kaikki tuntuu silt et kaikki mitä teen on jotenki....... Pahaa.

Erityisesti ihastus asiat mutta ei kyllä todellakaan rajoitu niihin edes.




Hahah oon kyllä oudoin ihminen maailmassa mut yritän kyl pitää sitä positiivisena asiana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Holy hell

Fiilis kun yks biisi muistuttaa mua asioista ja siks alan käymään mielessäni taas läpi tätä koko eunkwang keissiä ja oon ihan silleen ei näin edes vaan voi tapahtua:

Oikeasti. :D i can't fucking believe i just absolutely can't believe what has happened. Kriisit tulilla vielki mut siis oikeesti vittu mul äsken meni kunnon chills 😭😭😭😭😭 huh ei vittu
Taas tää klippi on maailman eniten accurate

Literally miten sen nyt sanois sit

Mut mulla ois vaa yks asia sanottavana sen vanhemmille (läpäl): "TÄTÄ se lasten hankkiminen sitten teettää! k i i t o s" :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sillee "did you have to" niinku oliko aivan aivan pakko

En edes voi nimittäin selittää mitä tapahtu koska oon thoroughly confused ja in panic mode
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
oon saanu ny kaks aivan vitun outoo orgasmii peräkkäisin päivin ja en tiiä oonks aiemmin saanu tollasii koskaa? Siis en osaa ees kuvailla mut joo.


Vähän niin kuin:
Normaali orgasmi: ohhhhh 😩.. okay i came
Noi: it's like it grips your pussy somehow and then like it lasts and lasts like longer than usual and then you can do nothing and it's just SCARY AF

niiku en tiiä its scary

Also a bit painful???

so im scared

Mut mietin voiks sil olla tekemistä ku mul alkaa todnäk menkat iha just ja muutenki on jo joitai päivii sattunu pilluun nimenomaan siis sillee niinku menkat yleensä aiheuttaa sitä... Ainakin mulle siis... Niinku sellast ihme kipuu. Jepjep. Yeah okay 💀

Sillee jos sattuu muutenki ni kai se orgasmiki voi sit sattua tollee vähän ehk samaltaval ku muulloinki.

En tiiä onko normaalia mut 💀 skull emoji

Oh okay, i feel so guilty

I aint ever gonna be able to meet eunkwang and look him in The eyes lmao, after all of this ...... XD


Pffft no
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
AAAAA haluun nukkua taas ihan järkyt insomniat tulilla D: enkä ymmärrä ku mun mielestä kukaan muu ei oo tämmöstä insomniaa koskaa aiheuttanu mut sit eunkwang vaan ja ainoastaan aiheuttaa niit vittu aina sillon tällön. Ei nyt onneks tämän useammin kummiskaa. Nyt en tiiä kauan oon valvonu mut ainaski vuorokauden D: äääääää ja oon ainakin pari kertaa yrittänyt nukkuu mut aivot ei vaa rauhotu siis en tiiä mistä on kyse

Nyt ONNEKS sentään kiima rauhottu ainakin vähän.

Öäh.

But why do i love his butt so much oh god

Ass fetish lmao no ei mut siis

Sekin on random että perseet ei yleensä oo ollu mulle mikää juttu kai tai siis ainakaan sen erityisemmin. Mut yhtäkkiä vaan ja ainoastaan eunkwangin ass on joku juttu mukamas :D tai siis on mut why? Sure it looks nice. Mut niiku eh? Taas vähän liikaa infoo tää mut tän oon huomannut: ööm kenenkään toisen kohalla IKINÄ ei oo tullu tätä mut ainoastaan eunkwang on TASAN ainut, en ainakaan muista ketää toista koskaa, josta mulle on tullu sellanen VAISTOMAINEN tarve jotenki päästä sinne perseen alueelle lmao xd siis sillee niinku sillee erityisemmin kosk voi olla et mul on saattanu tulla sellai perus joistai muistaki et ok i wanna caress and touch that persons ass mut en tiedä miks kwangin kohalla ja VAAN ja ainoastaan kwangin kohalla mulle tulee myös... Vaistomainen tarve päästä... Suulla ? Sinne? :D pls i- ? Ja siis se ei oo mikää ihmeelline asia sinänsä vaa sellane täysin automaattinen tarve jotenki emt. ???? Mutta miks ei kenenkään muun kohalla koskaan? Lol never thought that eating ass is desirable at all. Mut sit yhtäkkiä vaa 1 kpl kaikist tyypeist on sillee "lol my ass is so sexy i know you want to lick me there" ehh ok 😭😭😭😭😭😭😭 WHY. en voi ymmärtää koskaan.. :D

But really it's so sexy. Huoh. Idk. Must tuntuu et katon aina joko sen persettä, dick aluetta, k ä s i v a r s i a tai sit yläkroppaa kuola valuen :( :D ah niin ja en tiiä sen kädet on seksikkäät siis niinku iha kädet myös vaa. Emt. Välillä jos on joku vidi mis näkyy lähelt sen kädet ni mul tulee yhtäkkiä random kiihko tai siis sillee en tiiä, en tiiä onks ne suonet vai mikä siinä on seksikästä mut joo ok :D

Mut en kyl ymmärrä. Mmmmm haluun muutenki vaa vedellä tyylii kunnon kielareita sen kaa huoh fr vaikka yleensä aina inhoon kielareita muuten, en oo koskaan oikeen pitäny niistä enkä muutenkaan siitä märkyydestä suudellessa.

Häääääääh D::::::

Mikä mua vaivaa lol miks se on ainut jonka kaa haluun tehä kaikkee tai siis ainakin fantasioin kaikest, siis oikeest just esim vaikka eating ass niiku voin vaikka vannoa etten kertaakaan aikaisemmin oo fantasioinu kenenkään perseen nuolemisesta mut yhtäkkiä eunkwangin kohalla sekin on fantasia :D ainakin joskus. Huoh. En ees muista mist se alkoi et yhtäkkiä aloin enemmän kiinnittää huomioo sen perseesee lol tää kuulo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
AAAAA haluun nukkua taas ihan järkyt insomniat tulilla D: enkä ymmärrä ku mun mielestä kukaan muu ei oo tämmöstä insomniaa koskaa aiheuttanu mut sit eunkwang vaan ja ainoastaan aiheuttaa niit vittu aina sillon tällön. Ei nyt onneks tämän useammin kummiskaa. Nyt en tiiä kauan oon valvonu mut ainaski vuorokauden D: äääääää ja oon ainakin pari kertaa yrittänyt nukkuu mut aivot ei vaa rauhotu siis en tiiä mistä on kyse



Nyt ONNEKS sentään kiima rauhottu ainakin vähän.



Öäh.



But why do i love his butt so much oh god



Ass fetish lmao no ei mut siis



Sekin on random että perseet ei yleensä oo ollu mulle mikää juttu kai tai siis ainakaan sen erityisemmin. Mut yhtäkkiä vaan ja ainoastaan eunkwangin ass on joku juttu mukamas :D tai siis on mut why? Sure it looks nice. Mut niiku eh? Taas vähän liikaa infoo tää mut tän oon huomannut: ööm kenenkään toisen kohalla IKINÄ ei oo tullu tätä mut ainoastaan eunkwang on TASAN ainut, en ainakaan muista ketää toista koskaa, josta mulle on tullu sellanen VAISTOMAINEN tarve jotenki päästä sinne perseen alueelle lmao xd siis sillee niinku sillee erityisemmin kosk voi olla et mul on saattanu tulla sellai perus joistai muistaki et ok i wanna caress and touch that persons ass mut en tiedä miks kwangin kohalla ja VAAN ja ainoastaan kwangin kohalla mulle tulee myös... Vaistomainen tarve päästä... Suulla ? Sinne? :D pls i- ? Ja siis se ei oo mikää ihmeelline asia sinänsä vaa sellane täysin automaattinen tarve jotenki emt. ???? Mutta miks ei kenenkään muun kohalla koskaan? Lol never thought that eating ass is desirable at all. Mut sit yhtäkkiä vaa 1 kpl kaikist tyypeist on sillee "lol my ass is so sexy i know you want to lick me there" ehh ok 😭😭😭😭😭😭😭 WHY. en voi ymmärtää koskaan.. :D



But really it's so sexy. Huoh. Idk. Must tuntuu et katon aina joko sen persettä, dick aluetta, k ä s i v a r s i a tai sit yläkroppaa kuola valuen :( :D ah niin ja en tiiä sen kädet on seksikkäät siis niinku iha kädet myös vaa. Emt. Välillä jos on joku vidi mis näkyy lähelt sen kädet ni mul tulee yhtäkkiä random kiihko tai siis sillee en tiiä, en tiiä onks ne suonet vai mikä siinä on seksikästä mut joo ok :D



Mut en kyl ymmärrä. Mmmmm haluun muutenki vaa vedellä tyylii kunnon kielareita sen kaa huoh fr vaikka yleensä aina inhoon kielareita muuten, en oo koskaan oikeen pitäny niistä enkä muutenkaan siitä märkyydestä suudellessa.



Häääääääh D::::::



Mikä mua vaivaa lol miks se on ainut jonka kaa haluun tehä kaikkee tai siis ainakin fantasioin kaikest, siis oikeest just esim vaikka eating ass niiku voin vaikka vannoa etten kertaakaan aikaisemmin oo fantasioinu kenenkään perseen nuolemisesta mut yhtäkkiä eunkwangin kohalla sekin on fantasia :D ainakin joskus. Huoh. En ees muista mist se alkoi et yhtäkkiä aloin enemmän kiinnittää huomioo sen perseesee lol tää kuulostaa nii sairaalt lmao

En oikeest muista lmaooooo kai mä vaa jossai vidis vaa olin sillee oh wow i like how his ass looks idk en oikeest muista

Jossai vaihees vaa katoin jotai vanhaa beatcomii ja tuntu et haluun vaa sen polvillee mu etee sillee kinda submissively ughhhghh D: kosk se on niin söpö

Honestly id Like to just SEE his hole cause theres something so incredibly arousing about that and don't ask why maybe i'm sick :D:


On se jännää kuinka ihminen voi vaihdella näin rajusti järkyttävän pahan repulsion ja sitte "hyperseksuaalisen" välillä, ja joskus on molemmat samaan aikaan idk

En tiiä when did i become a person like this huohhhhhh

But of course i want him to be on all-fours in front of me, so vulnerable 😩 then i could lick his ass or just look at it, maybe touch just a little.

On siinäkin vittu fantasia ja kaikista hassuintahan se onki et mul ei kyl mun mielestä ikinä oo ollu minkäälaista fetissii persereikiin i guess xD mut eunkwang herättää jotain aivan vitun käsittämättömiä sfäärejä mussa näköjään.....

Muutenki se kuinka se on saanu mut tuntee varmaa just kaikki tunteet mitä voi tuntee: välil oon niiiiiiiin rakastunu ja vatsa AIVAN täynnä perhosii, sit välil ärsyttää ainaki vähän ja aattelen sitä liikaa, välil oon aivan epätoivonen ja surullinen ja kaipaan niin hirveesti lähelle, välil oon onnellinen , välil aattelen muita jonkun verran, mut silti tuntuu et se kuitenkin aina jotenkin pysyy et tää obsessio ei sinänsä lähde mihinkään missään vaiheessa ja niiku nii... Kummaa. Ei vittu oon vaa sillee "he's my world" niiku ja siis oikeesti tarkotan sitä ku sanon et he's my absolute fucking world, my only true love like in this sense cause theres NO ONE like him, idk

Oon nähny siit unta varmaa vähintään yli 50 krt, en tiiä voisko olla jopa yli 100 kertaa koska jos laskee et kuukaudes on noin 30 päivää niin niin sehän ottais vaa vähä yli 3kk sillee et joka ikisenä yönä ois nähny unta siitä ni eiks siit tulis jo 100krt. Honestly en oo varma mut voi olla kai niinkin. Tosin mun matikka on näin väsyneenä kyllä aivan ruosteessa mut :D joka tapauksessa oon nähny vittu varmaan vähintään tän koko alkuvuoden ihan lähes joka yö unta siitä... Nii siitäki tulee jo vähintää jtn about 30 kertaa yksinään ja se on vast pieni osa kaikesta...

Oikeest toi on hulluu se varmaa rikkoo koht jonku ennätyksen unien suhteen ellei oo rikkonut jo? Noista on vaa nii mahotonta pitää tarkkaa lukua et en voi tietää :D

En tiiä oliks viime uni joku sellane kans et
Eiku hetkine kirjotinko tästä jo

No oli miten oli, jotai halasin sitä mun mielestä tai jtn ja sit jossai kohtaa oltii junassa tai jossain ja katoin sitä jotenki kaihoten ja sit joku muu tyyppi vaa tyylii öö pussas? Sitä? Kai? Tai jtn, mut se ei ollu mikää vakava juttu ilmeisesti muy kai mä silti vähän mustasukkane olin. Mut se oli nii söpö :((((((((( idk i guess he might have been, AGAIN, younger in that dream. Lols miks se aina välil on nuorempi versio itsestään lololololollll no siis okei helppo vastaus, siks ku katon myös niit vanhoi videi sen verran paljon 🥴😌😭


Äh help mun suu kuivuu ja edelleenki haluun nukkuu


+ Pelkään et mun sänky hajoo koht tau jtn lmao eikä oo vaikee arvata miks

Yritän aina tyylii runkata varovasti tms mutta :/ :D the animal side of me takes over DAMN IT.

Se on kyllä niin kummallinen olotila, literally transsinomainen.

Niinku jostain taisin niin lukeakin et it's a trance-like state, well isnt it kinda

Riippuu ehk kerrasta et kuinka paljon, joskus saattaa pysyy tietoisuus ja järki enemmän päässä ja joskus menetät kaiken ymmärryksen ööm kaikesta ja meet vaa nii jotenki transsii lol

Tästä taas tulee mieleen JÄLLEEN kuinka paljon haluun nähä kwangin runkkaavan 😭 ai luoja. On nii vaikee kuvitella sitä vetämäs kätee aivan kiimas lmao 😭❤️jestas ku haluun kuulla kuinka se huutais nautinnosta 🥵 i'm fine...... Definitely......


Huohhhhh en oo ikinä ollu näin enthusiastic jonku toisen runkkaamisista i think...... Ok....... 😭😭😭😭

Myös kukaan muu ei oo saanu mua lukee näin paljon miehen anatomiasta lmao mun mielenkiinto penikseen on aivan uudella tasolla nykyään kiitos vain ja ainoastaan eunkwangin...... :D

En oo ikinä näin paljon haaveillu kenenkään bonerin näkemisest, oon vaa välil nii desperate. Sillee "i just have to see it pls". Plus ku näin jonku klipin missä IHAN KUN oisin nähny sen kullin (ei boneri mut kummiski) housujen läpi nii kiihotuin heti xD D:::::::: en ymmärrä mikä helvetin chokehold sillä on musta..... Okei viiiiittu en ees kestä itteeni xD

Okkkkk

Miten seksikäst joku kortsunki laitto vois olla ei luoja at least in my head

Enkä sitäkään koskaan oo kyllä pitäny minään kovin ihmeellisen asiana vissiin mut nyt oon vaa sillee uhhhh kuumottaa nii paljo ajatus uh 🥴 eeei vittu

And like HONESTLY like in a way penis is.... Tai no sanotaan vaikka näin että en pidä kulleja kai yleisesti ottaen edes viehättävänä tai niinku emmä tiiä must tuntuu et its kinda repulsive to see a penis if it's like someone who i don't love. Mut sit jos se on kwangin nii joka kerta kiihotun tai jtn tai oon sillee omfg so cute (yes it looks cute lmao) mut joo harmi ku niit on kai vaa muutamia mis pystyy vähän näkee, ja nekin nii nopee vaa. I really just want to stare at his penis like for a while like pls let me examine it 🙄

Ei vittu xD siitä tulikin mieleeni. Miks sen karvotus on niiii seksikästä. On se ilmankin vitu hot niiku esim jesus christ superstaris se oli kai sheivannu sen kainalot mut niiku aaaaaaaaaa en voi lakata aattelemasta sen seksikkyyttä sillo ku sil on kainalois tai sääris tai reisis karvaa. Nii ja vatsas 😌 ääh jotenki nii seksikästä. Mmh. Tekee. Mieli. Hmph eih.

Ah niin ja puhumattakaan naamakarvotuksesta ne parit kuvat voi luoja en tiiä... Nii komee.

Okei nyt hysh.

Mut sen sanon että äsken tapahtu taas huvittava asia :DDDDD olin sillee ei luoja taas näitä

Kummiski, olin selaamassa mun youtube-historiaa ja ajattelin mielessäni jotenki näin "mut jos se ei oo mun soulmate niin mikäs se sitten on, niiku mikä tää keissi on" nii sit just sil hetkel luin ku yhessä vidissä minkä olin kattonu luki "your soulmate" :D esitin kysymyksen ja just sillä hetkellä sain vastauksen :D huoh.............

Voe voe


Mut MIKS TÄMMÖNEN OBSESSIO


jaa kai se sit on mu soulmate lmao

Mut onks soulmateen pakko olla tämmönen obsessio tosiaan niiku iha rauhassa pls 😭

Mut jostai syyst "rauhassa" ei oo koskaa kuulunu tähä eunkwang keissiin, en oo ollu rauhassa varmaa millonkaa muulloin paitsi silloin 2020 koska tavallaan välinpitämättömyys mutta emmä sillonkaa täysin rauhassa tietenkään ollut. Mutta sit tavallaan välinpitämätön kummiski.

Herranjestas ku ei voi ees nukkuu välil 😭😭😭😭😭🤦🏻‍♀️ talk about being in love...... Yhhhhh YÄK rakkaus on typerää

Ok nyt muistin sen liian söpön weird questions vidin... Äh. Se tökkiminen ja samalla maailman söpöin hymy 😭❤️ voi kulta rakas sä oikeest hajotat mua ku tuntuu vaa et äääääääääää en kestä

Voi kulta voi kulta voi kultaaaaaa haluun silittää vaa sun tukkaa ja halii

Ja tuntee sun kullin mun sisällä MUT EI SIITÄ ENEMPÄÄ 🌚😂

no voi LUOJA miks mul soi päässä zen cafen rakastele mua 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ oon literally kuunnellu sitä ehk joskuss 2010 ja nyt sitte tässä tilanteessa taas pitää pitkästä aikaa kuunnella... Viekää takasin vuoteen 2010....... En fantasioinu sillon ainakaan niin paljon ku nyt ... Huoh eunkwang cursed me and now i only fantasize about him like this enkä kenestäkään muusta yhtä paljon lol.

Let me sleep SIIS NYT DRINK SOMETHING, GO PEE AND THEN SLEEP. I WANNA SLEEP BUT HOW CAN I RELAX ugh

Varsinkin kun oon niin ahistunu seksuaalisuudesta. Ei se kiima häiritse nyt samal taval, mut se ahistus seksuaalisuudesta häiritsee, ahistaa ja sekottaa päätä :///// ei tietenkään siinä oo helppo nukahtaa..


hmhmhmhn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Ööh

mmmhm mistäköhä se fantasioi


Probably not ass eating lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
I think......... Varasija ei nyt tee yhteistyötä mun kanssa näköjään koska i don't think i ever meant to put that as normal text lmaoooo

No siis ihan sama mutta :D i tried to edit it like literally lmao i'm dying ja nyt vast huomasn et varasija näköjään säätäny jotain omiaan OKAY

MUTTA

mikäs siinä :D siis koska se alkuperäne viesti lähti liian aikasin kuten näkyy ja sit yritin muokkaa sitä vaa mut jotenkin näköjään varasija onnistui tekemään niin et siit tuli kaks erillistä viestiä vai häh xD lol ei se mitään..........

Well, tried my best but sometimes shit happens lmaoooooo i'm laughing so much help




Siitä päästäänkin toiseen asiaan jossa ei nyt yhteistyö ihan toimi tai jotain.... Jos varasijan kaa ei suju yhteistyö niin ei suju kyllä mun mielen ja alitajunnankaan yhteistyö......

Koska literally

Mun mieli: i NEVER want to have sex with ANYONE, ever (ja mä TARKOTIN sitä sillon kun keskustelin sen yhen tyypin kanssa ja sanoin just jotain sellasta et mä en oikeesti haluu ikinä, tai niiku.. en muista mitä sanoin mut sitä mä ainakin tarkotin... Olin ihan tosissani, olin et ei vittu mä en haluu ja en saa antaa kenenkään taivutella mua siihen koskaan, en varmaan haluu koskaa, en varmaan haluu, hyi)
What my subconscious heard: oh sex with eunkwang? Srsly i can't wait any longer please give me.... I CAN'T take it anymore.. also lets fantasize about that basically every day and also some smaller sexual things like him just touching my boobs or some shit like that. Yes that sounds perfect that's what i want. Also lets fantasize about showering together, you know just being naked and close 🙃



Seriously my subconscious mind isnt LISTENING.

i'm here all like: i. Don't. Want. To. Have. Sex. Ever.

But literally what my subconscious or hormones and all that shit hears is like: oh okay, pls i wanna have sex with him as soon as possible

And i'm like WHAT.

how did u get that from that

???????

The actual fuck rlly....... 😭




And LITERALLY???????????

sit oon sillee okei............. I can consider that if that ever ends up happening, sure, i can consider it........

Mut sit oon sillee mut mitä mä EN VOI harkita on actual vaginal intercourse et jotai muuta sit but no vaginal intercourse cause i aint gonna take that small risk of getting pregnant. (Scary af i'm dying just thinking about it)

Then again, what my subconscious mind hears: LETS fantasize about his dick in my pussy and how hard he would be fucking me 🙃🤦🏻‍♀️ lets get turned on instantly! :)

Sure....... Thats exactly what i said.... You're not co-operating with me now......

Eikä raskaus oo ainut asia mikä siinä mättää vaan kun tiedän itteni ja kuinka mua sattuu kaikki nii you can be sure itll hurt like HELL. like????? Okay?????? And id probably even bleed, i don't want that, i don't want anything aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Of course i don't have to think about it now mutta kun miettii mikä tää keissi on ja kuinka näyttää tavallaan pelottavan todennäköiseltä (ei sinänsä mut you know what i mean) et tullaa olee yhdessä (i know, sounds weird and impossible but what can i say AT THIS POINT cause i was already so sure like years ago so...) Niin kai se sit MAHDOLLISESTI jossain vaiheessa se tilanne tulee eteen kun pitää päättää mitä edes vittu haluu jne (wait, no pun intended :D yea i know what my PUSSY wants but like........ Does it really want to be hurting and bleeding okay.... XD XD XD XD)


Hahahaha *nervous laughter*

Seriously what i said is i don't want to have any kind of sex ever, tai ainakaan mitään sellasta missä on mitään kivun, raskauden, tautien, yms riskiä. Joten.... Idk? Mutual masturbation? XD or something. But what my body seems to want is like..... Everything and everyday. :D what my body seems to want is like... Even his finger in my ass but noooooo that's too difficult theres too many risks noooo noooooooo god damn it too difficult no.

The joy of being a human.

Goshhhhhhhh. I'm literally so done like how can i want sex so much. And only with him. Well, at least mainly, others are sometimes in my mind but nah not like this. Eunkwangin suhteen se on erilaista cause i'm fucking hooked like i can't even BE WITHOUT HIS TOUCH what is going onnnnnnn. I want sex so so so much. Mut sit muiden kohal se on nykyää vaan some random thought here and there but nothing too strong actually ever.. se on jo jonkin aikaa ollu niin. Niiku esim hui on mul siit vielki ollu hyvin vähän ja sellasii suht lieviä fiiliksiä mut jotain pientä kuitenkin et ei nyt ihan täysin poissa oo nekään, mut siis hyvin minimaalista silleen. Et eunkwang on ainut josta oon tälleen i want it so much so much so much i'm dying. Muut on vaa sillee idk i don't even know if i actually want it, maybe just a lil bit or something.



Yea but eunkwang.... I do be thinking how he thrusts into me fast and hard 🙃 losing all our senses, just being animals for a while........... 🙃 Pls BRAIN 😭 niinku lust on SIETÄMÄTÖNTÄ :D

Ja mä oon vieläpä yhä ja edelleenkin sex-repulsed like i don't LIKE. it feels bad gosh how bad i feel. Sex is bad i shouldnt even be thinking about it. Especially siks ku en oo tottunu tämmöseen ni identiteetti kriisi en tykkää yhtäääännnnnnnnnnnnn.

Literally thought i might be asexual at some point, like i didn't Fucking CARE about sex 😭🤦🏻‍♀️ i didn't want it i hated the thought. Ja tää oli nimenomaan yläasteen jälkeen edelleenkin... So it's not like i was an actual child or something pls help mikä mussa o vikana.

Identiteetti vaan heilahtelee iha miten sattuu 😭😂

Täysin aseksuaalisesta johonkin vitun lähestulkoon hyperseksuaaliseen ......... Ugh on siinäkin......... Taas keissit.......

Plz help

XDDDDDD

ainii voi luoja pitiks mun muistaa se eräskin klippi missä ne puhu jtn pornosta........ Se "we got scolded by our manager for talking about porn" ugh haluun löytää sen mist se on mut ku ei aavistustakaan ja etenkin se sitä edeltävä asia et MITÄ ne on puhunu pornosta?????????????? :D LUOJA. do i want to know? Oh god.................... Oh eunkwang........ 😂😭 Yes uri eunkwangie who is so innocent, never watching porn and never jerking off 🌚 i can't how can he be such an innocent adorable cutie but such a pervert 😩 honey you make me die....

Ah en kestä ku joku kirjotti johonkin vidiin kommentin et tyylii et "changsub is the most pervert of them (eunkwang too)" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD and i was like NOPE CAN'T DEAL. :] Oh honey.... :/


PLEASE XD

And EVERY time he wears glasses i do be like: "JA OTA NOI LASIT NYT EDES POIS kun se vaan pahentaa tilannetta ehkä jopa entisestään kun on vaa jotenki niin seksikästä ah fuck me -.-"

En ymmärrä miks lasit tekee siit ehk jopa viel seksikkäämmän .... Aaaaaaaah 🤤 like REALLY? and what else..... Idek. UGH. ainii se luoja sentään se yks kuva MIKS. oh noooo why did i remember it now.
Fffffffffffs

Oh god

I'm wheezing tho

BUT also

Näin kuvan mitä en ollu koskaa aiemmin nähny (sellasiiki viel löytyy) missä se on nukkumas jossai sohval ja ihan käpertyneenä siihen sillee söpösti literally i DIED INSIDE 😭 niiiin söpöä. DON'T 😭 baby you kill me like this. First you make me so horny that i can't stand it and i think about all morning how your hands would be on my boobs and all that, THEN you attack me with cuteness like that?????????? I don't even know which is worse. Toi söpöys on sellasta et tuntuu et halkeen ja se kiimasuus on sellasta et tuntuu etten voi sietää enää yhtään päivää melkeinpä enkä varsinkaan vuosia, ilman et saisin kosketella sitä seksuaalisesti..... D: niiku se tuntuu silt et tuun hulluks ku haluisin vaa niin paljon seksuaalist huomioo siltä. Like i'm instantly turned on. D:

HUOH MITÄ D:

What is wrong with me

:////////

Ääh i gotta say i miss yuto tho but not in a sexual way but in a romantic way :(((

NANI 😑


OH GOD ALSO how i regret reading that eunkwang x seungmin x jongho fic?????????????????????? :Dddddd the only reason i read it was curiousity.... Which always gets me in trouble......... Since years and years and years ago already........ Curiousity. Is no good.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
WHAT THE HELL BRAIN i'm just thinking about things i shouldnt be thinking cause it's dirty af 😒 lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
I always get in trouble with my repulsion because my hormones are going crazy??????????? Ristiriitasta ehkä hiukan?????? Yritä ny päättää haluuks vai et mut ku se on niin että haluun ja en koska ällöttää mutta desire mutta ällöttää mutta tarviin ja paljon mutta hyi ällöttää mutta en voi elää jos en saa olla sängys sen kaa tho joten.... Tee tosta ny si jtn johtopäätöksiä.

Niinku onha mulla ny selkeästi joku ihan aito natural desire olemassa sitä kohtaan ei sitä voi mitenkään kiistää en mä muuten olis tämmönen. Mut miks sit? Niin.. en ymmärrä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Im DYING XD

this vid:

It's an absolute mess because theres soojin (huis ex??????) Eunkwang and yuto AND kino if we count him as a crush too. Then i must admit i also liked yuqi a lil bit or maybe i still think shes somewhat cute idk. So. An absolute mess XDDDDDDD (idk i just like her voice cause it's so deep like that????????? Hi hello?????? Okay don't even allow yourself to think like that pls)

MUTTA also miks eunkwangin pitää istua tolleen SO SEXY I CANT 😭😭😭😭😭😭 I'M WHINING HERE

DADDY FUCK ME 😭 i want 😭 (🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ that word... I cant with it but it just comes naturally sorry asdffjfjfkkgkflf)

Oh god i'm dying of embarrassment


Also i'm so shy ive never been this shy about anyone. Youd think all that i'm sayin is bold and like it is, but sometimes when i actually think about things i get SO SHY like i'm literally covering my face with my hands and bein like oh i wanna hide i'm so fucking shy. Like if i think about him lickin my pussy i just start to giggle like a school girl and can't even think about it because i'm so shy and embarrassed 😌😌😌

And i swear my face has never felt hotter than some of these times..... If i think about something i can feel my face getting so hot that it feels like i'm almost passing out or something??????? :D luoja........

Like why does he make me..... More shy than anyone ever?


Vannon et sillon ku kuvittelin j:stä jotain tämmösii ni joo mul oli se fiilis et i'm kinda horny i kinda need it. Mut mä en ikinä mun mielestä siitä ollu sillee "hihihihihi ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️🤭🤭🤭🤭 blush blush blush i'm so shy hih omg so charming hihi" niinku wtf. Yes i really really really liked him a LOT cause i was crying at the bar back then, BUT. he never charmed me like this. I never felt hot like this, i never felt butterflies like this, of course i liked him a lot but it was still nothing like this. Like eunkwangs charm is completely different in a way.

Sitä paitsi, en j:n kohdalla halunnu niin usein vaikka ainakin kerran tai pari jotain ajattelinkin. Mut en niin usein. Kwang taas . No joo :D ei mun tarvi ku ajatella vähän and then usually i'm getting all turned on and tingly instantly. Definitely wasnt the case with j. Se oli oikeesti ehkä just joku pari kertaa idk? I do remember thinking something and even masturbating like one or two times or something idk but that was kinda it, ei se ollu lähellekään tämmöstä. Herranjumala. Eunkwangin takii? Seriously i think this is the third time AT LEAST today when i feel those distinct tingles in my parts 🙃 and ive been squirming and squirming and touching my boobs thinking it's his hand and oh GOD why. Niinku muutamalla sanalla sanoen vaan: aivan vitun horny. Ei siitä pääse mihinkään ei sitä voi kieltää, yritän jatkuvasti olla sillee "en edes haluu sitä seksuaalisesti what are you chatting about" mut vaikka kuinka hokisin sitä se ei muuta tosiasioita 😑 ni pitää myöntää että oon sitä kohtaan niin kiimanen etten ikinä oo ollu näin kiimanen ketään kohtaan. Lol. Just shove it in my ass already 🙃🤦🏻‍♀️

Niinku yks päivä ajattelin putroo tosiaa ofc ku oon zen cafee kuunnelluki täs nii bro what the hell olinha mä nyt tosi tosi rakastunut siihen mut en muista YHTÄÄN kertaa et oisin aatellu mitään seksuaalista siitä. Weird. Ja jos aattelin ni tuskin ainakaan montaa kertaa, mut tähän hätään en kyl nyt muista vieläkään. Wtf. Luoja.

........

Kill meeeeeeeeeeeee

Ja mitä nyt taas, miks jälleen kerran kun ajattelen meitä oikeesti yhdessä nii meen ihan kauhusta sekasin tai silleen alkaa ahdistaa ja pelottaa.. mut silti en kestä ajatusta siitä jonku toisen kanssa ja oon niin mustasukkanen et must tuntuu siltä niinku joku hakkais veitsellä sydämeen wtf. Mun kulta ei se voi olla kenenkään muun kans D: äääääääh 😰😰😰😰 silti about yhtä paljon mua alkaa kauhistuttaa ku mietin tulevaisuutta ja sillee et mitä jos se oikeesti tapahtuukin ja meist tuliski pari. Apua. Molemmat vaihtoehdot pelottaa niin paljon :D mikä mua vaivaa oikeesti, mietin sitä jatkuvasti...... En tiedä onks tämmönen normaalia et kaikki vaihtoehdot tuntuu niin pelottavalta lols. Mut jos mä en koskaan saa sitä... Niin se tuntuu ihan oudolta........ Ja tuskaselta koska nyt jo kierin tuskasta ku oon nää seven fucking months ollu sillee milloiiiiinnnnnnnnnn saan koskettaa sitä. Make it make sense.

Oikeesti MAKE IT MAKE SENSE mitä jos olinki väärässä lol

How is that even possible

Ei tollee voi tapahtuu ei se oo mahollista et se ei tarkottais mitään HELP idk.

Luoja ku muistan ku katoin sitä jotain kiipeilyseinää siinä ja olin silleen mä vaan tiedän et tost tulee mun poikaystävä joskus tulevaisuudessa. Niiku ei sitä voi kieltää että niin siinä tapahtui..... *Scratches head and looks confused*

Honestly what 😭

And then july -22 happens and i'm like waaaaaah i'm falling harder than ever before..........


Byeeeeeeee

Matt rosen äänellä: "what does that MEAN" 😩😩😩😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Ahahaha also rakastan aina sitä ku välil tulee mieleen joku... Yläasteen? Historian? Tunti tai joku? Joku kuitenkin missä käsiteltiin interracial love ja sitä kuinkaaaaaaa se oli jossain laitonta tai jotakin siihen suuntaan? Siis jenkeissä se ainakin oli laitonta mut en tiiä mist siin oli kyse.....vai natsi-saksa???? En tiiä. Mut kuitenkin muistan jotain et meidän maikka sano silloin jtn "mut tietenkin ihmiset oli ihmisiä eihän se sitä tarkottanu et ihmiset ois lakannu rakastumasta toisiinsa" tai jotain tyyliin ja meitsi fiksuna ajattelin mielessäni tyyliin "LOL kuka muka rakastuu johonkin joka on another race" xDDDDDD siis en periaatteessa tolleen ihan mut jotain tohon tyyliin. Koska en ite varmaan siin vaiheessa viel ollu koskaa ollu siin tilantees ni sit se tuntu jotenkin... Kaukaselt ajatukselt itelle enkä tarkottanu sitä kai mitenkään tuomitsevasti mut se tuntu vaa nii vieraalt ajatukselt henkilökohtasesti. Tai en tiedä mut jotenki mul tuli vaa sellai kummallinen tunne siitä ja jostai syystä se on jäänyt mun mieleen tosi vahvasti ja nykyään ajattelen sitä usein ja nauran :D

Don't even ask everything is just so funny........


Niinku tuntu niin hassult ajatukselt jotenki itelle et rakastuisin johonkin joka ei ois white. Enkä tiiä miks se jäi niin vahvasti mun mieleen. But little did i know that the love of my life would be actually asian 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀

bYEEE i wanna vanish now

+ Edelleenkin se vitun love is colorblind biisu 😩 en tajuu miks kuuntelin sitä sillon hahaha tai siis miksei onha se hyvä biisu mut niiku......... Olin varmaa sillonki oikeesti just sillee "lol tää ois hyvä biisu kuunnella jos ois in love johonki eri.. väriseen?" 💀 Ja muutenki varmaa ny lähinnä aattelin automaattisesti kyl et jos ois johonki tummaihosee mut niinku seisssssss. Tai tiäks muistaakseni olin sillee ah söpöö love is so cute no matter what color etc etc etc 💀 and now i'm here like so that happened also lmao.

Still listening to that song like ✌️☺️

God damn it.

Hahhah + olikse 2016 ku tykkäsin masatoshista jotenki iha sikan MUTTA olin silti sillee lol en oo kyl ikinä tainnu silti olla kehenkään aasialaiseen sillee ihan tosissaan rakastunu. Ja siis koska masatoshikaan ei ollu sellanen... Olinha mä aika kuses siihen jollain tavalla mut se oli jotenki.... Nii, en tiiä :D idk it was weirddd like hella weird for some reason idk. Ja olin ehk vaa sillee en usko et salee pystyisin ees sillee iha kunnolla kunnolla rakastuu niiku iha tosissaa (eli en puhu ees mistää masatoshist kosk ei se silti ollu niin tiäks sellast) kehenkään aasialaiseen koska???? Koska miks??????? I have no idea????????? What that was all about??????? :Ddddd olinko muka silleen lol not my type? En tiiä oikee miks aattelin nii :D or maybe it was just too weird cause it's not familiar like that. Hahhah. Mut joo, silti, masatoshi.. i still liked him but it was kinda different. Muistan niin clearly kuinka istuin bussissa just ku olin nähny sen yhen leffan mis se oli hahh ja olin jotenkin sillee ugh weird why do i think about him. Hahshhs plz help. Sit salee mietin et oonks ny kuses siihe hahmoo vai näyttelijää vai häh häh häh ja joo hella interesting kyl.

Voi 2016 that was some shit ugh 😔✌️❤️

Lol i rly don't understand i have no idea i'm too tired koska nukuin liian vähän... Send help. En edes tiedä mitä ajattelen täl hetkel lmao

Heh

Tuleekohan oikeesti koskaan enää ketään joka ois enemmän love of my life ku eunkwang

Mä mietin vaa...... Jotenki se on niin mahdotonta kiivetä kenenkään siit enää ylöspäin.......

Literally en oo koskaan ollu niin confused mun tunteista ku sen kohal. En koskaan xD en oikeesti ymmärrä. En vaa nää sitä et kukaan muu vois koskaan olla sama asia. En siis ihan tosissaan näe sitä. Katotaa sit tuun päivittää joskus viiden vuoden päästä et onko edelleen sama homma vai D: vai oonko sillon rakastunu jo johonkin joka ois oikeesti enemmän ku se ......... I HIGHLY doubt that. Mut. Saa nähä. Siis pidän sitä kyl ihan lähestulkoon mahdottomana oikeesti, ei vittu xd kuinka naurettavaa. Vaikka kuinka vääntelen ja kääntelen asiaa niin kukaan ei saa mua niin sekasin ku se ....... :] bYEEE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,688
Reaktioarvo
2,897
Ok IDK

en muista oonko ees kirjottanu täst ja muutenki suhtaudun tähänki niin jotenkin kevyesti ja sillonki ku se tapahtu ni basically i just laughed. Okei en muista enää edes. Tai jotenki en tiiä tai muista ees et mitä siin tapahtu. Idk en muista olinko kännissä ees silloin, en välttämättä tai en ainakaan kovin kännissä joten ei e siitä johu et muistikuvat on hatarat. Mut saatoin toki olla pienessä humalassa joten ehkä se kummiski vaikuttaa.


Mut siis. Niin öö venaaaaa apua. Helppp. Siis olin baarissa tai jotain tai Baaris tai siin baarin ulkopuolel mut kummiski nii. Siel oli tyyppi joka oli suht tuttu mulle ja mun kamulle, ei nyt tosi mut kuitenkin tiedettiin se jotenkuten. Ja siis se oli just sellai kinda "funny guy" joten ehkä senki takii nauroin vaa siin ku se koski mua. Se siis jotain äh en muista mut jossain vaihees se sit niinku basically koski mun pilluu. Muistan viel et se tuntu jotenki oudolta. En muista sattuko mut jotenki olin vähä sillee en tiiä uncomfortable. Ja must se tapahtu jotenki nii yhtäkkiä et en kai ees oottanu sitä ollenkaa ja ?? Nii on se silloin pakko olla sexual assault jos en ees oo antanu mitää lupaa sille koskee mun pilluu wtf. Se oli vaa sellai nopee kosketus tai sellane ja sit siis olin hämmentynyt mut vaa slightly uncomfortable, ei se ees tuntunu miltää kunnon traumalta. Ja like i said nauroin myös ja ei se ollu nii paha. Mut silti? Häh?

Niin olin vaa äsken sillee emt nauroin tälle ku muistin ton kohtauksen taas koska: "guys is it sexual assault if someone touches your pussy without consent" 😂😂😂😂 miks se ei tunnu silt et se olis sexual assault? :D mut ei kai ny luulis ton olevan mitenkään fine myöskään xD siis yleistä ehkä mutta ei se kai pitäis olla hyväksyttyä mut emmä tiiä miks mulle ei tullu sen kauheempi olo vaa just vaa sellai slightly? Koska otin sen niin vitsillä jotenki itekin??? Idk. Mut? What the hell oikeesti.

Siis kun sen sanoo tolleen "guys is it sexual assault if someone touches your pussy without consent cause i don't feel like it is" nii??????????????

Nii????????????????????

EI TOKI :DDDDDDDDD

joten voin sanoo et i have been sexually assaulted vai?????????? Häääääh.



Siis koko homma tuli vaa mieleen siitä koska öö idk aloin itkee äsken kun .. en ihan muista missä vaiheessa aloin itkee mut joka tapauksessa olin siin miettiny kwangii ja sitä kuinka haluisin 🙃 give him oral sex 🙃 ja sit jotenki olin sillee oh gosh i want to give him oral so much mut sit jotenki ku mietin niin meinasin?? Alkaa itkee siin kohtaa??? Mut en ihan täysin. Tai ku kuvittelin sen tilanteen niin mulle tuli sellanen olo et i would seriously cry. Vaikka samaan aikaan koin just sellast et mä oikeest nii paljon haluun, siis vieläkin mul on sellane olo et oh gosh that would be perfect. Niinku kiihottaa helvetisti. Mutta. Silti tuli sellanen olo et i would probably cry and i would probably cry a lot. Joten näin niiku ihan TOSI TOSI ristiriitanen tunne. Ja sit olin vaa sillee häh. Ja mul oli jotenki paha olo. Sit aloin miettii joitai näit kokemuksii esim just tota when that man touched my pussy and THEN i cried a bit.

Idk

What to make of that :D

Hetkonen sattukse muute oikeesti sillon koska nyt kun mietin tätä nii muistan semmosen et se ois ehkä jotenkin aika kovakourasesti jopa koskenu mua? Literally pillusta? Mut? En oo ees varma. Siis ehkä se sattui tai sitten se oli vaan sellanen joku random tunne mut muistan että yllätyin jotenki niin paljon et emt olin jotenkin vähän kujalla kai siin vaiheessa.

Et. Joo :D

Now i'm wondering.. 🙄 at this point do i even want to know 😩

Do i even want to say it
I don't want to say anything at this point :DddddddddDDdddadddddd what


+ It's so weirdddddddd

Because

What the hell.

Kaikista oudointa on nyt ehkä se, että kun okei, oon rakastunu eunkwangiin okei (näköjään) mutta niin, mut sit kun just mietin seksiä ja koska tiedän että se kattoo pornoa tai on ainakin kattonu (remember he literally said his laptop was full of porn or idk so 🌚) niin sit vaan jotenki?? En tajuu. Mul tulee jotenkin sellanen unsafe olo. Siis ihan näin niinku vaikka ei olla yhessä tai mitään mut must tuntuu et mulle tulee jotenkin tavallaan sellanen unsafe olo yleensäkin ihmisistä jotka... On sexual? Siis ku oon myös sitä miettiny ku oon joskus aatellu sillain et haluun nähä ku se runkkaa (god why 💀 pls) niin silti vaikka oon ollu sillee oh gosh PLEASE LET ME SEE YOU JERK OFF niin silti samaa aikaa mulle on tullu ehk sellane olo et i would feel unsafe or something? If i watched him????? :D huh? Okay...

Niin niin emmä tiedä. How can you be so in love with someone ja olla silleen HE'S SO SAFE HE'S THE SAFEST BABY PROTECT ME PLS BABY. mut sit samaan aikaan oot sillee but at the same time he doesnt feel safe kinda it's kinda like i can't trust him in a way??????? Tai en osaa ton paremminkaa sitä sanoiks pukee mut nii. Idk it's so scary cause like for example porn is scary niin miten joku voi kattoo sitä (siis oonha mä iteki kattonu ja näin mut en niin paljoo i guessssd emt emt aa ahdistaa en tiiä send help send help send help paniikkikohtaus ughh)

Häh siis oon muutenki nii sensitive nii en tiiä johtuuks mikään nyt edes sa asioista mutta voi olla?

Mut sit. Ööm. Oon herkkä niin kestän muutenki varmaan aika huonosti mitään seksuaalista materiaalia. Which fucking makes sense considering how i'm apparently a sexual person myself so why the repulsion? How can i do any sexual acts with anyone ever if i'm repulsed? Please make it make sense? I don't understand one fucking bit ?

But i WANT TO HUG HIM SO BAD like i literally need to hug him 😭 I'm crying i wanna hug

Mut sit samalla oon sillee i'm scared help i'm really scared idk

+ Oh god i'm also jealous

Mitä hittoo? Its a mix of being jealous because of porn, being scared because of porn (& masturbating), being disgusted because of porn (& masturbating), at the same time loving it because he's hot but also no? I'm scared? Repulsed idk something. And then still, STILL, you're like damn it id suck him like id FUCKING suck him like i do fantasize about that.


?????? Mi tä?????????

MIKS?

why do i want to suck him?????????? Excuse me? Does anyone have the answers here lmao i'm lost




Why is he SO CUTE


then again ughhhhgghghh disgusting how can you watch porn 😭😭😭😭😩😩😩😩😩 ugh

I feel like crying

Oh gosh why am i such a sensitive fucking crybaby like god damn it 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Aaaaa mun päätä särkee mä en oikeesti ymmärrä.

Then again voi olla kyse myös siitä ku näin pornoa lapsena ja se muisto on kans uncomfortable like i felt really anxious or something and like.... Guilty even? It's like i did something bad even though it wasnt even my own decision oh jesus fucking christ

Don't even

WHY AM I SO SENSITIVE

nooooo

I don't even???????? Mmkay



And it's even kinda like

How can i be so in love with someone who freaking watches porn 😭 like wtf. Ugh he's my baby he's MINE (yes i know he's actually not MINE but you know) but i feel....... I don't know what the hell i do feel. 😂









Whatever the hell all of that means
 
Ylös Pohja