Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eiku se onki gray-asexuality

Koska "unwanted hiccup" way of experiencing it is gray-asexuality and "allosexuals typically experience strong, stable and enduring sexual attraction"

I feel like its more of "unwanted hiccup and then quickly passes"


MAYBE?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
If hes my boyfriend someday

Törmäsin vaa johonkin juttuun mis luki eunkwangisy et "weight: 62 kg" mut toki viimeks oon kuullu sen sanovan 67 kg sillon ja sen JÄLKEEN se sano "i lost a lot of weight" joten jos mä oon nyt 65 kg niin eiköhän se paina mua vähemmän

Niin tää:
"It is ok to be larger than your romantic partner. We have been brainwashed by the beauty propoganda machine to believe that as a woman, we should ALWAYS be itty bitty compared to our male counterparts."

Fine thank you koska aloin ahistuu niin paljon ku luin ton 62 kg xD vaikka se onki vanha ja muutenki saattaa olla väärin koska lukeehan sil 173 senttiäki mut oikeesti se sano ite 171 :D i guess cube just always lies 😂

But yes, he probably weighs less than me or the same weight i dont think he weighs more because he said he lost a lot of weight after that 67 kg so im just ASSUMING but who knows.


Not that it matters but it almost made me cry when i thought he might weigh less than me

Of course were not getting together now but if someday (yes i am still delusional but no one else was there they cant know what it was like and it was PRE-CRUSH, jos näin voi sanoa)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei ehkä oo hyvä sanoa näin mutta kun toisaalta taas mä en halua seurustella korealaisen miehen kanssa 😞 mä haluun olla sen kaa tietty. Sinänsä.

Mutta.

Toisaalta taas osa musta ajattelee etten halua olla missään tekemisissä korealaisten kauneusihanteiden kanssa. En vaan kestä sitä. En haluis olla tekemisissä sen ulkonäkökulttuurin kanssa koska suomessa on aivan eri meininki ja täällä on ihan normaalia olla 160 senttiä ja 65 kiloa mut Koreassa jos sanoisit et noi on sun mitat (nainen siis ainakin) nii kaikki haukkuis sut maanrakoon......

Ja okei en sano että Suomessa on hyvä kulttuuri koska kyllä täälläkin puututaan toisen painoon ja ihokarvoihinkin mut on se silti pahempaa siellä tai sit mul on vaan sellanen käsitys

No okei iha sama

Ei nyt kaikki oo sellasii

Ehkä se ei tekis kuitenkaan niin

Also, eunkwang: "If I have a person that I love, I will really make her a happy woman. "


FINE, but do you PROMISE????? 😭😂

IF. if, if and if.

But IF we will date

Do you PROMISE because i dont want you to make me feel ugly 😭 im soooooo scared. Like do you promise to make me feel pretty 😔 do you promise you wont say i need to lose weight. 😂😭😭😭😂😭😂😭😭😂😂😭😭😭

Ok i wont have him im so sad 😞😞😞😞😞❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nyt kun sukupuolesta ohimennen on kans puhe niin siel lääkäris

Lääkäri (suurinpiirtein): tuleeks sul kuukautiset ihan säännöllisesti?
Minä: *vastaa jotain en muista ei se oo ees tärkeetä tän kannalta*


Minä myöhemmin: *irvistää pahasta olosta*

Että silleen taas 😭 en vieläkään voi hyvin sen takia mutta ehkä tää taas kohta helpottaa.

Ja huom ongelma ei edes ole se että jos vaikka poistaisin kohdun niitä ei enää tulis vaan ongelma ois sillonkin se henkinen että mulla on kuitenkin joskus ollu ne. Niin ei edes se auttaisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ok by thr way seuraavan kerran ku mua sattuu ihan helvetisti (sattuu jo nyt) nii selaan my mans pictures nii kokeillaan auttaako sen komeus kuukautiskipuihin😃😃😃😃😃 LUULIS

no tuskin oikeesti mut hei hes so handsome it should make me feel better 😭😭 maybe

Because serotoniini

Tai joku sellanen

Like it already hurts omg

Joo sen komeus tuskin maagisesti vie kivun pois mut se voi auttaa ehkä kestämään sitä 😂 en tiiä tosin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"Kohtu, josta kuukautisvuoto ja limakalvot tulevat, on todella iso lihas. Kun kohtu tuntee, että on aika päästä eroon siitä mukavasta pedistä, jonka se on munasolulle valmistanut (munasolulle, jota ei sitten hedelmöitetty), se alkaa supistua. "

NO ANTEEKS 😭 anteeks etten tullut hedelmöitetyksi pitääks se kirjottaa viel noin mua alkaa ahdistaa samantien 😂 ANTEEKS ETTEN HALUU LASTA KOSKAAN 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
On olemassa kuukautiskipuja, jotka ovat niin pahoja, että olet aivan toimintakyvytön, taipuneena kaksin kerroin kivusta. Silloin ei kyseessä ole enää kuukautiskipu, vaan sitä kutsutaan dysmenorrheaksi. Se voi puolestaan olla merkki sairaudesta nimeltä endometrioosi. Siinä kuukautisvuotoa muistuttavat solut kulkeutuvat kohdun ulkopuolelle, kiinnittyvät, tulehtuvat ja aiheuttavat tuskallista kipua. Jos kuukautiskipusi ovat maksimaalisen kovia säännöllisesti, ota yhteyttä terveydenhuoltoon ja pyydä apua!



Eeeiiiih taas tää sama vinkki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Just tietty siitä unohin mainita

Tai en siis pystynyt mainita rehellisesti sanottuna
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tosin JOS mulla on endometrioosi ni sehän on vaan hyvä siinä mielessä et se aiheuttaa lapsettomuutta

Jos nyt ikinä edes sellaisessa tilanteessa olisinkaan mut jos olisin nii se ois pelkästään hyvä asia sen kannalta

Et... Jos ei jotain hyvääkin........ Otan kiljuen vastaan lapsettomuuden 🤩 kuukautiskivut sitten vaan on pakko sietää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se vain pahentaa sitä kipua kun en haluu puhuu siitä enkä näyttää sitä kenellekään

Jos eunkwang ois mun kaa niin sille ehkä voisinkin lol ja sitä viittis pyytää hieromaankin (jos se edes auttais)

Ketään näin normi tilanteessa en taas halua ihan muuten vaa jostai syystä
 
Ylös Pohja