Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

En parane kuukautiskivuista ennen kuin eunkwang pitää sylissä

Oletetaan että asuttaisiin muuten samassa maassa ja kaikkea (vaikka sitten koreassa, koska tämä on hypoteettinen tilanne) mutta sillä olis keikka tai jotain silloin kun mulla on pahimmat kuukautiskivut niin oisin silleen sinä et mihinkään mee kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta se nyt vaan on fakta etten parane kuukautiskivuista ennen kuin eunkwang silittelee yms
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol

Lol

Kunpa se tykkäis mun tisseistä ne on kauheet nimittäin 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vannon et se lievittää mut ei se niiku ihan HURJASTI lievitä

Mut silti worth it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tää on nytkin ihan hirveetä mut silti varmaan parempi kuin ilman liikuntaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hmm

Koska miehillä ei ole kuukautisia eikä ne todellakaa tajua toistuvasta kivusta mitään (paitsi jos on vaikka joku hirveet vatsakivut muuten tai joku muu toistuva tosi kova kipu) niin eikö vähin mitä vois odottaa poikaystävältä oo se että se uskoo + auttaa ja kaikkee sellasta. Nooh, ei oo tietty pakko. Mut mietin vaan et semmoset poikaystävät ei oo kyl worth it jotka ei usko sua eikä muutenkaan ikinä auta jos pyydät. Sellanen "ei vois vähempää kiinnostaa" tyyppi :D

Siis ne ei tajua siitä mitään koska niiden on yksinkertaisesti mahdotonta tajuta siitä mitään joten ei se oo niiden vika mut kyl silloin vähimmäisvaatimus olis että uskoo mitä toinen sanoo ja auttaa pyydettäessä :D

Lmao eunkwang ei tuu ikinä tietää eikä tajuu miten hirveeltä tää tuntuu mutta ei se sinänsä mitään haittaa kuhan se vaan olis sweet to me. Ja lets face it jos tiedän siitä mitään niin eiköhän se olis.

Tietenkin se on epäreilua mut on kyl moni muuki asia elämässä.

Se sais kyl luvan antaa mulle niin paljon huomiota ku vaa haluun 🙄😒😒😒😒😂😍

En tosin oo ihan varma olisko siinä kauheesti eroa miten paljon haluisin roikkua siinä koko ajan koska musta tuntuu että mä roikkuisin siinä muutenkin ihan koko ajan 🙄🙄🙄🙄 se on niin ihana että vaikea ymmärtää miten pystyisin pysyä erossa siitä 🙂 ja jos siitä ihmisestä mitään ymmärrän tässä vaiheessa niin se vaikuttaa sellaiselta joka on ehkä samantasoinen mun kanssa läheisyyden tarpeessa. Koska must tuntuu et mä tarvisin paljon läheisyyttä ja se todennäköisesti myös? Mutta mä kyllä oikeesti oon vähän sellanen joka tarvii omaa rauhaa en vaan ymmärrä miten se voi pätee siihen ihmiseen koska miten voisin olla halaamatta sitä jos se on siinä silleen että voin halata sitä. Kuinka ihmeessä malttaisin pitää näppini erossa? 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En voi USKOA että siitä tuli tällänen juttu

NIIN VAIKEE YMMÄRTÄÄ et oon tässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiedä pitäskö istuu vai maata

Pakko ainakin olla puhelimella koska en pysty vaan olla ja ajatella sitä kipua
 
Ylös Pohja