Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Keeping me up all night on tärkee biisi riippumatta siitä onko mulla endometrioosia vai ei koska sillä ei ole paskaakaan väliä. Sillä on väliä että kivut on mulle joka tapauksessa helvettiä johtui se ihan mistä tahansa. Mua ei edes kiinnosta mistä se johtuu. Mun elämä on joka tapauksessa kipua. Niin se tieto riittää mulle. Ja totta kai kuuntelen tota biisiä sen takia oli mulla endoa tai ei. Its still horrible, horrible pain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Pelkään ens kertaa mutta lääkkeiden ottamisen täytyy aina tapahtua pakko-oireisen häiriön ehdoilla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928

😭
Se on kyl hassuu miten esimerkiksi kun katon näitä viestejä ennen tota kipukohtausta niin jännää miten sillä kipukohtauksella on sellanen henkinen vaikutus et se messes your whole life up koska oon vielki sillee ihan clueless etten oikee osaa käsittää näitä kaikkia asioita mitä tapahtuu

Tai et oon viel ihan pihalla vaikka kipu on jo lievittyny semmoseks suht lieväks

Mut oon silti sillee et mun mieli on vieläkin ihan sekasin


Siit tulee jotenkin semmonen hassu tunne että sä dissosioit kokonaan pois sun elämästä silleen että ihmettelet miten oot pystyny koskaan normaaliin elämään

No daa, helposti ku eihän mulla oo kipukohtauksia 24/7

Mut jotenkin se perspektiivi menee silleen omituiseks

Tuntu et mun elämä vaa vilisti silmissä ja ihmettelin et miten se voi olla minä joka on esimerkiksi käyny KOULUSSA

no kai ny koska mun elämä ei oo PELKKÄÄ kipua mutta sillä hetkellä se ei tunnu siltä niin sit se jotenkin heittää sun perspektiivit vituilleen????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Tai en osaa selittää mut olin sillee mitä vittua miten vitussa oon voinu keskittyy johonkin eunkwangiin tai miten vitussa se on ikin voinu olla mikään juttu

Siis siit tulee sellane iha omituine olo mitä en osaa ees selittää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Vähän semmonen niiku koko elämä ois ollu epätodellista tai jotenkin valheellista

En kyl ymmärrä miks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Siin on kai vaan niin iso kontrasti koska kipukohtauksen aikana ei oo oikein olemassa juuri mitään muuta

Selasin kyl eunkwangin kuvii instast sillon mut joo se oli vähä sellast
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Mut tiäks monta tuntia on sellanen olo

Ja vaa tuntuu siltä et miten oon koskaan voinu ajatella mun ihastuksia

Varsinkin "yuqia ja jeongyeonia ja muita vähemmän tärkeitä"

Silleen miten sul on ollu aikaa ajatella niitä

No tottakai mul on ollu aikaa, eihän mulla oo kipukohtausta elämäni jokaisena päivänä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Mut joo muistan yhen ajatuksen siit kivun keskeltä ainakin mikä on hauska:
"Jos en saa eunkwangia koskaan niin sen kanssa selviän, jos en saa huita koskaan niin sen kanssa selviän, yms, tän kivun kanssa mä en selviä" :D


Joten kumpikohan on pahempi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Ai vasta nyt

Traumatisoiduin kyl jo siel puutyöluokassa varmaan viimeistään LOL
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Tai en osaa selittää mut olin sillee mitä vittua miten vitussa oon voinu keskittyy johonkin eunkwangiin tai miten vitussa se on ikin voinu olla mikään juttu

Siis siit tulee sellane iha omituine olo mitä en osaa ees selittää
Jotenkin hullu dissosiointi kyl eunkwangistakin

Silleen en tiiä ees mut oikeesti on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
Se tunne kun oot kärsiny """"endometrioosista"""" ylä- tai ala-asteelta asti etkä vieläkään osaa ottaa kipulääkkeitä

Ja se ei edes ole endometrioosi

En ainakaan usko

Mutta kuitenkin joku...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,474
Reaktioarvo
2,928
No kuitenkin, oot kärsiny JOSTAIN ala- tai yläasteelta asti etkä vieläkään osaa ottaa kipulääkkeitä
 
Ylös Pohja