Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Park bomin you and i mv noin vuoden jälkeen 🥹🥹🥹🥹🥹🥹 koska mun mielestä näin sen ekan kerran 2023

En ainakaan muista nähneeni aiemmin

Ellen sitten jotain pätkiä ehkä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Honestly mä luulen et mä voin kestää ne kivut koska jotenkin kestin tonki ja oon vielä elossa. Joten joo, mä kestän sitä kipua mut mä muistan et se on helvettiä. Mä muistan sen kyl. Mut se on sit vaan mun valinta et haluunko kipua vai en. Doesnt matter. You choose.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Toki sil on oikeasti "traumatisoiva" vaikutus

Ei se oo mikään ihme että pelkään niitä kuitenkin joka kerta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Taisin sanoa jo vuonna 2017-2019 jos muistan oikein jollekin terapeutille että pelkään niitä joten joo aikas kauan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut jos totta puhutaan muistan kyllä että pelkäsin jo sen puutyöluokka incidentin jälkeen joten vielä kauemmin kylläkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No vähän sama kun pelkään verikokeita ihan helvetisti, pelkään hammaslääkäriä ihan helvetisti, siis jos paikataan tai jotain tämmöstä, niin makes sense että pelkään kuukautisia myös. Kaikki noi sattuu mua. Totta kai mä pelkään kipua. Kuka ei? Pelkään vatsakipuja muutenkin ja pelkään ientulehdus(?)kipua joka on ihan hirveen voimakasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja mua silleen pelottaa sekin ku en tiedä onks mun kropassa kaikki ihan normaalisti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mitä vittua on tapahtunu oikeesti en ymmärrä yhtään mitään vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Btw mun mielestä joinain kertoina mul on ollu kyl tosi helpot menkat mut yleensä oikeestaan ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Miksi period day 4 ja period day 3 kivut on ihan erilaista kipua kun päivä 2. Tai se oli teknisesti ottaen päivä 2. Mut päivät 1 ja 2 niiku.

Siis tarkotan että se on ERILAISTA.

en tarkota voimakkuutta vaan se kipu on aivan erilaista kipua.

Oke
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Period pain is ‘normal’ if:

you have pain one or 2 days before your period, or when your period starts, and the pain lasts up to 3 days

Ah hell no i think it starts earlier than that, at least sometimes, and lasts way more than 3 days. Nyt on päivä 4 jonkin verran kipua ja se alko ainakin, no, millon se nyt olikaan. Perjantaina mun mielestä ainakin. Se tekee ainakin 6 päivää kipua olkoonkin että osa siitä on ollu lievää.

Niin ai se ei sit muka oo normaalia vai???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja jos se alko perjantaina ja koko homma alkoi vasta maanantaina niin ainakin 3 päivää ennen alkoi kipu ellei jo aiemmin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
It's normal for the bleeding during menstruation to last anywhere from 2 – 7 days. It's not normal, however, to have bad period cramps during that entire time


No siis, ei mulla olekaan. Ei mulla nytkään ole koko ajan ollut pahoja kramppeja. Vain välillä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sen mukaan mitä oon merkannu:
Niin kesäkuussa mulla oli yli viikko ennen menkkojen alkua light cramps.

Että ok.
 
Ylös Pohja