Oikeesti timps on edelleen ihana mut en tajuu miksen voi vastustaa masatoshia siis mä en vaan ymmärrä miks tää menee näin
Eunkwangista ei edes vittu puhuta sitä en tajua ollenkaan ja kaikista naurettavinta tässä on se että odotin ihastuvani eunkwangiin jo silloin (ja seurustelevani) kun vasta juuri olin ihastunut timppaan.
Muistan aina sen hetken kun olin suihkussa :D ja ajattelin eunkwangia mutta sillä ei ollu mulle vielä niin merkitystä samalla tavalla mutta odotin kuitenkin että se tapahtuu jossain vaiheessa, tai olin aika varma siitä
Ja tapahtuihan se, paitsi ei mitään seurustelua.... Ainakaan vielä.
Endometrioosiin liittyy krooninen tulehdusreaktio, joten tulehduskipulääkkeet, esimerkiksi ibuprofeiini ja naprokseeni, auttavat usein endometrioosikipuun. Parasetamolia voidaan käyttää tulehduskipulääkkeen rinnalla.
Pitkäaikaiseen tulehduskipulääkkeiden käyttöön voi liittyä haittoja, kuten lisääntynyt suolistoverenvuodon riski.
Hormonaalinen hoito on endometrioosin hoidon kulmakivi, ja endometrioosipotilas tarvitsee hormonaalista hoitoa kipulääkkeiden ohella koko hedelmällisen iän ajan. Kun epäily endometrioosista syntyy, pitää kivun hoito aloittaa mahdollisimman pian kivun kroonistumisen estämiseksi.