Muuten, what are the child stances of these people xD iha huvin vuoks. Eikä nää välttämättä ees oo varmoja mut masatoshi sano joskus KAUAN SITTEN että "i havent given up on having children" mut se oli ehkä 2011 aikaan tai jotain. Eikä sillä vieläkään oo lapsia tai no tietäisin varmaan jos olis? Joten en tiedä mitä se nykyään ajattelee lapsista, tuskinpa se enää meinaa niitä hankkia, dunno :D vaikee sanoa, se ite tietää paremmin kuin minä. Eunkwang, no, se sano sillon et jtn et he wants to be a young father mut ei se nyt ihan niin menny tai no se on nyt 33. Mut ilmeisesti se haluu sit lapsia ellei se oo muuttanu mieltään. Sitäkään ei tiiä mut eunkwang vaikuttaa silt et se haluis kuitenkin lapsia. Ellei muuta mieltään tai jotain. Mutta tässäkin se ite varmaan tietää paremmin kuin minä joten ikinä ei voi olla varma :D joost, siit en oo kuullu mitään täst aiheesta (song lyrics dont count xD). Joten ei aavistustakaan. En tiedä tosin osaanko edes kuvitella sitä isänä :DDDDDDDDDD Mutta tässäkin, se varmaan itse tietää paremmin ja mul ei oo aavistustakaan mitä se ajattelee asiasta. Ei voi olla varma siis oikeastaan kenestäkään noista 🤔🤔🤔🤔 itsestäni tiedän sen etten halua lapsia 😌
Noooo, huvin vuoks muutenkin ajattelin koska en tuu ikinä olemaan kenenkään noista kanssa. Koska mua kusetettiin huolella 😔😔😔😔😂