Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hei oikeesti

At this point ne on melkein sama ihminen kun mun tunteet on niin samanlaisia niihin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kun tajuut että mies jota oot kuolannu vaihtelevasti vuodesta 2016 tulee pysymään koko sun elämän ajan tämmösenä samanlaisena yksipuolisena hulluutena:
Oh No Omg GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

Miks sä oot olemassa mä en pääse sust yli ikinä

Siis MITÄ VITTUA EN JAKSA ENÄÄ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mua ahdistaa kaikki mua ahdistaa ihan kaikki koko ajan

Tai ei ihan koko ajan mut melkein koko ajan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja mun unirytmi on ihan päin persettä mikä varmaan vain lisää mun ahdistusta

Ja mä syön ihan vitun huonosti nytkin mul on huutava nälkä ja myös kauhee väsymys mikä sekin vain lisää mun ahdistusta

Mä kuolen pakko varmaan mennä sitten nukkumaan koska kuolen muuten ahdistukseen ei tässä paljoo vaihtoehtoja oookaan edes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut nykyään en ehdi tehdä mitään muuta kuin nukkua ja sitten lähes kokonaan sen loput ajasta ahdistun. Siis hereilläoloajasta lähes 100 % on ahdistusta. Varmaan joku 95 %
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sit kun tein lääkärissä ahdistuskyselyn niin sain vaan joku 6 pistettä tai en muista mut se raja kuitenkaan ei ylittynyt mikä oli se joku ahdistushäiriön raja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No vittu kuka tahansa masentuu jos on vuostolkulla rakastunu pariin tyyppiin ja molemmat on julkkiksia juuh elikkäs
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mitä vittua oon oottanu 2 vuotta että eunkwang juttu loppuu

Oon oottanu 2 vuotta että se loppuu eikä se oo vieläkään loppunu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mä pelkään vaan sitä että jään tähän ikuisesti ja sit sitä ei oikeesti tapahdukaan mut jään silti tähän ikuisesti kiinni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kelaa jos roikun sen instagramissa päivittäin vielä monen monen vuoden päästäkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei millään muulla ei oo nyt väliä kun sillä että sä menet nukkumaan. Fr ei millään muulla. Kaikki muu pois ja nukkumaan siitä. Se on ainut asia mikä merkkaa enää mitään ja ainut asia mikä sun pitää tehä ja se onki sit pakollinen asia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okkeeei

Mul on literally kauhee ikävä eunkwangii

Mut masatoshi on ihana ja mussukka

Mut näin pitkästä pitkästä pitkästä aikaa joostista tollasta unta?????? Siis tollasta???? Käveltiin tyyliin käsi kädessä ja viel siel mun vanhal koululla. Sit muutenkin siin tapahtui kaikkee tosi söpöä meidän välillä 😬😬😬😬😬😬 en tykkää ollenkaan, miks nää unet haluu saada mut rakastuu siihen uudestaan

(Niinku en olis muutenkin kattonu siitä välillä jotain pientä ja ollu sillee EI VITTU APUA EI ENÄÄ 😂)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis oltiin varmaan yhdessä siinä tai ainakin se tykkäs must ku muistan ku kävelin jonneki sit se tuli mun perään siinä ja oli sillee tyylii "haluuks hengata" 😒😒 ja muutenkin kaikkee söpöö

Panik 😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Muuten, what are the child stances of these people xD iha huvin vuoks. Eikä nää välttämättä ees oo varmoja mut masatoshi sano joskus KAUAN SITTEN että "i havent given up on having children" mut se oli ehkä 2011 aikaan tai jotain. Eikä sillä vieläkään oo lapsia tai no tietäisin varmaan jos olis? Joten en tiedä mitä se nykyään ajattelee lapsista, tuskinpa se enää meinaa niitä hankkia, dunno :D vaikee sanoa, se ite tietää paremmin kuin minä. Eunkwang, no, se sano sillon et jtn et he wants to be a young father mut ei se nyt ihan niin menny tai no se on nyt 33. Mut ilmeisesti se haluu sit lapsia ellei se oo muuttanu mieltään. Sitäkään ei tiiä mut eunkwang vaikuttaa silt et se haluis kuitenkin lapsia. Ellei muuta mieltään tai jotain. Mutta tässäkin se ite varmaan tietää paremmin kuin minä joten ikinä ei voi olla varma :D joost, siit en oo kuullu mitään täst aiheesta (song lyrics dont count xD). Joten ei aavistustakaan. En tiedä tosin osaanko edes kuvitella sitä isänä :DDDDDDDDDD Mutta tässäkin, se varmaan itse tietää paremmin ja mul ei oo aavistustakaan mitä se ajattelee asiasta. Ei voi olla varma siis oikeastaan kenestäkään noista 🤔🤔🤔🤔 itsestäni tiedän sen etten halua lapsia 😌

Noooo, huvin vuoks muutenkin ajattelin koska en tuu ikinä olemaan kenenkään noista kanssa. Koska mua kusetettiin huolella 😔😔😔😔😂
 
Ylös Pohja