Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aina vaan

Mä nään unia joostista

Aina vaaaaaaan

2 kk menny ja yhä

Mutta 2 kk on kyllä ihan säälittävän lyhyt aika :DDDDDD vielä

Katotaa uudestaa sit ku on menny 2 vuotta nii siinä vasta näkee et meinaakse jäädä ikuisiks ajoiksi vai ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ku seikkailee noiden Wikipedia-sivuilla

It gradually gets worse:
▫️Joost klein (age 26)
▫️Seo Eun-kwang (age 33)
▫️Masatoshi Nagase (age 58)


😂😂😂😂😂😂😂 It just gradually gets worse help its so funny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ahdistaa menkat ihan sikana vaikka kivut loppunu mutta verta tulee vielä vähän ja tietty sit muut vatsakivut on mut ei menkkakivut.

Silti ne ahdistaa mua edelleen ihan sikana. Ahdistaa niin etten tiedä mitä ajatella 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Both overweight and underweight women are more likely to experience dysmenorrhea, painful menstrual cramps


Oo okei jännää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jotenkin mua nyt autto tavallaan sit taas näiden menkkojen hurjat kivut, niiku henkisesti, koska nyt ainakin tiedän mitä odottaa. Nyt tiedän mitä voi tulla joka kerta jos ei ota yhtään lääkettä. Niiku ees yhtä kappaletta. Oon ainakin valmistautunut ja tiedän mitä se on, ja se voi tulla milloin vaan, vaikka joka kerta . Eikä mitään väliä kuule vaikka joskus ei tuliskaan, se ei tarkoita sitä että ne kivut on yhtäkkiä loppunut. Nythän se nähtiin. Ei ne oo loppunu. Ne voi tulla jos sä et ota yhtään kappaletta pillereitä. Mutta ainakin tiedän mitä on tulossa. Ja se voi ehkä tulla silloinkin vaikka ottaisin lääkettä. Ei mulla oo ollu mitkään helpot ja kivuttomat menkat muistaakseni sillonkaan kun oon ottanu. Joten. Osaan henkisesti varautua siis suunnattomaan, ja tarkotan suunnattomaan, kipuun joka kerta. Sehän on hyvä. Tiedän mitä on tulossa. Jos iskee paniikki voi aina ottaa lääkkeen, vaikkei siihen voikaan luottaa 100 %

Ois hauska tietää, ihan uteliaisuudesta... Että mitenköhän paljon mun kuukautiskivut eroaa synnytyskivuista? Ite en kyl koskaa tuu sitä kokemaa ni en tuu tietää, mut ois hauska tietää. Mitä jos ne onkin samaa luokkaa :D eikä ees sen pahempia ku menkkakivut :D no, en tuu koskaan synnyttämään joten se jää varmaan mysteeriks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mua vituttaa ku oon et en synnytä koskaa sit ihmiset on sillee oi ei sitä tarvi pelätä. Nii?????? Jos pelkäisin niin hankkisin lapsen adoptiolla tai jotain. Ei se siitä johdu, mä en vaan halua lapsia. Tai siis joku vois ihan hyvin sanoo tolleen.

Mut joo, jos tulisin vahingossa raskaaksi, niin silloinkin mun olis pakko tehdä abortti, en siis valitsis adoptiota. Vaikka en haluaisi tehdä aborttia mut se olis mun ainut vaihtoehto siinä tilanteessa. Onneksi vaikuttaa epätodennäköiseltä että olisin raskaana edes koskaan. Mut sit jos olisin niin abortti olis se pakollinen. Vaikken sitä todellakaan haluis. Mut se olis vaan pakollinen silloin. En voi synnyttääkään, obviously.

Onneksi en paljoo seksiä harrastele.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mieti miten paljon vituttais se kun on koko elämänsä suunnitellu ja ajatellu niin että jään lopullisesti lapsettomaks ja sit tuliski raskaaks vastoin tahtoaan. Se olis niin vituttavaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
pls kwang be here
Siis miten mä voin lakata kaipaamasta sitä???

Mä en pysty tekee elämässäni mitään kun vaan kaipaan sitä koko ajan. Ei siin oo mitään järkee. En pysty tehdä mitään. Mun ajatukset menee aina siihen kuinka kaipaan sitä ja toivon että olisin sen kanssa. Niin naurettavaa kun voi olla.
 
Ylös Pohja