Jotenkin mua nyt autto tavallaan sit taas näiden menkkojen hurjat kivut, niiku henkisesti, koska nyt ainakin tiedän mitä odottaa. Nyt tiedän mitä voi tulla joka kerta jos ei ota yhtään lääkettä. Niiku ees yhtä kappaletta. Oon ainakin valmistautunut ja tiedän mitä se on, ja se voi tulla milloin vaan, vaikka joka kerta . Eikä mitään väliä kuule vaikka joskus ei tuliskaan, se ei tarkoita sitä että ne kivut on yhtäkkiä loppunut. Nythän se nähtiin. Ei ne oo loppunu. Ne voi tulla jos sä et ota yhtään kappaletta pillereitä. Mutta ainakin tiedän mitä on tulossa. Ja se voi ehkä tulla silloinkin vaikka ottaisin lääkettä. Ei mulla oo ollu mitkään helpot ja kivuttomat menkat muistaakseni sillonkaan kun oon ottanu. Joten. Osaan henkisesti varautua siis suunnattomaan, ja tarkotan suunnattomaan, kipuun joka kerta. Sehän on hyvä. Tiedän mitä on tulossa. Jos iskee paniikki voi aina ottaa lääkkeen, vaikkei siihen voikaan luottaa 100 %
Ois hauska tietää, ihan uteliaisuudesta... Että mitenköhän paljon mun kuukautiskivut eroaa synnytyskivuista? Ite en kyl koskaa tuu sitä kokemaa ni en tuu tietää, mut ois hauska tietää. Mitä jos ne onkin samaa luokkaa :D eikä ees sen pahempia ku menkkakivut :D no, en tuu koskaan synnyttämään joten se jää varmaan mysteeriks