qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #37,531
En pysty elää ilman sitä t. Limerenssi
Heti ku lukee tän nii villu keissi roihahtaa uudestaa :DKun on noin neljä vuotta sekasin ihmisestä ja tietää ettei siitä varmaan koskaan tule mitään ja jotenkin äh en todellakaa tiedä mut silti koko tän ajan must tuntuu etten oo pystynyt hautaamaan sitä asiaa kunnolla, vaikka en varmaa tosissaa koskaa ookaa uskonu et se olis niin.. tai ehkä oon toivonu pienesti.. en tiiä.. joka tapauksessa en oo pystynyt vaan hautaamaa tätä keissiä. Ehkä en sit kunnolla ookaan koskaan pystynyt luopuu toivosta.. ehkä jossain alitajuisesti oon aina toivonu pienesti edes.. et ehkä joskus. Tai jotain.
Sitähän sekin oli kun tykkäsin siitä irl-tyypistä vähän mutta ajattelin villua ja kuitenkin jo silloin jonkin ajan kuluttua olin vaan että en pysty jättää tätä keissiä näin et en pysty tykätä jostain muusta silleen kunnolla, koska villu on villu. Äh, muistan sen tunteen. Mietin sitä yhtä jätkää, ja katoin sitä välillä, ja se oli niiku sellast pientä D: mut muistan sen tunteen sillon just. Jotenkin mä vaan... Ajattelin ettei se oo villu. 😭 ajattelin sitä jatkuvasti ainakin sen pari kuukautta siinä enemmän, ja sit myöhemminkin pienesti, kunnes taas myöhemmin roihahti uudestaan, ja tätä se on ollutkin se neljä vuotta. Roihahtelee ja sitten taas vähän sammuu joksikin aikaa mutta silloinkin se yleensä pienesti on ollut mutta taka-alalla.
En mä tiedä saakeli.
Mutta mua auttaa se ajatus etten oo ainut joka on ihastunu enkä oo ainut joka kokee tällästä ja niiku siis nii. En oo lähellekään ainut. Tälläkin hetkellä maailmassa on niin paljon muitakin joiden sydän on rikki.
Ja tässä taas jauhetaan eunkwangistaTURHA kuvitella että pääsen huista yli edes 10 vuoden päästä oon vieläkin tässä näin 21 kuukauden jälkeen 😂 hiukan enemmän kuin eunkwang mut ei niin paljoo.
Eli suomeksi sanottuna kohta 2 vuotta. Sekä hui että eunkwang.
Ja tässä taas jauhetaan villustaoon super hyper kusessa villuun
Ja taas eunkwangistaIkävä eunkwangia ✌️
Ja taas 18.9.2023 eunkwangistaEunnnnnnnkwanggggg
Ja 14.8.2023 eunkwangistaPls
Mut tää:
I want 🥵
Ja 22.5.2023 taas eunkwangist jotain
😭😭😭😭😭😭😭 baby
Ohhhhhhhhshshshdjdkdzn
Ja taas 4.4.2023 kenestä muustakaaOo hiljaa eunkwang mä rakastan sua 🤨
Ja 8.12.2022No voi luoja taas tää yks biisi joka on Timpan listalla mutta TAAS tästä tulee mieleen seo eunkwang
See? Mua kusetetaan ihan huolella jatkuvasti
Ja 11.11.2022 😂 tietenkinNyt muistan jopa yksityiskohtii kuten että mun mielestä siin oli jotai roskia maassa ja katoin niitä siin kohtaa ku mietin sitä koko välimatka jutskaa. Ja mietin tyyliin ehk et why the heck would god want that. Jotain ton tyyppist i think. Tai nii et mitä järkee siin ois? Niiku?
Äsken siis toistuvasti mul oli mielessä joku sellane et miks mul tulee mieleen joku emmä tiiä oisko se ollu joku cokis tai joku mut nyt muistin et aivan siin oli niit jotai roskia maassa sillon????? Voi vittu :D muisti toimii niin ihmeellisesti vittuuuuuhhh.
Mut nythän kaikki on ihan selvää.
17.10.2022 noist molemmist
Vittu mä en enää jaksa pelleillä teiän kanssa
Nyt tosissaan molemmat VITTU OIKEESTI XDD stfu
Joo palaan aina välillä kattoo tota kuvaa kosk two lomls
11.9.2022 jälleen selitetty siitä vau vittu sul menee hyvinOon kuunnellu upgraden nyt täs kolmisen kertaa ja joka kerta ku kuulen eunkwangin äänen niin tulee kinda sellane fiilis et voiskuolla?
That damn song terrifies me
16.7.2022 eunkwangista ja yutosta :D tietysti.Eunkwang you are the only one for me 🙃
PLEASE LET ME LIVE.
also miks.......... Siis...... Ajattelen ihan liikaa sitä kun eun oli silleen "not everything about me is tiny" siis jooooooooooooooo jaaha 🥺 like did u really just say that lmao
That haunts me
Vähän niinku kaikki muukin haunts me
Bye-
Also aina byesta tulee mieleen se yuton "BYE" huoh that haunts me too everything is just so 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 yea ok
Ja 25.6.2022 huista ja sen pidemmälle ei pääse 😂I literally can't get over hui lmaoooooooo 😂😂😂😂😂😂😂
🥺 Tässä ei vielä ollu eunkwangia 🥺 ei ainakaan sillä tavalla kun se tapahtui 7.7.2022.Ja 25.6.2022 huista ja sen pidemmälle ei pääse 😂
Ainii, noihan on just ne top 4 henkilöt jotka on siinä yt listallakinEli tässä vaiheessa on vieläkin ainakin:
- eunkwang
- joost
- masatoshi
- villu